Į terminalą ves viadukas arba tunelis

Vis svarstomos Baltijos prospekto ir Minijos gatvės sankryžos rekonstrukcijos galimybės. Vietoj numatyto požeminio tunelio siūlomas ir pigesnis – viaduko – variantas.

Vakar Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijoje vyko pasitarimas dėl planuojamos rekonstruoti sankryžos.

Buvo pateiktas ne tik tunelio po Minijos gatve, bet ir visiškai naujas – estakados virš gatvės – variantas.

Pigesnis ir patogesnis variantas būtų įrengti viaduką virš gatvės. Tačiau būsimo Krovininių ir keleivinių keltų terminalo detaliajame plane nurodyta, jog įvažiavimas vyks tuneliu.

Tad keičiant tunelį į viaduką būtų susidurta su teisinėmis problemomis.

Blogiausiu atveju, reikėtų keisti detalųjį planą, o tai truktų mažiausiai 10 mėnesių.

Įrengiant požeminį tunelį po Minijos gatve iškiltų nemažai techninių problemų: po gatve nutiesta labai daug požeminių inžinerinių tinklų, Klaipėdos kartono kanalizacija. Visa tai reikėtų iškelti. Tinklų iškėlimas sudarytų apie 40 proc. visos tunelio kainos.

Statant tunelį bent pusę ypatingai judrios Minijos gatvės tektų uždaryti. Kasant reikėtų sausinti tunelį, nes jį nuolat semtų gruntiniai vandenys.

Taip pat svarstyta, ar reikia daryti keturių juostų tiltą, ar tunelį – išanalizavus transporto srautus šiuo metu užtektų ir dviejų juostų gatvės.

Tiltas su dviejų juostų gatve kainuotų dar pigiau.

Tačiau miesto atstovai tikina, jog didžiausia miesto problema šiuo metu – ne įvažiavimo kelias į būsimą terminalą. Pirmiausia reikia rekonstruoti Šilutės plento ir Baltijos prospekto sankryžą.

Kol kas sprendimas, kurį sankryžos rekonstrukcijos variantą pasirinkti, atidėtas dviem savaitėms.


Apytikslės rekonstrukcijos variantų kainos

Tunelis su metaliniais įlaidais sienose – 47 mln. Lt

Tunelis su gelžbetoninėmis sienomis – 50 mln. Lt

Estakada virš gatvės – 39 mln. Lt



NAUJAUSI KOMENTARAI

mantas

mantas portretas
Visi skaičiai bei niuansai rodo, kad estakada geriau. Tai kam dar svarstyti?
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių