- Giedrius Gaidamavičius, BNS
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Registrų centro vadovas: prioritetas – e. paslaugoms, bet reikia ir gyvo...
-
Registrų centro vadovas: prioritetas – e. paslaugoms, bet reikia ir gyvo...
-
Registrų centro vadovas: prioritetas – e. paslaugoms, bet reikia ir gyvo...
-
Registrų centro vadovas: prioritetas – e. paslaugoms, bet reikia ir gyvo...
-
Registrų centro vadovas: prioritetas – e. paslaugoms, bet reikia ir gyvo...
-
Registrų centro vadovas: prioritetas – e. paslaugoms, bet reikia ir gyvo...
-
Registrų centro vadovas: prioritetas – e. paslaugoms, bet reikia ir gyvo...
-
Registrų centro vadovas: prioritetas – e. paslaugoms, bet reikia ir gyvo...
-
Registrų centro vadovas: prioritetas – e. paslaugoms, bet reikia ir gyvo...
-
Registrų centro vadovas: prioritetas – e. paslaugoms, bet reikia ir gyvo...
-
Registrų centro vadovas: prioritetas – e. paslaugoms, bet reikia ir gyvo...
-
Registrų centro vadovas: prioritetas – e. paslaugoms, bet reikia ir gyvo...
-
Registrų centro vadovas: prioritetas – e. paslaugoms, bet reikia ir gyvo...
Po trijų mėnesių pertrauktos pirmadienį darbą pradėjus atnaujintam didžiausiam Registrų centro (RC) padaliniui Vilniuje, RC generalinis direktorius Saulius Urbanavičius sako, jog centras teikia prioritetą paslaugoms elektroninėje erdvėje, bet vis dar išlieka poreikis jas suteikti ir gyvai.
RC vadovas neatskleidžia, kokias naujas paslaugas centras planuoja pradėti teikti artimiausiu metu.
„Mūsų tikslas yra gerinti savitarną, gerinti elektroninėje erdvėje teikiamas paslaugas. Pasakyti ir įvardyti (naujų paslaugų – BNS) aš nenorėčiau, nes tai priklauso ne tik nuo mūsų, bet ir nuo politinių sprendimų bei kitų dalykų“, – BNS pirmadienį sakė S. Urbanavičius.
Pasak jo, RC kiekvieną darbo dieną sulaukia apie 10 tūkst. įvairių užklausų ir užsakymų, o apie 2 tūkst. žmonių padaliniuose kasdien apsilanko gyvai. Vilniaus padalinyje kiekvieną dieną apsilanko vidutiniškai apie 600 klientų.
„Manome, kad atnaujinus patalpas pagal naują mūsų vizualinį konceptą bus ne tik tinkamai ir gerai suteikiamos paslaugos, bet ir bus maloni aplinka, kuomet klientas turės galimybę ne tik sulaukti greito aptarnavimo, bet ir pasinaudoti savitarnos erdve, greitai apmokėti (už paslaugas – BNS). Turime patalpas, kur galės kažkokius sudėtingesnius klausimus spręsti“, – teigė S. Urbanavičius.
Pasak ekonomikos ir inovacijų viceministrės Eglės Markevičiūtės, tiek ministerijos, tiek RC vadovybės ilgalaikė vizija – paslaugų patogumas bei galimybė daugelį klausimų išspręsti elektroniniu būdu.
I. Gelūno / BNS nuotr.
„Vis dėlto yra daug žmonių, kuriems patogiau gyvai ateiti, yra žmonių, kuriems kyla klausimų. Todėl džiaugiamės, kad šis klientų aptarnavimo centras buvo sutvarkytas ir atnaujintas, džiaugiamės, kad yra daug detalių, kurios yra patogesnės neįgaliesiems – nuo durų iki tualetų ir panašiai. Tikimės, kad centras taps dar labiau prieinamas ir patogesnis klientams“, – BNS sakė viceministrė.
Pasak RC vadovo, kitais metais bus atnaujinti padaliniai Kaune, Klaipėdoje ir Tauragėje. Šiemet atnaujinti Vilniaus, Šiaulių, Panevėžio, Alytaus, Marijampolės, Telšių ir Utenos padaliniai.
