- BNS inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Susisiekimo ministras Marius Skuodis ketvirtadienį su Lietuvos automobilių kelių direkcijos atstovais ir kelio Molėtai–Utena projektuotoja „SRP projektas“ aptars šio ruožo darbų eigą.
„Ministras susitiks su ruožą nuo Molėtų iki Utenos projektuojančiais projektuotojais, kurie pristatys darbų eigą, progresą, pagrindinius sprendinius, einamuosius klausimus ir tolesnius darbus“, – BNS sakė ministro patarėja Gabrielė Vasiliauskaitė.
Konkursą laimėjusi bendrovė „SRP Projektas“ už beveik 320 tūkst. eurų projektuoja beveik 30 kilometrų ilgio kelią.
„Yra strateginiai objektai, kur labai svarbu, kas vyksta kiekvieną dieną, projektuotojai sėkmingai projektuoja atkarpą nuo Molėtų iki Utenos ir tikiuosi šių metų pirmą pusmetį turėsime projektą ir iš karto skelbsime konkursą rangos darbams“, – Žinių radijui ketvirtadienį sakė ministras.
„Galbūt metų pabaigoje pamatysime realius rekonstrukcijos darbus atkarpai nuo Molėtų iki Utenos“, – sakė M. Skuodis.
Planuojama, kad kelias galėtų būti iš esmės atnaujintas 2024 metais, o likęs daugiau nei 40 km ruožas iki Molėtų – iki 2025 metų.
M. Skuodis yra sakęs, kad visas kelias Vilnius–Utena turi būti sutvarkytas iki 2025 metų pabaigos, o viso 74 kilometrų ilgio kelio remontas galėtų kainuoti iki 200 mln. eurų.
Kelias yra vienas problemiškiausių Lietuvoje, bene vienintelis su cementbetonio danga, kuri šiuo metu jau yra susidėvėjusi, deformuota ir kelia pavojų eismo saugai.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Seimas padidino rajono kelių finansavimą: ar to užteks?
Seimas dešimtadaliu padidino finansavimą rajoniniams keliams, lėšas paskirstant pagal gyventojų skaičių ir kelių ilgį juos valdančiose savivaldybėse, taip pat leido pačioms savivaldybėms apsispręsti, kokio lygio kelio remonto nori. ...
-
Seimas spręs, ar plėsti prijaukintų laukinių gyvūnų ar paukščių sąrašą
Seimas svarstys, ar plėsti prijaukintų laukinių gyvūnų ar paukščių sąrašą. Į jį įtraukus daugiau gyvūnų, jų augintojams nebereikėtų rūpintis leidimais juos laikyti nelaisvėje, jiems įrengti reikalavimus atitinkančias vietas. ...
-
Žada visus balansavimo pajėgumų kaštus padengti elektros gamintojai ir tiekėjai: kada tai įvyks?
Balansavimo pajėgumų sąnaudos, kurias šiuo metu apmoka visi elektros vartotojai, 2026–2028 metais bus perkeltos už balansą atsakingiems elektros gamintojams ir tiekėjams. ...
-
Sabutis: elektromobilumo plėtros kartelė Lietuvoje kyla dar aukščiau1
Seimas pakoregavo elektromobilių parko plėtros planus, atnaujino jų įkrovimo stotelių vystymo šalia valstybinės reikšmės kelių tikslus, kurių vienas esminių – užtikrinti šių stotelių galią pagal šalyje regi...
-
Sviestas primena auksą jau ne tik spalva, bet ir kaina: toliau bus tik blogiau?8
Prekybos tinkluose brangiausio sviesto kaina jau viršija 3 eurus. Pirkėjai juokauja, kad sviestas auksinis tapo ne tik pagal spalvą, bet ir kainą. Vieni iš lyderių ES esame ir pagal pieno kainą. Ekspertai pieno produktų kainų atžvilgiu ni...
-
Paluckas: tokios tarybos reikėjo anksčiau2
Vyriausybei iki sausio pabaigos ketinant įsteigti Maisto tarybą, premjeras Gintautas Paluckas sako, kad nepaisant jau išaugusių maisto kainų jų stebėsena ir analizė išlieka svarbi ir ateityje. ...
-
Lietuvoje pradedama kurti DI „smėliadėžė“
Lietuva dar labiau spartina dirbtinio intelekto (DI) plėtrą – pradedama kurti bandomoji DI reguliacinė aplinka, arba DI „smėliadėžė“. ...
-
Lietuva denonsavo sutartį su Baltarusija: nebebus skatinami abipusiai verslo ryšiai1
Seimas denonsavo Lietuvos ir Baltarusijos sutartį dėl pajamų dvigubo apmokestinimo ir fiskalinių pažeidimų išvengimo. ...
-
Budrys dėl prekių eksporto: jei to nepadarysime, gale dienos turėsime tik du pasirinkimus
Ekonomikos ir inovacijų ministerija siūlant sušvelninti buvusios Vyriausybės įvestus dvejopos paskirties prekių eksporto lėktuvais į trečiąsias šalis ribojimus, be kita ko, įpareigojant eksportuotojus kontroliuoti, ar šios prek...
-
Ministras: keliai gali būti finansuojami kaip komercinis projektas – ir tai nebūtų mokesčių kėlimas
Finansų ministras Rimantas Šadžius sako, kad būsimasis Kelių fondas galėtų veikti nacionalinio plėtros banko ILTE (buvusi „Invega“) rėmuose, o keliai per jį būtų finansuojami kaip komercinis projektas. ...