- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Grožio paslaugos – veikla, dėl kurios žmonės parašo daugiausiai skundų Nacionaliniam visuomenės sveikatos centrui. Skundžiamasi dėl įvairiausių dalykų, bet daugiausiai šiemet klientams kliuvo manikiūro ir pedikiūro meistrų darbas. Apie lietuvių skundus LNK žurnalistė kalbino šio centro atstovę Viktoriją Kokštytę.
„Niekada nesu nusivylusi grožio procedūromis, nes renkuosi specialistus atsižvelgdama į rekomendacijas“, – sakė gatvėje kalbinta moteris.
„Per savo netrumpą gyvenimą esu nusivylusi gal tik vieną kartą. Kirpėja per trumpai nukirpo. Beliko laukti, kol ataugs plaukai“, – teigė kita pašnekovė.
„Kartais labai blogai apkerpa, būna, nesupranta, ko nori, ko prašai. Tenka nuolat keisti kirpėją“, – porino trečia praeivė.
„Kažkada nusivyliau pedikiūro specialiste, kuri pedikiūrą darė labai grubiai“, – teigė gatvėje užkalbinta mergina.
Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:
– Kokia tendencija – ar tų skundų daugėja?
– Negalima teigti, kad tų skundų labai padaugėjo, tiesiog popandeminis laikotarpis pakoregavo tuos skaičius.
– Ar prastėja paslaugų kokybė, ar klientai tapo išrankesni, priekabesni?
– Nesakyčiau, kad paslaugų kokybė suprastėjo ar tapo priekabesni vartotojai. Tiesiog žmonės jau žino, į ką atkreipti dėmesį gaunant paslaugą. Ir žino, kur kreiptis, jei ta paslauga jam atrodo nekokybiška. Pavyzdžiui, pastebi, kad grožio procedūra atliekama nesilaikant visų higienos ar saugos reikalavimų. Gavę skundą, mes reaguojame, atliekame patikrinimą.
Iš pradžių gali būti tik įsėjimas arba, jei rimtas pažeidimas, – ir bauda. Kai kuriais atvejais, – sustabdoma net veikla.
– Dėl ko dažniausiai žmonės skundžiasi?
– Gauname įvairių skundų. Būna, skundžiasi, kad nekokybiškai atlikta paslauga ar po paslaugos suteikimo kilo kažkokių komplikacijų. Šiuo metu itin padaugėjo skundų dėl to, kad paslaugos suteikiamos be leidimo-higienos paso arba nesilaikoma higienos reikalavimų. Pavyzdžiui, nebuvo išimti iš paketėlio sterilūs manikiūro įrankiai ir pan.
– Ar būna kuriozinių situacijų, nusiskundimų, tarkim, dėl netenkinančio rezultato – nudažė plaukus ne tokia spalva, kokios prašė?
– Taip, būna, tačiau tai jau – ne mūsų sritis. Jeigu vartotojui nepatiko rezultatas, pirmiausiai reikėtų kreiptis į paslaugos teikėją ir bendrauti su juo.
– Ar visi skundai pagrįsti?
– Didesnę dalį sudaro pagrįsti skundai, tačiau pasitaiko ir tokių, kad ne mūsų kompetencijoje padėti. Arba jis yra nepagrįstas.
– Dėl kurių būtent grožio procedūrų sulaukiate daugiausiai nusiskundimų?
– Nusiskundimų sulaukiame iš įvairių sričių – dėl permanentinio makiažo, tatuiruočių, kirpimo ir kitų nekokybiškai suteiktų paslaugų. Sakyčiau, pastaruoju metu vartotojai labiau kreipia dėmesį į manikiūro ir pedikiūro specialistų teikiamas paslaugas.
– Kokios baudos gresia paslaugų teikėjams, jei skundas pasitvirtina?
– Gresia administracinė atsakomybė. Iš pradžių gali būti tik įspėjimas arba, jei rimtas pažeidimas, – ir bauda. Kai kuriais atvejais, gali būti sustabdoma net veikla.
