- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Pastarieji treji metai sunkvežimių servisui „Ivetra ir ko“ – nuoseklaus augimo, kurį lėmė įmonėje laiku priimti sprendimai: optimizuoti veiklos procesai, sudėlioti prioritetai, nuolat atliekami rinkos tyrimai, įgyvendinti ISO standartai. Sunkvežimių serviso vadovas Borisas Ignatjevas, bendrovės klientai ir partneriai sutaria: transporto sektoriuje iššūkių niekada netrūksta, bet būtent jie skatina veikti ir priimti sėkmingus sprendimus.
Sustoti – nevalia
Kaip kalbėjo Kaune įsikūrusios „Ivetra ir ko“ vadovas, pokyčių įmonės veikloje ėmėsi, visų pirma, dėl išorinių veiksnių – ekonominių svyravimų. Kuo geriau pasiruošti sudėtingoms situacijoms ir per ilgai neatidėlioti pokyčių – šią sunkmečio pamoką išmoko ir 26 metus rinkoje veikiantis sunkvežimių servisas.
„Įvairūs sąstingiai ir krizės – proga atidžiau paanalizuoti, kaip ką padaryti, kad situacija pasikeistų. Analizuoji užsienio šalių, pavyzdžiui, Lenkijos, Vokietijos pavyzdžius, bandai remtis jų istorijomis ir gerąja patirtimi, pritaikyti kai kuriuos tose šalyse pasiteisinusius sprendimus. Ne visi jie prigyja mūsų šalyje, bet tie, kurie pasiteisino, jau duoda rezultatų“, – komentavo B. Ignatjevas.
Bendrovė pastaraisiais metais pasirašė naujų sutarčių su klientais, serviso partneriais arba kitomis stambiomis kompanijomis. Kone didžioji serviso klientų dalis – tarptautinių krovinių vežėjai, vis daugiau dėmesio skiriantys Žaliajam kursui, degalų taupymui, modernioms technologijoms.
„Šiuo metu rinka labai greitai keičiasi. Pavyzdžiui, detalių kainos keičiasi kas savaitę, kai kurių detalių trūksta, o tam įtakos turėjo ir pandemija, ir infliacija. Tenka spręsti ir dar vieną – darbuotojų stygiaus – problemą, su kuria susiduria visas transporto sektorius. Meluotų teigiantys priešingai. Ši problema opi ne tik Lietuvoje – darbuotojų trūksta ir kitose šalyse“, – kalbėjo įmonės direktorius.
„Ivetra ir ko“ pradėjo užsakomąją ir didmeninę prekybą vilkikams skirtomis detalėmis, kurios į Pabaltijo regioną atkeliauja iš Vokietijos ir Prancūzijos.
Pašnekovas pripažįsta: šios veiklos ėmėsi dėl vienos svarbios priežasties – nieko nesiimant augimą greitai pakeistų nuosmukis. „Nuolatinės naujų veiklos krypčių paieškos, atidus rinkos stebėjimas – būtinybė, nors rezultatai nėra pastebimi iš karto, reikia įdirbio ir laiko.
Logistikos, transporto ir jų aptarnavimo srityse niekada nebūna paprasta. Mūsų kasdienybė – nuolatiniai pokyčiai, naujų nišų, produktų paieška ir pasiūla klientams. Bendrovėje nuolat atnaujinamos kompiuterinės diagnostikos programos, specialistai domisi naujovėmis – pokyčiai neišvengiami“, – apibendrino įmonės vadovas.
Nėra neįveikiamų iššūkių
Viena iš Europos puspriekabių ir priekabų gamybos lyderių, bendrovės „Schmitz Cargobull“ atstovai Lietuvoje „Schmitz Cargobull Baltic“ su serviso partneriu „vetra ir ko“ bendradarbiauja jau ne vienerius metus.
Klientų aptarnavimo vadybininkas Justas Jauniškis paaiškino, jog ilgalaikio bendradarbiavimo sėkmę lėmė partnerių atsakomybė ir veržlumas – šios savybės versle labai svarbios. Visos iškylančios problemos, iššūkiai ir užduotys sprendžiamos neatidėliojant, o rezultatai – puikūs.
