„Michelin" tobulina ratą

Idėja sukryžminti ratą ir elektros variklį nėra nauja, tačiau visi ligšioliniai eksperimentai toliau koncepcinių automobilinių parodų eksponatų nenukeliavo. Padėtis gali radikaliai pasikeisti, jei bendras padangų gamintojo „Michelin" ir Kinijos elektros įrangos gamintojo MGL projektas pasirodys sėkmingu. Abi kompanijos sutarė drauge tobulinti „Active Wheel" technologiją ir konstruoti aktyvią elektrinę važiuoklę.

Prancūzijos padangų gamintojo sumanymo esmė - automobilio rato viduje sumontuoti originalūs moduliai, kuriuos sudaro stabdžiai, pakabos reguliavimo mechanizmas ir du elektros varikliai. Vienas jų priverčia ratą riedėti (stabdant variklis veikia kaip kinetinės energijos generatorius), o kitas - valdo pakabą.

Tokius modulius sumontavus į visus keturis ratus, bandymams naudojamas elektromobilis „Lifan 520" sugeba be didesnio vargo įsibėgėti iki 140 km/val. greičio. Pilnai pakrautais ličio-jono akumuliatoriais mašina gali įveikti 100-140 kilometrų kelią. Akumuliatorius galima pakrauti ne mažiau tūkstantį kartų.

 

 


Šiame straipsnyje: Michelinelektros variklisratas

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių