- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
A110 – nedidelis ir gyvybingas sportiškas automobilis iš Prancūzijos
-
A110 – nedidelis ir gyvybingas sportiškas automobilis iš Prancūzijos
-
A110 – nedidelis ir gyvybingas sportiškas automobilis iš Prancūzijos
-
A110 – nedidelis ir gyvybingas sportiškas automobilis iš Prancūzijos
-
A110 – nedidelis ir gyvybingas sportiškas automobilis iš Prancūzijos
-
A110 – nedidelis ir gyvybingas sportiškas automobilis iš Prancūzijos
Praėjus vieneriems metams po koncepcinio „Alpine Vision“ automobilio pristatymo, šių metų Ženevos automobilių parodoje „Alpine“ parodė savo serijinį modelį – naująjį A110.
Suderindama laikui nepavaldžius „Alpine“ principus – nedidelį svorį, gyvybingumą ir dinamiką, ši nedidelė dvivietė sportiška kupė lieka ištikima savo pirmtakų dvasiai, visų pirma – A110 „Berlinette“. Naujasis automobilis bus gaminamas Prancūzijoje, Djepe, esančioje „Alpine“ gamykloje. Žemyninėje Europos dalyje prekyba šiuo modeliu bus pradėta 2017 metų pabaigoje. Į Jungtinės Karalystės ir Japonijos rinkas bus įžengta 2018 metais.
„Alpine“ sugrįžo atsikovoti savo poziciją sportiškų automobilių segmente, prižadėdama vieną dalyką – vairavimo malonumą.
Nedidelis ir lengvas sportiškas automobilis
Aliumininė A110 platforma ir kėbulas yra suklijuoti, sukniedyti ir suvirinti, užtikrinant išskirtinai lengvą ir kartu lengvą konstrukciją.
Vos 1 080 kg (be papildomos įrangos) sveriantis A110 yra ypač lengvas automobilis. Jo nedideli gabaritai (ilgis 4 178 mm, plotis 1 798 mm, aukštis 1 252 mm), optimalus svorio paskirstymas (44 proc. priekyje ir 56 proc. gale) ir žemas svorio centras užtikrina ypatingą manevringumą – ypač važiuojant Alpių keliais, praėjusio amžiaus 7-ajame ir 8-ajame dešimtmečiais suformavusiais „Alpine“ legendą.
Degalų baką sumontavus už priekinio tilto, o variklį – prieš galinį tiltą, „Alpine“ svoris yra koncentruotas automobilio centre, vairuotojui suteikiant galimybę jaustis tarsi susiliejusiam su automobiliu.
Tobulas galios ir svorio santykis
A110 varomas „Renault-Nissan“ aljanso sukurto naujo, 1,8 litro darbo tūrio, 4 cilindrų turbokompresorinio variklio. „Alpine“ inžinieriai, bendradarbiaudami su „Renault Sport“, šį variklį pritaikė „Alpine“ automobiliui, sukurdami specifinę oro tiekimo sistemą, turbokompresorių, išmetimo sistemą ir suderindami variklį. Didžiausia variklio galia siekia 185 kW/252 AG, o didžiausias sukimo momentas – 320 Nm. Tai suderinus su vos 1 080 kg svoriu, pasiektas puikus A110 galios ir svorio santykis, siekiantis 4,3 kg/AG (233 AG/t) ir leidžiantis automobiliui nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėti vos per 4,5 sekundės.
Variklio galia perduodama per 7 laipsnių „Getrag“ DCT pavarų dėžę su „šlapia“ sankaba ir specialiai „Alpine“ suderintais perdavimo skaičiais, kurie esant įvairioms aplinkybėms užtikrina optimalų veikimą.
Intensyviai naudojant skysčių dinamikos simuliavimą sukurta lengva, vieno kanalo sportiška A110 išmetimo sistema padidina variklio pajėgumą ir garso kokybę.
A110 suteikia galimybę rinktis iš trijų važiavimo režimų („Normal“, „Sport“, „Track“), pagal kelio sąlygas ir vairuotojo nuotaiką keičiančių variklio bei transmisijos nustatymus, vairo mechanizmo ir ESC sistemos veikimą, taip pat variklio garsą.
Lenktynių įkvėpta aerodinamika
„Alpine A110“ kėbulo formos buvo nuodugniai bandomos aerodinaminiame tunelyje. Optimizuodami A110 aerodinamines savybes, ieškodami dailių linijų ir puikių savybių derinio, „Alpine“ inžinieriai idėjų sėmėsi iš lenktyninių automobilių ir superautomobilių pasaulio. Visiškai lygus dugnas ir po užpakaliniu buferiu esantis funkcionalus difuzorius A110 suteikia nedidelį oro pasipriešinimą ir stiprią prispaudimo jėgą.
Tai leidžia A110 pasiekti elektros sistemų apribotą maksimalų 250 km/h didžiausią greitį, išsaugant glotnų „Alpine“ siluetą be galinio sparno.
Priekiniame buferyje esančios oro įsiurbimo angos aplink priekinius ratus sukuria oro užuolaidas, kurios pagerina oro srautą ir sumažina pasipriešinimą.
A110 aerodinaminio pasipriešinimo koeficiento Cx vertė yra viena mažiausių sportiškų automobilių segmente ir siekia vos 0,32.
Paveldą išsaugojantis modernus dizainas
Itin modernus A110 yra akimirksniu atpažįstamas kaip „Alpine“. Jis modernų dizainą, medžiagas ir technologijas suderina su originalią A110 „Berlinette“ ženklinusiu dydžiu, forma ir profiliu.
Priekyje „Alpine“ prigimtį aiškiai išreiškia keturi atskiri „full LED“ tipo dienos žibintai ir centrinis kapoto „stuburas“.
Profilis iš šono perteikia dizaino efektyvumą: kėbulas tvirtai apgula techninius mazgus, sumažindamas gabaritus ir akivaizdžiai padidindamas automobilio galimybes.
Automobilio galui itin modernią išvaizdą suteikia X formos LED tipo užpakaliniai žibintai su dinaminiais posūkių indikatoriais, o štai nuožulnus, išlenktas užpakalinis stiklas primena praeities „Alpine“ modelius.
A110 viduje minimalistinis, lengvas dizainas dera su viliojančia, komfortabilia vairuotojo vieta. Aukščiausios kokybės medžiagos – lygi, natūrali oda, struktūrinis aliuminis, anglies pluoštas vairuotojui ir keleiviui suteikia aukštos klasės potyrius.
Kiekvieną dieną – galia ir komfortas
Lengvas A110 su priekyje ir gale panaudotomis dvigubų svirčių pakabomis suteikia retą puikių valdymo savybių ir dinamikos derinį su aukštu važiuoklės komfortu ir kasdienio naudojimo patogumu.
Patekimas į automobilio saloną ir išlipimas iš jo yra lengvas, net kalbant apie kasdienį naudojimą. Vairuotojo ir keleivio vietose yra pakankamai erdvės (beveik) bet kokio sudėjimo žmonėms.
Trumpiau tariant, A110 puikiai tinka tiek naudoti kasdien, tiek važinėti trasa.
Komponentai – iš geriausių tiekėjų
Kurdami A110, „Alpine“ inžinieriai ir dizaineriai išsirinko geriausius komponentų tiekėjus, galinčius užtikrinti geriausias savybes, tinkamumą ir kokybę. Keletas tokių pavyzdžių yra
„Brembo“ sukurtos A110 skirtos aliumininės stabdžių apkabos. Galinėje stabdžių sistemoje specialiai „Alpine“ buvo sukurtas integruotas stovėjimo stabdžių mechanizmas, pirmą kartą leidęs 2,5 kg sumažinti komponento svorį.
„Otto Fuchs“ pagaminti 18 colių kalti lengvo svorio A110 ratai, kurie leidžia sutaupyti svorio ir suteikia dailią, atvirą išvaizdą.
