- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
„Regitra“ keliasi į savo tikslinės auditorijos – jaunų žmonių – erdvę ir pradeda kampaniją, padėsiančią jiems pasiruošti vienam daugiausia įtampos keliančių egzaminų – vairavimo. Kokie pagrindiniai šios naujos „Regitros“ kampanijos tikslai? Apie tai LNK papasakojo „Regitros“ skyriaus vadovė Ingrida Čepė.
„Šios kampanijos tikslai yra du – vienas, kad padėtume pasiruošti būsimiems vairuotojams sėkmingai išlaikyti egzaminą, o kitas – kad padėtume suvaldyti stresą“, – įvardijo pašnekovė.
– Kokiais būdais bus skleidžiama informacija ir pagalba būsimiems vairuotojams?
– Pats pagrindinis kanalas yra socialiniai tinklai. Pirmą kartą startavome su patarimų ciklu „Tik Tok“ kanale, taip pat instagrame, žiniasklaidos priemonėse. Iš tiesų sulaukiame didžiulio susidomėjimo. Per dvi pirmąsias dienas yra daugiau negu 200 tūkst. peržiūrų, daugybė komentarų, pasdalijimų, klausimų, o tai ir yra šios kampanijos tikslas. Mes nusprendėme, kad turime parengę tikrai daug informacijos, patarimų, visokių taisyklių ir pan., tačiau žmonės ateina ne visi jas perskaitę.
Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:
Tad šį kartą sugalvojome pasielgti kitaip – eiti ten, kur yra mūsų auditorija, t. y. daugiausia jauni žmonės, į socialinius tinklus, kalbėti taip, kaip kalba jie, t. y. vaizdo įrašų formatu, lengvai, paprastai, aiškiai. Na, ir kalbėti ne apie tai, kokios yra taisyklės, ko reikėtų laikytis, kokie reikalavimai, o apie tai, kokios situacijos yra iš tiesų, praskleisti egzamino užkulisius ir papasakoti, kas ten vyksta iš tiesų. Vienas iš pavydžių: vyksta egzaminas, egzaminuotojas išsitraukia planšetę, kažką pasižymi joje ir egzaminuojamas žmogus nebesusikaupia, nebemato kelio ženklų, nebestebi situacijos, jis galvoja, kad jau neišlaikė egzamino, o iš tiesų gal egzaminuotojas ten tiesiog pažiūrėjo, kiek laiko liko iki egzamino pabaigos ir kiek dar pratimų liko atlikti, gal pasižymėjo, kad pasikeitė oro sąlygos, ir nieko blogo tame nėra.
Jeigu žmogus apie tokią situaciją jau bus pagalvojęs, jam gal kils mažiau streso atėjus į tikrą egzaminą. Taip pat yra psichologinių patarimų, kaip valdyti stresą. Tarkime, vienas iš pagrindinių psichologų patarimų yra nesigirti kitiems, kad eini laikyti egzamino. Kodėl? Todėl, kad iš aplinkinių gausi papildomų klausimų ir tai kels tam tikrą įtampą. Geriau pasakyti, kai jau viskas praeis ir galėsi pasidžiaugti.
– Tai kokie tie pagrindiniai iššūkiai, su kuriais susiduria būsimi vairuotojai? Ar dažniausia neišlaikyto egzamino priežastis – patirties trūkumas, ar psichologiniai dalykai, kai tiesiog iš jaudulio žmonės padaro klaidų?
– Vis dėlto traktuojame, kad didžiausią įtaką daro stresas, kuris tiesiog išmuša iš vėžių, žmogus pasimeta, nebevaldo situacijos. O jei kalbėti apie technines dažniausiai padaromas klaidas, – kad nepastebi eisme dalyvaujančių dalyvių – pėsčiųjų, kitų automobilių, taip pat, kai daug dėmesio skiria mechaniniam automobilio valdymui ir nepastebi ženklų, kt. Sujungti du dalykus – automobilio mechaninį valdymą ir aplinkos stebėjimą – yra didysis iššūkis.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Lietuvos automagistralėse ir greitkeliuose – mažesnis greitis4
Nuo penktadienio Lietuvoje mažėja maksimalus leistinas greitis automagistralėse ir greitkeliuose. ...
-
Atskleidė, kokiais bruožais išsiskiria BMW vairuotojai10
Mokslinis tyrimas apie BMW vairuotojus atskleidė, kokiais psichologiniais bruožais jie išsiskiria iš kitų vairuotojų. Viena savybių – didesnis neurotiškumas. ...
-
Gatvėse, kasyklose – be vairuotojų? Transporto pažanga įsibėgėja1
Kad ir kada prabiltume apie transporto autonomiškumą, galvose ims suktis laikotarpis – po penkerių ar dar daugiau metų. Tačiau realybė yra gerokai drąsesnė – savivaldės transporto priemonės jau dabar sėkmingai vykdo užduotis įvai...
-
Universalus transportas: atstoja ir traktorių, ir žaislą
Dauguma vairuotojų keturratį vertina tik kaip pramoginę transporto priemonę. Iš tiesų nemenka dalis Lietuvoje parduodamų modelių iškeliauja į sodybas, palengvindami jų savininkų buitį. Kiek skirtingų funkcijų gali atlikti keturratis?...
-
ES galutinai pritarė papildomiems muitams elektromobiliams iš Kinijos2
Europos Sąjunga (ES) antradienį galutinai pritarė siūlymui nustatyti papildomus muitus Kinijoje pagamintiems elektromobiliams. ...
-
Krizės apimta „Volkswagen“ planuoja uždaryti gamyklas, smarkiai karpyti atlyginimus9
Įgyvendindama drastišką taupymo planą, „Volkswagen“ svarsto Vokietijoje uždaryti keletą gamyklų bei 10 proc. sumažinti darbuotojų atlyginimus, pirmadienį pranešė žiniasklaida. ...
-
Įpročiai pamažu keičiasi, stiprėja paslaugų įtaka
Alternatyvų nuosavam automobiliui gausėja, tačiau didžiosios dalies Lietuvos gyventojų vairavimo įpročiai lieka nepasikeitę. ...
-
Nuo „3E“ iki lūžio taško: kur link ir kaip toliau?1
2010-ųjų spalį Lietuvoje buvo įregistruotas pirmasis elektromobilis. Šiandien tokia transporto priemonė šalyje – jau įprasta. Kokia galima tvaraus susisiekimo perspektyva? ...
-
Keičiant padangas taip pat reikia žinių1
Malonia rudeniška šiluma lepinęs spalis kiek atidėjo padangų keitimo bumą, tačiau pastarąją savaitę eilės prie ratų servisų pamažu ilgėja. Artėjant žiemos sezonui, daugelis vairuotojų ima aktyviau domėtis kuo apauti savo transpor...
-
Daliai vairuotojų – sveikatos patikrų pasikeitimai8
Sveikatos apsaugos ministerija (SAM), peržiūrėjusi Profilaktinių sveikatos tikrinimų sveikatos priežiūros įstaigose tvarką, į naują tvarkos redakciją įtraukė pakeitimus, kurie palies dalį vairuotojų dėl patikrų periodiškumo. Taip atsir...