- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
2013 metais vartotojai toliau aktyviai keitė mobiliojo ryšio operatorius, o gruodis buvo antras mėnuo iš eilės, kuomet daugiausiai lietuvių savo numerį kėlė į telekomunikacijų bendrovę „Bitė Lietuva“.
Į „Tele2“ užsuko dešimtys tūkstančių
Dėl numerio perkėlimo labiausiai išaugo „Tele2“ klientų skaičius – net 26 187 vartotojais.
„Žmonės visada ieško, kur geriau, ir numerio perkėlimo paslauga jiems leidžia be rūpesčių pakeisti operatorių ir sutaupyti. Stengiamės, kad mūsų sąlygos visada būtų geriausios. Rezultatai rodo, kad klientai tai vertina“, – sakė „Tele2“ generalinis direktorius Petras Masiulis.
Pasak jo, rinkdamiesi mobiliojo ryšio operatorių, vartotojai vertina paslaugų kainas ir kokybę, tad nuoseklus klientų skaičiaus augimas yra vienas svarbiausių rodiklių. Jis rodo, kad žmonės paslaugomis patenkinti.
Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, „Tele2“ 2G tinklas yra didžiausias ir apima 98,7 proc. Lietuvos. Operatoriaus 3G ryšio tinklas apima beveik 70 proc. Lietuvos teritorijos ir yra antras pagal dydį.
Aktyvus numerio perkėlimas per 2013 m. prisidėjo prie bendro klientų skaičiaus augimo. Operatoriaus duomenimis, jo klientų skaičius trečiąjį ketvirtį pasiekė 1,86 mln. – 4,3 proc. daugiau nei prieš metus. Ypač daug augo verslo klientų skaičius – 13 proc., iki 129,8 tūkst.
Antrą mėnesį iš eilės populiariausias - „Bitė“
Paskutinį praėjusių metų mėnesį į šio operatoriaus tinklą perkelti 9787, į „Tele2“ – 8711, o į „Omnitel“ – 3128 numeriai, , rodo centrinės numerių perkėlimo duomenų bazės „Mano numeris“ duomenys.
„Mūsų klientų skaičius taip sparčiai augti pradėjo nuo praėjusių metų lapkričio, kai pristatėme neribotų pokalbių planą „Laisvė“. Jis panaikino kainų skirtumus tarp skirtingų operatorių, todėl klientai renkasi tą, kuris teikia daugiausiai pridėtinę vertę kuriančių paslaugų. Šioje srityje esame lyderiai“, – sako „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Fredas Hrenchukas.
„Bitės“ klientai neturi ilgalaikių sutarčių, gali naudotis realaus laiko išlaidų kontrole ir telefonų garantiniu „Be rūpesčių“, jiems suteikiama tikslios sąskaitos garantija. Jie taip pat gali apdrausti savo telefoną nuo nelaimingų atsitikimų, naudotis paslauga „Rūpestingi tėvai“ ir visus kylančius klausimus išspręsti vieno skambučio metu.
„Mano numeris“ duomenimis, iš viso per gruodį „Bitės“ klientų skaičius išaugo 3745. Per šį laikotarpį „Tele2“ vartotojų skaičius augo mažiau – 2709, o „Omnitel“ – sumažėjo beveik 6 tūkstančiais.
Per lapkritį „Bitės“ paslaugas, perkeldami savo numerį iš kito operatoriaus, pasirinko 10212 klientų. Per šį laikotarpį „Tele2“ pasiūlymus priėmė 8126 vartotojai, o „Omnitel“ – 2722. Tuo tarpu iš „Bitės“ išėjo 5625 klientai, o kitus du operatorius paliko daugiau vartotojų – su „Tele2” atsisveikino 5868, o „Omnitel“ neteko 8567 klientų.
Numerio perkėlimo paslauga Lietuvoje pradėta teikti 2006 m. Aktyviausiai savo operatorius vartotojai keitė 2009 m. pavasarį.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Zuokas siūlo sumažinti apie turistus renkamų duomenų kiekį
Seimo narys Artūras Zuokas siūlo atsisakyti perteklinio, jo nuomone, duomenų rinkimo apie keliaujančius ir apgyvendinimo paslaugomis pasinaudojusius turistus. ...
-
Klaipėdos jūrų uosto direktorius: tik 5 proc. viso krovinių srauto sudaro tranzitas
Klaipėdos jūrų uostas nebėra priklausomas nuo krovinių tranzito iš Rytų šalių, teigia uosto direktorius Algis Latakas. Jo pateiktais duomenimis, jei 2020 metų pabaigos tranzitas sudarė 40 proc. viso krovinių srauto, 2024 metais jis smuk...
-
„Ignitis“: dalis klientų gavo nekorektiškas sąskaitas
Elektros ir dujų tiekėjas „Ignitis“ šeštadienio vakarą pranešė, kad dalis klientų dėl techninės klaidos gavo nekorektiškas sąskaitas. ...
-
Lubienė: aš neatsakysiu į pono Laurinaičio vakarykštį benefisą
Vienos didžiausių Lietuvos verslo grupių „Achemos grupė“ kontrolinio akcijų paketo savininkė Lyda Lubienė nekomentuoja smulkiojo akcininko Arūno Laurinaičio, norinčio iš jos ir dukros nupirkti 54 proc. akcijų paketą, ketinimų ir...
-
Konkurencijos taryba: „Ekspress Grupp“ turi parduoti lrytas.lt arba delfi.lt
Be Konkurencijos tarybos leidimo portalą „Lrytas“ įsigijusi Estijos žiniasklaidos grupė „Ekspress Grupp“, valdanti ir „Delfi“ naujienų portalus Baltijos šalyse, Lietuvoje turės atkurti ankstesnę padėtį arba p...
-
Detektyvas dėl upelio taršos: nustatė kaltininkus
Po portalo kauno.diena.lt publikacijos Aplinkos apsaugos departamentas atliko tyrimą dėl taršos Musinės upelyje. Penktadienį įvardyti teršėjai. ...
-
Pranešė, kada teismas I. Trinkūnaitės ginče su Vyriausybe paskelbs verdiktą
Išklausęs baigiamųjų kalbų ginče tarp licencijos netekusios ir teisėsaugos tiriamos finansinių technologijų bendrovės „Foxpay“ akcininkės Ievos Trinkūnaitės ir Vyriausybės dėl pastarosios sprendimo pripažinti verslininkę neat...
-
„Achemos“ akcijas norintis pirkti Laurinaitis: pagal teisę visi kiti yra už manęs
Kontrolinį „Achemos grupės“ akcijų paketą įsigyti norintis buvęs koncerno prezidentas Arūnas Laurinaitis tikina, kad jo, kaip vieno iš smulkiųjų akcininkų, pirmumo teisės laikotarpis į kontrolinį įmonės vertybinių popierių p...
-
„Via Lietuva“ vadovas atleidžiamas iš pareigų
Valstybinių kelių valdytojos „Via Lietuva“ vadovas Marius Švaikauskas atleidžiamas iš pareigų. ...
-
Tęsiamas didžiųjų atliekų surinkimas Klaipėdos mieste
Vasario ir kovo savaitgaliais Klaipėdoje dirbs atliekų surinkėjų mašina, kuri iš klaipėdiečių nemokamai priims baldus, langus, duris, nebereikalingą vaikišką inventorių ir kitas namų ūkyje susidarančias didelių matmenų atlie...