- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ tarp tyrime dalyvavusių pripažinta geriausiai klientus aptarnaujančia telekomunikacijų bendrove. Tai atskleidė šiemet Lietuvoje atliktas slapto pirkėjo tyrimas. Jo metu buvo vertinama, kokią aptarnavimo patirtį klientams suteikia tyrime dalyvavę mobiliojo ryšio operatoriai.
Greiti sprendimai, laimingi klientai
„Gera klientų patirtis yra „Tele2“ veiklos pagrindas. Didžiausius pokyčius organizacijai pavyksta pasiekti, kai visi kartu vieningai siekiam tikslo. Ne išimtis ir klientų aptarnavimas – ieškodami būdų, kaip galime kurti dar geresnę jų patirtį, susitelkiame visi – nuo vadovo iki vadybininko“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius Lietuvai ir Baltijos šalims.
Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ šių metų „Dive Lietuva“ slapto pirkėjo tyrime pasiekė itin aukštą 99,27 proc. įvertinimą. Slapto pirkėjo tyrimas apima daugybę parametrų, vertinančių klientų aptarnavimą ir bendrą patirtį fizinėse parduotuvėse.
Tyrimo metu buvo vertinami atsiliepimai apie aptarnaujančiojo personalo komunikacinius įgūdžius, salono aplinką ir sėkmingą produktų pristatymą klientams, kurie apsilanko fizinėse parduotuvėse.
Nuo duomenų iki kokybės
„Tele2“ klientų aptarnavimo kokybė yra nuolat matuojama pačios įmonės viduje. Bendrovė naudojasi tiek įvairiais įrankiais, kuriais vertina klientų pasitenkinimą, tiek ir atlieka kitus klientų tyrimus ir apklausas. Dirbtinis intelektas įmonėje taip pat padeda geriau įvertinti ir numatyti galimus klientų poreikius.
„Mums svarbu kuo geriau suprasti, ko mūsų klientams reikia. Tyrimai ir analizės padeda visa tai išsiaišinti, tuomet mes žinome ką reikia keisti, kur patobulėti. Svarbu nepamesti fokuso ir užtikrintai eiti savo tikslo link“, – pažymėjo P. Masiulis.
Per pastaruosius metus bendrovė sėkmingai patobulino klientų aptarnavimo sistemą. Kokybės rodikliai yra įtraukti ir į darbuotojų tikslus. Tai užtikrina, kad visas personalas būtų orientuotas į aukščiausią paslaugų kokybę. Taip pat siekiama skirti individualaus dėmesio kiekvieno darbuotojo tobulėjimui.
„Mūsų įmonės kultūra yra tokia, kad darbuotojams suteikiame daug lankstumo. skatiname darbuotojų savarankiškumą, suteikiame jiems laisvę priimti sprendimus ir aprūpiname visais reikalingais įrankiais. Kai komanda jaučiasi vertinama, ji gali sėkmingai dirbti dėl klientų“, – sakė P. Masiulis.
„Tele2“ aukštus aptarnavimo standartus padeda išlaikyti nuolatiniai mokymai ir psichologinė bei emocinė pagalba personalui. Salonų darbuotojai nuosekliai dirba dėl to, kad klientai būtų aptarnauti greitai, efektyviai ir empatiškai.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
„Rheinmetall“ vadovas susitiks su premjeru: tai pirmasis oficialus vizitas Lietuvoje
Trečiadienį Vilniuje lankysis artilerijos amunicijos gamyklą Lietuvoje planuojančios statyti Vokietijos gynybos pramonės milžinės „Rheinmetall“ generalinis direktorius Arminas Pappergeris (Papergeris). ...
-
Planetariumas Kaune – subrendęs 30 metų darbo vaisius
Praėjusių metų pabaigoje Kaune duris atvėrė „Mokslo sala“, kurioje įrengtas ypač modernus planetariumas. Toks objektas šiuo metu vienintelis Lietuvoje, tad jo gali pavydėti visas kaimyninių šalių regionas. Čia pritaikytos n...
-
„LTG Cargo“ suteikti didesni įgaliojimai
„Lietuvos geležinkelių“ (LTG) grupės krovinių vežimo bendrovei „LTG Cargo“ suteiktas europinis sertifikatas – bendrovė galės techniškai prižiūrėti ne tik lietuviškus, bet ir iš kitų ES šali...
-
Rusiškus atlasus vadina testu Lietuvai
Paaiškėjus, kad viename iš Vilniaus knygynų pardavinėjami žemėlapiai, kuriuose Maskvos aneksuotas Krymas ar net kai kurios Ukrainos sritys rytuose vaizduojamos kaip faktinės Rusijos federacijos teritorijos, Seimo Kultūros komiteto pirminin...
-
Iš Londono skridęs „Wizz Air“ lėktuvas Kauno taip ir nepasiekė
Ketvirtadienį iš Londono skridęs ir Kaune leistis turėjęs oro bendrovės „Wizz Air" lėktuvas Lenkijos oro erdvėje apsisuko ir grįžo atgal. Pasak Lietuvos oro uostų (LTOU) atstovo Tado Vasiliausko, orlaivis buvo apgręžtas dėl techn...
-
Hofmanas: turiu suvaldyti šitą krizę
Asociacijai „Riešės bendruomenė“ paprašius Žemės ūkio ministerijos paaiškinti, kodėl uždaromas jos valdomas Riešės žirgynas, žemės ūkio ministras Ignas Hofmanas žada padaryti viską, kad žirgynas būtų i&s...
-
Pokalbius „Oro navigacijoje“ slapta įrašinėjęs Beliūnas išgirdo galutinį teismo sprendimą
Lietuvos Aukščiausiasis Teismas (LAT) galutinai atmetė už neteisėtą techninių priemonių įrengimą ir pokalbių pasiklausymą nuteisto buvusio „Oro navigacijos“ Saugos ir saugumo departamento vadovo Mariaus Beliūno skundą. ...
-
Beldžiasi į užtrenktas duris: siūlo stabdyti...
Lietuva dar kartą paragino Minską stabdyti Astravo atominės elektrinės (AE) pirmojo ir antrojo blokų darbą bei išspręsti visas branduolinės saugos problemas. ...
-
„Mega“ fiksavo didžiausius pardavimus ir lankytojų srautus per 19 veiklos metų
2024 m. gruodis Kauno prekybos ir laisvalaikio centrui „Mega“ buvo išskirtinis. Šį mėnesį pardavimai, be „Senukų“ parduotuvės, pasiekė istoriškai didžiausią sumą per visus 19 veiklos metų ir buvo daugiau k...
-
Į skandalus įsivėlusi „BaltCap“ pranešė apie neskelbiamos vertės sandorį
Investicijų bendrovės „BaltCap“ portfelio įmonė „FCR Media“ kartu su Norvegijos internetinės informacijos bei skaitmeninės rinkodaros paslaugų įmone „1881 Group“ ir Vokietijos skaitmeninės žiniasklaidos grupe &bdqu...