- DMN inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Kompanija „Microsoft“ pristato naujos santykių su klientais valdymo programos „Microsoft Dynamics CRM 2011“ beta versiją, kurią bus galima ne tik įdiegti įmonės kompiuterių sistemose, bet ir naudotis paslaugomis internete.
Naujasis paslaugų centras – „Microsoft Dynamics CRM Online“ – teiks klientų valdymo paslaugas internetu iš „Microsoft“ pasaulinių duomenų centrų ir papildys „Microsoft Dynamics CRM 2011“ programos, skirtos diegti įmonės kompiuteriuose, galimybes.
„Microsoft Dynamics CRM Online“ beta versija bus prieinama 36 šalyse, aštuoniomis kalbomis. Pardavimui skirta versija pasirodys metų pabaigoje 40-tyje šalių, 41 kalba. Tuo tarpu „Microsoft Dynamics CRM 2011“ bus prieinama visose pasaulio šalyse, aštuoniomis kalbomis – ši programa bus skirta diegti įmonių kompiuteriuose ar valdyti partnerių serveriuose patalpintas klientų programas bei duomenis. „Microsoft“ klientai ir partneriai naująją beta versiją gali išbandyti apsilankę „Microsoft Dynamics CRM 2011 beta“ tinklalapyje.
Prie verslo valdymo programų pritaikomi „debesų kompiuterijos“ sprendimai
„Microsoft Dynamics CRM“ programa sparčiai tobulėja ir populiarėja visame pasaulyje, todėl džiaugiamės, kad klientai netrukus galės išbandyti naujos kartos technologiją. Naujosios CRM programos beta versija leis pajusti interneto paslaugų teikiamą naudą ir įvertinti mūsų investicijas bei pastangas praplėsti tradicinių CRM sprendimų galimybes“, – sakė „Microsoft Dynamics CRM“ generalinis direktorius Bradas Wilsonas.
„Microsoft Dynamics CRM 2011“ bus valdoma naudojant jau gerai klientams pažįstamą „Outlook“ programą bei „Microsoft Office“ CRM valdymo juostą, be to, programos valdymo aplinką bus galima pritaikyti prie individualių vartotojo poreikių. Darbą šia programa palengvins pagalbiniai dialogo su vartotoju langai, grafinis duomenų vaizdavimas, rezultatų ir įmonės tikslų valdymo bei duomenų kitimo realiu laiku stebėjimo galimybė. „Debesų kompiuterijos“ išvystymas leis naudoti dar daugiau interneto paslaugų: saugoti dokumentus „Sharepoint“ programos aplinkoje ir dirbti su komanda nuotoliniu būdu, gauti papildomus CRM sprendimus naujame portale „Microsoft Dynamics Marketplace“ arba naudotis „Windows Azure“ operacine sistema.
Bendrovės „Tieto Lietuva“ generalinio direktoriaus Tomo Vaitiekūno teigimu, Lietuvos įmonės palankiai įvertins naująjį santykių su klientais valdymo sprendimą dėl itin draugiškos vartotojui aplinkos, paprastumo, puikaus suderinamumo su kitais gerai pažįstamais „Microsoft“ produktais. „CRM 2011 patrauklus savo lankstumu ir efektyvumu, todėl prognozuojame, kad šis sprendimas turės didelį pasisekimą Lietuvos rinkoje,” – sakė Tomas Vaitiekūnas.
„Tieto Lietuva“ vadovas sakė, kad rinkdamiesi CRM sprendimą, klientai, visų pirma, atsižvelgia į galimybę lengvai jį suderinti su turimomis įmonės informacinėmis sistemomis. Dėl to paprastai pirmenybė suteikiama „Microsoft Dynamics CRM“ sprendimams.
Šį mėnesį pasirodys ir „Microsoft Dynamics Marketplace“ interneto portalo beta versija. Šioje svetainėje „Microsoft“ partneriai galės platinti savo sukurtus „Microsoft Dynamics“ programų patobulinimus. Tinklalapyje bus galima peržiūrėti ir atsisiųsti daugiau nei 400 naujų ir jau sukurtų CRM sprendimų. Per „Microsoft Dynamics CRM“ programą bus galima prisijungti prie „Microsoft Dynamics Marketplace“ portalo bei susisiekti su papildomus sprendimus teikiančiais „Microsoft“ partneriais. Daugiau informacijos apie šį portalą galima rasti „Dynamics CRM“ tinklalapyje.
