Labiausiai reklamos draudimu pasinaudojo LNK grupės kanalai

  • Teksto dydis:

Per pastaruosius dvejus metus nuosekliai didinti savo auditorijos dalį pavyko LRT bei BTV, kitų kanalų auditorijos dalys mažėjo. Uždraudus reklamą LRT, reklamos apimtis skaičiuojant sekundėmis komerciniuose kanaluose augo, rašo "Verslo žinios".

Reklaminės GRP (auditorijos ir reklamos trukmės rodiklis) sekundės pernai augo 5 proc., o be LRT ir rusiškų kanalų grupės BMA -14 proc. Pastarasis rodiklis, pasak žiniasklaidos planavimo įmonės "Inspired UM" direktoriaus Vasario Oržekausko, labiau atspindi pajamų iš reklamos kiekį nei reklamos minutės.

"Labiausiai reklamos draudimu LRT pasinaudojo LNK grupės kanalai - juose GRP sekundės augo 28 proc., o TV3 su savo mažaisiais kanalais augo 5 proc.", - sakė V.Oržekauskas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

ww

ww portretas
O man susidare ispudis (ir,manau,teisingas),kad televizijos visai neturi ka rodyti,todel,prasidejus kokiam nors filmui,per valanda maziausiai du,o kartais ir tris kartus rodo reklama,kuri tesiasi apie 10-12 min. Ir ka gi jie reklamuoja? Ogi ka rodys uz tos valandos,kai baigsis filmas ir dar kokia nors laida,kuria patys ir rodo. Tai kuriam galui kelis kart pertraukineti filma,kad pasakytu,jog uz pusvalandzio eis kitas,jeigu tam yra televizijos programos ir ziurovas gali pats is anksto pasirinkti,ka jis nores ziureti. Kaip galima taip be saiko reklamuoti save? Vengiu tokiu kanalu ir praktiskai ju nebeziuriu,t.y. TV3, LNK, ir kt. Matosi,kad jiems ziurovu nereikia.

Kaunas

Kaunas portretas
Tegul uzsiknisa su savo reklamą ir patys žiūri savo programas ir nusibodusias tas pačias fizionuomijas nuo kurių vemti norisi
VISI KOMENTARAI 2

Galerijos

Daugiau straipsnių