Šiemet pagalbos telefonu linijos sulauks didesnio ministerijos finansavimo

  • Teksto dydis:

Šiemet Socialinės apsaugos ir darbo ministerija pratęsė finansavimą be papildomo konkurso, todėl penkios Lietuvos emocinės paramos tarnybos linijos ir toliau teiks pagalbą telefonu.

Lietuvos emocinės paramos tarnybų asociacijos teiktam projektui „Emocinės pagalbos telefonu teikimas 2016-2018 metais“ 2017 metams skirta 236 000 eurų. Per šiuos metus pagalbos telefonu linijų veiklos plėtrai ministerija numatė skirti dar papildomai virš 200 000 eurų.

„Šios linijos – labai svarbi grandis, padedanti suaugusiems ir vaikams susidoroti su emocinėmis problemomis, rasti pagalbą dėl įvairių negandų ar tiesiog išsipasakoti. Savanoriai ir psichologai, dirbantys šiose linijose, dirba labai svarbų ir nelengvą darbą, padėdami visuomenei atrasti viltį ir jėgų padėti sau, šeimai, artimiesiems,“ – sako Socialinių paslaugų skyriaus vedėja Daiva Buivydaitė-Garbštienė.

11 tarnybų dirba susijungusios į 5 linijas: Jaunimo, Vaikų, „Vilties“, Pagalbos moterims bei „Linija doverija“. Į visas linijas yra galimybė prisiskambinti iš fiksuoto ryšio ir iš mobiliojo ryšio operatorių „Bitė“, „Telia“ ir „Tele 2“.

Socialinės apsaugos ir darbo ministerija apmoka gyventojų, skambinančių į emocinę (psichologinę) pagalbą teikiančias tarnybas, skambučius ir iš dalies dengia tarnybų administravimo išlaidas.

Emocinės paramos tarnyba

Telefono numeris

Darbo laikas

„Jaunimo linija“ 
Budi savanoriai konsultantai

8 800 28888

I-VII 
visą parą

„Vaikų linija“ 
Budi savanoriai konsultantai, profesionalai

116 111

I-VII 
11:00 - 21:00

„Linija Doverija“ (parama teikiama rusų kalba) 
Budi savanoriai konsultantai

8 800 77277

II-VI 
16.00 - 20.00

„Pagalbos moterims linija“ 
Budi profesionalai, savanoriai konsultantai

8 800 66366

I-VII 
visą parą

„Vilties linija“ 
Budi profesionalai, savanoriai konsultantai

116 123

I-VII 
visą parą

 



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių