- Pranešimas spaudai
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Pasaulyje pirmaujanti lauko reklamos įmonių grupė „JCDecaux“ pasirašė strateginę partnerystę su Jungtinių Tautų (JT) darnaus vystymosi programa, siekdama paremti JT jungtinį darnaus vystymosi tikslų fondą (angl. Joint SDG Fund).
„JCDecaux“, kasdien pasaulyje pasiekianti daugiau nei 850 milijonų žmonių, vykdo savo misiją – tvariai gerina žmonių gyvenimo kokybę, propaguodama ir skatindama atsakingą lauko reklamą. Įmonė nuo pat įkūrimo pradžios remia įvairius visuomeninės svarbos tikslus skleidžiant vietinių ir tarptautinių NVO organizacijų turinį, kuris glaudžiai susijęs su JT darnaus vystymosi tikslais.
JT jungtinio darnaus vystymosi fondo sekretoriato vadovė Lisa Kurbiel teigė: „Mums didelė garbė sujungti stipriąsias fondo ir „JCDecaux“ puses, kad sukurtume pasaulinį judėjimą, dėl kurio tvarumas atsidurtų reklamos centre. Žiniasklaidos kanalai yra pagrindinė suinteresuotoji šalis, padedanti siekti darnaus vystymosi tikslų – kovojant su klimato kaita, skatinant lyčių lygybę ir mažinant nelygybę. Ši puiki partnerystė mums leidžia tapti pokyčių kūrėjais.“
Atsakingos lauko reklamos skatinimas yra vienas iš šešių įmonės įsipareigojimų, prisiimtų 2030 m. ESG (Aplinkos apsauga, socialinė atsakomybė ir valdysena; angl. Environmental, Social & Governance) strategijos gairėse, kurias 2022 m. gegužės mėn. paskelbė „JCDecaux“. Ypač daug dėmesio turėtų būti skiriama grupės dukterinių įmonių įsipareigojimui taikyti elgesio kodeksą lauko reklamai ir remti vieną ar kelis JT darnaus vystymosi tikslus.
Savo strategijos, verslo modelio ir paslaugų įvairove galime prisidėti gerindami gyvenimą žmonėms urbanizuotuose centruose.
Septyniolika darnaus vystymosi tikslų, apibrėžtų 2015 m. ir patvirtintų visų JT valstybių narių, yra pasaulinis raginimas imtis veiksmų siekiant panaikinti skurdą, laiduoti kiekvieno gerovę ir kartu saugoti planetą. „JCDecaux“ bendradarbiauja su JT darnaus vystymosi tikslų fondu ir įsipareigoja, kad lauko reklama taptų viena iš esminių varomųjų jėgų siekiant darnaus vystymosi tikslų.
„Džiaugiamės šia tvirta ir ambicinga partneryste, ji bus vertinga siekiant pasaulinių darnaus vystymosi tikslų įvairiose srityse: sveikatos, mokslinių tyrimų, lyčių lygybės, žmonių pažeidžiamumo ir kovos su klimato kaita. „JCDecaux“ yra tvarus žiniasklaidos kanalas, veikiantis daugiau nei 80 pasaulio šalių ir turintis apie milijoną reklamos plokštumų visame pasaulyje. Mūsų įmonė jau daugybę metų remia įvairius visuomeninės svarbos tikslus ir šiuo metu prisideda prie 14 iš 17 darnaus vystymosi tikslų. Savo strategijos, verslo modelio ir paslaugų įvairove galime prisidėti gerindami gyvenimą žmonėms urbanizuotuose centruose. Ši partnerystė su JT jungtiniu darnaus vystymosi fondu leidžia mums gerinti tvaraus vystymosi tikslų matomumą pasitelkiant reklamą ir bendradarbiaujant su NVO sektoriumi, kuris siekia padėti mažinti skurdą, saugoti aplinką ir skatinti taiką bei teisingumą“, – teigė „JCDecaux“ valdybos pirmininkas ir bendrai įmonę valdantis direktorius Jeanas Charlesas Decaux.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Pokalbius „Oro navigacijoje“ slapta įrašinėjęs Beliūnas išgirdo galutinį teismo sprendimą
Lietuvos Aukščiausiasis Teismas (LAT) galutinai atmetė už neteisėtą techninių priemonių įrengimą ir pokalbių pasiklausymą nuteisto buvusio „Oro navigacijos“ Saugos ir saugumo departamento vadovo Mariaus Beliūno skundą. ...
-
Beldžiasi į užtrenktas duris: siūlo stabdyti...
Lietuva dar kartą paragino Minską stabdyti Astravo atominės elektrinės (AE) pirmojo ir antrojo blokų darbą bei išspręsti visas branduolinės saugos problemas. ...
-
„Mega“ fiksavo didžiausius pardavimus ir lankytojų srautus per 19 veiklos metų
2024 m. gruodis Kauno prekybos ir laisvalaikio centrui „Mega“ buvo išskirtinis. Šį mėnesį pardavimai, be „Senukų“ parduotuvės, pasiekė istoriškai didžiausią sumą per visus 19 veiklos metų ir buvo daugiau k...
-
Į skandalus įsivėlusi „BaltCap“ pranešė apie neskelbiamos vertės sandorį
Investicijų bendrovės „BaltCap“ portfelio įmonė „FCR Media“ kartu su Norvegijos internetinės informacijos bei skaitmeninės rinkodaros paslaugų įmone „1881 Group“ ir Vokietijos skaitmeninės žiniasklaidos grupe &bdqu...
-
VMI įspėja vartotojus: ką svarbu žinoti
Dėl planuojamo EDS serverių perkėlimo nuo penktadienio iki sekmadienio vartotojams nebus pasiekiamos VMI sistemos. ...
-
Atskleidė „Swedbank“ 2024 m. priskaičiuoto solidarumo mokesčio sumą
Bendrosios „Swedbank“ Lietuvoje pajamos 2024 m. išaugo 5 proc. ir siekė 803 mln. eurų, praneša bankas. Finansų institucija informuoja, kad 2024 m. pabaigoje jos grynosios palūkanų pajamos ir grynosios komisinių pajamos sudarė a...
-
Išleidžiami žemaičių genčiai skirti pašto ženklai
Lietuvos paštas penktadienį išleidžia pirmuosius šių metų naujus pašto ženklus. Pašto ženklus, pavadintus „Baltų gentys. Žemaičiai“, sukūrė menininkė Irma Balakauskaitė. ...
-
Teisėsaugos akiratyje atsidūrusi „Foxpay“ nenuleidžia rankų: pradeda bylinėtis su Lietuvos banku
Teisėsaugos institucijų akiratyje atsidūrusi finansinių technologijų įmonės „Foxpay“ pradeda bylinėtis su Lietuvos banku dėl jos veiklos ribojimo. ...
-
Premjeras dėl „Teltonikos“ skandalo: mes vaikštome skruzdėlių takais
Žiniasklaidai paskelbus, kad Lietuvos aukštųjų technologijų bendrovės „Teltonika“ produkcija 2023–2024 metais per trečiąsias šalis buvo gabenama į Rusiją, premjeras Gintautas Paluckas teigia šioje situacijoje nem...
-
„Stockholm“ įsikūrusios įmonės vertina puikią patalpų lokaciją ir funkcionalumą
Kaune „Omberg Group“ realizuotas „stock-office“ projektas pritraukė ne tik vietos, bet ir tarptautinius verslus, įskaitant „Krown Lietuva“, „Hansab“ ir „Viskas vėdinimui“. Šių įmonių vado...