- Asta Aleksėjūnaitė
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Vairuotojui Karoliui vizitas į vieną uostamiesčio degalinę virto skandalu. Klientas degalinės operatorių buvo sutiktas itin nemaloniai, kai atsisakė mokėti vieną centą, kuris mįslingai atsirado kasos čekyje, nors degalų kolonėlės monitorius rodė visai kitą mokėjimo sumą.
Turėjo mokėti lygiai 10 eurų
Klaipėdietis Karolis pasakojo, kad rugsėjo 2-ąją jis, greitkeliu sugrįžęs į gimtąjį miestą, užsuko į artimiausią degalinę papildyti automobilio baką degalais.
"Patogiausia degalinė – Baltijos prospekto ir Šilutės plento žiedinėje sankryžoje esanti "Circle K". Šiaip buvusiu "Statoil" degalinių tinklu naudodavomės retai, kadangi mūsų šeimai patogesnis pagal susisiekimą ir degalų kainą yra kitas degalinių tinklas. Bet kadangi tą dieną nutarėme pilti nedidelį kiekį, užsukome į minėtą degalinę", – kalbėjo vaikinas.
Vairuotojas į automobilio baką įpylė degalų už 10 eurų. Tačiau nustebo išvydęs visai kitą sumą jam pateiktame čekyje.
"Nuėjau susimokėti, bet kai ant prekystalio padėjau vieną 10 eurų vertės kupiūrą, o pardavėja iš manęs paprašė dar 1 cento, labai nustebau. Juk degalinės kolonėlės skaitiklio ekranas rodė lygiai 10 eurų sumą. Tada pardavėjos pasiteiravau, kodėl lauke rodo vieną kainą, o kompiuteris – kitą? Jos atsakymas buvo labai paprastas – "taip negali būti", – prisiminė vairuotojas.
Įžeidė reakcija
Pasak kliento, degalinės darbuotoja dar kartą pareikalavo susimokėti 1 centą, kuris mįslingai atsirado čekyje.
"Žinoma, aš nesutikau ir tada pasiūliau jai nueiti kartu su manimi pasižiūrėti, kokią sumą rodo lauke esančios kolonėlės skaitiklis. Pardavėja dar kartą arogantiškai pareiškė niekur neisianti ir vėl paprašė sumokėti 1 centą. Aš vėl atsisakiau ir paaiškinau, kad neketinu mokėti 1 cento už degalinės netikslumus. Ir išvis aš jaučiuosi apgaudinėjamas, tad mokėsiu tik tiek, kiek rodo lauke esantis skaitiklis, tai yra lygiai 10 eurų", – apie konfliktą kalbėjo vairuotojas.
Vyras tikino, kad neketina tylėti apie nemalonų incidentą.
Mane pribloškė darbuotojų arogancija, įžūlumas ir klaidos nepripažinimas.
"Todėl noriu pasakyti, kad po šio įvykio nutariau nenutylėti, nes juk ne tas vienas centas yra problema ir tikrai aš galiu jį sumokėti. Bet mane pribloškė darbuotojų arogancija, įžūlumas ir klaidos nepripažinimas. Būtų geriau, jei jie būtų pripažinę klaidą ir atsiprašę, o ne akis plėšę. Juk nesunku suskaičiuoti, kiek ta degalinė per parą, per savaitę, per mėnesį ir galiausiai per metus išpilsto degalų, ir bus aišku, kiek gali uždirbti iš paprastų žmonių", – piktinosi klientas.
Karolis garsiai svarstė, ar tokia skaičiavimo metodika taikoma visose šio tinklo degalinėse?
Supainiojo čekius
Įmonės "Circle K Lietuva" atstovai dienraštį informavo, kad ginčas dėl vieno cento su klientu kilo dėl apmaudžios klaidos.
Paaiškėjo, kad tuo pat metu degalinėje sąskaitas apmokėjo du skirtingi klientai, o jų aptarnavimo laikas skyrėsi vos keliomis sekundėmis.
"Šeštadienį, rugsėjo 2 d., pavakare "Circle K" Klaipėdos žiedo degalinėje gretimose kolonėlėse dyzelino už beveik identišką sumą įsipylė du klientai. Vieno kliento sąskaita už degalus sudarė lygiai 10 eurų, antrojo – 10 eurų 1 centas. Kasos kvitų kopijos rodo, kad klientai ir atsiskaitė tuo pat metu – faktiškai tą pačią sekundę kasos aparatuose jiems buvo "išmušta" po čekį. Vieno kvito apmokėjimo laikas yra 15 val. 36 min. 49 sek., kito – 15 val. 36 min. 51 sek.", – informavo įmonės rinkodaros ir komunikacijos vadovė Indrė Česūnienė.
Degalinės operatoriai nepastebėjo, kuris klientas ir iš kurios kolonėlės pylėsi degalus.
"Abi degalų pompos yra toje pačioje pusėje, tad gana nesunku apsirikti ne tik klientams, bet ir darbuotojams. Šiuo konkrečiu atveju nesusipratimas įvyko, čekį "išmušus" pagal kliento nurodytą apytikslę sumą, o ne tikslų kolonėlės numerį. Vienu centu mažesnė sąskaita už degalus į kasą buvo "įmušta" keliomis sekundėmis anksčiau, o pats klientas to galėjo ir nepastebėti, nes pirko ne tik degalus, bet ir maisto. Technines paslaugas teikianti įmonė šią savaitę atliko bandymus bei patikrino sistemą. Buvome patikinti, kad kolonėlėje atvaizduojamos bei į kasą perduodamos tikslios kainos, identiškos toms, kurias pildamiesi degalus mato klientai. Atsiprašome kliento už nepatogumus, patirtus susiklosčius nekasdieniškai situacijai", – reziumavo I.Česūnienė.
