- Pranešimas spaudai
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
„Rally Monte Carlo Historique“ lietuviai gerina pozicijas
-
„Rally Monte Carlo Historique“ lietuviai gerina pozicijas
-
„Rally Monte Carlo Historique“ lietuviai gerina pozicijas
-
„Rally Monte Carlo Historique“ lietuviai gerina pozicijas
-
„Rally Monte Carlo Historique“ lietuviai gerina pozicijas
-
„Rally Monte Carlo Historique“ lietuviai gerina pozicijas
-
„Rally Monte Carlo Historique“ lietuviai gerina pozicijas
-
„Rally Monte Carlo Historique“ lietuviai gerina pozicijas
Praėjusią savaitę startavęs 26-asis prestižinis Monte Karlo istorinių automobilių ralis, kuriame šiemet varžosi net 233 ekipažai iš 29 pasaulio šalių, jau įpusėjo. Džiugu, kad jame dalyvaujantys trys Lietuvos ekipažai kasdien gerina savo pozicijas.
Daug lemianti patirtis
Geriausiai iš lietuvių sekasi jau septintą kartą šiame ralyje dalyvaujančiam Karoliui Raišiui, su šturmanu Ovidijumi Meilūnu važiuojantiems 1961-ųjų laidos „Jaguar MKII“.
Itin sėkmingas jiems buvo sekmadienis, leidęs ne tik laimėti greičio ruožą, bet ir sukaupti didesnę persvarą prieš varžovus. Tad pirmadienio batalijas šis duetas iš Lietuvos pradėjo būdami lenktynių lyderiais.
Sėkmės garantas – ne tik sukaupta patirtis, bet ir itin kruopštus pasirengimas varžyboms. Vien ko vertas faktas, kad žinodami, jog Alpėse jų laukia vos tik vienas kilometras sniegu padengto kelio, ekipažas nerizikavo ir startavo su žieminėmis padangomis.
Debiutantai „įkando“ lyderiams
„Galime laikyti maža pergale, kai viename iš greičio ruožų sugebėjome „įkąsti“ mūsų lyderiams – K. Raišiui su O. Meilūnu“, – dar vis nepatikėdami tokia sėkme po finišo džiaugėsi šiame ralyje debiutuojantis Andriaus Vaitekūno ir Pauliaus Beniušio ekipažas, kelią finišo link besiskinantis su vokišku „Volkswagen Karmann Ghia Coupe“ automobiliu.
Šis lietuvių duetas sekmadienį finišavo penktas bendrojoje įskaitoje ir pirmas klasėje.
„Galėtume tik džiaugtis ir svajoti apie aukštą poziciją galutinėje „Rally Monte Carlo Historique“ rikiuotėje, jei ne pirmą lenktynių dieną gautos baudos, – apgailestavo A. Vaitekūnas. – Tačiau iš klaidų reikia mokytis, o debiutantams jų išvengti nelengva“.
„Džiaugiuosi, kad tobulėjame su kiekvienu įveiktu greičio ruožu. Pagaliau supratome, jog neverta verstis per galvą, o geidžiamų tikslų reikia siekti pamažu, ieškant lankstesnės taktikos ir strategijos“, – vairuotojui antrino P. Beniušis.
Susilaukė didelio dėmesio
Sekmadienis buvo sėkmingas ir dar vienam Lietuvos Tado Vitkevičiaus ir Felikso Krivickio ekipažui, vairuojančiam 1978 m. gamybos „SAAB 96 V4“.
Antrą kartą Monte Karlo ralyje dalyvaujantis T. Vitkevičius su F. Krivickiu irgi džiaugėsi pergale klasėje, leidusia jiems pagerinti pozicijas ir bendroje įskaitoje.
„Dar išvykdamas į šį Alpių maratoną sakiau, jog mums svarbiausia ne pergalė ir nugalėtojų pakyla, o siekiamybė reklamuoti Lietuvos trispalvę ir Vytį, – po pergalingo finišo kalbėjo T. Vitkevičius. – Kol kas sekasi puikiai. Net nežinau, kodėl tarpinėse stotelėse, techninės priežiūros punktuose ir kituose sustojimuose susilaukiame tokio išskirtinio dėmesio. Gal žiūrovus domina mūsų ryškiai raudonas automobilis ir jį puošiantys trispalvė ir Vytis?“
„Vilduja Racing“ ekipažą nustebino ir šilta varžybų atmosfera, gausybė žmonių, sutinkančių ir išlydinčių lenktynininkus miestų aikštėse.
