„Luminor“ interneto banko ir mobiliosios programėlės veikla atkurta

  • Teksto dydis:

Sekmadienį ryte laikinai buvo sutrikusi „Luminor“ interneto banko ir mobiliosios programėlės veikla.

Dalis klientų dėl techninių kliūčių nematė savo sąskaitų, negalėjo atlikti operacijų.

„Dėl techninių priežasčių šį sekmadienio rytą turėjome trumpalaikių sutrikimų „Luminor“ banko internetinės bankininkystės ir mobiliosios programėlės veikime. Ėmėmės visų reikiamų veiksmų, tad situacija buvo išspręsta“, – BNS nurodė „Luminor“ atstovė Agnė Mažeikytė-Šmeliova.

Apie sutrikimus socialiniuose tinkluose pranešė klientai, apie juos skelbta ir banko interneto svetainėje.

„Mielas kliente! Informuojame, kad dėl techninės priežiūros darbų šiuo metu laikinai nėra galimybės prisijungti prie mūsų interneto banko ir mobiliosios programėlės. Prašome bandyti vėliau“, – informavo žinutė svetainėje.

„Dirbame, kad išspręstume susidariusią situaciją ir atsiprašome dėl nepatogumų“, – teigta joje.

Apie 11 val. šio pranešimo interneto svetainėje neliko.


Šiame straipsnyje: Luminorbanko sutrikimai

NAUJAUSI KOMENTARAI

Š bañkis?

Š bañkis? portretas
Aha juoda kortele

neįsivaizduoju

neįsivaizduoju portretas
kaip reikia saves negerbti, kad dirbti tokioje šūdinoje įstaigoje.

nu

nu portretas
koks bankas, tokie darbuotojai taip ir veikia tas bankas.
VISI KOMENTARAI 4

Galerijos

Daugiau straipsnių