Ryškėja automobilių stovėjimo aikštelės siluetas

Rengiantis atnaujinti Atgimimo aikštę, vėl gvildenamos galimybės po ja įrengti automobilių stovėjimo aikštelę. Nors kol kas galioja sprendimas transporto priemonių po ja nerikiuoti, neatmetama, kad miesto nuostata gali ir pasikeisti.

Uostamiestyje jau kurį laiką kalbama apie planus rekonstruoti Atgimimo aikštę. Pasirinktas ir aikštės tvarkymo scenarijus – atnaujinti erdvę po ja neįrengiant požeminės automobilių stovėjimo aikštelės.

"Kai buvo paskelbtas Muzikinio teatro projektavimo nugalėtojas, kilo klausimas dėl papildomų automobilių statymo vietų. Išsakyta mintis, kad po Atgimimo aikšte, taip, kaip numatyta koncepcijoje, galėtų atsirasti požeminė automobilių stovėjimo aikštelė", – teigė Klaipėdos savivaldybės Investicijų ir ekonomikos departamento direktorius Ričardas Zulcas.

Jo teigimu, tokiam požeminiam statiniui ES pinigų neskirs, todėl nuspręsta atlikti galimybių studiją, numatančią, kokiu būdu tokią aikštelę būtų galima įrengti po Atgimimo aikšte – bendradarbiaujant privačiam ir viešajam sektoriams, tik savivaldybės arba tik privačių investuotojų lėšomis.

Vakar Klaipėdos miesto tarybos Miesto plėtros ir strateginio planavimo komiteto nariams ir savivaldybės administracijos atstovams studiją atlikusios bendrovės "Peritus" atstovas Andrius Šiaudinis pristatė minėtą dokumentą.

Numatoma, kad po Atgimimo aikšte galėtų atsirasti 140–184 vietų automobilių stovėjimo aikštelė. Toks statinys preliminariai galėtų atsieiti apie 1,36–1,8 mln. eurų.

Numatoma, kad automobilio stovėjimo valanda aikštelėje galėtų kainuoti pusę euro darbo dienomis ir nemokamai – savaitgaliais.

Galimybių studija pateikia ir būdus, kaip būtų galima įrengti požeminę aikštelę. Miestas verslui galėtų išnuomoti Atgimimo aikštę jai įrengti. Šį modelį studijos rengėjai miestui ir rekomenduoja.

Taip pat numatoma, kad miestas galėtų ieškoti koncesininko.

Dar vienas modelis – valdžios ir privataus subjekto partnerystė. Verslininkai gautų teisę į turtą, investuotų pinigus, tačiau didžiosios pajamų dalies sulauktų iš savivaldybės. Rengėjų teigimu, toks modelis dažniausiai taikomas socialiniams, sunkiai atsiperkantiems projektams.

"Šiuo atveju turto nuoma yra greičiausia procedūrų požiūriu alternatyva ir įgyvendina tuos tikslus, kuriuos kelia savivaldybė", – teigė atstovas.

Tiesa, parengta studija dar nereiškia, jog atnaujinus aikštę po ja rikiuosis automobiliai. Galutinį verdiktą dėl požeminės aikštelės turės tarti politikai.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Memellander

Memellander portretas
Auto aikštelė šioje miesto dalyje negalima .Reikia atstatyti senuosius istorinius pastatus arba suformuoti jaukią poilsio aikštę .

Kada jie

Kada jie portretas
paliks ramybėje MŪSŲ MIESTĄ?!!!

Juozas

Juozas portretas
LIBERALAI kiek dar darkysit miesta???
VISI KOMENTARAI 17

Galerijos

Daugiau straipsnių