Prasidės Rusnės estakados statybų parengiamieji darbai

Kelyje Šilutė–Rusnė artimiausiu metu prasidės parengiamieji darbai užliejamo kelio ruožui rekonstruoti ir estakadai statyti. Pirmiausia numatytame rekonstruoti ruože turės būti iškirsti kelkraščiuose ir ant kelio pylimo augantys medžiai, kurie trukdytų atlikti darbus. Jau 2019 m., iki statybos darbų pabaigos, prie rekonstruoto kelio tiek pat medžių bus atsodinta.

Rengiantis rekonstrukcijos darbams teks iškirsti eismo saugai pavojų keliančius 288 senus, alėją sudarančius medžius. Kraštovaizdžiui atkurti tiek pat medžių vėl bus pasodinta abipus kelio palei visą rekonstruojamą ruožą, išskyrus tik estakadą, rašoma LRT.lt siųstame pranešime.

Medžių atsodinimo ir vėliau nuolatinės jų priežiūros bei apsaugos klausimai numatyti šiandien pasirašytame Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos ir Valstybinės saugomų teritorijų tarnybos prie Aplinkos ministerijos memorandume.

Memorandume numatyta, kad Kelių direkcija ne tik užtikrins medžių prie kelio Šilutė–Rusnė atsodinimą, bet rūpinsis ir kitų unikalių, su keliais susijusių Nemuno deltos regioninio parko kraštovaizdžio elementų išsaugojimu. Medžių juostos bus saugomos, prižiūrimos ir atnaujinamos prie regioniniame parke esančių Kintų–Ventės, Rusnės–Pakalnės ir kitų kelių.

Susisiekimo ministerija primena, kad Rusnės estakada bus statoma krašto kelyje Nr. 206 Šilutė–Rusnė, kuris vienintelis veda į Rusnės salą. Rekonstruojamame 5 km ilgio kelio ruože bus įrengta nauja kelio dangos konstrukcija, apie 1,8 km ilgio kelio atkarpa prie estakados bus paaukštinta. Atsižvelgiant į Šilutės rajono turizmo ir rekreacijos poreikius, ties rekonstruojamu keliu ir per estakadą bus nutiestas 4,5 km ilgio pėsčiųjų ir dviračių takas. Pačiame žemiausiame, kasmet užliejamame kelio ruože bus pastatyta gelžbetoninė sijinė 750 m ilgio dviejų eismo juostų estakada.

Žemiausią 400 m ilgio šio kelio ruožą kiekvieną pavasarį ir rudenį užlieja Nemuno žemupio Atmatos upės potvynis, todėl apie 40 dienų per metus kelias būna nepravažiuojamas lengvaisiais automobiliais. Lengvieji automobiliai užliejamu ruožu važiuoja, kol vandens gylis neviršija 15 cm. Iki 80 cm gylio užlietu ruožu automobilius perkelia traktoriai, jei gylis dar didesnis – transporto eismas keliu draudžiamas. Valstybės įmonės „Kelių priežiūra“ duomenimis, pastaruoju metu vis dar tęsiasi pernai spalio 16 d. prasidėjęs potvynis. Šiuo metu kelias Šilutė–Rusnė tebėra apsemtas, tačiau esant nedideliam vandens gyliui eismas leidžiamas. Ekstremali situacija buvo susidariusi šių metų vasario 1–6 ir 9–12 dienomis, kai vandens gyliui viršijus 80 cm automobiliai nebuvo keliami.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Fffff

Fffff portretas
Nepadės tas tiltas, bus apsemta viskas.Pinigų švaistymas ir vaidyba kad dirba kažka,kažkas dirbs ir pasiims didelius pinigus . Be reikalo bus išbarstyti pinigai.

Otas

Otas portretas
Nereikia jokių statybų ,tiesiog turi išsikelti gyventojai iš to semiamo rajono.JAV mokslininkas sakė,kad vyksta klimato atšilimas,visi semiami rajonai,miestai kuriose vyksta katastrofos bus apsemti ,sunaikinti .Todėl privalo žmonės išsikelti iš tokių gyvenviečių. nes gali nespėti pabėgti.Galvokite ką darote,čia ne burbulas,čia mokslininko pastebėjimas ir perspėjimas.

Anonimas

Anonimas portretas
Jau seniai ta reikejo padaryt
VISI KOMENTARAI 7

Galerijos

Daugiau straipsnių