Vaisiai ir daržovės „Lidl“ parduotuvių lentynose – trumpiau nei per parą

  • Teksto dydis:

Vaisių ir daržovių šviežumo užtikrinimas prekybos tinkluose reikalauja ne tik specialių šių produktų laikymo sąlygų, įrenginių, bet ir greito, koordinuoto visos komandos darbo. Pasak „Lidl Lietuva“ Kokybės užtikrinimo departamento vadovo Karolio Lebedniko, tam, kad pirkėjai ryte lentynose rastų šviežius produktus, logistikos darbuotojai darbuojasi ir naktimis, o derlius iš tiekėjų bei ūkininkų lentynas pasieka per 24 valandas.

„Lidl“ misija užtikrinti vaisių ir daržovių šviežumą prasideda dar logistikos centruose, kur atkeliavusio derliaus kokybę prižiūri „Lidl“ komanda. Į logistikos centrus atkeliavusios ūkio ir sodų gerybės yra tikrinamos specialiais prietaisais. Pavyzdžiui, refraktometru matuojamas vaisių paviršiaus spalvos plotas, kietumas ir saldumas. Obuolių, nektarinų, kriaušių kietumas įprastai papildomai tikrinamas ir dar vienu įrankiu – penetrometru. Produktų kokybė ir šviežumas yra vertinami ir pagal jų išvaizdą, kvapą bei skonį.

„Patikrinti vaisiai ir daržovės yra laikomi skirtingose temperatūrose, nes tai jiems leidžia kuo ilgiau išlikti šviežiems ir skaniems. Logistikos centruose šių produktų laikymo skyriuje yra dvi temperatūrų zonos – 4 ir 14 laipsnių. Vaisių ir daržovių šviežumą taip pat padeda išlaikyti įdiegta drėgmės palaikymo sistema. Į skirtingas zonas vaisiai ir daržovės skirstomi pagal griežtą tvarką. Pavyzdžiui, žemesnėje temperatūroje laikomos salotos ir vynuogės, o arbūzai, bananai ar pomidorai, svogūnai, paprikos bei daugelis kitų daržovių laikomos šilčiau“, – pasakojo K. Lebednikas.

„Lidl Lietuva“ archyvo nuotr.

Į lentynas atkeliauja per kelias valandas

Kitas „Lidl“ komandos tikslas – kad išskirstyti vaisiai bei daržovės kuo greičiau paliktų logistikos centrus ir iškeliautų į parduotuves. Skaičiuojama, kad švieži vaisiai bei daržovės, atvykę į „Lidl Lietuva“ logistikos centrą, į parduotuves yra išskirstomi ir jų lentynas pasiekia per keletą valandų.

„Į logistikos centrą pavakarę atkeliavę vaisiai ir daržovės, po atidžios kokybės ir šviežumo patikros, dar tą pačią naktį iškeliauja į parduotuves, o ryte pirkėjai gali džiaugtis pačiu šviežiausiu derliumi. Prie tokio spartaus rezultato prisideda ne tik greitas mūsų komandos darbas, bet ir kiti efektyvumo bei tvarumo sprendimai“, – sakė K. Lebednikas.

Visų pirma, naktį keliuose yra mažiau transporto, tai lemia ne tik greitesnį prekių atvežimą, bet ir mažesnes degalų sąnaudas bei išmetamųjų dujų kiekį. Be to, „Lidl“ vaisius ir daržoves gabena sunkvežimiais, kurių priekabos turi skirtingų temperatūrų erdves. Tad vos vienu sunkvežimiu galima į parduotuvę atgabenti skirtingų laikymo sąlygų reikalaujančius vaisius bei daržoves, tuo pačiu išlaikant aukštą jų kokybę bei šviežumą.

„Lidl Lietuva“ archyvo nuotr.

Pristatymą pagreitino antrasis logistikos centras

Šių metų pavasarį „Lidl“ Vilniuje, šalia Lentvario, atidarė savo antrąjį logistikos centrą. K. Lebedniko teigimu, naujasis centras ne tik padeda efektyviau paskirstyti prekes ir užtikrinti jų šviežumą, bet ir leidžia sumažinti neigiamą poveikį aplinkai, nes sutrumpėjo prekių pristatymo maršrutai.

„Šiame moderniame logistikos centre įrengti šliuzai (buferinės patalpos), kurie užtikrina nepertraukiamą šalčio grandinę pristatomiems produktams. Atvežtos prekės iš transporto priemonės patenka į šiuos kontroliuojamos temperatūros šliuzus, o iš jų – į sandėliavimo patalpą, taip kuo ilgiau išlaikant šviežių produktų kokybę“, – pridūrė K. Lebednikas.

„Lidl Lietuva“ archyvo nuotr.

Šviežių ir už patrauklią kainą vaisių bei daržovių galima rasti 75-iose Lietuvoje veikiančiose „Lidl“ parduotuvėse 28 šalies miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje, Utenoje, Plungėje, Palangoje, Elektrėnuose, Visagine, Šilutėje, Radviliškyje, Vilkaviškyje, Druskininkuose, Rokiškyje, Kaišiadoryse, Nemenčinėje, Gargžduose ir Molėtuose.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Jonas

Jonas portretas
Visi pamename, kaip "Lidl" septynerius metus manė, jog plastikiniai krepšeliai Lietuvoje nereikalingi. Šis prekybos centras elgėsi taip, kaip patogiau jiems, bet ne pirkėjams. O po kelių metų informacijos portalai pranešė, kad LIDL jau leido pirkėjams naudotis plastikiniais pirkimo krepšeliais, lyg tai būtų kokia šio tinklo klientu aptarnavimo malonės revoliucija! "Lidl" parduotuvėse kasdien girdime pranešimą: "Gerbiami pirkėjai! Jūsų patogumui yra laisvų vietų savitarnos kasose." Deja, šiose kasose neįmanoma sumokėti grynaisiais. Jei šis tinklas iš tikro gerbtų savo pirkėjus, jis jau seniai būtų įrengęs savitarnos kasas su galimybe apmokėti grynaisiais. O suteikdamas papildomas nuolaidas tik besinaudojantiems mobilliąja programėle, Lidl diskriminuoja vyresnius ir negalinčiu

Pranciškus

Pranciškus portretas
Lidlas tik atėjęs praioje buvo žmoniškas. Dabar Maxima kur kas geresnė, nes Lidlas savo reklama apgaudinėja, rodo,neva, pigiau, bet už mažesnį svorį. Buvo ,,akcija" agurkams, kur užbraukus aukštesnę kainą, akcijinė vistiek buvo aukštesnė negu kitose parduotuvėse. Daržovės ir vaisiai Lidle visada brangūs, geriau savo straipsniais tegul neapgaudinėja žmonių.

" Čia tau ne Lyyyydl..."

" Čia tau ne Lyyyydl..." portretas
labai tiko cypdavatkės balselis Lidlo reklamoje :)))) Tik tokioms ir skirtas šis užsakomasis straipsnis.
VISI KOMENTARAI 11

Galerijos

Daugiau straipsnių