„Rally Monte Carlo Historique“ labai daug kuo man primena „Formulės 1“ lenktynių etapą Monte Karle“, – pastebėjo T. Vitkevičius. – Tačiau tik ne lenktynėmis, nes skirtingai nuo F1 pilotų mes varžomės bendro naudojimo keliais, tad kartais be pirmos pavaros tenka pasinaudoti ir garso signalu“.
„Rally Monte Carlo Historique“ finišuos trečiadienį, vasario 7 d.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Tragedija pasaulio jaunimo dviračių čempionate: parkrito ir žuvo 18-metė1
Per pasaulio jaunimo dviračių čempionatą Šveicarijoje įvyko tragiška nelaimė. ...
-
Mirė pirmasis nepriklausomos Lietuvos olimpinės delegacijos vėliavnešys G. Jasinskas2
Eidamas 57-uosius, mirė olimpietis Gintaras Jasinskas – pirmasis istorijoje nepriklausomos Lietuvos olimpinės delegacijos vėliavnešys. ...
-
S. Maslobojevo nervai neatlaikė – spaudos konferencijoje puolė Rimkenzo: tu padarei klaidą, py**re35
Artėjantį šeštadienį Kauno „Žalgirio“ arenoje kovinio sporto organizacija UTMA surengs vieną įspūdingiausių turnyrų. Per vieną vakarą „UTMA 9“ turnyre kovos tokie Lietuvos kovotojai kaip Sergejus Maslobojevas, H...
-
S. Maslobojevas – apie pasaulio čempiono diržą ir „nieką“ D. Dirkstį1
Sergejus Maslobojevas, neseniai pasirašęs sutartį su lyg ant mielių augančia Lietuvos kovinio sporto organizacija UTMA, jau šį savaitgalį sugrįžta į ringą Lietuvoje – UTMA-9 renginyje „Žalgirio“ arenoje buvęs pasauli...
-
V. Žalos karjeros posūkis: vairuos supersunkvežimį1
„Radikalų mano sprendimą labiausiai paskatino aukštesnių rezultatų alkis“, – pareiškė Vaidotas Žala, kitąmet Dakaro ralyje vairuosiantis ne sau įprastą visureigį, bet sunkvežimį. ...
-
E. Riabko: kitąmet sugrįšiu stipresnis
„Kitąmet sugrįšiu stipresnis ir vėl sieksiu aukso“, – pabrėžė Edgaras Riabko, iškovojęs trečią per savo karjerą motorlaivių „Formulės-2“ (F2) pasaulio čempionato sidabro medalį. ...
-
Pirmą kartą šalies ralio trasas išbandys ir Turkijos sportininkas
Daugelio automobilių sporto meistrų ir žiūrovų atmintyje dar neišblėsę prieš metus vykusio, jubiliejinio, 50-ojo „Kauno rudens“ ralio vaizdai. ...
-
Olimpinė šaulė debiutuos kaip aktorė: jai skirtą vaidmenį atspėti nesunku
Pietų Korėjos šaulė Kim Yeji gavo savo pirmąjį aktorės vaidmenį, sportininkė debiutuos seriale „Crush“. ...
-
Aukšto meistriškumo sportui kitąmet numatoma skirti 20 mln. eurų1
Aukšto meistriškumo sportui valstybė 2025 metais numato skirti 20 mln. eurų – tiek pat, kiek ir šiais metais. ...
-
Šeštadienį įvyko KOK / MMA bušido turnyras
Šeštadienio vakarą Vilniaus „TwinsBet“ arenoje įvyko ilgai lauktas KOK / MMA bušido turnyras, kuriame susitiko ne tik Lietuvos, bet ir tarptautinio lygio kovos menų žvaigždės: Sergejus Grečicho, Raimondas Krilavičius, D...