- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
„Regitra“ keliasi į savo tikslinės auditorijos – jaunų žmonių – erdvę ir pradeda kampaniją, padėsiančią jiems pasiruošti vienam daugiausia įtampos keliančių egzaminų – vairavimo. Kokie pagrindiniai šios naujos „Regitros“ kampanijos tikslai? Apie tai LNK papasakojo „Regitros“ skyriaus vadovė Ingrida Čepė.
„Šios kampanijos tikslai yra du – vienas, kad padėtume pasiruošti būsimiems vairuotojams sėkmingai išlaikyti egzaminą, o kitas – kad padėtume suvaldyti stresą“, – įvardijo pašnekovė.
– Kokiais būdais bus skleidžiama informacija ir pagalba būsimiems vairuotojams?
– Pats pagrindinis kanalas yra socialiniai tinklai. Pirmą kartą startavome su patarimų ciklu „Tik Tok“ kanale, taip pat instagrame, žiniasklaidos priemonėse. Iš tiesų sulaukiame didžiulio susidomėjimo. Per dvi pirmąsias dienas yra daugiau negu 200 tūkst. peržiūrų, daugybė komentarų, pasdalijimų, klausimų, o tai ir yra šios kampanijos tikslas. Mes nusprendėme, kad turime parengę tikrai daug informacijos, patarimų, visokių taisyklių ir pan., tačiau žmonės ateina ne visi jas perskaitę.
Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:
Tad šį kartą sugalvojome pasielgti kitaip – eiti ten, kur yra mūsų auditorija, t. y. daugiausia jauni žmonės, į socialinius tinklus, kalbėti taip, kaip kalba jie, t. y. vaizdo įrašų formatu, lengvai, paprastai, aiškiai. Na, ir kalbėti ne apie tai, kokios yra taisyklės, ko reikėtų laikytis, kokie reikalavimai, o apie tai, kokios situacijos yra iš tiesų, praskleisti egzamino užkulisius ir papasakoti, kas ten vyksta iš tiesų. Vienas iš pavydžių: vyksta egzaminas, egzaminuotojas išsitraukia planšetę, kažką pasižymi joje ir egzaminuojamas žmogus nebesusikaupia, nebemato kelio ženklų, nebestebi situacijos, jis galvoja, kad jau neišlaikė egzamino, o iš tiesų gal egzaminuotojas ten tiesiog pažiūrėjo, kiek laiko liko iki egzamino pabaigos ir kiek dar pratimų liko atlikti, gal pasižymėjo, kad pasikeitė oro sąlygos, ir nieko blogo tame nėra.
Jeigu žmogus apie tokią situaciją jau bus pagalvojęs, jam gal kils mažiau streso atėjus į tikrą egzaminą. Taip pat yra psichologinių patarimų, kaip valdyti stresą. Tarkime, vienas iš pagrindinių psichologų patarimų yra nesigirti kitiems, kad eini laikyti egzamino. Kodėl? Todėl, kad iš aplinkinių gausi papildomų klausimų ir tai kels tam tikrą įtampą. Geriau pasakyti, kai jau viskas praeis ir galėsi pasidžiaugti.
– Tai kokie tie pagrindiniai iššūkiai, su kuriais susiduria būsimi vairuotojai? Ar dažniausia neišlaikyto egzamino priežastis – patirties trūkumas, ar psichologiniai dalykai, kai tiesiog iš jaudulio žmonės padaro klaidų?
– Vis dėlto traktuojame, kad didžiausią įtaką daro stresas, kuris tiesiog išmuša iš vėžių, žmogus pasimeta, nebevaldo situacijos. O jei kalbėti apie technines dažniausiai padaromas klaidas, – kad nepastebi eisme dalyvaujančių dalyvių – pėsčiųjų, kitų automobilių, taip pat, kai daug dėmesio skiria mechaniniam automobilio valdymui ir nepastebi ženklų, kt. Sujungti du dalykus – automobilio mechaninį valdymą ir aplinkos stebėjimą – yra didysis iššūkis.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Kai kur neliko vieno informacinio kelio ženklo, tačiau vis tiek bus fiksuojami galimi pažeidimai
Lietuvos magistraliniuose keliuose nuo sausio 1-osios nebeliko apie stacionarius matuoklius vairuotojus informavusio kelio ženklo, rašo portalas „Made in Vilnius“. ...
-
„Air Baltic“: Vilniuje mes tampame vis stipresniu vežėju
Latvijos oro bendrovė „Air Baltic“ per artimiausius kelerius metus savo orlaivių parką ketina padidinti 15 naujų lėktuvų, dalis kurių bus bazuojama ir Vilniuje, sako jos generalinis direktorius Martinas Gaussas (Martinas Gausas), rašo...
-
„Regitra“ teiks naują paslaugą: tikimasi, kad ji išpopuliarės tarp vairuotojų1
Tarptautinį vairuotojo pažymėjimą nuo šiol galima užsisakyti skubos tvarka, trečiadienį paskelbė „Regitra“. ...
-
Kaunui pavyko: nevienareikšmis sprendimas davė greitų vaisių28
Kauno senamiestyje nuo rugpjūčio pradėjęs veikti sumažintos taršos zonos mokestis jau duoda vaisių. Gyventojai pastebi mažėjantį automobilių srautą, bet padaugėjo ir nepasitenkinimo dėl baudų. Savivaldybė skaičiuoja, kad įspėjimus dėl...
-
Pasaulį išgelbėti turėjusi prekė Lietuvoje patraukli vis mažiau11
2024 metais beveik dešimtadaliu išaugo naudotų automobilių prekyba. Rinkoje vis dar karaliauja dyzeliniai automobiliai, o pasaulį nuo taršos turėję išgelbėti elektromobiliai vis mažiau paklausūs. Nors prekyba augo, ne visiem...
-
„Regitra“: tikimasi, kad šių modernių automobilių skaičius augs2
Elektromobilių skaičius Lietuvoje kasmet auga, tačiau ne tokiais tempais, kad didėtų jų dalis lengvųjų automobilių rinkoje. Automobilių prekybininkai pastebi, jog susidomėjimas elektromobiliais pastaraisiais metais sumenko, nors infrastruktūra page...
-
„Rombai“ Kaune gelbėja gyvybes?61
Kasmet susisiekimo infrastruktūrą gerinantis ir padidintą dėmesį eismo saugumui skiriantis Kaunas pasiekė lauktų rezultatų. Analogų šalyje neturintys rombo formos ženklai ant važiuojamosios kelio dalies prisidėjo prie išsaugotų gyvyb...
-
Avarija spūstyje? Pravers ne vien šaltas protas4
Transporto spūstys miestuose – įprasta kasdienybė. Ne tik ilgėja kelionės laikas, bet ir dažniau įvyksta eismo nelaimės. Tačiau šiems iššūkiams galima pasiruošti. ...
-
Būsimiems vairuotojams – egzaminavimo pokyčiai2
„Regitra“ pusę metų neleis registruotis vairavimo egzaminui asmenims, per metus penkis kartus laikyti užsiregistravusiems, tačiau neatvykusiems. ...
-
Specialistų išvada: maršrutas pasiteisino6
Keleivių vežimo įmonės „LTG Link“ duomenimis, nuo 2023 m. gruodžio 27-osios traukiniais tarp Vilniaus ir Rygos važiavo beveik 62 tūkst. keleivių. ...