„Sabelt“ gamybos vientisos, apgaubiančios sėdynės, sveriančios vos po 13,1 kg ir suteikiančios visišką komfortą.
"A110 Premiere Edition" specifikacijos
„Alpine A110 Première Edition“ yra numeruota, ribota 1 955 automobilių serija. Skaičius 1 955 nurodo metus, kai Jeanas Redele pradėjo gaminti „Alpine“ automobilius.
„Première Edition“ yra gausiai įrengta, įskaitant:
• „Alpine Blue“ mėlyną, „Noir Profond“ juodą arba „Blanc Solaire“ baltą spalvą
• 18 colių „Otto Fuchs“ kaltus aliumininius ratus su matine, juodos spalvos, deimanto formas menančia specifine „Première Edition“ apdaila
• Tris važiavimo režimus: „Normal“, „Sport“ ir „Track“
• Sportišką stabdžių sistemą su stabdžių apkabose esančiu stovėjimo stabdžiu ir dviejų medžiagų stabdžių diskais su aliumininėmis stebulėmis
• Aktyvią, lengvą, sportišką išmetimo sistemą
• Specialiai „Alpine“ pritaikytą „Focal“ garso sistemą
• Salono akcentus iš matinio anglies pluošto
• Aliumininius pedalus su nušveisto paviršiaus apdaila
• Dygsniuotas, lygios odos, vientisas „Sabelt“ sportiškas sėdynes
• „Tricolore“ mėlynos, baltos ir raudonos spalvos ženkliukus salone bei išorėje
• ir numeruotą „Première Edition“ ženklelį ant centrinės konsolės.
2018 metais baigus „Première Edition“ serijos gamybą, bus siūlomi keli A110 apdailos lygiai, kuriuos papildys platus individualios įrangos asortimentas.
„A110 Premiere Edition" kainos
„Alpine“ nustatė savo rekomenduojamą „Première Edition“ pardavimo kainą, kuri siekia:
• 58 500 eurų (su mokesčiais) Prancūzijoje,
• 64 000 Šveicarijos frankų (su mokesčiais) Šveicarijoje.
Galutinės kainos bus patvirtintos 2017 metų viduryje, oficialiai pradėjus priiminėti užsakymus.
„A110 Premiere Edition" užsakymai
„Alpine“ „A110 Première Edition“ rezervacijas pradėjo 2016 metų gruodį, pasinaudodama specialia „Alpine“ mobiliąja programa. Visi galimi „Première Edition“ automobiliai buvo rezervuoti per 5 dienas.
Nedidelis kiekis automobilių su dešinėje pusėje esančiu vairo ratu skirtas Jungtinės Karalystės rinkai (tiekimas bus pradėtas 2018 metais), o Japonijai skirtos rezervacijos bus pradėtos artimiausiomis savaitėmis.
„Alpine“ programa suteikia galimybę rezervuoti serijinį A110 modelį, kuris bus gaminamas 2018 metais, užbaigus „A110 Première Edition“ programą.
Sukurtas Prancūzijoje, pagamintas Prancūzijoje
A110 buvo sukurtas ir suprojektuotas Prancūzijoje, Gujankūre esančiame „Groupe Renault“ „Technocentre“, ir Les Ulise esančiame „Renault Sport“ inžineriniame centre.
Visi A110 bus gaminami Djepe esančioje „Alpine“ gamykloje – markės istoriniuose ir dvasiniuose namuose.
Djepe gamyklą 1969 metais pastatė Jeanas Redele – nuo to laiko joje buvo gaminamos visos „Alpine“ modelių kartos. „Alpine“ gamybą sustabdžius praėjusio amžiaus paskutiniame dešimtmetyje, Djepe gamykloje buvo gaminami „Renault Sport“ modeliai ir kiti nišiniai „Renault Group“ automobiliai, tokie kaip „Clio V6“, „Espace“ ir dabar – „Clio RS“. Be to, Djepe gamykloje surenkama dauguma „Renault“ klientų sportinių automobilių, įskaitant „Formula Renault 2.0“ bolidus.
