Ant automobilio nukrito pražudyti galėjęs elektros laidas: vilnietis šaukiasi pagalbos

Audra praėjo, bet pasekmės liko. Praėjus kelioms dienoms po šalį aptalžiusios vėtros, namo keliavęs vilnietis pateko į situaciją, kurios niekam nelinkėtų. Važiuojant su šeima ant jo automobilio netikėtai nukrito aukštos įtampos elektros laidai, žaibiškai palindo po dangčiu ir sukėlė ne tik didelį šoką, bet ir nuostolių. 

Vis dėlto kelias valandas pralaukęs tiek policijos pareigūnų, tiek ESO atstovų, nuostolius patyręs žmogus išgirdo stulbinantį atsakymą – jam už tai nebus atlygintina. 

Daugiau apie tai pasakojo nukentėjęs vilnietis Eugenijus Danilovas. 

– Šis įvykis turbūt labai išgąsdino. Važiuojant automobiliu namo, prie Žaliųjų ežerų, ant automobilio nukrito aukštos įtampos laidas. Kaip tai nutiko? 

– Taip, važiavome namo, iš priekio pradėjo rūkti dūmai, kapotas pajuodavęs. Iš karto sustabdėme, kaip tik tuo metu važiavo du motociklininkai, gerai, kad nekliudė jų. 

Kai priekyje pradėjo rūkti dūmai, tada supratau, kad kažkas ne taip, iš karto kirtau per stabdžius.

– Automobilio vaizdo registratoriumi užfiksavote nukritusį aukštos įtampos laidą ant jūsų. Ar važiuodami supratote, kas čia nutiko, ar tik iš rūkstančių dūmų? 

– Kai priekyje pradėjo rūkti dūmai, tada supratau, kad kažkas ne taip, iš karto kirtau per stabdžius. 

–  Jūs keliavote kartu su šeima? 

– Taip, su šeimos nariais važiavome namo. Buvome šoke. Iš pradžių nesupratome, kas čia buvo. Vieni iš automobilio greitai iššoko, nesupratome, kas čia įvyko. 

– Bandėte išlipti iš automobilio, kokie buvo pirmieji veiksmai? Įsivaizduoju, kad ne dažnas žinome, kaip reikėtų elgtis tokioje situacijoje. 

– Vienas žmogus iššoko, kitam sakiau, kad atsargiau, geriau nelipti, bet nepaklausė ir greitai iššoko irgi. Po to pamačiau, kad guli laidas ir geriau atsargiai nuo jo nueiti. 

– Ką tada darėte? 

– Tada buvo iškviesta policija. Pažiūrėjus nebuvo jokių žiežirbų. Po to atvažiavęs ESO panaikino tą laidą. 

–  Įsivaizduoju, kad šiuo metu ESO turi labai daug darbo. Ar teko ilgokai palaukti, kol jie atvyko? 

– Pareigūnų laukėme apie 1 valandą, o ESO apie 2,5 valandos. 

– 2,5 valandos laukėte kelyje? 

– Taip. 

– Kokie yra tolesni veiksmai? 

– Kaip pareigūnai pasakė, iš pradžių reikia užpildyti eismo įvykių deklaraciją, kreiptis pas kaltininką, tai yra ESO. Užpildžius deklaraciją, paskambinus, jie sakė, kad kreipčiausi į savo draudimą. Tada jie tegul prašo kompensuoti mums, paskambinus į savo draudimą, jie sakė, kad to negali padaryti, nes neturiu „Kasko“ draudimo, tiesiog paprastą civilinės atsakomybės draudimą. 

– Dabar jaučiatės taip, kad vieni nuo kitų mėto atsakomybę? Ar iš viso niekas nesuteikia jums jokios pagalbos? 

– Taip, niekas nenori padėti. Vieni nuo kitų mėto atsakomybę. Buvo skambinta į Vilniaus draudikų biurą, ten sakė, kad tai yra išvis nedraudiminis atvejis. Pagal Lietuvos Respubliką eismo įvykis yra tada, kai nukenčia bent viena transporto priemonė, o čia kaip tik nukentėjusi, bet sako, kad tai nėra draudiminis atvejis. 

Elektrikai sakė, kad tokia įtampa gali nužudyti net per atstumą.

– Įsivaizduoju, jūs tikrai norėtumėte, kad jūsų nuostoliai būtų atlyginti. Galbūt žinote, kokia tai būtų suma, kiek reikėtų mokėti už remontą? 

– Gali būti, kad remontas gali kainuoti iki 1 tūkst. eurų, nes visas priekis buvo sugadintas su laidu.  

– Minėjote, kad tuo metu elektra dingo visur? 

– Taip.

– Kokios mintys sukosi jūsų galvoje? Kokios emocijos, kas dėjosi? 

– Kažkaip iš automobilio atrodė nebaisiai. Baisu, nes važiavo dviratininkai, o elektrikai sakė, kad tokia įtampa gali nužudyti net per atstumą. 

– Ar toje vietoje buvo žmonių, ar vyko eismas? 

– Viskas vyko apie 7 val., kaip tik buvo pikas, nemaža spūstis tuo laiku. 

– Ar tikitės, kad situacija bus atlyginta? Kaip esate nusiteikęs? 

– Nežinau, reikia iš ESO atstovų kažką išgirsti, nes dabar siunčia vieni nuo kitų, nežinome į ką kreiptis. 

– Patikslinkite, elektros laidas buvo palindęs po automobilio kapotu?

– Taip, palindęs po automobilio kapotu, matosi žymės.  

Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:

 

ESO atstovė Rasa Juodkienė atsakė, kaip reikėtų vertinti tokią situaciją. 

– Pirmiausia, turėčiau pasakyti, kad neteisingą informaciją suteikė konsultantas, į kurį kreipėsi nukentėjęs vyras. ESO atlygina tokias žalas, yra sukurtas visas mechanizmas. Prašome nukentėjusiojo pateikti laisvos formos prašymą, paaiškinimą apie nelaimę, kas nutiko. Taip pat prašome pridėti visus turimus tuo metu dokumentus. Jeigu kažko trūksta, mūsų darbuotojai susisiekia. 

– Įvyko klaida ir žmogus gavo neteisingą informaciją? 

– Taip. Konsultantas suteikė tikrai neteisingą informaciją. Vietoje to, kad nukreiptų klientą ir paaiškintų, jog yra tokia tvarka ir jam reikia atsiųsti info@eso.lt duomenis, pranešimą apie įvykusią nelaimę, jis buvo nukreiptas neteisingai. 

– Krentantys aukštos įtampos laidai. Kaip dažnai tai nutinka, kokios yra priežastys? Neabejotinai audra, bet ar gali būti ir kitos priežastys? 

– Tokių situacijų yra, jų nepasitaiko labai daug. Čia tikrai yra milžiniškos audros padariniai. 

– Susidarius tokiai situacijai, žmonės gali kreiptis į jus ir gauti konsultaciją bei atlygį.  

– Žinoma, jeigu yra nukentėjęs žmogus, kviečiame susisiekti ir parašyti info@eso.lt, situacija bus išspręsta.  



NAUJAUSI KOMENTARAI

Byra Ignitis su savo

Byra Ignitis su savo portretas
Eso

Vaclovas

Vaclovas portretas
Čia ESO konsultanto nekompetencija ar tyčinis atsakomybės kratymasis?
VISI KOMENTARAI 2

Galerijos

Daugiau straipsnių