Rimkų ir Tilžės g. geležinkelio pervažos tąso vairuotojų nervus

Į darbą uostamiestyje rytais skubantys vairuotojai keiksnoja miesto paribyje įrengtas geležinkelio pervažas, kurios kiekvieną rytą tampa rimta eismo kliūtimi.

Į darbą uostamiestyje rytais skubantys vairuotojai keiksnoja miesto paribyje įrengtas geležinkelio pervažas, kurios kiekvieną rytą tampa rimta eismo kliūtimi.

Nenori ženklo

"Gyvenu Dituvoje, o vaikai mokosi pietinėje miesto dalyje, tad jei važiuočiau į Klaipėdą pro Jakų žiedą ir kas rytą Šilutės plentu mėginčiau pasiekti mokymo įstaigas, susidarytų 17 kilometrų apylanka. Todėl kiekvieną dieną ir tenka stumdytis automobilių eilėje prie Rimkų pervažos", – pasakojo dviejų moksleivių mama.

Moteris iš namų turi pajudėti po septintos.

"Kiekvienas rytas – lyg loterija. Jei užsidegs raudonas semaforo signalas ties pervaža, teks raudonuoti, nes pavėluosime", – kalbėjo mama.

Kita Klaipėdoje darbą turinti užmiesčio gyventoja savo tikslą kas rytą pasiekia kirsdama Tilžės gatvėje esančią geležinkelio pervažą.

"Tačiau ir čia nusidriekia eilė, nes stovi "Stop" ženklas. Juk tokio ženklo Rimkuose nėra, kodėl nenuėmus jo ir Tilžės gatvėje? Tai nekainuoja, o žmonės sutaupytų daug laiko", – savo nuomonę išsakė vairuotoja.

Prastas matomumas

Bendrovės "Lietuvos geležinkeliai" filialo "Klaipėdos geležinkelių infrastruktūra" direktoriaus pavaduotojas kelių ūkiui Sigitas Dambrauskas tikino, kad Rimkuose "Stop" ženklo neliko, kai specialistų komisija įvertino matomumą šioje vietoje.

"Iš tiesų Rimkuose į abi puses yra puikus matomumas. Buvo minčių ir Tilžės gatvėje prieš pervažą panaikinti "Stop" ženklą", – neslėpė S.Dambrauskas.

Tačiau geležinkelininkų, policijos, savivaldybės ir kitų institucijų atstovai, ilgai mindžikavę Tilžės gatvėje, nusprendė palikti šį ženklą.

"Šioje gatvėje netoli pervažos stovi namas, kuris užstoja geležinkelį. Iš kitos pusės yra garažai. Matomumas pervažose turi būti ne mažesnis nei 50 metrų", – tikino S.Dambrauskas.

Namo negriaus

Filialo vyr. inžinierius Aldas Milišiūnas aiškino, jog daugiausia gyventojų nusiskundimų lemia tai, kad uždarius pervažą tenka gaišti.

"Laikas, kai įsijungia semaforas, yra apskaičiuojamas pagal kelis kriterijus – mašinų srautą, jų važiavimo greitį, pagal traukinio važiavimo greitį. Tai yra numatyta dėl eismo saugumo. Ši metodika griežtai reglamentuojama", – tikino A.Milišiūnas.

Todėl geležinkelininkai negali semaforo įjungti prieš pat pasirodant traukiniui.

"Statistika rodo, kad daugiausia nelaimingų įvykių nutinka pervažose. Todėl pokyčių Tilžės gatvėje esančioje pervažoje galima būtų laukti tik nugriovus namą. O tai nerealu, nes jis veikiausia yra privatus", – pastebėjo A.Milišiūnas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Anton

Anton portretas
Galetu vaikai mokytis Dituvos mokykloje, o ne Klaipedoje ir suspes, o antra reiketu nutiesti nauja kelia ir tilta virs geleinkelio arba tuneli po gelezzinkelio

Pasiteisinimui

Pasiteisinimui portretas
O ko ten važinėti? Klaipėdiečiams ši problema neaktuali. Užmiesčio gyventojai moka mokesčius rajonui, tegu rajonui ir skundžiasi.

Pasiteisinimas

Pasiteisinimas portretas
Eilini karta, savivaldybe, gelezinkelieciai tik teisinasi. Va patys tegul kiekviena ryta ten pastovi, tuomet supras kodel yra visu labiausiai nekenciami, keikiami. Sedi siltai, ir kam tuos uzpakalius judinti del zmoniu geroves.
VISI KOMENTARAI 9

Galerijos

Daugiau straipsnių