- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Pavasarį Ženevos automobilių parodoje pristatytas naujos kartos kompaktiškas miesto visureigis „Hyundai Tucson“ puikiai atspindi Pietų Korėjos koncerno siekį nuosekliai kilti „premium“ segmento link. Rinkos analitikai konstatuoja, kad itin aršios konkurencijos aplinkoje „Tucson“ išsiskiria savo gebėjimu viršyti išankstinius vartotojų lūkesčius ir puikiu kainos ir vertės balansu. „Inchcape Motors“ salone pirmieji į Lietuvą atvežti „Tucson“ kainuoja nuo 19,990 tūkst. eurų.
Naujasis „Tucson“ į akis krenta dėl savo sportiško, kresno, tačiau labai harmoningai sudėto kėbulo. „Hyundai“ ne veltui akcentuoja visureigio sportiškumą – ekspertai pažymi, kad „Tucson“ yra labai vikrus ir patogus valdyti automobilis.
Naujasis „Tucson“ sukurtas ant visiškai naujos platformos, kuri leidžia optimaliai išnaudoti erdvę salone ir dar lieka vietos 513 litrų tūrio bagažo skyriui. „Hyundai“ pažymi, kad visureigio važiuoklė buvo specialiai pritaikyta Europos vartotojui, kuriam vairavimo tikslumas ir dinamika yra ne mažiau svarbi nei komfortas.
„Nauji kompaktiški ir maži miesto visureigiai pastaruoju metu plūsta į rinką, todėl naujokui įgimtos charizmos, puikios išvaizdos ir technologijų neužtenka – vienu svarbiausių faktorių tampa kaina už vertę. Šiuo požiūriu su „Tucson“ daugeliui pripažintų segmento lyderių varžytis bus sunku“, - pažymėjo „Inchcape Motors“ rinkodaros vadovė Miglė Makauskaitė.
„Tucson“ išsiskiria ir pagalbinių saugumo sistemų gausa: „Autonomous Emergency Braking“ susidūrimo prevencijos, automatinio kelio juostos kontrolės „Lane Keeping Assist“, už automobilio esančių kliūčių fiksavimo ir perspėjimo sistemomis, „aklojo taško“ stebėjimo sistema, greičio ribojimų aptikimo sistema, susidūrimo su pėsčiaisiais apsaugos sistema „Active Hood“ ir kitomis.
„Tucson“ siūlomas su dviem benzininiais varikliais -1,6 litro darbinio tūrio turbininiu T-GDI (175 AG), 1,6 litro darbinio tūrio GDI (132 AG). Dyzelino mėgėjams siūlomos modifikacijos su 1,7 litro darbinio tūrio 115 AG varikliu, arba 2 litrų darbinio tūrio 136 AG arba 186 AG varikliais.
Brangiausia Lietuvoje parduodama versija bus su galingiausiu dyzeliniu varikliu, visais varomais ratais ir Premium įrangos komplektacija. Pigiausia siūloma versija visais varomais ratais yra modifikacija su 1,6 litro darbinio tūrio turbininiu benzininiu varikliu T-GDI ir mechanine 6 laipsnių pavarų dėže – 25,99 tūkst. eurų.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Kinų BYD įvažiavo į Taliną ir Tartu4
Vienas didžiausių pasaulyje elektromobilių ir iš tinklo įkraunamų hibridinių automobilių gamintojų – kinų BYD – pradėjo veiklą Baltijos šalyse: Estijos miestuose Taline ir Tartu atidaryti prekybos centrai. ...
-
LTG: šis maršrutas – ypač populiarus ir pasiteisino su kaupu
2023 metų gruodžio 27 d. pradėjusiu veikti traukinių maršrutu Vilnius–Ryga–Vilnius per 12 mėnesių važiavo kone 62 tūkst. keleivių, praneša LTG grupė. ...
-
„Regitra“ keičia tvarką: ką svarbu žinoti užsiregistravusiems, bet neatvykusiems į egzaminą1
„Regitra“ ketina pusę metų neleisti registruotis vairavimo egzaminui asmenims, kurie per metus 5 kartus užsiregistravo laikyti šį egzaminą, tačiau į jį neatvyko. Anot bendrovės paslaugų valdymo ir vystymo departamento direktoriaus ...
-
AAD teigia: Lietuvos transporto parkas atsinaujina5
Aplinkos apsaugos departamento (AAD) pareigūnams nuo šių metų rugpjūčio kelių reiduose pradėjus tikrinti transporto priemonių taršą, per tris mėnesius visoje Lietuvoje aplinkosaugininkai sustabdė 472 transporto priemones, iš kur...
-
Transporto sektoriui metai klostėsi sudėtingai: rinka liko nestabili, griežtėja reguliacinė aplinka
Lietuvos transporto ir logistikos įmonės šiuos metus vertina kaip sunkius – nors įmonių pajamingumas šiek tiek padidėjo, bet darbuotojų trūkumas neleido pilnai pasinaudoti pagerėjusia situacija. ...
-
Bilotaitės pasiteisinimas dėl vairavimo egzamino: sprendimas nebuvo priimtas vienasmeniškai9
Buvusi vidaus reikalų ministrė Agnė Bilotaitė tvirtina, kad dabartinio ministro Vladislavo Kondratovičiaus teiginiai, jog sprendimas uždrausti laikyti vairavimo egzaminus rusų kalba buvo priimtas vienasmeniškai, nesiderinant su kitomis institucij...
-
Ministras: sprendimas atsisakyti vairavimo egzaminų rusų kalba nebuvo tinkamai suderintas3
Metams atidėjus sprendimą atsisakyti vairavimo egzaminų rusų kalba, Vidaus reikalų ministras Vladislavas Kondratovičius sako, jog toks žingsnis nebuvo tinkamai suderintas su atsakingomis institucijomis. ...
-
VRM atidėjo sprendimą atsisakyti vairavimo egzaminų rusų kalba7
Vidaus reikalų ministras Vladislavas Kondratovičius penktadienį pasirašė įsakymą, kuriuo metams nukėlė sprendimą atsisakyti vairavimo egzaminų rusų kalba. ...
-
Šventinė karštinė įsibėgėjo: Kalėdoms išpuošia ir automobilius2
Kol tarp miestų vyksta amžina kova, kurio gi eglė gražiausia, išradingumu kartais nenusileidžia ir paprasti žmonės. Štai ir automobilių mylėtojai bando įrodyti, kad ne prasčiau moka išpuošti savo ratuotas transporto priem...
-
Bilotaitė turi kategorišką nuomonę dėl vairavimo egzamino2
Buvusi vidaus reikalų ministrė konservatorė Agnė Bilotaitė nepagrįstu ir nesuprantamu vadina naujojo vidaus reikalų ministro siekį stabdyti sprendimą nuo sausio vairavimo egzaminus Lietuvoje organizuoti tik lietuvių arba kitomis oficialiomis Europos ...