- Asta Aleksėjūnaitė
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Klaipėdiečiai, tris mėnesius nesulaukę užsakytų degalinių "Neste" nuolaidų kortelių, suka galvas, kodėl taip elgiasi žinomo prekės ženklo atstovai.
Kas išloš?
"Degalų kainos šovė į viršų. Todėl toks įmonės elgesys mums kelia įtarimų, kad degalų prekeiviams patogu apsimesti kurtiems – taip žmonės bus priversti pirkti degalus kuo brangiau", – nuomonę apie nemalonią patirtį išsakė klaipėdietė.
Vairuotoja dar spalio pirmosiomis dienomis užpildė internete prašymą dėl naujos nuolaidų kortelės.
"Neste" tinklalapyje skelbiama anketa tiems klientams, kurių nuolaidų kortelės galiojimo laikas pasibaigė rugsėjį. Tuo pačiu metu galėjo baigtis tūkstančių kitų klientų nuolaidų kortelių terminas. Paraišką užpildžiau ne tik savo, bet ir vyro vardu. Kantriai laukėme naujų kortelių", – pasakojo vairuotoja.
Moteris buvo ištikima "Neste" degalinių tinklo klientė.
"Ne vieną dešimtmetį pyliau degalus tik šiame tinkle, todėl yra labai nemalonu taip nusivilti tokiu elgesiu. Nuolaidų kortelė suteikia 3,5 cento nuolaidą litrui degalų. Rugsėjo 30-ąją pasibaigus kortelių galiojimo laikui, naujų kortelių nesulaukėme iki dabar", – teigė moteris.
Įprastai kortelės klientus pasiekia per kelias savaites.
Klaipėdiečiai tikino nuo šiol važiuojantys į kitas degalines.
"Nebesinori net užsukti į šią degalinę. Teko ieškoti kitų tinklų pasiūlymų. Per dešimtmečius minėtam degalinių tinklui sumokėjome veikiausiai ne vieną dešimtį tūkstančių už degalus, tad manyčiau, kad savo vardą gerbiantis tinklas turėtų stengtis išlaikyti klientus", – pabrėžė klaipėdietė.
Liepė dar palaukti
Moteris mandagiai telefonu pasiteiravo "Neste" degalinių tinklo klientų aptarnavimo skyriaus, kodėl vis dar nesulaukia nuolaidų kortelių.
"Su manimi buvo kalbėta labai atmestinai. Liepta laukti. Jei esą nepraėjo pusantro mėnesio, dar vienos paraiškos nuolaidų kortelei liepta nepildyti. Štai taip belaukiant ir Kalėdos artėja. Iš telefoninio pokalbio supratau, kad klientų aptarnavimo operatorius tik susierzino dėl mano skambučio. Įtariu, aš ne viena tokia, priversta ieškoti kitų degalinių. Po tokios patirties kažin ar norėsis kada nors pinigus mokėti tokiems degalų prekeiviams. Jiems yra patogu, kelis mėnesius žmogus esi priverstas mokėti už degalus be nuolaidų", – piktinosi klaipėdietė.
Užtruko pristatymas?
Įmonės "Neste Lietuva" generalinis direktorius Markusas Lindkvistas aiškino, kad klientai liko nuvilti dėl užtrukusio pristatymo.
"Rugsėjį sulaukėme itin daug prašymų išduoti naujas nuolaidų korteles. Kortelės visiems klientams buvo išsiųstos, tačiau galėjo įsivelti klaidų pristatymo metu, pavyzdžiui, nurodant gavėjo adresą ar paštininkui neradus adreso. Įprastai kortelės klientus pasiekia per kelias savaites. Rugsėjį ir spalį dėl didelės paklausos pristatymas galėjo užtrukti kiek ilgiau. Atsiprašome klientų, kurių mūsų nuolaidų kortelės nepasiekė, ir prašome susisiekti su mumis elektroniniu paštu, kad galėtume išspręsti kiekvieną situaciją individualiai", – komentavo M.Lindkvistas.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Dangės skvero fontanas Klaipėdoje kitąmet neveiks: bus rengiamas naujas projektas
Naujasis Dangės skvero fontanas 2025 metais neveiks – Klaipėdos miesto savivaldybė pranešė, jog pirks jo antžeminės patalpos įrengimo techninio darbo projekto parengimo paslaugas. Kaip praneša portalas „Atvira Klaipėda“,...
-
Perspėjo būti budrius: sukčiai už du eurus siūlo autobusų bilietų
Sukčiai sukūrė fiktyvią viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ feisbuko paskyrą ir ėmėsi apgaulės – už du eurus siūlo neva nemokamą važiavimą autobusais šešiems mėnesiams. ...
-
Rekordas: siuntą atsiėmė žaibišku greičiu1
Visoje šalyje prieššventiniu laikotarpiu išsiunčiama ir pristatoma milijonai siuntų. Tam, kad jos adresatus pasiektų laiku, priimama daugiau darbuotojų, ilginamos jų darbo valandos. Yra žmonių, kurie siuntas stengiasi atsiimt...
-
Jaunimo „linksmybės“: turistams informacija – kinų kalba1
Priekulės centre šalia paminklo rašytojai Ievai Simonaitytei įrengtas interaktyvus ekranas pažinčiai su rašytojos gyvenimu. Tačiau turistai informacijos negali perskaityti, mat ji čia skelbiama kinų kalba. ...
-
Parduodamas garsusis „Vienkiemis“: su meile ir dėkingumu paleisime1
Kretingos rajono Padvarių kaime esanti kavinė „Vienkiemis“ jau seniai virto garsiu pramogų centru prie vandens. Tačiau tris dešimtmečius puoselėtą verslą nuspręsta parduoti. Už pramogų kompleksą prašoma trijų milijonų eu...
-
Klaipėdoje gyventojams pristatyta Stariškių kvartalo galimybių studija
Klaipėdos miesto savivaldybė pradeda Stariškių pietinio pocentrio urbanistinę plėtrą. Savivaldybės teigimu, apie 100 hektarų ploto teritorijoje ketinama sukurti modernią ir gyventojų poreikius atitinkančią erdvę. ...
-
Puošniam uostamiesčiui – komplimentai iš Orijaus Gasanovo
Prieš pat šventes uostamiesčio Teatro aikštėje miestiečiai turėjo galimybę susitikti su vienu populiariausių kelionių žurnalistų – Orijumi Gasanovu. Klaipėdiečiai, nepabūgę stipraus vėjo ir krušos, ne tik susipa...
-
Šventiniame renginyje – dėmesys ne tik žmogui
Lietuvos muzikos ir teatro akademijos Klaipėdos fakultete šurmuliavo šventinis vakaras, kurio metu ne tik skambėjo sveikinimai, koncertas, bet ir įvyko Klaipėdos Rotary įsteigto „Vėtrungės“ apdovanojimo ceremonija. Renginiu tai...
-
Skelbs iškiliausių idėjų sąrašą Klaipėdoje
Šiemet dalyvaujamajam biudžetui buvo pateikta 18 idėjų, tačiau tik septynios įveikė bendruomenių balsavimo barjerą. Iš tų septynių šiandien bus paskelbtos keturios, kurių įgyvendinimui bus skirta savivaldybės biudžeto pinig...
-
Klaipėdiečiai neabejingi – fiksuoja miesto problemas
Šiemet klaipėdiečiai uostamiesčio savivaldybėje jau užregistravo gerokai daugiau nei tūkstantį pastebėtų problemų. Dažniausiai pranešama apie nenugenėtas medžių šakas ir paliktus be priežiūros automobilius. ...