Kaip pripažįsta pašnekovas, jam yra tekę susidurti ir su kitokiomis patirtimis, kuomet darbai būdavo atliekami atmestinai, kas kainuodavo papildomai, klientai skųsdavosi, jog problemos sprendimas užtrunka, tenka kreiptis į skirtingus servisus – su „Ivetra ir ko“ panašių nesusipratimų nėra buvę, o patikimumas šiame dinamiškame sektoriuje ypač svarbus.
Su sunkvežimių serviso komanda „Schmitz Cargobull Baltic“ tenka bendradarbiauti nuolat, jie – solidi pagalba Kaune, tad klientams garantinio, pogarantinio remonto ar kitais klausimais rekomenduoja vykti būtent į šį servisą.
Pašnekovas prisiminė atvejį, kuomet kitiems servisams atsisakius padėti, „Ivetra ir ko“ buvo vieninteliai Kaune, sutikę spręsti problemą jau gerokai po darbo valandų.
„Šio sunkvežimių serviso komanda kai kuriais atvejais įsipareigoja atlikti tai, kas jiems nepriklausytų, bet jie stengiasi dėl klientų ir sėkmingai padaro. Remdamiesi mūsų pateikta informacija, nuolat atnaujina įrangą ar patobulina žinias, todėl sugeba išspręsti sudėtingiausias problemas – padaryti tai, ko negali kiti. Transporto sektorius – konkurencinga sritis, įmonės stengiasi kuo greičiau diegti naujoves, kad turėtų bent minimalų pranašumą prieš konkurentus. „Ivetra ir ko“ taip pat stengiasi neatsilikti, įgyvendina visus mūsų iškeliamus tikslus ir yra kompetentinga atlikti visus jai patikėtus darbus, – komentavo J. Jauniškis.
Prioritetas – profesionalumas
Krovinių gabenimo bendrovė „Linėja transport“, šiuo metu turinti 30 vilkikų ir planuojanti augimą, su „Ivetra ir ko“ bendradarbiauja antrus metus. Vilkikai važinėja po Lietuvą, Baltijos šalis, tad serviso paslaugos būtinos, o jas bendrovei teikia „Ivetra ir ko“.
Kaip kalbėjo įmonės transporto vadovas Mangirdas Juodinis, kone trisdešimtmetį dirbdamas transporto srityje, jau atpažįsta profesionalus, kuriais galima pasitikėti, taigi, pasirinkti kompetentingus partnerius nebuvo sunku. Atliekamų darbų kokybė puiki, sąlygos lanksčios – šie serviso privalumai verslui ypač svarbūs.
Priešingai nei daugelis mano, tobulėjanti technika genda ne mažiau, o gedimai sudėtingėja – patirtis ir žinios tampa vis svarbesnės, kaip ir tinkamos kompiuterinės programos, be kurių darbas nebūtų įmanomas.
Kone dešimtmetį su „Ivetra ir ko“ bendradarbiaujančios bendrovės „Inter Cars Lietuva“ direktorius Donatas Čiočys pabrėžė, jog partnerystė su „Ivetra ir ko“, kaip ir su kitais partneriais, jiems labai svarbi, ir ji išties sėkminga.
Abu partnerius, pašnekovo žodžiais, vienija dėmesys naujovėms. „Ivetra ir ko“ daug dėmesio skiria žinioms atnaujinti – nuolat dalyvauja mūsų organizuojamuose mokymuose, naujovėms diegti, įsigydami modernių priemonių, programų, aktyviai vysto verslą, nuolat gerina į paslaugų kokybę, o mes, matydami jų aktyvumą, kuo galėdami jiems padedame. Tikiuosi, kad mūsų bendradarbiavimas ir toliau išliks pozityvus“, – teigė D. Čiočys.