Patyrusių Djepe specialistų komanda turi sukaupusi didelį žinių bagažą, būtiną gaminant tobulą sportinį automobilį. Gamykloje užbaigiama daugiamilijoninės investicijos programa, įskaitant A110 aliumininei platformai ir kėbului skirtą, aukštu lygiu automatizuotą kėbulų gamybos cechą.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Lietuvos žiemos pokyčiai verčia permąstyti taisykles: ar laikas didinti greitį?21
Kas pusmetį automagistralėse ir greitkeliuose keičiasi maksimalus leistinas greitis, tačiau šie reguliavimai nustatyti dar prieš 20 metų ir daugiau nekeisti. Klimatui šylant, lapkritį dažnai nebūna sniego, tad saugaus eismo ekspert...
-
Aktualu vairuotojams: įsidėmėkite šią datą, nes įsigalioja draudimas3
Nuo sekmadienio įsigalioja draudimas vairuoti automobilius su vasarinėmis padangomis. ...
-
Klastočių perliukai: minia savininkų ir stebuklingas atjaunėjimas
Nors dauguma vairuotojų vengia transporto priemonių, kurių rida suklastota ir yra apgadinti, tačiau automobiliai gali turėti ir daugiau paslapčių. Kai kurių modelių savininkai nepaliaujamai keičiasi, o eismo įvykių skaičius žymimas dešimti...
-
Ateityje į gintarinį pajūrį – ant magnetinės pagalvės9
Skraidantys automobiliai, bateriniai ir magnetinės levitacijos traukiniai – tai ne fantastinio filmo scenarijus, o jau netolimoje ateityje Lietuvą pasieksiančios inovacijos. ...
-
Rinkos pulsas: spalis – permainingas
Spalio mėnesį Lietuvos naujų lengvųjų automobilių (M1 ir N1) bendrasis registravimas ūgtelėjo iš viso 28,1 proc. – iki 3 045 vnt. Rinkos lyderė – „Škoda“. ...
-
Parlamentas linkęs įvesti praktinį egzaminą mopedų vairuotojams, prie vairo galėtų sėsti nuo 16 metų
Seimas po svarstymo pritarė, kad AM kategorijos transportą – mopedus ir lengvuosius keturračius – vairuoti galėtų mažiausiai 16 metų amžiaus žmonės, išlaikę praktinį egzaminą. ...
-
Spalvinga senolio istorija: pakerėjęs Ameriką atsidūrė Lietuvoje2
Jei automobilių gamintojai ieškotų ilgaamžiškumo recepto, jie tai rastų „Plymouth“ modelio istorijoje. Vienas įspūdingiausių amerikietiškosios „Chrysler“ korporacijos flagmanų savo pėdsaką paliko ir Lietuv...
-
Nuo gruodžio – KET pakeitimai: viskas, ką reikia žinoti5
Nuo gruodžio 1 dienos šalies keliuose įsigalioja nauji Kelių eismo taisyklių (KET) pakeitimai ir kelio ženklai, trečiadienį pranešė Susisiekimo ministerija. ...
-
Autonominis autobusas sostinės gatvėmis riedės ir šeštadieniais
Dėl gausaus būrio vilniečių, norinčių išbandyti keliones miesto gatvėmis autonominiu autobusu, jis papildomai važiuos dar vieną savaitės dieną, pranešė Vilniaus savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“. ...
-
„Regitra“ paskaičiavo, kuriose savivaldybėse daugiausiai įregistruota elektromobilių
Stebint registruojamų grynųjų elektromobilių skaičiaus augimą Lietuvoje, didžiausia jų procentinė dalis įregistruota Neringos, Palangos ir Vilniaus savivaldybėse, o mažiausia Kalvarijos, Ignalinos ir Joniškio rajonų savivaldybėse, skelbia ...