– Jūsų centro darbuotojai ir savo iniciatyva atlieka planinius patikrinimus. Kokie dažniausi būna pažeidimai?
– Taip, eina tikrinti departamentų specialistai. Pastaruoju metu vienas dažnesnių pažeidimų, kad specialistai teikia paslaugą nepasitikrinę sveikatos, nepraėję privalomųjų higienos įgūdžių kursų – įvairiai.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Teismas: „Tete-a-tete“ teisėtai neleista atidaryti dar vieno salono Tauragėje
Lošimų priežiūros tarnyba pagrįstai atsisakė išduoti leidimą įmonei „Tete-a-tete“ atidaryti dar vieną lošimų automatų saloną Tauragėje, nusprendė teismas. ...
-
Ekonomistas: kalėdinė prekyba bus aktyvi, žmonių lūkesčiai – aukšti1
Kalėdinę prekybą pradedančių prekybininkų apklausa rodo, kad šiemet gyventojai dovanoms linkę išleisti panašiai pinigų, kaip pernai, tačiau atsigavusi perkamoji galia ir sumažėjusi infliacija leidžia tikėtis aktyvesnio &scaron...
-
„DBRS Morningstar“ patvirtino Lietuvos turėtą skolinimosi reitingą1
Tarptautinė kredito reitingų agentūra „DBRS Morningstar“ penktadienį dar kartą patvirtino anksčiau Lietuvai suteiktą A (aukštą) ilgalaikio skolinimosi reitingą su stabilia perspektyva, pranešė Finansų ministerija. ...
-
„Litgrid“: kitą savaitę bus laikinai atjungta „NordBalt“ jungtis su Švedija4
Kitą savaitę bus laikinai atjungta elektros jungtis su Švedija „NordBalt“, penktadienį pranešė Lietuvos elektros perdavimo sistemos operatorė „Litgrid“. ...
-
LEA: penktadienį didmeninė dienos elektros kaina Lietuvoje yra viena mažiausių šiemet
Šį penktadienį didmeninė dienos elektros kaina Lietuvoje yra viena mažiausių šiemet – dienos vidurkis siekia 19,53 Eur/MWh, praneša Lietuvos energetikos agentūra (LEA). Skelbiama, kad mažesnė vidutinė dienos kaina šia...
-
ESO: išmaniųjų skaitiklių duomenimis manipuliuoti neįmanoma11
Energijos skirstymo operatoriaus (ESO) teigimu, abejoti diegiamų išmaniųjų skaitiklių patikimumu nėra pagrindo. Anot ESO, jų duomenų koreguoti bei jais manipuliuoti neįmanoma. ...
-
VERT: elektros skirstymo kainos viršutinė riba kitąmet – daugiau nei 7 proc. mažesnė
Elektros energijos skirstymo paslaugų, kurias teikia tinklus prižiūrintis „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO), kainos viršutinė riba kitąmet mažės šiek tiek daugiau nei 7 proc., skelbia Valstybinė energetikos reguliavimo t...
-
Baigta rekonstruoti kelio Vilnius-Utena atkarpa Utenoje
Panevėžio kelių statybos įmonė HISK baigė 7 mln. eurų (su PVM) vertės beveik dviejų kilometrų ilgio kelio Vilnius-Utena atkarpos Utenoje rekonstrukciją. ...
-
Baltijos šalių studentai kūrė idėjas ir projektui „Rail Baltica“7
Rugsėjį vykusi ir Tartu, Rygą ir Kauno miestą sujungusi programa „Bus Baltica“ subūrė KTU, RTU ir Tartu universiteto studentus, kurie ieškojo sprendinių regioniniam mobilumui, miestų plėtrai ir projektui „Rail Baltica“. ...
-
R. Vaikšnoras apie planuojamą finansavimą gynybai: būtų gerai turėti šiek tiek daugiau1
Lietuvos kariuomenės vadas Raimundas Vaikšnoras leidžia suprasti, kad kitų metų biudžete norėtų matyti didesnį finansavimą krašto apsaugai. Generolas pažymi – būtų gerai turėti didesnius asignavimus tam, jog esmingai pasikeitus...