„Microsoft Dynamics CRM 2011“ beta versija yra prieinama anglų, prancūzų, vokiečių, hebrajų, italų, japonų, ispanų ir kinų kalbomis. „Microsoft Dynamics CRM 2011“ beta versiją gali išbandyti viso pasaulio vartotojai, o „Microsoft Dynamics CRM Online“ beta prieinama Austrijoje, Australijoje, Brazilijoje, Belgijoje, Kanadoje, Kolumbijoje, Čekijoje, Čilėje, Danijoje, Suomijoje, Prancūzijoje, Vokietijoje, Graikijoje, Hong Konge, Vengrijoje, Indijoje, Airijoje, Izraelyje, Italijoje, Japonijoje, Liuksemburge, Malaizijoje, Meksikoje, Olandijoje, Naujojoje Zelandijoje, Norvegijoje, Lenkijoje, Portugalijoje, Puerto Rike, Rumunijoje, Singapūre, Ispanijoje, Švedijoje, Šveicarijoje, Didžiojoje Britanijoje ir Jungtinėse Valstijose.
Norėdami atsisiųsti „Microsoft Dynamics CRM 2011“ beta versiją arba gauti prieigą prie „Microsoft Dynamics CRM Online“ versijos, apsilankykite „Microsoft Dynamics CRM 2011 beta“ tinklalapyje. Diskusijas apie „Microsoft Dynamics“ galima sekti oficialioje „Twitter“ paskyroje arba per bendruomenės „Twitter“ paskyrą.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Airija „Metai“ skyrė 91 mln. eurų baudą už ES duomenų privatumo pažeidimus2
Airijos reguliavimo institucija, padedanti prižiūrėti Europos Sąjungos (ES) duomenų privatumą, penktadienį pranešė, kad „Facebook“ savininkei „Meta“ skyrė 91 mln. eurų baudą už slaptažodžių saugumo pažeidimus. ...
-
Vilniuje atidarytas pirmasis Baltijos šalyse genų terapijos centras
Biotechnologijų ir farmacijos grupė „Northway“ Vilniuje oficialiai atidarė 50 mln. eurų vertės pirmąjį Baltijos šalyse genų terapijos centrą „Celltechna“. ...
-
Iš TKS į Žemę grįžo „Sojuz“ kapsulė su dviem rusais ir viena amerikiete4
Kazachstane pirmadienį nusileido kapsulė „Sojuz“ su dviem rusais ir viena amerikiete. ...
-
Pranešimų gavikliuose – bombos: ar telefonai, kuriais naudojamės, irgi gali sprogti?19
„Telia“ kibernetinio saugumo ekspertas Darius Povilaitis paaiškino, kas yra tie „peidžeriai“ ir kam jie buvo naudojami. Taip pat jis teigia, kad technologiškai sprogimas įmanomas tik įmontavus sprogstamosios medžiagos ...
-
Kibernetinio saugumo krizė Lietuvoje: nulaužtos sistemos ir pavojus kiekvieno asmens duomenims13
Programišiai nė neslepia, kad turi informacijos apie kiekvieną iš mūsų. Dėl nutekintų duomenų, žinomi daugumos žmonių slaptažodžiai, sveikatos istorijos. ...
-
„iPhone 16“ išankstinių pardavimų statistika: populiarumo viršūnėje – prabangūs modeliai6
Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ pradėjo „Apple“ gerbėjų su nekantrumu lauktų „iPhone 16“ flagmanų pardavimus. Išankstinės prekybos metu išryškėjo pirmosios tendencijos – daugiausi...
-
JT ekspertai įspėja: dirbtinio intelekto kūrimas negali priklausyti nuo rinkos užgaidų
Jungtinių Tautų ekspertai ketvirtadienį įspėjo, kad dirbtinis intelektas (DI) neturėtų būti kuriamas atsižvelgiant vien tik į rinką, ir paragino sukurti pasaulinio bendradarbiavimo priemones. ...
-
ES teismas panaikino „Google“ už konkurencijos įstatymų pažeidimus skirtą baudą2
Europos Sąjungos Bendrasis Teismas trečiadienį panaikino 1,49 mlrd. eurų baudą, kurią Briuselis skyrė „Google“ už nesąžiningą konkurenciją. ...
-
Teisės ekspertas: nereguliuoti DI – ne išeitis
Technologijoms ir dirbtiniam intelektui (DI) sparčiai žengiant į priekį, valstybės privalo imtis veiksmų, padėsiančių reguliuoti įmonių kuriamus algoritmus ir dirbtinį intelektą, įsitikinęs profesorius Simonas Chestermanas, Singapūro nacionalin...
-
Ar išmaniosios technologijos gali išgelbėti gyvybę?3
Išmaniosios technologijos vis dažniau padeda ir apsaugo. Jos gelbėja einant į pasimatymą su nepažįstamuoju, grybaujant gūdžiame miške ar bėgiojant sutemus vakare. Išmanūs dabar net automobiliai – jie taip pat, patyrę susid...