Mados vakare – dizainerių kolekcijos ir patarimai

  • Teksto dydis:

Stilingi svečiai, naujausios mados tendencijos, dizainerių patarimai ir papuošalų „NATALI de LYRIK“ naujausios rudens – žiemos kolekcijos pristatymas. Mados vakaras, šeštadienio vakarą vykęs išskirtinių drabužių parduotuvėje „Exclusive Fashion“, įsikūrusioje  „Vilniaus Vartuose“, festivalio „Fashion Vilnius“ dalis.

Drabužių dizainerė  ir stilistė Ieva Daugirdaitė pristatė ateinančių metų mados tendencijas, patarė, kaip suderinti klasikos bei ankstesnių kolekcijų dizainerių kūrinius su naujausiomis tendencijomis bei visada išlikti madingiems.

Mados vakaro svečiams Natalija Martinavičienė pristatė naujausią papuošalų „NATALI de LYRIK“ kolekciją, dvelkiančią moteriškumu.

„Esu kūrėja, bet mielai remiuosi pripažintais autoritetais. Juk garsioji dizainerė Coco Chanel sakydavo, kad net patį paprasčiausią rūbą papuošia stilingi, ryškūs, masyvūs aksesuarai. Jie gali tapti svarbiausiu įvaizdžio akcentu, todėl drąsino moteris nesibaiminti – eksperimentuoti, puoštis ir atrodyti įspūdingai“, - sakė Natalija.

„Natali de Lyrik“ papuošalai su kristalais, perlais, karoliukais, įkomponuoti į klasikines formas, turi išliekamąją vertę ir pelno rimtą pretenziją tapti šeimos relikvija, perduodama iš kartos į kartą. Klasikinės formos – amžinai madingos, o šiuolaikiškumo dvelksmas pabrėžia jaunatviškumą.

Nuo šiol išskirtinių Natalijos Martinavičienės papuošalų „NATALI de LYRIK“ bus galima įsigyti ir parduotuvių „Exclusive Fashion“ tinkle.

„Exclusive Fashion“ parduotuvėse kolekcijos atnaujinamos kas keletą mėnesių. Todėl nuolat vyksta didžiuliai ankstesnių kolekcijų išpardavimai ir vienetinius kūrinius galima įsigyti už ypatingai žemas kainas.

"Mados pasaulyje tempas didžiulis ir suspėti su sparčiai besikeičiančiomis tendencijomis pavyksta  ne visiems. Svarbiausia žinoti, kas jums asmeniškai tinka, kas paryškina jūsų grožį bei padeda užmaskuoti trūkumus. Labai dažnai mums pavyksta suderinti ankstesnių kolekcijų kūrinius su paskutinėmis tendencijomis ir taip padėti klientui susikurti norimą įvaizdį per daug neišlaidaujant. Tereikia šiek tiek išradingumo ir kiekvienas gali atrodyti kaip nuo žurnalo viršelio," – dizainerei antrina parduotuvių tinklo „Exclusive Fashion“ direktorė Ona Budzinskaitė.

Parduotuvių tinklo  „Exclusive Fashion“ tikslas - įrodyti, kad aukštosios mados kūriniai gali būti prieinami kiekvienam.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių