- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Lietuviškam prekybos tinklui „Maxima“ rugsėjo pradžioje paskelbus „Anekdotas, o ne kaina“ pasiūlymą, šalies gyventojai suplūdo į parduotuves. Skaičiuojama, kad juokingai mažų kainų prekių per pirmąją savaitę buvo parduota nuo kelių iki keliasdešimt kartų daugiau nei įprastai. Lietuviai į prekių krepšelius dažniausiai dėjo žinomų prekės ženklų majonezą, kečupą, traškučius bei gėrimus.
„Pirkėjai jau spėjo įvertinti prieš beveik dvi savaites startavusį išskirtinį mūsų pasiūlymą „Anekdotas, o ne kaina“, kurio metu „Maxima“ parduotuvių lentynose gausu itin mažos kainos prekių. Šiuo laikotarpiu klientai kur kas pigiau nei įprastai gali įsigyti tokių populiarių užsienio prekės ženklų kaip „Heinz“, „Hellmann‘s“, „Pellini“ ar „Coca Cola“ produktų, o taip pat ir jau pamėgtų lietuviškų – mineralinio vandens „Vytautas“ ar „Biovela“ mėsos gaminių. Dėl to šie produktai už tikrai juokingą kainą gali atsidurti kone kiekvieno kliento prekių krepšelyje“, – sakė Marius Tilmantas, prekybos tinklo „Maxima“ Pirkimų departamento direktorius.
„Vytauto“ vonios ir majonezo atsargos Kalėdoms
Pasak M. Tilmanto, per pirmąją tokio pasiūlymo savaitę jau spėjo išryškėti pagrindiniai pirkėjų favoritai – jais tapo gėrimai „Vytautas“ ir „Coca Cola“, majonezas „Hellmann‘s“, kečupas „Heinz“ bei „Lay‘s“ bulvių traškučiai.
„Maximos“ pardavimų rezultatai leidžia suprasti, kad šie produktai yra tikrai aktualūs pirkėjams. Keliais ar net keliasdešimt kartų išaugę pardavimai rodo, kad prekes už itin žemą kainą galimai įsigijo ir tie klientai, kurie įprastai sau to padaryti neleidžia. Kadangi nemaža dalis produktų, patenkančių į kategoriją „Anekdotas, o ne kaina“, yra ilgesnio galiojimo laiko, pirkėjai jų įsigyja didesnius kiekius ir taip sutaupo dar ženkliau“, – sakė M. Tilmantas.
Prekybos tinklo duomenimis, vandens „Vytautas“ nuo rugsėjo 5 d. buvo nupirkta 9,4 karto daugiau nei įprastai, o vaisvandenių „Coca Cola“ 9,1 karto daugiau. Dar įspūdingesnis skirtumas fiksuotas majonezo „Hellmann‘s“ ir kečupo „Heinz“ pardavimuose – majonezo parduota 46,8 karto daugiau, o štai kečupo 27,1 karto daugiau. Bulvių traškučių „Lay‘s“ pirkėjai įsigijo 12,5 karto daugiau nei įprastai.
„Anekdotas, o ne kaina“ metu pirkėjai gerokai pigiau gali įsigyti ir mėsos bei duonos gaminių, makaronų, kavos ar kūdikių sauskelnių. Daugelį prekių klientai įsigyja net 50 proc. mažesne kaina. Planuojama, kad šis pasiūlymas „Maxima“ tinklo pirkėjus džiugins iki spalio 2 d.
![](/img/dmn-pr-kd.png)
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
V. Germanas prašo policijos tirti keliolikos milijonų eurų jo turto prievartavimą3
Finansinių technologijų įmonių „Foxpay“ ir „iSun“ savininkės Ievos Trinkūnaitės sugyventinis, už finansinius nusikaltimus teistas Vilhelmas Germanas (buvęs Vilius Židelis) kreipėsi į policiją dėl keliolikos milijonų eur...
-
Paaiškėjo žiūrimiausias „YouTube“ kanalas šalyje: didžiulę auditoriją pritraukia išskirtinis turinys3
Mergina visą naktį viena praleidžia apleistoje psichiatrinėje ligoninėje, kompanija jaunuolių kepa pyragą užrištomis akimis ar testuoja keistus patiekalus – tai tik keli vaizdo įrašai lietuviškame „YouTube“ kanal...
-
Tradicinė Aludarių šventė vėl užlies „Volfas Engelman“ erdves16
Liepos 12-ąją jau septintą kartą kauniečius ir miesto svečius pakvies „Aludarių diena by Volfas Nealkoholinis“. Šią dieną verta pasižymėti kalendoriuje, mat nemokamame renginyje bus ir netikėtų skonių, ir ryškiausių &sc...
-
Aukcione už beveik 500 tūkst. eurų parduoti Balsio ežero pakrantėje esantys pastatai
Turto banko aukcione už beveik 500 tūkst. eurų parduoti gyvenamosios ir ūkinės paskirties pastatai Balsio ežero pakrantėje Vilniuje. ...
-
Žiniasklaida: Lietuvos įmonė JK įtariama alyvos ir tepalų kainų dempingavimu
Jungtinės Karalystės (JK) Prekybos teisių gynimo priemonių institucija tiria, ar Lietuvos įmonė „SCT Lubricants“ į šalį importuoja variklinę alyvą ir tepalus už gerokai mažesnes – dempinguotas kainas, ketvirtadienį skelbia...
-
„Vinted“ skųs teismui 2,4 mln. eurų baudą už vartotojų duomenų apsaugos pažeidimus
Didžiausia Europoje internetinė naudotų drabužių prekybos platforma ir pirmasis Lietuvos „vienaragis“ „Vinted“ skųs teismui Valstybinės duomenų apsaugos inspekcijos (VDAI) bendrovei skirtą beveik 2,39 mln. eurų baudą. ...
-
Teisininkė: „Vinted“ gauta bauda – didžiausia, skirta už duomenų apsaugos pažeidimus
Internetinei dėvėtų drabužių prekybos ir mainų platformą valdančiai „Vinted“ gavus didžiausią istorijoje administracinę baudą – beveik 2,4 mln. eurų, advokatų kontoros „Motieka ir Audzevičius“ duomenų apsaugos teis...
-
„Nike“ Air Max: laisvalaikio kultinis modelis3
Idėja geniali savo paprastumu: atskleisti amortizaciją suteikiančia oro pagalvę, anksčiau paslėptą bato pade. Šiandien streetwear‘o neįsivaizduojame be išskirtinio Air Max kedų linijos silueto, tačiau nedaug trūko, kad Tinkerio H...
-
Aludaris M. Matukas: receptų po devyniais užraktais nelaikome – patirties ir meilės darbui nenukopijuosi
Alaus gamybos technologijos per kelerius pastaruosius dešimtmečius labai ištobulėjo, gamybos procesas sutrumpėjo, tačiau prieš daugybę metų ištobulinti kai kurių alaus rūšių skoniai nė kiek nepasikeitė. ...
-
„Vinted“ – 2,4 mln. eurų bauda12
Didžiausiai Europoje internetinei naudotų drabužių prekybos platformai ir pirmajam Lietuvos „vienaragiui“ „Vinted“ skirta beveik 2,39 mln. eurų bauda už vartotojų duomenų apsaugos pažeidimus. ...