Lietuvos pašto durys moksleiviams atviros

  • Teksto dydis:

Naujais mokslo metais Lietuvos paštas kviečia šalies mokinius iš arčiau susipažinti su pašto veikla. Jau antri metai profesinės savanorystės projekte „Kam to reikia?!” dalyvaujanti bendrovė sieks ir toliau palaikyti glaudų dialogą su jaunimu, dalijantis savo patirtimi ir žiniomis.

„Jaunimui, kuris domisi Lietuvos pašto veikla bei ateities karjeros perspektyvomis bendrovėje, mūsų durys visada atviros! Labai džiaugiamės matydami, kad moksleiviai noriai dalyvauja Lietuvos pašto ekskursijose, todėl ir toliau organizuosime susitikimus bei „gyvosios“ teorijos pamokas.

Susitikimai su jaunimu duoda abipusės naudos: moksleiviai gauna ne mažai praktinių žinių ir patarimų, išreikšdami tuo pačiu ir savo požiūrį bei nuomonę apie bendrovę, kuri mums itin svarbi, siekiant, kad Lietuvos paštas būtų patrauklus ir jauniems žmonėms, kurie ateityje galbūt taps mūsų darbuotojai, klientai“, – teigė Lietuvos pašto Rinkodaros ir komunikacijos departamento vadovė Rasa Kruopaitė-Lalienė.

Iš viso per praėjusius mokslo metus Lietuvos paštas surengė net 32 susitikimus su moksleiviais iš įvairių šalies mokyklų. Moksleiviai turėjo galimybę apsilankyti didžiųjų Lietuvos miestų centriniuose paštuose, kur buvo supažindinami su pašto istorija, teikiamomis paslaugomis, pašte dirbančių žmonių kasdieniu darbu. Taip pat Lietuvos pašto atstovai lankėsi mokyklose ir vedė pamokas apie filateliją. Lietuvos pašto remiami nacionalinės Lietuvos regbio rinktinės žaidėjai vaikus mokė šios sporto šakos. 

Projekto „Kam to reikia?!“ atstovė Rūta Radzevičiūtė pastebi, kad Lietuvos paštas – viena aktyviausių valstybinio sektoriaus įmonių dalyvaujančių iniciatyvos veikloje – rengia susitikimus su moksleiviais ne tik Vilniuje, bet ir kituose Lietuvos miestuose. „Lietuvos paštas prie iniciatyvos prisijungė pernai ir jau surengė daugiau susitikimų su moksleiviams nei projekto „Kam to reikia?!“ senbuviai. Džiaugiamės, kad viena didžiausių šalies bendrovių randa laiko pabendrauti su jaunimu.

Tai – jaunam žmogui galimybė artimiau susipažinti su įmone, jos darbuotojais, dažnai ir sulaužyti stereotipines nuostatas. Tikiu, kad šiltu ir atviru bendravimu Lietuvos pašto darbuotojai ne tik supažindins daugiau žmonių su savo darbo ypatybėmis, bet ir pritrauks lojalių klientų bei naujų darbuotojų“, – pažymėjo R. Radzevičiūtė.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių