Pieno perdirbėjams teks pasispausti

Į Lietuvos rinką veržiasi stambi Estijos pieno perdirbimo įmonė "Tere". Naujokai pirkėjų nebandys pervilioti mažesnėmis kainomis, nes tai būtų nuostolinga. Galbūt dėl to naujų konkurentų atsiradimas per daug nejaudina mūsų šalies įmonių.

Didžiausias Estijos pieno perdirbėjas "Tere" neišsitenka vietos rinkoje. Nors verslas su nerimu laukia artėjančio sunkmečio, ši įmonė nutarė plėstis į kitas Baltijos šalis. Lietuvos parduotuvių lentynose jau pasirodė jogurtų, sūrelių, kefyro ar varškės kremų su Estijos bendrovės ženklu "Dr. Hellus".

"Nesame naivūs ir suprantame, kad lietuviai rinksis įprastus vietos pieno produktus. Estai taip pat elgtųsi. Todėl Lietuvoje siūlysime tik tokius produktus, kokių lietuviškų nėra", – įmonės strategiją susitikime su žurnalistais atskleidė bendrovės "Tere" eksporto vadovas Nikolajus Timofejevas.

Pagrindiniu savo koziriu bendrovė "Tere" pasirinko produktus su jų mokslininkų atrasta bakterija Lactobacillus fermentum ME-3, teigiamai veikiančia žmogaus organizmą. "Tere" atstovai pabrėžė, kad jų produktų naudą sveikatai patvirtino ir nepriklausomi mokslininkai. Būtent tai akcentuojama per reklamos kampanijas.

Vis dėlto N.Timofejevas pripažino, kad dalį savo klientų ruošiasi perimti iš Lietuvos pieno perdirbimo bendrovių: "Jei žmogus pirks mūsų produktą, vadinasi, nepirks kito. Tačiau žinome, kad lietuvių įmonės labai stiprios ir dėl rinkos reikės kaip reikiant pakovoti."

Konkuruoti su vietos gamintojais mažesnėmis kainomis "Tere" neketina. Estai savo produktus žada siūlyti vidutinėmis kainomis.

"Nors daug kas mus gąsdina nepalankia ekonomine padėtimi, esame stipri įmonė ir galvojame apie ilgalaikę strategiją, ne apie kelis mėnesius ar metus", – sakė "Tere" valdybos pirmininkas Ulo Kinive. Savo prekės ženklą Lietuvoje ir Latvijoje Estijos įmonė planuoja įtvirtinti maždaug per penkerius metus.

Komentaras
Linas Sasnauskas, bendrovės "Pieno žvaigždės" vykdomasis direktorius:

Padidėsiančios konkurencijos nebijome. Vartotojui labai gerai, jei jis turi galimybę rinktis įvairius produktus, įvertinti naujienas. Net neabejoju, kad įmonės Lietuvoje matydamos, kad pirkėjai renkasi atvežtinius gaminius, padarys išvadas. Mes taip pat pagalvosime apie tai, kad galbūt yra laisva niša, kurios dar nematome. Taigi į naujus konkurentus žiūrime labai pozityviai. Bijoti, kad kažkas ateis ir atims rinkos dalį, neverta. Rinka yra žaidimų aikštelė, kurioje kiekvienas žaidžia pagal savo galimybes. Gamintojai pieno pramonėje investicijų nesiima staiga. Lėšos investuojamos gerai suvokiant ką daryti. Be to, mes, lietuviai, irgi siūlome savo produkciją estams, latviams, rusams. Tai labai natūralus reiškinys: mes einame kitur, o kiti ateina pas mus. Lietuvoje jau seniai savo produkciją siūlo latviai, lenkai, vokiečiai, danai, olandai.


Šiame straipsnyje: Pienas

NAUJAUSI KOMENTARAI

Saulius1

Saulius1 portretas
Nors tai ir reklaminis straipsnis, bet juk mums tokia informacija naudinga.
VISI KOMENTARAI 1

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių