- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Nacionalinėje mokėjimo agentūroje (NMA) – dar vienas sėkmingas naujų „darbuotojų“ debiutas: aktualiausia informacija apie NMA administruojamą paramą pradėta teikti į pagalbą pasitelkiant dirbtinį intelektą. Ir tai – ne vienintelė naujovė NMA siekiant padėti klientui ir suteikti jam reikalingos informacijos apie paramą pagal Lietuvos kaimo plėtros 2014–2020 metų programos (KPP) priemones.
NMA nauji „darbuotojai“ – robotų pora
Naują įrankį – robotus konsultantus, papildžiusius NMA robotų „šeimą“, – jau gali pamatyti ir su jais pabendrauti visi NMA klientai. Jis ir ji – robotų pora, kuri, jums pasiteiravus, papasakos apie įgyvendinamų KPP projektų mokėjimo prašymų teikimą NMA elektroniniu būdu, atkreips dėmesį į dažniausiai daromas klaidas, paaiškins, kaip elektroniniu parašu patvirtinti ir pateikti reikiamus dokumentus, taip pat atsakys į aktualius dažniausiai užduodamus klausimus.
Naujųjų NMA padėjėjų – Žemynos Nemigos ir Vėjo Nemigos – žinios ir toliau bus aktyviai plečiamos. Bus stengiamasi, kad nepailstantys konsultantai turėtų kuo daugiau informacijos, kad galėtų kaip galima išsamiau ja pasidalinti su NMA klientais.
„Toks darbo proceso robotizavimas – tai dar viena NMA pastanga kiek galima labiau padėti NMA klientams lengviau, patogiau ir greičiau naudotis mūsų paslaugomis. Užduoti rūpimus klausimus ir gauti robotų konsultantų atsakymus į juos bus galima bet kuriuo paros metu. Tikimasi, jog tai bus patogu klientui, kuris dėl tam tikrų priežasčių neturi galimybės paskambinti, parašyti ar kitaip susisiekti su mumis darbo metu ir gauti jam svarbios informacijos“, – teigia NMA komunikacijos skyriaus vedėja Vaiva Kovaliūnienė.
Žemyna ir Vėjas dirba visą parą
Šie nauji NMA kolektyvo nariai, kaip ir jau čia „dirbantis“ robotas Robis NeMigA, niekada nepailsta ir nemiega. Būtent Robis NeMigA, NMA įdiegtas prieš penkerius metus, įkvėpė NMA kolektyvą toliau ieškoti sprendimų ir ne tik robotizuoti naujus procesus, bet ir pasitelkti į pagalbą dirbtinį intelektą. Tikimasi, jog naujieji NMA robotizavimo procesai taip pat pasiteisins – padės taupyti laiką, išvengti klaidų, didins NMA teikiamos informacijos pasiekiamumą, o svarbiausia – pateisins NMA klientų lūkesčius.
Su Žemyna ir Vėju kviečiama susitikti ir akis į akį pabendrauti NMA svetainėje, jų balsą taip pat išgirsite paskambinę į NMA bendruoju numeriu.
Konsultacijos per „Teams“
Taigi, NMA suteikia galimybę konsultuotis įvairiais būdais, o susitikimas su Žemyna ar Vėju – tik vienas iš jų: konsultacijas teikia NMA specialistai, su kuriais galima susisiekti ne tik telefonu ar elektroniniu paštu, bet ir per „Teams“ platformą. Tai suteikia galimybę gyvai bendrauti, derinti dokumentus, konsultuotis dėl jų pateikimo NMA ir ieškoti su KPP projektų įgyvendinimu susijusių sprendimų su atsakingu specialistu nevykstant į agentūrą, o prisijungiant prie kompiuterio ar telefono.
Klientų patogumui – elektroninė registracijos forma
Be to, klientų patogumui, NMA svetainės skiltyje „Susisiekite“ jau rasite ir kliento registracijos į konsultaciją formą. Ji leidžia pačiam klientui pasirinkti jam patogų laiką, konsultavimo būdą (per „Teams“ platformą arba atvykus į NMA padalinį) bei vietą, jei norima konsultuotis gyvai. Kviečiama naudotis ir taip lengviau planuotis laiką!
Rūpimus klausimus galite pateikti ir užpildę formą „Užduokite klausimą el. būdu“ NMA svetainės skiltyje „Susisiekite“.
Reikalinga informacija – ir su QR kodu
Visą informaciją, kaip susisiekti su NMA, gauti reikiamas konsultacijas taip pat galėsite sužinoti pasinaudodami QR kodu. Norėdami informaciją matyti rusų ar anglų kalbomis, svetainės puslapio viršuje naudodamiesi „Google“ automatiniu vertimo įrankiu pasirinkite norimą kalbą.
Kviečiama dalintis idėjomis!
NMA yra atvira pasiūlymams, tad visi, besinaudojantys agentūros paslaugomis, kviečiami su NMA dalintis idėjomis, galinčiomis padėti NMA tobulėti. Savo mintis ir pasiūlymus dėl NMA veiklos tobulinimo – bendradarbiavimo su klientais, darbo efektyvumo ir pan. – galite pateikti paspaudę ant blokelio „Pasidalinkite idėjomis!“, esančio NMA svetainės titulinio puslapio dešinėje. Atsidariusiame lange reikėtų kuo išsamiau aprašyti teikiamą idėją dėl NMA veiklos tobulinimo, o klientui norint (jam nurodžius savo kontaktinius duomenis) būtų su juo susisiekta pasiūlymą aptarti bei informuoti apie pateiktos idėjos įgyvendinimą. Tai dar viena galimybė su NMA bendrauti bet kuriuo klientui patogiu metu – idėjos fiksuojamos visą parą, visomis savaitės dienomis.
„Norime stiprinti ryšį su savo klientais, auginti jų pasitikėjimą mumis. Labai daug dirbame ieškodami naujų, inovatyvių sprendimų, galinčių padėti klientui dar patogiau, lengviau bendrauti su NMA. Stengiamės, kad būtų išlaikytas abipusis bendravimas – esu įsitikinęs, kad tai padės mūsų organizacijai siekti daugiau“, – teigia NMA komunikacijos skyriaus vedėja V. Kovaliūnienė.
Raginama drąsiai išbandyti NMA siūlomas naujoves!
Informaciją, kaip susisiekti su NMA, gauti reikiamas konsultacijas, galėsite sužinoti pasinaudodami šia nuoroda.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
LTG kviečia keliauti kalėdiniais traukiniais
„Lietuvos geležinkelių“ (LTG) keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ kviečia keliauti kalėdiniais traukiniais. ...
-
L. Savickas: „Teltonikos“ atveju politikai nevykdė elementarios politinės vadybos9
Kandidatas į ekonomikos ir inovacijų ministro postą Lukas Savickas mano, kad „Teltonikos“ skandalas kilo dėl politinių vadovų nesugebėjimo užtikrinti politinės vadybos. Jo teigimu, jei „Teltonikos“ projektui būtų paskirtas ko...
-
„Foxpay“ vadovas S. Galatiltis: Lietuvos banko sprendimas nebuvo netikėtas
Teisėsaugos akiratyje atsidūrusios ir licencijos netekusios finansinių technologijų įmonės „Foxpay“ vadovas Saulius Galatiltis sako, jog Lietuvos banko (LB) sprendimas atimti įmonės licenciją nebuvo netikėtas. ...
-
Lietuvos bankas panaikino „Foxpay“ licenciją2
Lietuvos bankas (LB) už šiurkščius ir nuolatinius pažeidimus panaikino teisėsaugos akiratyje atsidūrusios Ievos Trinkūnaitės valdomos finansinių technologijų bendrovės „Foxpay“ licenciją, penktadienį paskelbė bankas. ...
-
Savivaldybė leido atnaujinti dalį gatvių šalia būsimo Vingio „Akropolio“
Šalia planuojamo naujo prekybos ir pramogų centro „Akropolis Vingis“ Vilniuje bus atnaujintos ir įrengtos naujos gatvės. ...
-
Šiandienio medicinos darbuotojo portretas: išskyrė 5 įgūdžius, reikalingus sveikatos priežiūros spec
Darbuotojams, norintiems sėkmingai įsitvirtinti darbo rinkoje, neretai tik profesinių žinių jau nepakanka. Tai rodo ir pernai Pasaulio ekonomikos forumo išskirti dešimt darbuotojams reikalingiausių įgūdžių, tarp kurių reikšming...
-
Į Sosnovecą vilioja ir architektūra, ir sportas
Dažnai Lenkija siejama daugiausia su vieta, kur vykstama apsipirkti. Tačiau šioje šalyje yra labai daug vietų, kurias verta aplankyti dėl visiškai kitų priežasčių. Vienas tokių paslėptų perlų yra Sosnovecas (Sosnowiec) – ...
-
Prestižinės UNESCO premijos „Moterims moksle“ laureatė: mokslas tuo ir žavus – jis pilnas netikėtumų4
Lapkričio 12 d. Vilniuje, Lietuvos mokslų akademijos (LMA) Didžiojoje konferencijų salėje įteikti diplomai UNESCO Baltijos šalių stipendijų konkurso „Moterims moksle“ laureatėms. ...
-
Verslo mentorystė: kaip noro tobulėti ir patirties sąjunga padeda verslams augti?2
Plėtojant verslą neišvengiamai kyla daugybė iššūkių. Juos įveikti gerokai lengviau turint patirtimi ir patarimais pasidalinti galinčius mentorius. Tai viena iš jau dešimtmetį gyvuojančios ir daugiau nei 150 mentori...
-
„Ignitis renewables“ pristatė jūrinio vėjo parko galimybes Lietuvos laivų savininkams2
Tarptautinės žaliosios energetikos bendrovės „Ignitis renewables“ vystomas jūrinio vėjo elektrinių parko projektas „Curonian Nord“ aplink save buria plačią verslų ekosistemą. Per Klaipėdoje surengtą susitikimą su laivų sav...