Registrų centre numatomas atnaujinimas: neveiks dalis sistemų

Registrų centras vykdys sistemų atnaujinimo ir modernizacijos darbus, dėl kurių ketvirtadienį nuo 18 val. bus laikinai sustabdytas pagrindinių registrų ir sistemų darbas.

Atnaujinimo darbus numatoma užbaigti iki kovo 1 dienos, nuo šios dienos sistemos veiks kaip įprasta.

Kaip teigiama įmonės pranešime, planinių ir būtinų darbų metu bus atnaujinamos pagrindinės sistemos ir registrai: Adresų, Hipotekos, Įgaliojimų, Juridinių asmenų, Neveiksnių ir ribotai veiksnių asmenų, Sutarčių, Turto arešto aktų, Testamentų, Vedybų sutarčių registrai, Antstolių informacinė, Sertifikatų, Tapatybės nustatymo, Nekilnojamojo turto kadastro ir registro informacinė, Paslaugų apskaitos, Piniginių lėšų apribojimų informacinė, Vartotojų administravimo sistemos, elektroninis archyvas, E. sąskaita, e. savitarna ir pasirašymo paslaugos.

Kitos sistemos ir registrai turėtų veikti įprastai, galimi trumpi (iki 15 min.) E. sveikatos ir Vertinimo informacinės sistemos sutrikimai.

Suprantant šių sistemų svarbą ir aktualumą, Registrų centras prašo visų vartotojų ir klientų vasario 28 dieną iš anksto susiplanuoti savo laiką ir darbus taip, kad sistemų atnaujinimas sukeltų kuo mažiau nepatogumų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių