Vieningo elektroninio bilieto klaipėdiečiams teks palaukti

Miesto autobusuose keleivių informavimo ir vieningo elektroninio bilieto sistema įdiegta, tačiau kada ji veiks be nesklandumų – neaišku.

Įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ direktorius Gintaras Neniškis tvirtino, jog naujoji sistema įdiegta visuose 133 miesto autobusuose ir veikia, tačiau techninių trūkumų dar yra nemažai.

Problemų tebekyla dėl įgarsinimo. Dalyje autobusų nėra pakeisti tvarkaraščiai, todėl stotelių pavadinimai pasakomi ne laiku. Veikia ir ne visos švieslentės, kurios rodo, kokio maršruto autobusas atvažiuoja į stotelę.

Visuose miesto autobusuose įrengti ir elektroniniai komposteriai, tačiau, kol keleiviai galės naudotis elektroniniais bilietais, reikės palaukti.

„Šio projekto tikslas, kad Klaipėdos elektroninis bilietas būtų nuskaitomas Vilniuje, Kaune ir atvirkščiai. Sistema išbandyta – ji veikia. Dabar ją bandysime įgyvendinti realybėje“, – tvirtino G.Neniškis.

Pasak vadovo, kad elektroninis bilietas veiktų, reikia jog juos platinančios įmonės įsigytų įrangą, kuri bilietus papildytų.

Tačiau kada tai bus padaryta, G.Neniškio teigimu, kalbėti ankstoka. Tikimasi suspėti iki rugsėjo.

Keleiviams, įsigijusiems elektroninį bilietą, autobuse užteks jį perbraukti per komposterį. Taip bus išskaičiuojama suma už vieną važiavimą. Sugriežtės ir vadinamųjų „zuikių“ kontrolė. Įlipus kontrolieriams, vairuotojas užblokuos komposterius, kad nebūtų galima išskaičiuoti pinigų už važiavimą.

Popieriniai bilietai liks ir įsigaliojus elektroniniams. Tačiau autobusų vairuotojai juos pardavinės naudodamiesi kasos aparatu, kaip ir maršrutiniuose taksi. Dabartiniai vienkartiniai talonai bus pardavinėjami tais atvejais, kai neveiks kasos aparatas. Svarstoma, nuo kada įvesti šią tvarką.

Elektroninio bilieto ir keleivių informavimo sistemos viešajame transporte kūrimas Klaipėdoje atsiėjo 2,7 mln. litų.

Klaipėdiečiai po truputį pripranta ir prie naujos keleivių įlaipinimo į autobusą tvarkos. G.Neniškio teigimu, jos laikosi vis daugiau žmonių.

Nuo liepos 1-osios bus sugriežtinta kontrolė – kreipiamas dėmesys, kaip keleiviai ir vairuotojai laikosi naujovės – į autobusą įlipti tik pro priekines duris. Jei keleivis atsisako įlipti per priekines duris ir parodyti bilietą, vairuotojams nurodyta nevažiuoti ir kviesti apsaugos darbuotojų ar policijos ekipažą.

Nuobaudos gresia ir vežėjų kompanijoms, kurių darbuotojai nesilaiko naujosios įlaipinimo tvarkos.


Autobusuose sumontuota:

Valdymo kompiuteriai

Fiskaliniai kasos aparatai

Po 2–7 elektroninius komposterius

Įgarsinimo sistemos

Stotelėse sumontuota švieslenčių – 17


Švieslentėse autobuso maršruto numerį žyminčių spalvų reikšmės:

Raudona – autobusas atsilieka nuo grafiko

Žalia – autobusas važiuoja greičiau nei numatyta grafike

Geltona – autobusas 1–2 min. atsilieka arba važiuoja greičiau nei numatyta grafike

Nėra spalvos – autobusas neturi ryšio su švieslente



NAUJAUSI KOMENTARAI

Maksim

Maksim portretas
Aš maniau, sustijimų laikas nustatomas GPS pagalba, o išeina, kad pagal tvarkaraštį. Viskas yra daroma ne taip kaip turi būti. Jūs geriau tuos pinigus skirtumėt apsaugai. Kol nebus kiekvienam autobuse kontrolierio-apsaugininko, nebus ir tvarkos.

martelis

martelis portretas
tik dziaukites, klaipedieciai, kad tos sistemos nera. nes kaune jau tai is privalumo ima tapti vargu -norima panaikinti visai paprastus bilietus, o juk ne kiekvienas nori naudotis tokiais, kur paprasta akimi nesimato ar jis papildytas.

