- Roma Pakėnienė, BNS
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Aleksandro Čeliadino netiesiogiai iš dalies kontroliuojama orlaivių nuomos ir užsakomųjų skrydžių bendrovė „GetJet Airlines“ bylinėjasi su vyriausybine strateginių įmonių sandorius tikrinančia komisija dėl jos išvados suteikiant leidimą kabineto nuomai Vilniaus oro uoste.
Įmonė su Lietuvos oro uostais jau pasirašė patalpų sutartį, tačiau ginčija komisijos rekomendacijas, paremtas, anot jos, pasenusiais duomenimis ir kenkiančias įmonės reputacijai. „GetJet Airlines“ tikina 2022 metais nutraukusi visus santykius su Rusijos ir Baltarusijos orlaivių nuomos bendrovėmis.
Vyriausybės spaudos tarnyba BNS patvirtino, kad 2023 metų pabaigoje komisija gavo „GetJet Airlines“ prašymą išsinuomoti negyvenamąsias patalpas Vilniaus oro uoste.
„Bendrovei „GetJet Airlines“ buvo pateiktos rekomendacijos dėl rizikų valdymo, ji jas ginčija teismine tvarka. Kol teisminiai ginčai nepasibaigę, komentuoti plačiau negalime“, – BNS pranešė Spaudos tarnyba.
„GetJet Airlines“ generalinė direktorė Rūta Kulvinskaitė BNS teigė, kad komisijos išvados įmonei buvo palankios – ji pripažinta tinkama įgyvendinti plėtros projektą, susijusį su pagalbinių patalpų nuoma Vilniaus oro uoste, ir jau pasirašė sutartį su Lietuvos oro uostais.
„Šio teigiamo vertinimo dėka mums pavyko sėkmingai užbaigti derybas ir pasirašyti sutartį dėl objekto tarptautiniame oro uoste, dėl kurio ir buvo reikalingos išvados“, – komentare BNS teigė R. Kulvinskaitė.
Anot jos, diskusijų su vyriausybine komisija objektas buvo tik pasenusių duomenų vertinimas ir iš jų kylantys rekomendacijų formulavimai: „Ginčijame tik tai, kaip buvo vertinami konkretūs faktai, o ne patį sprendimą, kuris iš esmės mums buvo teigiamas.“
R. Kulvinskaitės teigimu, į teismą įmonė kreipėsi siekdama, kad komisijos išvados būtų patikslintos.
Deja, komisijos sprendimas vis dar remiasi senais duomenimis, kurie neatitinka dabartinės situacijos ir kenkia mūsų įmonės reputacijai.
„Sprendime buvo pasiremta pasenusiais ir realybės neatitinkančiais duomenimis. 2022 metais pasikeitus geopolitinei situacijai, mūsų įmonių grupė iškart nutraukė visus santykius su Europoje veiklos nebegalinčiomis vykdyti orlaivių nuomos bendrovėmis. Deja, komisijos sprendimas vis dar remiasi senais duomenimis, kurie neatitinka dabartinės situacijos ir kenkia mūsų įmonės reputacijai“, – teigė „GetJet Airlines“ vadovė.
Ji pranešė, kad įmonės skundą nagrinėja Regionų administracinis teismas – bendrovė prašo įpareigoti komisiją patikslinti 2023 metų duomenis, kurių pagrindu ir buvo formuluojamos rekomendacijos.
Tuo metu Lietuvos vyriausiajam administraciniam teismui (LVAT) įmonė skundė teisinius niuansus, kilusius pirmosios instancijos teismui sprendžiant ieškinio priėmimo visa apimtimi ar iš dalies klausimą.
LVAT balandžio 17 dieną priėmė tarpinį procesinį sprendimą, tačiau, kaip BNS sakė jo atstovė Neringa Lukoševičienė, byla nagrinėta neviešai, todėl nutartis neviešinama.
Byloje trečiaisiais asmenimis buvo Valstybės saugumo departamentas ir KAM Antrasis operatyvinių tarnybų departamentas, rodo teismų informacinės sistemos „Litekas“ duomenys.
Lietuvos oro uostai BNS patvirtino, kad pernai gruodį vieneriems metams su galimybe pratęsti išnuomojo „GetJet Airlines“ kabinetą Vilniaus oro uosto teritorijoje esančiame pastate.
„Patalpų plotas yra 30 kv. metrų, jos skirtos orlaivių įguloms susirinkti, patalpos yra laisvai prieinamoje zonoje – iki aviacijos saugumo patikros“, – BNS teigė įmonė.
„GetJet Airlines“ per Kipre registruotą „GJT Holdings Limited“ valdo Lietuvos pilietis A. Čeliadinas (56,4 proc. akcijų) ir JK gyvenantis Italijos pilietis Yoaramas Allaloufas (37,6 proc.), rodo Registrų centro duomenys.
Su A. Čeliadinu susijęs Dmitrijus Čeliadinas yra Šiaulių oro uoste, šalia Zoknių, kur dislokuoti ir NATO naikintuvai, veikiančios orlaivių techninės priežiūros ir remonto įmonės „Aviatic MRO“ (buvusi „Termicom“) galutinis naudos gavėjas. Įmonę jis kontroliuoja per jo valdomą Estijos „Completec“.
„GetJet Airlines“ orlaivius Šiauliuose aptarnauja „Aviatic MRO“.
Pagrindinis „Completec“ verslas, anot žiniasklaidos, yra daniškų optinių jutiklių importas ir pardavimas Rusijoje, Baltarusijoje ir Baltijos šalyse. Be to, grupė užsiima komercine aviacijos veikla – orlaivių aptarnavimu, lėktuvų nuoma, skrydžiais, aviacijos personalo mokymais.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Kauno pramonininkų asociacija pasirašė sutartį su Lietuvos mokyklų vadovų asociacija3
Besibaigiant sezonui, gegužės 13 dienos popietę visi Kauno krašto pramonininkų ir darbdavių asociacijos (KKPDA) nariai rinkosi į metinį ataskaitinį susirinkimą, kuris vyko AB „Volfas Engelman“ Galerijoje. Asociacijos vadovybė naria...
-
Lietuvos ir Singapūro pašto įmonės sutarė bendradarbiauti
Lietuvos paštas su Singapūro paštu „SingPost“ susitarė labiau bendradarbiauti pašto bei greitojo siuntų pristatymo versle. ...
-
Dantų atkūrimas per parą – implantacijos laimėjimas, leidžiantis akimirksniu susigrąžinti šypseną3
Žodžiai „dantų implantacija“ daugeliui vis dar asocijuojasi su itin sudėtinga ir daug laiko reikalaujančia procedūra. Tačiau medicinai sparčiai tobulėjant, o pasaulyje atsirandant vis inovatyvesniems metodams, šiandien pacientai &sc...
-
„Ryanair“ atidarė antrą orlaivių priežiūros angarą Kauno oro uoste – investavo 20 mln. eurų3
Airijos pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ Kauno oro uoste antradienį oficialiai atidarė antrąjį orlaivių remonto ir techninės priežiūros pastatą su dviem angarais, į kurį investavo 20 mln. eurų. ...
-
Žiniasklaida: Maskvoje vykusioje parodoje tarp dalyvių – Lietuvos įmonė „Tersis“7
Kovo pabaigoje Maskvoje vykusioje kasmetinėje logistikos parodoje tarp jos dalyvių pasirodė ir Vilniuje įregistruota pervežimų įmonė „Tersis“, rašo portalas „Delfi“. ...
-
Lietuvos agrarinių ir miškų mokslų centras ketina atleisti 39 laboratorijos darbuotojus5
Kėdainių rajone, Dotnuvoje, įsikūręs Lietuvos agrarinių ir miškų mokslų centras, ketina atleisti 39, arba 8 proc. savo darbuotojų, tačiau įstaigos planus gali pristabdyti politikai. ...
-
Pirmasis pasaulyje autonominis keltas jungiasi prie „Tele2“ 5G ryšio: plukdo be kapitono ir įgulos
Daugeliui jau teko girdėti apie bepiločius automobilius, kurie vairuoja patys, tačiau ar esate girdėję apie keltą be kapitono? Vienintelis toks elektrinis autonominis keltas pasaulyje Švedijos sostinėje veikia jau metus. Tam, kad galėtų skland...
-
Statybų sektoriaus sėkmės variklis – vidinė įmonės kultūra
Šiuolaikinės įmonės kelia sau vis daugiau reikalavimų: vienas jų – vidinė kultūra. Vadovai suprato, kad bendrovės siekiamybė – ne tik pelnas, bet ir investicija į žmones – būtent jie pelną ir generuoja. Į vidinės ku...
-
Teismas: „TETE-A-TETE“ nepažeidė įstatymo leisdama asmenims žaisti nuotoliniu būdu iš užsienio
Praėjusią savaitę Regionų administracinis teismas konstatavo, kad Lošimų priežiūros tarnyba (LPT) nepagrįstai pripažino azartinius lošimus organizuojančią bendrovę „TETE-A-TETE“ kazino“ pažeidus įstatymo nuostatas,...
-
NT vystytojai: ar langų kryptys vis dar lemia būsto pasirinkimą – pirkėjų įpročiai gali nustebinti
Teigiama natūralios saulės šviesos įtaka žmogaus organizmui – nenuginčijama: gerina nuotaiką, fizinę ir emocinę sveikatą, didina darbingumą, mažina nuovargį bei daugelio ligų tikimybę. Norėdami saulės šviesos turėti daugiau...