RC atstovas Mindaugas Samkus anksčiau teigė, jog padalinio Vilniuje remontas kainavo apie 700 tūkst. eurų. Jį per tris mėnesius atliko statybų bendrovė „Fos Lt“. Remonto metu atnaujinta pagrindinė klientų aptarnavimo salė ir jos prieigos – sukurtos ergonomiškos darbo vietos bei klientų laukimo erdvės.
Kol patalpos buvo tvarkomos, padalinys veikė parodų ir kongresų centre „Litexpo“.
Registrų centras turi padalinius 50-yje šalies savivaldybių, jis tvarko pagrindinius valstybės informacinius išteklius – 10 valstybinės reikšmės registrų ir apie 20 informacinių sistemų.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Populiariausios lietuvių atostogų kryptys per šventes: dažnas Kalėdas ar Naujuosius sutiks saulės atokaitoje
Artėjant gražiausioms žiemos šventėms, lietuviai intensyviau dairosi atostogų krypčių svetur. Dauguma tautiečių kelionių paketus suskumba įsigyti iš anksto ir renkasi Kalėdas ar Naujuosius metus pasitikti kepinant saulei. ...
-
Veterinarijos tarnybos ir „InnoForce“ ginče paskelbtas verdiktas
Informacinių technologijų (IT) įmonei „InnoForce“ nepavyko įrodyti, kad Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba (VMVT) neteisėtai nutraukė IT sistemų diegimo sutartis, bei prisiteisti iš jos skolą. ...
-
Kėbulo geometrijos atstatymas: kodėl jis svarbus?
Po avarijos ar kitokio poveikio automobilio kėbului, geometrijos pažeidimai gali likti nepastebėti, tačiau jų pasekmės – rimtos. Tokie pažeidimai ne tik turi įtakos važiavimo komfortui, bet ir kelia pavojų saugumui. Automobilio geometrijos atst...
-
Ekspertai ir valdžia skirtingai aiškina SEB sprendimą: kas iš tiesų vyksta13
SEB bankas planuoja į vieną sujungti visus Baltijos šalyse veikiančius SEB, o būstinę iš Vilniaus perkelti į Taliną. Banko vadovė tikina, kad prie tokio sprendimo prisidėjo nestabili mokestinė aplinka Lietuvoje. Investuotojai ir verslin...
-
Brangs „Vilniaus vandenų“ paslaugos1
Vilniaus miesto ir rajono, Šalčininkų ir Švenčionių rajonų gyventojai už geriamojo vandens tiekimą ir nuotekų tvarkymą nuo kitų metų vasario per mėnesį mokės vidutiniškai 58 centais (su PVM) daugiau, penktadienį prane&scaron...
-
VERT: ESO dalį vystytojų blogai informavo
Bendrovė „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) dalį komercines saulės elektrines siekusių įrengti vystytojų netinkamai informavo apie jiems nesuteiktus prisijungimus prie tinklo, penktadienį pranešė patikrinimą atlikusi Valstybin...
-
Tvarumo idėja keičia mokslo pasaulį
Kauno technologijų mokymo centras (KAUTECH) drauge su Kauno krašto pramonininkų ir darbdavių asociacija į diskusiją sukvietė mokymo įstaigų ir verslo atstovus. Dalyviai diskutavo tema „Tvari verslo ir mokslo įstaigų partnerystė: kokie ...
-
„Grigeo Klaipėda“ Kuršių marių taršos byloje bus apklausiami užsienio specialistai
Artimiausiuose bendrovės „Grigeo Klaipėda“ Kuršių marių taršos bylos posėdžiuose bus apklausiami specialistai iš užsienio, penktadienį pranešė Šiaulių apygardos teismas. ...
-
Šventiniu periodu „Kauno švara“ dirbs įprastai3
Šventiniu periodu UAB „Kauno švara“ dirbs įprastai. Prašoma gyventojų pasirūpinti važiuojamosios dalies priežiūra – neužstatyti šiukšlių konteinerių. ...
-
Kaunas veža Kalėdas į apkasus: Ukrainos kariams – vilkikas paramos
Kaunas dar kartą susitelkė gerumui. Per šešias paramos akcijos „Kalėdos keliauja į apkasus“ dienas surinktas artipilnis vilkikas paramos Chersono, Pakrovsko, Torecko ir Sumų apskrityse kovojantiems Ukrainos kariams, sužeistiesie...