Įrašas sukėlė pasipiktinimą
Su pačiu klientu įmonė dar nebuvo susisiekusi.
Vakar Karolis dienraščiui teigė, kad jo asmeniškai niekas neatsiprašė.
Klaipėdietis tikino, kad nemokėjo prašomo cento ir, palikęs 10 eurų ant prekystalio, išvažiavo savais reikalais.
"Neseniai buvo kilęs kitas skandalas, plačiai nuskambėjęs viešumoje", – prisiminė klaipėdietis.
Iš tiesų, šį pavasarį kitas incidentas įvyko "Orlen" degalinėje.
Vienas klaipėdietis mobiliuoju telefonu nufilmavo, kaip degalų kolonėlės monitoriuje sukasi neva pilamų degalų skaitiklis, o iš paties pistoleto nepasirodo nė lašo.
Šis vaizdo įrašas socialiniame tinkle "Facebook" sukėlė didelę susidomėjimo bangą.
Žmonės piktinosi degalinių tinklais, dalijosi savais patyrimais, kiti gi įtarinėjo, kad klaipėdiečio paviešintoje istorijoje kažkas gali būti ne taip.
Pats trisdešimtmetis klaipėdietis tąsyk patikino, kad pirmą kartą pateko į tokią situaciją.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Klaipėda investuoja į sveikatą: reikšmingi pokyčiai ir ateities tikslai
– Gerb. Mere, kokie svarbiausi darbai ir pokyčiai Klaipėdos miesto sveikatos sistemoje įvyko per pastaruosius metus? – Šiuo metu Lietuvoje sveikatos srityje vykdomos šešios reikšmingos reformos, kurios apima asmens s...
-
Aiškinamasi, kodėl pajūryje aptikta dešimtys kritusių paukščių
Savaitgalį pajūriu vaikštinėję klaipėdiečiai ties Karkle pastebėjo kritusius paukščius. Gyventojai sunerimo – kas galėjo pražudyti tiek sparnuočių? ...
-
Neringos savivaldybė prašys UNESCO lėšų krantinių rekonstrukcijai: tam reikėtų 40 mln. eurų
Sausio pradžioje dėl pasenusių ir nepakankamai aukštų krantinių Kuršių marios užliejo Nidą, Pervalką ir Juodkrantę. Todėl reaguodama į tai Neringos savivaldybė planuoja dėl krantinių rekonstrukcijai reikalingų lėšų kreipt...
-
Pajūrio kempingas turi perspektyvą: juo mėgaujasi ne tik lietuviai
Giruliuose esančio kempingo veikla yra pelninga. Per trejus metus pajamos iš kempingo veiklos išaugo daugiau nei penkis kartus. Tai paaiškėjo po atlikto audito. Pajūrio kempingą yra pamėgę tiek lietuviai, tiek užsieniečiai. ...
-
Medžiai irgi kuria miesto istoriją
Klaipėdos universiteto biologas Egidijus Bacevičius, uostamiestyje ėmęsis ieškoti ir aprašyti vardinius bei ypatingoms progoms pasodintus medžius, suprato – šis darbas neturi pabaigos, kaip jos neturi ir miesto istorija. ...
-
Rietavo policijos komisariatui vadovaus Donatas Lukas
Konkursą Rietavo policijos komisariato vadovo pareigoms užimti laimėjo Donatas Lukas, paskelbė Klaipėdos rajono Vyriausiasis policijos komisariatas (VPK). ...
-
Siekia lygių galimybių: moterims ir vyrams – vienodas atlyginimas
Klaipėdos savivaldybės administracijoje darbuotojų daugumą sudaro moterys. Tačiau vadovaujamuose postuose jų yra mažiau nei vyrų, kurių atlyginimų vidurkis gerokai didesnis. Savivaldybės programoje šiemet numatyta siekti panaikinti darbo užm...
-
Uostamiestyje bus šilčiau
Baigiantis sausiui, uostamiestyje vyraus nežiemiška oro temperatūra, nestiprūs vėjo gūsiai, taip pat sulauksime lietingų dienų, tad apskritai sausio pabaiga labiau primins vėsų rudenį. Anot sinoptikų, paskutinis kalendorinės žiemos mėnuo, ...
-
„Okinaviečiams“ – šūsnis įvertinimų
Klaipėdos sporto klubo „Okinava“ sportininkai, treneriai ir teisėjai metiniame Kyokushin karate federacijos renginyje gavo gausybę apdovanojimų už 2024 metais pasiektus rezultatus. 2024 metų trenere išrinkta Diana Mačiūtė, kurios au...
-
Susitikimas moksleiviams paliko įspūdį
„Aukuro“ gimnazistai viešėjo dienraščio „Klaipėda“ redakcijoje. Vizito metu moksleiviai susipažino su žurnalistų darbo specifika ir profesiniais iššūkiais. Po viešnagės gimnazistai pripažino s...