Lenktynės Taikos prospekte: greičiausiai atvažiavo autobusu

Pagrindinę miesto gatvę, kartais vadinamą Klaipėdos stuburu, įveikti galima keliais būdais. Kuris greičiausias? Tai vakar siekta išsiaiškinti žaismingų, bet kartu rimtų lenktynių metu, keliaujant Taikos prospektu skirtingais judėjimo būdais.

15-ą kartą surengtos Klaipėdos universiteto studentų ir jiems talkinusių klaipėdiečių lenktynės buvo lydimos puikios nuotaikos. Giedras oras buvo viena, bet ne svarbiausia to priežastis.

Į kelionę nuo autobusų stotelės Smiltelės gatvėje, prie pietinėje miesto pusėje esančio prekybos centro „Molas“, leidosi devyni lenktynių dalyviai, jie keliavo aštuoniais būdais. Dvi studentės važiavo 8E maršruto autobusu. Kiti varžybų dalyviai važiavo automobiliu, dviračiu, elektromobiliu, maršrutiniu taksi, elektriniu paspirtuku.

Šiemet lenktynėse dalyvavo ir elektriniu triračiu važiavęs neįgalusis. Nors organizatoriai nerimavo, ar jam saugu piko valandą važiuoti pagrindine uostamiesčio gatve, 58-erių Gintautas Markevičius leidosi į kelią nieko nebijodamas. Šiuo triračiu jis yra nuvažiavęs iki Vilniaus, todėl miesto šurmulys jam tikrai nebuvo baisus.

Dar vienas dalyvis ryžosi iki Klaipėdos universiteto bėgti. Jis užtruko ilgiausiai, bet įrodė, kad per ne itin ilgesnį laiką gali pasiekti tikslą naudodamas tik savo raumenų jėgą.

Šiemet varžybų nugalėtojomis tapo maršrutiniu autobusu važiavusios merginos, jos iki universiteto rektorato Herkaus Manto gatvės 84-uoju numeriu pažymėtame pastate važiavo 21,55 min. Antrasis buvo elektrinis paspirtukas (24,20 min.), treti buvo dviratininkas ir elektromobilio vairuotojas (24,55 min.), ketvirtasis – automobilio vairuotojas (27,55 min.), neįgalus vyras, važiavęs elektriniu triračiu, sugaišo 31,10 min., maršrutinis taksi nuvažiavo tą patį atstumą per 32,25 min.

Šių lenktynių tikslas yra ne tik paminėti judriąją savaitę, bet kartu stebėti, kaip keičiasi eismo sąlygos įvairioms transporto priemonėms. Varžybas organizuoja „Klaipėdos keleivinis transportas“ ir Klaipėdos universiteto studentų sąjunga.

Tai nėra mokslinis tyrimas, tačiau suformuotos lenktynių taisyklės, dalyvių veiksmų stebėsena.

Klaipėdiečiai vieninteliai Lietuvoje rengia tokias lenktynes, taip parodydami, kad eismo padėtis trečiajame šalies mieste jiems tikrai yra svarbi.



NAUJAUSI KOMENTARAI

reikėjo dar su metais

reikėjo dar su metais portretas
įjungtais švyturėliais

Pakrante

Pakrante portretas
Su malūnsparniu būtų buvę greičiau !

.

. portretas
Pamiršote paminėti, kad autobusas važiavo per raudonus šviesoforus, ir gąsdindamas pėsčiuosius perėjose...
VISI KOMENTARAI 3

Galerijos

Daugiau straipsnių