Išskirtinumo beieškant

Automobilių gamintojas „Volkswagen“ Niujorko Times skvere pasauliui pristatė 6-osios kartos „Jetta“.

Pasirinkta pristatymui vieta nestebina. Vakarų Europoje kompaktinės klasės sedanai visada likdavo tik gana siaura niša, o štai Amerikoje ir Azijoje atvirkščiai, neypatingai populiarūs hetčbekai.

„Jetta“ visada stengėsi tapti kažkuo daugiau nei tik „Golfas su bagažine“, ir kiek galima „iššokti“ virš kompaktinės klasės ribų. Naujajame modelyje šis siekis puikiai matomas. Išvaizda įgavo daugiau individualumo, griežtos linijos kiek primena „Audi“ dvasią.

Tą patį sako ir techniniai duomenys. Naujoji „Jetta“, „ūgtelėjusi“ 90 mm iki 4 644 mm ilgio ne tik peraugo savo konkurentus, tokius kaip „Ford Focus“, „Toyota Corolla“, „Honda Civic“, bet ir viena koja žengtelėjo į aukštesnę klasę – šis automobilis ilgesnis nei 3-ios serijos BMW ar „Mercedes C-klasė“.

Automobilyje panaudota „Golf“ platforma, tačiau lyginant su pastaruoju modeliu, ratų bazė pailgėjo 70 mm; atstumas tarp priekinių ir užpakalinių sėdynių išaugo 67 mm iki 967 mm.

Erdvė galinėse sėdynėse, didelė bagažinė – visa tai turėtų privilioti prie didesnių automobilių pratusius pirkėjus.

Tiesa, interjeras, bent jau demonstruotoje amerikietiškoje versijoje, kuklesnis nei „Golfo“.

Naujoji „Jetta“ jau pradėta gaminti Pueblo gamykloje Meksikoje. Tačiau Europoje ji turėtų pasirodyti tik ateinančiais metais. Čia „Jetta“ bus siūloma su 1.2 TSI (105 AG), 1.4 TSI (122 AG arba 160 AG), 2.0 TSI (200 AG), 1.6 TDI (105 AG) и 2.0 TDI (140 AG) varikliais. Dyzeliams ir 2,0 TSI varikliui bus galima rinktis 6 laipsnių DSG automatinę dėžę, o 1,4 TSI – septynių laipsnių.

„Volkswagen“ iki 2018 metų tikisi patrigubinti savo pardavimus JAV, o tam „Jetta“ turėtų rimtai pasitarnauti. Šiuo metu amerikiečiai nuperka 110 tūkst. šios markės modelių per metus.


Šiame straipsnyje: Volkswagenvw

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių