- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ tarp tyrime dalyvavusių pripažinta geriausiai klientus aptarnaujančia telekomunikacijų bendrove. Tai atskleidė šiemet Lietuvoje atliktas slapto pirkėjo tyrimas. Jo metu buvo vertinama, kokią aptarnavimo patirtį klientams suteikia tyrime dalyvavę mobiliojo ryšio operatoriai.
Greiti sprendimai, laimingi klientai
„Gera klientų patirtis yra „Tele2“ veiklos pagrindas. Didžiausius pokyčius organizacijai pavyksta pasiekti, kai visi kartu vieningai siekiam tikslo. Ne išimtis ir klientų aptarnavimas – ieškodami būdų, kaip galime kurti dar geresnę jų patirtį, susitelkiame visi – nuo vadovo iki vadybininko“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius Lietuvai ir Baltijos šalims.
Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ šių metų „Dive Lietuva“ slapto pirkėjo tyrime pasiekė itin aukštą 99,27 proc. įvertinimą. Slapto pirkėjo tyrimas apima daugybę parametrų, vertinančių klientų aptarnavimą ir bendrą patirtį fizinėse parduotuvėse.
Tyrimo metu buvo vertinami atsiliepimai apie aptarnaujančiojo personalo komunikacinius įgūdžius, salono aplinką ir sėkmingą produktų pristatymą klientams, kurie apsilanko fizinėse parduotuvėse.
Nuo duomenų iki kokybės
„Tele2“ klientų aptarnavimo kokybė yra nuolat matuojama pačios įmonės viduje. Bendrovė naudojasi tiek įvairiais įrankiais, kuriais vertina klientų pasitenkinimą, tiek ir atlieka kitus klientų tyrimus ir apklausas. Dirbtinis intelektas įmonėje taip pat padeda geriau įvertinti ir numatyti galimus klientų poreikius.
„Mums svarbu kuo geriau suprasti, ko mūsų klientams reikia. Tyrimai ir analizės padeda visa tai išsiaišinti, tuomet mes žinome ką reikia keisti, kur patobulėti. Svarbu nepamesti fokuso ir užtikrintai eiti savo tikslo link“, – pažymėjo P. Masiulis.
Per pastaruosius metus bendrovė sėkmingai patobulino klientų aptarnavimo sistemą. Kokybės rodikliai yra įtraukti ir į darbuotojų tikslus. Tai užtikrina, kad visas personalas būtų orientuotas į aukščiausią paslaugų kokybę. Taip pat siekiama skirti individualaus dėmesio kiekvieno darbuotojo tobulėjimui.
„Mūsų įmonės kultūra yra tokia, kad darbuotojams suteikiame daug lankstumo. skatiname darbuotojų savarankiškumą, suteikiame jiems laisvę priimti sprendimus ir aprūpiname visais reikalingais įrankiais. Kai komanda jaučiasi vertinama, ji gali sėkmingai dirbti dėl klientų“, – sakė P. Masiulis.
„Tele2“ aukštus aptarnavimo standartus padeda išlaikyti nuolatiniai mokymai ir psichologinė bei emocinė pagalba personalui. Salonų darbuotojai nuosekliai dirba dėl to, kad klientai būtų aptarnauti greitai, efektyviai ir empatiškai.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
LTG kviečia keliauti kalėdiniais traukiniais
„Lietuvos geležinkelių“ (LTG) keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ kviečia keliauti kalėdiniais traukiniais. ...
-
L. Savickas: „Teltonikos“ atveju politikai nevykdė elementarios politinės vadybos9
Kandidatas į ekonomikos ir inovacijų ministro postą Lukas Savickas mano, kad „Teltonikos“ skandalas kilo dėl politinių vadovų nesugebėjimo užtikrinti politinės vadybos. Jo teigimu, jei „Teltonikos“ projektui būtų paskirtas ko...
-
„Foxpay“ vadovas S. Galatiltis: Lietuvos banko sprendimas nebuvo netikėtas
Teisėsaugos akiratyje atsidūrusios ir licencijos netekusios finansinių technologijų įmonės „Foxpay“ vadovas Saulius Galatiltis sako, jog Lietuvos banko (LB) sprendimas atimti įmonės licenciją nebuvo netikėtas. ...
-
Lietuvos bankas panaikino „Foxpay“ licenciją2
Lietuvos bankas (LB) už šiurkščius ir nuolatinius pažeidimus panaikino teisėsaugos akiratyje atsidūrusios Ievos Trinkūnaitės valdomos finansinių technologijų bendrovės „Foxpay“ licenciją, penktadienį paskelbė bankas. ...
-
Savivaldybė leido atnaujinti dalį gatvių šalia būsimo Vingio „Akropolio“
Šalia planuojamo naujo prekybos ir pramogų centro „Akropolis Vingis“ Vilniuje bus atnaujintos ir įrengtos naujos gatvės. ...
-
Šiandienio medicinos darbuotojo portretas: išskyrė 5 įgūdžius, reikalingus sveikatos priežiūros spec
Darbuotojams, norintiems sėkmingai įsitvirtinti darbo rinkoje, neretai tik profesinių žinių jau nepakanka. Tai rodo ir pernai Pasaulio ekonomikos forumo išskirti dešimt darbuotojams reikalingiausių įgūdžių, tarp kurių reikšming...
-
Į Sosnovecą vilioja ir architektūra, ir sportas
Dažnai Lenkija siejama daugiausia su vieta, kur vykstama apsipirkti. Tačiau šioje šalyje yra labai daug vietų, kurias verta aplankyti dėl visiškai kitų priežasčių. Vienas tokių paslėptų perlų yra Sosnovecas (Sosnowiec) – ...
-
Prestižinės UNESCO premijos „Moterims moksle“ laureatė: mokslas tuo ir žavus – jis pilnas netikėtumų4
Lapkričio 12 d. Vilniuje, Lietuvos mokslų akademijos (LMA) Didžiojoje konferencijų salėje įteikti diplomai UNESCO Baltijos šalių stipendijų konkurso „Moterims moksle“ laureatėms. ...
-
Verslo mentorystė: kaip noro tobulėti ir patirties sąjunga padeda verslams augti?2
Plėtojant verslą neišvengiamai kyla daugybė iššūkių. Juos įveikti gerokai lengviau turint patirtimi ir patarimais pasidalinti galinčius mentorius. Tai viena iš jau dešimtmetį gyvuojančios ir daugiau nei 150 mentori...
-
„Ignitis renewables“ pristatė jūrinio vėjo parko galimybes Lietuvos laivų savininkams2
Tarptautinės žaliosios energetikos bendrovės „Ignitis renewables“ vystomas jūrinio vėjo elektrinių parko projektas „Curonian Nord“ aplink save buria plačią verslų ekosistemą. Per Klaipėdoje surengtą susitikimą su laivų sav...