- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Didžiausios Lietuvoje rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos TNS LT atlikta reklamos monitoringo analizė parodė, kad 2014 m. sausio-rugsėjo mėnesiais labiausiai didėjo mobiliojo ryšio operatorių reklamos gross išlaidos – 104 proc., prekės ženklų kiekis šiame sektoriuje paaugo 65 proc.
Aktyviausiai šiemet reklamuojamas prekės ženklas – „Credit24“.
2014 m. taip pat didėjo mineralinio vandens ir gaiviųjų gėrimų (27 proc.), duonos ir miltų gaminių (17,5 proc.), automobilių (14 proc.) prekių ženklų kiekis. Alkoholinių gėrimų gamintojų padaugėjo tris kartus mažiau nei nealkoholinių – 8 proc.
Ryškesnis prekės ženklų sumažėjimas per 2014 m. sausį–rugsėjį pastebėtas žuvies ir jos gaminių sektoriuje, (19 proc.), buities higienos (16 proc.), vaistinių ir medicinos institucijų (12 proc.) bei pieno produktų (11,5 proc.). Taip pat sumažėjo medikamentų (8 proc.), prekybos tinklų ir centrų (7 proc.), finansų institucijų (5 proc.) prekės ženklų.
„Jau kelerius metus dažniausiai reklamuojamu prekės ženklu išlieka mažmeninės prekybos tinklas „Maxima”. Tačiau per pirmus devynis šių metų mėnesius „Maxima“ prekės ženklą reklamų kiekiu aplenkė greitojo kredito paslaugas pristatantis prekės ženklas „Credit24“. Į TOP 5-tuką dažniausiai reklamuojamų žiniasklaidoje prekės ženklų jau šeštus metus patenka „Tele2“. Šiemet taip pat dažniau buvo galima pamatyt ar išgirsti „Iki“, „Akropolio“, „Pildyk“, „Perlo“, „SMScredit.lt“, „Bitės“, „Norfos“ reklamas, lyginant su kitais prekės ženklais“, – teigė TNS LT Reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.
2014 m. buvo galima pastebėti, kad reklamos kampanijas pradėjo jau pažįstami prekės ženklai, kurie praeitais metais neskyrė lėšų reklamai („Mokilizingas“, „Skittles“, „Hepaxan). Aktyviai savo prekės ženklą šiemet reklamavo ir mažiau girdėti ženklai tokie, kaip „Dolmen“, „Herbion“, „Scholl“, „Mega Red“, „Jonė“, „Sip“, „Proenzi“, „Cappy“, „Urilive“, „Skanėsis“ ir kiti.
Ankstesniais metais buvę kai kurie ganėtinai aktyvūs prekių ženklai 2014 m. žiniasklaidoje išvis nepastebėti – „Twix“, „Algida“, „Grany“, „Dirol“, „Auksovokas.lt“, „Tide“, „Woolite“, „Septolete“ ir kiti.
Didžiausia Lietuvoje rinkos ir žiniasklaidos tyrimų bendrovė TNS LT priklauso tarptautinei kompanijai TNS. TNS turi sukaupusi daugiau nei 60 metų patirtį rinkos tyrimų ir įžvalgų srityje. Jos atstovybės įsikūrusios daugiau nei 80-yje pasaulio šalių – Europoje, Pietų ir Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione, Afrikoje ir Viduriniuose Rytuose. Kompanija TNS priklauso vienai didžiausių pasaulyje įžvalgų, informacijos ir konsultacijų grupių „Kantar“.
„Kantar“ grupė, vienydama 13 specializuotų kompanijų sugebėjimus ir patirtį, teikia išskirtines ir pokyčiams įkvepiančias įžvalgas tarptautinei verslo bendruomenei bei siekia būti šios srities lyderiu. Grupė veikia 100 šalių ir jungia beveik 29 tūkst. tyrimų ir konsultacijų specialistų. Grupės paslaugomis naudojasi daugiau nei pusė kompanijų, patenkančių į „Fortune“ 500 didžiausių bendrovių sąrašą.
*GROSS – tai reklamos skelbimo žiniasklaidoje išlaidos, skaičiuojamos naudojant oficialius žiniasklaidos tiekėjų kainininkus, neatsižvelgiant į jokias galimas apimties ar kitas nuolaidas, kurias žiniasklaidos tiekėjai gali suteikti reklamos užsakovams.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
A. Armonaitė: dėl „Rheinmetall“ gamyklos „dar reikia padirbėti“2
Vyriausybei trečiadienį patvirtinus siūlymą keisti Vokietijos gynybos pramonės milžinės „Rheinmetall“ būsimai artilerijos amunicijos gamyklai numatyto sklypo paskirtį, ekonomikos ir inovacijų ministrė sako, kad Lietuva jau atliko būtinu...
-
Savaitgalį savanoriai kviečiami į tradicinę kopų tvarkymo talką „Kopoms reikia tavęs!“3
Jau ketvirtus metus pirmąjį spalio šeštadienį rengiama iniciatyva „Kopoms reikia tavęs!“ savanorius kviečia spalio 5 d., 11 val., susirinkti pajūryje prie „Memel Nord“ baterijos Klaipėdoje. SBA grupės drauge su Ma...
-
Įsipareigojimas bendruomenei ir sportui: „Viada LT“ pratęsė partnerystę su „Žalgiriu“
Plačiausią degalinių tinklą šalyje valdanti „Viada LT“ pratęsė bendradarbiavimą su Kauno „Žalgirio“ krepšinio klubu. Bendrovė dar vienerius metus bus „Žalgirio“ partnere Eurolygoje. ...
-
SBA investuoja į gamyklą JAV, keičiasi įmonių Lietuvoje vadovai4
SBA grupė priėmė sprendimą investuoti į JAV bei įkurti ten baldų gamyklą. Planuojama, kad gamyba įmonėje turėtų startuoti 2025 m. spalį. Projektui įgyvendinti suburta komanda iš „SBA Home“ įmonių vadovų ir profesionalų, tod...
-
Verslas įvertino komercinę populiarėjančių „Stockholm“ patalpų naudą
„Omberg group“ Kaune įgyvendintame „stock-office“ komerciniame projekte „Stockholm“ B. Brazdžionio g., prie Vakarinio aplinkkelio, jau išnuomota daugiau nei pusė patalpų. Vieni pirmųjų nuomininkų projekte &bdqu...
-
D. Kreivys: beveik 90 proc. šilumos energijos Vilniuje yra „švari“4
Energetikos ministras Dainius Kreivys pareiškė, kad Vilniuje pradėjus veikti galingiausiam Baltijos šalyse šilumos siurbliui, šalies sostinėje bus pagaminama beveik 87 proc. „švarios šilumos“. ...
-
Lietuvoje – pirmas ir vienintelis toks centras: ėmėsi ambicingo projekto2
Terapija gali asocijuotis su poilsiu ir ramybe, tačiau naujai atidarytame centre – dėmesys genams. Toks Genų terapijos centras kol kas pirmasis ir vienintelis Baltijos šalyse. ...
-
Lietuvos oro uostai: šiandienos skrydis iš Tel Avivo į Vilnių buvo atšauktas
Vengrijos oro linijų bendrovė „Wizzair“ atšaukė šiandienos skrydžius tarp Tel Avivo ir Vilniaus oro uosto, praneša Lietuvos oro uostai (LOU). Kaip teigia LOU atstovas žiniasklaidai Tadas Vasiliauskas, šia kryptimi r...
-
Vyriausybė pritarė būsimos „Rheinmetall“ gamyklos sklypo paskirties keitimui1
Vyriausybė trečiadienį pritarė siūlymui keisti Vokietijos gynybos pramonės milžinės „Rheinmetall“ būsimai artilerijos amunicijos gamyklai numatyto sklypo paskirtį iš žemės ūkio į pramonės ir sandėliavimo. ...
-
Skelbia: šildymo sezonui Kaune yra pasiruošta14
Jei nenutiks orų anomalijų, spalį, kaip įprasta, bus pradėtas naujas šildymo sezonas. ...