- Utenos gatvės gyventoja Vida
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Tik šiandien į rankas pateko rugpjūčio 25 d. „Klaipėda“ ir negaliu nereplikuoti į tuo pačiu pavadinimu išspausdintą straipsnį.
Kadangi šiame miesto rajone gyvenu ir važinėju jo gatvėmis jau beveik tris dešimtmečius, tvirtai galiu pasakyti, kad problemos lyg ir nėra, sankryžose laikėmės dešinės rankos taisyklės, kol sutvarkyta Rokiškio gatvė kažkokiu būdu įgijo pagrindinės gatvės statusą. Matyt, ir kiti šios gatvės ypatumai, pvz., dalyje gatvės – vienpusis eismas, kaip ir gatvės statusas, atsirado dėl čia apsigyvenusio svarbaus miestiečio.
Situacija dar labiau komplikavosi, kai čia buvo perkelta „Regitra“ ir visas rajonas tapo mokomųjų automobilių įkaitu – dažnai sukuriamos nestandartinės, įtemptos eismo situacijos. Taip pat norėtųsi pasidomėti, ar vėlgi ne dėl tos pačios „Regitros“ atsiradimo Šiaurės prospekte liko greičio apribojimas iki 50 km/val., kai pats prospektas panašus į greitkelį, o Mokyklos g. tiltu ar P. Lideikio g. gerokai siauresnėse trasose leidžiamas 70 km/val. greitis?
Taigi Saugaus eismo komisijai linkiu išlikti nešališkai, t. y. vertinti situaciją iš pagrindų, o ne pritaikyti sprendimus atskiriems asmenims ar institucijoms.
Beje, Dmitrijus Lopatinas veikiausiai pasiūlymus teikė tik kai kurių Utenos gatvės gyventojų vardu, nes mūsų nuomonės niekas neklausė, o su jo teikiamais pasiūlymais kategoriškai nesutinkame – kokios dar „plytos“ ar vienpusis eismas?
Jokie krovininiai automobiliai (be šiukšlių vežėjų, elektros, vandentiekio tinklų priežiūrą vykdančių ar pačių gyventojų užsakymu malkas, žemę vežančių arba perkraustymo paslaugas teikiančių sunkiasvorių mašinų) čia nelabai ir važiuoja.
Eismo intensyvumas padidėjęs proporcingai daugėjančių automobilių skaičiui, kai beveik kiekvienas namų ūkis turi ne vieną ir ne dvi mašinas, kaip ir kituose miesto rajonuose. Šaligatviai čia dėl išsiklaipymo, aukščio ir pločio skirtumų (o kai kur jie išvis „nutrūksta“, nes apsodinti krūmais ir kitais augalais arba užstatyti mašinomis) nėra tinkami pėstiesiems, dviratininkams ar mamoms su vežimėliais.
O „Luizės“ prekybos centro atsiradimas, manome, neturėjo įtakos eismo intensyvumui. Priešingai nei „Regitros“ ir mokomųjų automobilių invazija. Gerinti eismo sąlygas Utenos gatvėje galima ir remiantis kitokiais pasiūlymais.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Aferų aukos kaltos pačios?
Norėčiau išdėstyti savo požiūrį į vieną pastaruoju metu itin aktualų reiškinį. Kiekvieną dieną ir per televiziją, ir per radiją kalbama, ir spaudoje rašoma apie tuos, kurie savanoriškai ir, matyt, sąmoningai atiduoda ...
-
Šaligatvis – mašinoms ar žmonėms?
Su baime laukiame vėlyvo rudens ir žiemos, kai bus baisu išeiti iš namų. Priežastis paprasta – Gedminų gatvėje prie 18 namo šaligatvis nuolat būna užstatytas automobiliais. ...
-
Istorinį paštą derėjo privatizuoti
Noriu pasisakyti dėl sustabdytų požeminės stovėjimo aikštelės Atgimimo aikštėje statybų ir sustabdyto šios aikštės sutvarkymo. Tai yra baisu, kas darosi. Man atrodo, kad statybos sustabdytos ne dėl čia surastų šov...
-
Apie pastatus ir jų išsaugojimą
Pastaruoju metu žemės darbai Atgimimo aikštėje dėl ten rastų karo meto sprogmenų buvo sustabdyti. ...
-
Ar galvojate, už ką balsuojate?2
Tai va, baigėsi pirmasis rinkimų turas. Ir ką mes turėsime savo parlamente? Vėl daugybę atsitiktinių žmonių, kurių nežinome nei galimybių, nei protinių galių. Ką, pavyzdžiui, valstybei gali nuveikti tie keli sportininkai? Keli ilgus metus sėd...
-
Šviesoforizacija Klaipėdoje tęsiasi?1
Žinote, ta nesibaigianti šviesoforizacija jau ima nervinti, taip ir norisi paklausti, kada baigsite tą nesąmonę, kiek dar tai tęsis? ...
-
„Žiburys“ švenčia jubiliejų
Klaipėdos švietimo įstaigų buvusių vadovų neformaliojo švietimo klubas „Žiburys“ švenčia 20 metų jubiliejų. ...
-
Dėl paveldo laikas prasiblaivyti2
Nustebau, kai perskaičiau „Klaipėdoje“ apie tai, kad klaipėdiečiai yra aktyvūs apklausoje dėl Naujojoje Uosto gatvėje 5 esančio namo (A. Dykovienė. „Apklausa sulaukė ažiotažo“, 2024 09 21). ...
-
Architektų sprendimai nustebino
Norėčiau pateikti savo nuomonę apie kelis pastarojo meto architektūrinius sprendimus mūsų mieste. ...
-
Kumelė sapnuoja prezidentą
Aš, Viagra Viagrauskaitė, lietuvė, tikroji Sąjūdžio įkūrėja ir Baltijos kelio sumanytoja, esu be galo kuklus žmogus, tačiau net ir aš negaliu visai tautai nepapasakoti apie ypatingos svarbos įvykį, kuriame man teko dalyvauti 2024-ųj...