blt

blt portretas
kam tie popieriniai reikalingi, negi visi KOWNO GYVENTOJAI tokie lochai, kad nesugebes nusipirkti elektroninio bilieto, negi niekas nenori tobuleti, XXI amziuje gyvename ir to amziaus pirmasis desimtmetis greitai baigsis, laikas priprasti prie elektroniniu bilietu, man butu geda netureti kompiuterio ir nesinaudoti internetu, konservatyvumas budingas tipiskam lietuviui jau darosi keiksmazodis, galime taip uzsikonservuoti, kad amzinai liksim krizeje, kai visa Europa bus pirmiau musu, o mes liksime savo skyleje, kur komposteriai ismusa skylutes vienkartiniame popieriniame talone, teks ko gero, per prievarta vykdyti progresa, nes savo noru tipiskas lietuvis niekada nenores pereiti prie naujoviu, tipo jei jau as isikibau i savo pamegta popierini bilieta tai niekada ir nepirksiu elektroninio bilieto, kitaip sakant savo noru niekas nenori tobuleti, panasu kad gyvename XX amziuje
VISI KOMENTARAI 4

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

  • Po incidento progimnazijoje prabilo apie mokyklų saugumą: reikia daryti du dalykus
    Po incidento progimnazijoje prabilo apie mokyklų saugumą: reikia daryti du dalykus

    Klaipėdoje vyrui patekus į progimnaziją ir pavogus moksleivių telefonus, švietimo, mokslo ir sporto viceministras Ignas Gaižiūnas teigia, kad stiprinant ugdymo įstaigų saugumą, svarbiausia užtikrinti aplinkos stebėjimą ir patekimo į pastat...

  • Mokslininkai įminė 80 metų senumo mįslę: nustatė senojo Nidos švyturio vietą
    Mokslininkai įminė 80 metų senumo mįslę: nustatė senojo Nidos švyturio vietą

    Baigiantis Švyturių metams Neringoje ir Klaipėdoje bei minint senojo Nidos švyturio įžiebimo 150 metų sukaktį, Vilniaus Gedimino technikos universiteto („Vilnius tech“) mokslininkai nustatė tikslią senojo švyturio viet...

  • Eglučių kiemelio konkurse – 45 dalyviai
    Eglučių kiemelio konkurse – 45 dalyviai

    Į gruodį vyksiantį Kalėdų eglučių kiemelio konkursą užsiregistravo net 45 klaipėdiečių organizacijos. Lapkričio 20-oji buvo paskutinė registracijos diena, tačiau dar devynių dalyvių sulaukta kitą dieną, terminui jau oficialiai pasibaigus. ...

  • Lietuvos kariams – padėka ir pagarba
    Lietuvos kariams – padėka ir pagarba

    Žvarbų penktadienio vidurdienį klaipėdiečiai kartu su kariais atžygiavo į Kruizinių laivų terminalą, kuriame vyko Lietuvos kariuomenės 106-ųjų atkūrimo metinių ceremonija. Skambėjo sveikinimo kalbos, aidėjo salvės, virš susirinkusiųj...

  • Terminalo pavadinimas – ne vienas
    Terminalo pavadinimas – ne vienas

    Kruizinių laivų terminalas gali būti vadinamas dvejopai – ne tik visiems įprastu oficialiu pavadinimu, bet ir kitu – Karo ir kruizinių laivų terminalu. Taip esą nuspręsta dėl to, kad šiame terminale švartuojasi ne tik kruizin...

  • Kam važiuoti į Laplandiją, jei turime Palangą?!
    Kam važiuoti į Laplandiją, jei turime Palangą?!

    Nuo jaukių vakarienių, pramogų šeimai iki energingų renginių ir fejerverkų – šventiniu laikotarpiu Palanga stengiasi patenkinti kiekvieno poreikius. Šiųmetis švenčių laukimas mylimiausiame kurorte prie jūros bus pers...

    3
  • Lapkričio pabaiga – nežiemiška
    Lapkričio pabaiga – nežiemiška

    Sinoptikų pranešimai pajūryje gyvenantiems žmonėms neleidžia tikėtis nei didesnių šalčių, nei ypatingos šilumos. Viskas bus taip, kaip ir paprastai būna lapkričio gale – stiproki vėjai vaikys debesis, o kai jie nurims, ga...

  • Į svečius pas merą – „pasimatuoti“ kėdės
    Į svečius pas merą – „pasimatuoti“ kėdės

    Klaipėdos vadovo Arvydo Vaitkaus feisbuko paskyroje atsirado šmaikštus vaizdo įrašas, kuriame visiems žinomas aktorius klaipėdietis Giedrius Savickas prašo „pasimatuoti“ mero kėdę. Šiuo vaizdo įrašu ...

    1
  • Dėl keistos antenos – spėlionės
    Dėl keistos antenos – spėlionės

    Žmones šią savaitę stebino neįprastas objektas. Jie nepatikliai dairėsi į vieną automobilį, pastatytą Gargžduose prie prekybos centro. Mat iš transporto priemonės stogo netikėtai į orą iškilo stovas su grybo formos įrenginiu...

    3
  • Vakarų Lietuvoje – sniego pusnys: dalis žmonių liko be elektros
    Vakarų Lietuvoje – sniego pusnys: dalis žmonių liko be elektros

    Vakarų Lietuvą penktadienio rytą pasitiko žiema. Socialiniuose tinkluose žmonės dalijosi įvairiuose miestuose užfiksuotais sniego pusnių vaizdais. ...

Daugiau straipsnių