Vakarų Europa: keliai, kuriuose vasarą didžiausios transporto spūstys

Vokietijos automobilių klubo ADAC eismo ekspertai įspėja, jog šią vasarą dėl magistralinių kelių rekonstruojamų ruožų ir padidėjusio transporto priemonių eismo srauto intensyvumo kai kuriose Europos valstybių automagistralėse ir greitkelių atkarpose gali susidaryti keleto kilometrų ilgio transporto spūstys.

ADAC pateikia eismo intensyvumo analizės duomenis, pagal kuriuos dėl didelių transporto priemonių spūsčių labiausiai tikėtina sugaišti daugiausiai laiko nurodytose šių valstybių magistralinių kelių atkarpose.

Austrija

Vakarų automagistralė A 1 (Zalcburgas – Viena), Rytų automagistralė A 4 (Viena – Budapeštas), Tauern automagistralė A 10 (Zalcburgas – Villach), Inntal automagistralė A 12 ( Kufstein – Innsbruck), Brenner automagistralė A 13 ( Innsbruck – Brenner), Rheintal automagistralė A 14 ( Lindau – Bregenz – Arlberg), Arlberg greitkelis S 16 (Innsbruck – Bludenz) ir kelio B 179 ruožas (Füssen/Reutte – Nassereith).

Šveicarija

Gotthard automagistralės A 2 ruožas prieš Gotthard tunelį, San Bernardino kryptis (automagistralė A 13), automagistralės A 1 atkarpa (St.Gallen – Zürich – Bern), automagistralė A 3 (Basel – Zürich – Chur).

Italija

Automagistralės A 22 atkarpa tarp Brenner ir Modena, automagistralė A 23 (Villach – Udine), automagistralė A 4 (Brescia – Triest) ir toliau siauro jūros krantinės kelio atkarpa Slovėnijos teritorijoje iki Kroatijos sienos prie Dragonja, automagistralė A 7 (Milanas – Genuja), automagistralė A 9 (Chiasso – Milanas), o taip pat Milano megapolis.

Dėl kelių rekonstrukcijos darbų transporto eismo trikdžiai šiuose maršrutuose, važiuojant Pietų Italijos kryptimi: automagistralėje A 3 (Neapolis – Reggio di Calabria), o taip pat gretimų aplinkelių SS 585 (Lagonegro – Torora) ir SS 18 (Tortora – Marina die Nocera Terinese) atkarpose.

Prancūzija

Automagistralės A 36/A 39/A 7 ruožai (Mühlhausen – Dole – Lyon – Orange), automagistralė A 9 (Orange – Nimes – Montpellier – Ispanijos siena) ir automagistralės A 8 atkarpa prie Žydrojo kranto (Côte d’Azur) nuo Monako link Aix – en – Provence.

Kroatija

Automagistralės A 1/A 6 (Zagreb – Rijeka) ruožas Triest – Rijeka. Daug rekonstruojamų kelių ruožų tranzitiniame automagistralės A3 maršrute Zagrebas – Belgradas.

Slovėnija

Automagistralė A 2 (Karavanken kalnų tunelis – Ljublijana – Zagrebas) ir automagistralės A 1 ruožas (Ljublijana – Koper), o taip pat kelio atkarpa nuo Spielfeld (Austrija) per Maribor ir Ptuj į Macelj prie Kroatijos sienos.

Važiuojantiems tranzitu nuo Vengrijos arba Kroatijos patariama būtinai pasinaudoti nauju 40 km ilgio Serbijos sostinės Belgrado aplinkeliu, tokiu būdu išvengiant transporto spūsčių Belgrado miesto gatvėse.

Vengrija

Automagistralė A 1 (Viena – Budapeštas), o taip pat apylanka nuo Budapešto (M O) tarp sankirtų su automagistrale A 1 iš Vienos pusės, automagistralė A 5 Szeged kryptimi, M 5 ruožas tarp Szeged ir pasienio punkto Röszke/Horgos į Serbiją.

ES valstybių ir Serbijos piliečiai turi galimybę kirsti sieną gretimuose pasienio punktuose Tompa/Kelebija ir Bacsalmas/Bajmok.

Bulgarija

Automagistralė Sofija – Svilengradas. Čia daugelyje ilgų ruožų dėl rekonstrukcijos darbų ribojamas transporto priemonių greitis. Transporto spūstys taip pat tikėtinos važiuojant tranzitu į Graikiją ir Turkiją.

Dėl spūsčių ypatingai problemiški kelių maršrutai iš Kroatijos į Serbiją per Horgos, iš Slovėnijos į Kroatiją ir atgal, o taip pat įvažiavimas iš Bulgarijos į Turkiją prie Svilengrad/Kapitan Andreewo.

Be to, ADAC saugaus eismo ekspertai primena, jog nuo liepos 4 d. automagistralės A 14 sudvejintame Pfänder tunelyje prie Bregenz (Austrija) transporto priemonių eismas bus leidžiamas abiem tunelio angomis, tad spūstys čia gali susidaryti tik išskirtinų situacijų atvejais.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių