„UniCredit Leasing“ pernai padvigubino lizingo portfelį

Bendrovė uždirbo 1,6 mln. litų pelno, naujai pasirašytų sutarčių portfelio vertė augo sparčiausiai rinkoje

Vienos didžiausių Europoje finansinių paslaugų grupės „UniCredit“ padalinio Lietuvoje „UniCredit Leasing“ bendrasis išperkamosios nuomos portfelis pernai, palyginti su 2012 metais, padidėjo 118 proc. Per metus pasirašyta 200 mln. litų vertės naujų sutarčių ir, vertinant šio skaičiaus augimo dinamiką, pernai „UniCredit Leasing“ Lietuvos rinkoje apskritai neturėjo lygių – palyginti su 2012-aisiais, augimas sudarė 99,739 mln. litų, 76 proc. daugiau nei artimiausio persekiotojo.  

Nepaisant agresyvios plėtros, „UniCredit Leasing“ pernai dirbo pelningai – bendrovės pelnas prieš mokesčius siekė 1,6 mln. litų.

„Mūsų tikslas aiškus – suardyti daug metų Lietuvos išperkamosios nuomos rinkoje įsigalėjusią hierarchiją veikiant aktyviai. Puikiai suvokiame, kad dar tik augame, tačiau grupės kapitalo bazė, lankstumas ir nauji bendradarbiavimo su partneriais įrankiai leidžia drąsiai planuoti plėtrą, nebijant konkurencijos. Mūsų strategija pagrįsta partnerystės su pardavėjais ir klientais principu ir ši strategija pasiteisina“, – komentavo „UniCredit Leasing“ Lietuvos filialo generalinis direktorius Laimonas Belickas.

Pasak jo, vos trečius metus Lietuvos rinkoje veikiančiai bendrovei padėjo didžiulė grupės patirtis išperkamosios nuomos rinkoje ir gerėjantys vartotojų lūkesčiai.

„Įvairialypė „UniCredit“ grupės patirtis veikiant labai skirtingose rinkose bei didžiulis išperkamosios nuomos sprendimų arsenalas mums padėjo itin efektyviai išnaudoti prasidėjusį išperkamosios nuomos rinkos pakilimą. Grupės specialistų žinios ir patirtis taip pat padeda prognozuoti galimą riziką ir laiku persiorientuoti, jei matome tokį poreikį“, – pažymėjo L.Belickas.

 

Pernai „UniCredit Leasing“ portfelyje didžiausią dalį sudarė komercinio transporto išperkamoji nuoma (53 proc.), lengvųjų automobilių įsigijimo finansavimas užėmė 14 proc., kitų rūšių išperkamoji nuoma – 33 proc.

„Šiemet portfelio struktūrą ketiname gerokai pakeisti. Dėl neaiškios geopolitinės situacijos komercinio transporto rinkos augimas turėtų sustoti, todėl mes kur kas daugiau dėmesio skirsime bendradarbiavimui įsigyjant ar atnaujinant gamybos priemones, įrengimus ir technologijas. Tai itin aktualu Lietuvos verslui, kuriam dabar norom nenorom  tenka ieškoti naujų eksporto krypčių“, – sakė L.Belickas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių