- BNS inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Reklamos apimtys Lietuvoje sausį-rugpjūtį, palyginti su tuo pat laiku pernai, augo 7,7 proc. Šiemet augo interneto, lauko video, televizijos, kino, reklamos žurnaluose ir radijo eteryje apimtys, skelbia tyrimų bendrovė "Kantar TNS".
Šiemet labiausiai - pustrečio karto - išaugo išlaidos skalbimo priemonių reklamai, du kartus padidėjo maltos kavos, kavos pupelių, saldumynų ir konditerijos gaminių reklamai skirti biudžetai. Tuo metu smulkiųjų vartojimo kreditų bendrovės reklamos biudžetus šiemet apkarpė 64 proc., mažėjo išlaidos mobiliojo ryšio išankstinio mokėjimo kortelių (28 proc.) ir alaus (23 proc.) reklamai.
"Per aštuonis šių metų mėnesius investicijas reklamai labiausiai - 60 proc. - mažino smulkiųjų vartojimo kreditų įmonė "Provident finansai", 28 proc. taip pat smuko Lietuvos automobilių kelių direkcijos išlaidos socialinei reklamai. Prekybos tinklą "Moki-Veži" valdanti bendrovė "Makveža" savo reklamos biudžetus mažino beveik ketvirtadaliu - 24 proc.", - pranešime spaudai sakė "Kantar TNS" Reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.
Daugiausiai reklamai išleidžiančių užsakovų sąraše labiausiai į viršų kilo pavasarį pradėjęs veikti Vokietijos kapitalo prekybos tinklas "Lidl" - šių metų gegužę pradėjęs aktyviai reklamuotis prekybos tinklas jau patenka į didžiausius biudžetus reklamai Lietuvoje skiriančių užsakovų dešimtuką. Šiemet pustrečio karto išaugo saldumynų, užkandžių bei gaiviųjų gėrimų gamintojo "Mondelez International" ir vaistinių tinklo "Benu" reklamos biudžetai, 2 kartus išlaidas reklamai didino traškučių bei gaiviųjų gėrimų gamintoja "Pepsico".
Televizijos reklamos augimas šiemet siekė 8,4 proc. - ištransliuota 1,101 mln.. reklaminių klipų.
Spaudos reklamos apimtys sumažėjo 9,4 proc. Laikraščiuose jos plotas krito 16,4 proc., žurnaluose apimtys išaugo 2,5 proc. Laikraščiuose šiemet išspausdinta 5,772 mln., žurnaluose - 4,151 mln. kvadratinių centimetrų reklamos.
Radijo stotys sausį-rugpjūtį transliavo daugiau kaip 4,83 mln. sekundžių reklamos - 1 proc. daugiau nei pernai. Reklamjuosčių reklamos internete išlaidos didėjo 20,2 procento.
Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas per metus sumažėjo 4 proc. - vidutiniškai per dieną stenduose buvo 19,9 tūkst. kv. metrų reklamos. Lauko video reklamos ekranuose vidutiniškai per dieną transliuota 3,1 mln. sekundžių reklamos - 9,8 proc. daugiau.
Ant degalų pylimosi pistoletų šiemet užklijuota beveik 24 tūkst. reklaminių lipdukų - 0,4 proc. mažiau. Vidaus televizijos reklamos kiekis šiemet smuko 14 procentų.
Kino reklamos apimtys šiemet ūgtelėjo 0,9 proc. - iš viso buvo parodyta 270 tūkst. reklaminių klipų.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Byla dėl Kinijos sankcijų Lietuvai bus tęsiama
Europos Komisiją (EK) tęs bylą Pasaulio prekybos organizacijoje (PPO) dėl galimų Kinijos prekybos ribojimų Lietuvai, penktadienį skelbia LRT. ...
-
ILTE: paskolų galės gauti ne tik gaminantys vartotojai
Saulės ir vėjo parkų, skirtų gaminantiems vartotojams, vystytojams bus išdalyta iki 100 mln. eurų paskolų už ne daugiau kaip 3 proc. metų palūkanas, pranešė nacionalinis plėtros bankas ILTE. ...
-
Kai kuriems elektros vartotojams gresia naujas mokestis
70 tūkst. elektros vartotojų gresia naujas mokestis. Uždelsus deklaruoti skaitiklių rodmenis ilgiau nei metus, šį darbą už gyventojus atliks ESO darbuotojai. O už rodmenų nurašymą dar teks susimokėti beveik 22 eurus. Iki šiol u...
-
Šimkus: prieš didinant mokesčius, peržvelkime lengvatas
Prieš svarstant, kuriuos mokesčius reiktų didinti, norint pasiekti reikalingą gynybos finansavimą, reiktų peržvelgti šiuo metu taikomas lengvatas, mano Lietuvos banko (LB) valdybos pirmininkas Gediminas Šimkus. Pasak jo, jei nebūt...
-
Vaičiūnas: turėtume diskutuoti apie bendrą elektrinę
Vasarį su Europos tinklais susijungusios Baltijos šalys galėtų pradėti diskusijas dėl bendros elektrinės statybų, sako Lietuvos energetikos ministras Žygimantas Vaičiūnas. ...
-
Pinigai gynybai: naudos gyventojų santaupas bankuose?
Lietuvai planuojant iki 2030 metų gerokai padidinti gynybos finansavimą, prezidento Gitano Nausėdos patarėjas sako, jog lėšų tam pirmiausia reikėtų skolintis, o ilgalaikėje perspektyvoje tikimasi jų surinkti iš augančios šalies ...
-
Kylančios pocedūrų kainos: grožis – prabanga ar būtinybė?
Grožis yra prabanga ar būtinybė? Tokį klausimą pradėjo kelti klientai po Naujųjų metų apsilankę pas grožio specialistus. Dėl pabrangusių žaliavų kilo kone visų paslaugų kainos. Tačiau efektas ne toks, kokio grožio specialistai tikėjosi: kli...
-
Misiūnas apie tai, kaip sutaupyti ir kur dingsta pinigai
Analitinis centras ir žiniasklaidos kanalas Politika.lt praneša, kad pradeda tyrimą, kurio tikslas nustatyti, ar valstybė iš vidinių išteklių gali sutelkti esmingas lėšas gynybos finansavimui. Įprastai kalbant apie gynybą mi...
-
Karbauskis: priėmus šį sprendimą – „šokom į dilgėles“
Lietuvai planuojant iki 2030 metų gerokai padidinti gynybos finansavimą, Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos (LVŽS) pirmininkas Ramūnas Karbauskis sako, jog lėšos turėtų būtų skiriamos atsižvelgus į realius poreikius. ...
-
Startuolių ambicingiems DI projektams – papildomas finansavimas
Ekonomikos ir inovacijų ministerija, spartindama dirbtinio intelekto (DI) plėtrą Lietuvoje, papildomai finansuos 12 startuolių projektų, kuriais bus kuriami dirbtinio intelekto, blokų grandinės technologijų, robotikos procesų automatizavimo produktai ...