Šis servisas tapo ir pirmuoju Lietuvoje nepriklausomo servisų tinklo „Q-service Truck“, kurio idėja gimė Lenkijoje, ir kurį administruoja „Inter Cars“, S. A., nariu. Nepriklausomi tinklo nariai – skirtingose šalyse veikiančių servisų specialistai – dalijasi patirtimi ir žiniomis.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
G. Nausėda paskyrė D. Vedricką antrajai VPT vadovo kadencijai
Prezidentas Gitanas Nausėda Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) direktoriaus Darių Vedricką paskyrė dar vienai penkerių metų kadencijai. ...
-
10 metų minintis mentorystės tinklas jau padėjo daugiau nei 1000 jaunų verslų1
Šiemet 10 metų jubiliejų minintis Inovacijų agentūros verslo mentorystės tinklas jau sujungė virš 150 mentorių ir daugiau kaip 1000 verslininkų. Nemokami patarimai finansų, teisės, el. komercijos, rinkodaros ir kitais klausimais &scaron...
-
Teisme – 7 mln. eurų „Icor“ ieškinys Vyriausybės ginčo su „Veolia“ advokatams
Teismas toliau iš esmės nagrinės koncerno „Icor“ ieškinį, kuriuo jis iš buvusio Energetikos ministerijos kanclerio ir jos samdytų trijų advokatų reikalauja atlyginti beveik 7,3 mln. eurų vertės reputacinę žalą ir nuo...
-
Sveikatos įstaigas piktina Ligonių kasų nenoras apmokėti visų brangių tyrimų paslaugas5
Ligonių kasų noras pakeisti brangių tyrimų ir procedūrų apmokėjimą pakenks ir gydymo įstaigoms, ir gyventojams, sako sveikatos priežiūros įstaigų atstovai. ...
-
Gebėjimas pasakyti „ne“: kokios apčiuopiamos naudos gaunate?1
Ar žinojote, kad kuo stipresnę kaltę jaučiate atsisakydami kam nors padėti, nors tuo metu iš tiesų negalite ar nespėjate, tuo stipriau esate emociškai priklausomi nuo kitų žmonių? Profesionali supervizorė Nomeda Jerochova įvardij...
-
Kariuomenei seifus teikusi rusiška įmonė „Eurosafe LT“ pripažinta nepatikima2
Lietuvos kariuomenei ir kitoms valstybės institucijoms seifus teikusi bendrovė „Eurosafe LT“ pripažinta nepatikima, jos įranga turės būti keičiama, antradienį pranešė tiriamosios žurnalistikos centras „Siena“. ...
-
Vilniaus geležinkelio stotyje įrengta VIP salė2
Keleivių vežimo geležinkeliais bendrovė „LTG Link“ Vilniaus geležinkelio stotyje įrengė vadinamąją VIP salę. Vienu metu ja galės naudotis apie 30 pirmos klasės keleivių, antradienį pranešė bendrovė. ...
-
VšĮ „Kauno teniso mokykla“ įgyvendina projektą1
VšĮ „Kauno teniso mokykla“ įgyvendina bendrai finansuojamą valstybės biudžeto lėšomis, kurias administruoja Nacionalinė sporto agentūra prie Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos, projektą &bdquo...
-
Oficialus „Apple“ salonas „Smart Master“ persikelia: dabar veiks dar patogesnėje Vilniaus vietoje
Išskirtinis įgaliotas „Apple“ servisas ir salonas „Smart Master“ persikelia į naują vietą, siekiant dar labiau pagerinti klientų patirtį. Išmaniųjų įrenginių priežiūros centras čia toliau teiks „Apple&ld...
-
„Citus“ ekspertai apie butą su terasa mieste: kaip sukurti asmeninę oazę ir padidinti būsto vertę
Vilniaus būsto rinkoje terasiniai butai yra retenybė, sudaranti vos apie 2 proc. visos butų pasiūlos. Šiuo metu iš bendros 4 850 butų pasiūlos sostinėje yra tik apie 100 terasinių butų. Vidutinė terasinio buto kvadratinio metro kaina si...