Geriausias rytas – su „Klaipėda“ ir kava

  • Teksto dydis:

Kava išsineštinai ir naujienos telefonu greičiau, tačiau lėtas laikas su puodeliu ir laikraščiu rankoje – nepamainomas. Prenumeruokite dienraštį „Klaipėda“.

Keliaudami po senąsias Europos šalis atkreipkite dėmesį į žmonių ryto rutiną. Nors didieji prekybos centrai bandeles, pyragus ir duoną parduoda perpus pigiau, dalis vietinių skuba į nedidukes šeimų kepyklėles, kur kiekvieną mielinį gaminį rankomis minko ir su didele meile į krosnį pašauna patys šeimininkai.

Lankytojai vienbalsiai patvirtintų, kad kepyklėlių slenkstį kasryt mina ne tik dėl cukruotų riestainių ar traškių prancūziškų batonų.

Čia jie pasimėgauja kava, nugirsta, kaip gyvena kaimynai, o versdami ką tik iš spaustuvės atkeliavusio laikraščio puslapius sužino miesto ir pasaulio naujienas.

Dažniausiai tokiose kepyklėlėse ryto laikraščių būna po kelis komplektus – lankytojams turi pakakti ne tik gardžių kepinių, karšto gėrimo, bet ir spaudos.

Vartydami šiugždančius laikraščius, žmonės pamiršta, kad pasaulis, kaip dauguma teigia, priklauso internetui. Nebelieka skubėjimo, tik lėtas laikas su savimi ir tekstų autoriais. Tokias pat tradicijas mieste kuria ir seniausias, nuo 1945-ųjų leidžiamas miesto dienraštis „Klaipėda“.

Žmonės skaito su ryto kava ar vietoje jos. Skaito lūkuriuodami už odontologo durų arba kirpėjos kėdėje. Skaito vakarais, kai nepakanka dienos šviesos, o ant naktinio stalelio reikia įžiebti lempą. Skaito net tada, kai nėra laiko ilgam skaitymui – akimis permeta antraštes ir, regis, žino, kas svarbaus nutiko aplink juos.

„Džiaugiamės ištikimais dienraščio skaitytojais, kurie mums rašo, skambina, diskutuoja, kelia klausimus, kritikuoja ir giria. Esame dėkingi už pasitikėjimą ir už tai, kad jūsų dėka mes galime toliau augti“, – už ilgametę draugystę miestiečiams dėkojo bendrovės „Klaipėdos dienraštis“, leidžiančios dienraštį, direktorius Vidas Milkevičius.

Nors vyrauja nuomonė, kad spausdintinės žiniasklaidos padėtis šalyje nėra pati geriausia, dienraščio populiarumas, anot bendrovės vadovo, įrodo, kad kokybiškos žiniasklaidos poreikis išlieka, o „Klaipėdos“ formatas miestiečiams patinka.

Laikraštyje, kuris skaitytojus pasiekia penkis kartus per savaitę, – ne tik naujausios žinios apie įvykius mieste, Lietuvoje ir pasaulyje, redakcinės skiltys, specialistų nuomonės, bet ir kassavaitiniai teminiai priedai: „Ekonomika“, „Jūra“, „Namai“, „Vakarė“, „TV diena“, „Sveikata“ ir kt.

Keturis kartus metuose leidžiamas ir žurnalas „Sveikata“, kurį galima įsigyti spaudos platinimo vietose. Kas mėnesį – vienintelis didžiausias nemokamas miesto kultūros žurnalas Lietuvoje „370“, platinamas Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje, Marijampolėje, Palangoje, Birštone, Utenoje, Druskininkuose, Tauragėje ir Anykščiuose.

Pastarieji leidiniai yra populiarūs tarp skaitytojų.

„Klaipėdos“ redakcija kviečia tęsti draugystę, o tuos, kurie dar netapo ištikimais dienraščio skaitytojais, pasinaudoti paskutine galimybe ir iki birželio 30 d. užsisakyti metinę „Klaipėdos“ prenumeratą pigiau.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių