Karantino apribojimai pakeitė daugiabučių namų gyventojų įpročius

  • Teksto dydis:

Antrus metus besitęsianti COVID-19 pandemija gana stipriai pakeitė daugiabučių namų gyventojų įpročius. Galima manyti, kad pirmieji keisti požiūrį turėtų jaunesni daugiabučių butų ir patalpų savininkai, bet šį kartą viskas kitaip. Pirmieji keisti įpročius pradėjo vyresnio amžiaus daugiabučių namų gyventojai.

Vienos didžiausių statinių priežiūros ir inžinerinių sprendimų grupės Baltijos šalyse „Civinity Lietuva“ vadovo Giedriaus Eidimto pateiktais duomenimis, karantino laikotarpiu išaugo vyresnio amžiaus klientų aktyvumas naudojantis administratoriaus sukurta savitarnos platforma.

„Karantinas pakoregavo visų mūsų įpročius, taip pat ir mūsų klientų, kurių nemaža dalis yra vyresnio amžiaus. Akivaizdu, kad vyresnio amžiaus klientai nusprendė mažiau lankytis prekybos centruose ir nebestovėti eilėse, o sąskaitas apmokėti internetu prisijungus prie „Civinity“ klientų savitarnos platformos visiškai nemokamai. Palyginti pastarųjų metų duomenis, vyresnio amžiaus besinaudojančių savitarnos platforma skaičius padidėjo 20 proc.“, – teigia G.Eidimtas, „Civinity Lietuva“ vadovas.

Kodėl verta atsisakyti popierinių sąskaitų ir naudotis savitarnos platforma?

Ką tik įsigiję naują butą, 99 proc. naujakurių renkasi patogiai naudotis savitarnos platformomis. Vienas iš savitarnos privalumų yra tai, kad joje klientai mato objekto sąskaitų istoriją už visą laikotarpį, kurį administravimo įmonė prižiūri jo turtą.

Taip pat visos sąskaitos yra vienoje vietoje, jos nepasimeta ir yra prieinamos klientui patogiu metu. Popierinės sąskaitas gali pasimesti, o dėl netvarkingų ar nerakinamų pašto dėžučių išvis nepasiekti kliento.

„Sąskaitą savitarnos platformoje klientai gauna einamojo mėnesio 10–12 d., o popierinės sąskaitos klientus pasiekia tik apie einamojo mėnesio 20–25 d. Taip pat pastebime, kad COVID-19 pandemijos metu popierinių sąskaitų pristatymas užtrunka ilgiau. Todėl raginame savo klientus prisijungti prie savitarnos platformos ir sąskaitas gauti būtent e.erdvėje“, – teigia G.Eidimtas.

Be abejo, savitarnos sistemoje galima tiesiogiai apmokėti sąskaitas už suteiktas paslaugas ir vienu metu internete valdyti net kelių turto objektų duomenis. Savitarna pasižymi ypač patogiu funkcionalumu kelis „Civinity“ įmonių grupės administruojamus objektus turintiems klientams. Jų duomenis valdyti galima su vienu prisijungimo kodu, susiejant juos su tuo pačiu mokėtoju. Objektus susieti galima net jei jie yra skirtinguose miestuose.

„Civinity Namai“ tesi pažadą klientams ir pristato dar vieną savitarnos funkciją. Nuo 2021 m. pabaigos kiekvienas „Civinity Namai“ klientas gali stebėti, kiek kaupiamųjų lėšų yra sukaupęs jo daugiabutis namas ir nuosavas butas.

„Nuolat siekiame patogumo ir aiškumo klientų atžvilgiu. Todėl patobulinome savitarnos sistemą ir pristatėme naują savitarnos funkciją, kurios metu klientas galės patikrinti, kiek jo daugiabutis namas turi sukaupęs kaupiamųjų lėšų“, – sako G.Eidimtas.

Pokyčiai klientų akimis

Kaunietė Rasa, gyvenanti Draugystės g. 2, jau 20 metų naudojasi „Civinity namai Kaunas” pastatų administratoriaus teikiamomis daugiabučio namo administravimo ir priežiūros paslaugomis. Kaunietė daugelį metų gaudavo popierines sąskaitas, tačiau nusprendė keisti savo įpročius ir prisijungė prie savitarnos sistemos.

„Įsigiję būstą neturėjome galimybės naudotis savitarnos sistema. Visi gaudavome popierines sąskaitas ir tai buvo įprasta, o vėliau tapo įpročiu. Nors apie administratoriaus sukurtą savitarnos sistemą esu girdėjusi, bet tik prasidėjus karantinui prisijungiau prie jos. Iš pradžių buvo neįprasta mokesčius mokėti internetu, o dabar tai pats patogiausias mokesčių mokėjimo būdas“, – pasakoja daugiabučio namo gyventoja Rasa.

Įdomus faktas, kad 1 t popieriaus pagaminti reikia septyniolikos vidutinio dydžio medžių, maždaug 26 000 l vandens, 4 000 kW energijos ir 240 l degalų. Vienam A4 formato popieriaus lapui pagaminti reikia 5 l vandens ir 17 W energijos. Naudodami mažiau popieriaus, taupome gamtinius išteklius, naudojame mažiau energijos ir išsaugome medžius, kuriais vėliau galime grožėtis.

Klientai, naudodamiesi „Mano Civinity“ mobiliąja aplikacija, gali išvengti periodinio jungimosi prie svetainės. Aplikacijoje yra įdiegta tiesioginio apmokėjimo funkcija, kuri dar labiau palengvina nekilnojamojo turto objektų valdymą.

Sistema klientui rodo ir įsiskolinimus bei permokas. Aktualu tai, kad klientai, naudodamiesi savitarnos sistema, gali lengvai susisiekti su namo administratoriumi nurodytais Klientų aptarnavimo centro kontaktais, o pildydami užklausos formą – užduoti aktualius klausimus.

„Plėsdami elektronines paslaugas skatiname klientus būti dar aktyvesniais savitarnos sistemos naudotojais ir keliais mygtukų paspaudimais sužinoti apie savo namo būklę, planuojamus darbus ir sąskaitų sumas. Taip valdyti savo būsto duomenis ir mokėjimus bus daug patogiau, nei gauti popierines sąskaitas. Kartu savo klientus skatiname būti labiau ekologiškus – mažinti popieriaus vartojimą“, – teigia G.Eidimtas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių