„Air Lituanicos“ perspektyvos: ar realu pritraukti investuotojų?

  • Teksto dydis:

„Air Lituanicos“ valdybos pirmininkas Kęstutis Binkauskas teigė galimais investuotojais į "Air Lituanica" laikantis nedideles, regionines skrydžių bendroves.

Jei nauja Vilniaus valdžia nuspręs, kad sunkios "Air Lituanicos" naštos nešti nebenori, trečius veiklos metus skaičiuojančiai skrydžių bendrovei lieka trys išeitys: pritraukti investuotoją, įsiprašyti į Vyriausybės glėbį arba išnykti iš žemėlapio, o tokiu atveju būtų jau trečiasis avialinijų fiasko Lietuvoje nuo 2009 metų, o tai jau nemenka dėmė visa šaliai.

"Air Lituanicos" valdybos pirmininkas Kęstutis Binkauskas "Verslo žinioms" teigė galimais investuotojais į "Air Lituanica"laikantis nedideles, regionines skrydžių bendroves, pavyzdžiui, Jungtinės Karalystės "FlyBe" jau rodžiusią susidomėjimą "Air Lituanica" veiklos pradžioje, bet tuomet taip ir neinvestavusią. Neatmetama ir kooperacija su kitų Baltijos šalių bendrovėmis. "Variantų yra daug, pokalbiai vyksta", - dienraštį tikino K.Binkauskas. "Air Lituanica" valdyba skaičiuoja, kad norint išlaikyti vežėją "iš šono" reikia pritraukti po 10-15 mln. eurų kasmet.

Užsakomųjų skrydžių bendrovės "Small Planet Airlines" generalinio direktoriaus Vytauto Kaikario akimis, privataus investuotojo pritraukimas į "Air Lituanica" atrodo nerealiai, nes neaišku, kada "Air Lituanica" būtų pelninga.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių