- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Eismo pokyčiai sostinės Kalvarijų gatvėje: atsirado naujos juostos
-
Eismo pokyčiai sostinės Kalvarijų gatvėje: atsirado naujos juostos
-
Eismo pokyčiai sostinės Kalvarijų gatvėje: atsirado naujos juostos
-
Eismo pokyčiai sostinės Kalvarijų gatvėje: atsirado naujos juostos
-
Eismo pokyčiai sostinės Kalvarijų gatvėje: atsirado naujos juostos
Vilniaus gatvėse A+ juostų tinklas driekiasi jau daugiau kaip 36 kilometrus. Naujausia juosta įrengta vienoje judriausių sostinės vietų – Kalvarijų gatvėje.
Kaip informuoja Vilniaus savivaldybė, skaičiavimai rodo, kad papildomos A+ juostų atkarpos Kalvarijų gatvėje vienam žmogui, keliaujančiam viešuoju transportu, sutaupys 7 valandas per metus.
Iki Kalvarijų–Kareivių gatvių sankryžos įrengtos dvi abiejų krypčių A+ juostų atkarpos, kuriomis gali važiuoti viešasis transportas, dviračiai, mopedai, lengvieji keturračiai, elektromobiliai ir motociklai.
Naujos atkarpos įrengtos: tarp Šeimyniškių g. ir Trimitų g. – 0,8 km; tarp Daugėliškio g. ir Konstitucijos pr. – 0,8 km; tarp Žalgirio g. ir J. Treinio g. – 0,7 km. Su naujai įrengtomis atkarpomis nuo šiol Kalvarijų gatvė iš viso turės 4,4 kilometrų A+ juostų.
S. Žiūros nuotr.
Kalvarijų gatvėje atsirado ir nauji kelio ženklai, reglamentuojantys viešojo transporto eismo juostą, taip pat vietomis sutvarkyti pėsčiųjų takai. Tuo pačiu atsiras ir želdinių, pasodintos 9 liepos ir beveik 700 krūmų: japoninių lanksvų, sedulų ir kt.
Viešojo transporto keleivių skaičius Kalvarijų g. jau dabar vidutiniškai 1,2 karto didesnis nei važiuojančių automobiliu. Viešojo transporto keleivių skaičius – 1292 keleiviai, o automobiliu keliaujančių – 1064 (2021 m. spalio mėn. duomenimis).
Planuojama, kad šie pakeitimai ne tik sutrumpins viešojo transporto keleivių kelionės trukmę, bet ir skatins daugiau eismo dalyvių rinktis viešojo transporto paslaugą. Dabartiniai transporto srautų duomenys rodo, kad Kalvarijų gatvėje maksimalus transporto srautas pasiekiamas tik piko metu. Miestui grįžus į darbymečio ritmą, spalio mėnesį bus atliekami skaičiavimai, kaip eismo srautas skirstosi po A+ juostų įrengimo ir esant poreikiui atliekami papildomi eismo pakeitimai.
Prognozuojama, kad 2030 m. Kalvarijų g. viešuoju transportu keliaujančiųjų skaičius bus išaugęs 1,8 karto, palyginti su dabartiniu keleivių srautu. Patogiausias ir greičiausias kelionės būdas pasiekti miesto centrą bus viešasis transportas.
Vilniuje iki 2025 m. įrengus visas šiuo metu numatytas papildomas atkarpas, A+ juostų tinklas jau sieks 47 kilometrus.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Vilniaus Vėtrungių gatvėje bus vertinama oro ir triukšmo tarša, ribojamas eismas
Vėtrungių gatvė Vilniuje atrinkta bandomajam projektui „LIFE GreenMe5“, joje bus diegiamos įvairios priemonės sumažinti transporto keliamą triukšmo ir oro taršą, ribojamas eismas, ketvirtadienį pranešė sostinės saviv...
-
Sostinės senamiestį nuo šiol valys „Grinda“
Nuo lapkričio pradžios sostinės senamiesčio aplinkos priežiūrą į savo rankas perėmus savivaldybės įmonei „Grindai“, bus geriau tvarkomi 89 hektarai centrinės miesto dalies šaligatvių, gatvių, skverų ir pėsčiųjų takų, sako...
-
Vilniuje prasideda Demokratijos ateities forumas, dėmesys – autokratinių režimų iššūkiams3
Vilniuje ketvirtadienį prasideda Užsienio reikalų ministerijos (URM) rengiamas aukšto lygio Demokratijos ateities forumas. ...
-
Taryba nustatė dvi vietas Vilniaus mieste, kuriose bus draudžiama prekiauti alkoholiniais gėrimais1
Vilniaus miesto savivaldybės taryba nustatė dvi vietas mieste, kuriose bus draudžiama prekiauti alkoholiniais gėrimais, ir priėmė sprendimą Salininkuose bei Naujojoje Vilnioje esančioms įmonėms neišduoti licencijų verstis mažmenine prekyba a...
-
Pristatytas parkavimo zonų įkainių didinimo planas Vilniuje: kaina gali augti 60 proc.
Vilniaus miesto savivaldybės tarybai trečiadienį buvo pristatytas rinkliavos už automobilių stovėjimą mieste įkainių didinimo planas. Kartu siūloma pakoreguoti parkavimo zonų ribas ir pristatyti naująją – baltąją zoną. ...
-
Vilniaus taryba dalyje senamiesčio siūlo įvesti mažos taršos zoną
Vilniaus miesto taryba nuo kitų metų sausio dalyje senamiesčio siūlo įvesti mažos taršos zoną, tačiau jokių apribojimų kol kas nenumato. ...
-
Autonominis autobusas sostinės gatvėmis riedės ir šeštadieniais
Dėl gausaus būrio vilniečių, norinčių išbandyti keliones miesto gatvėmis autonominiu autobusu, jis papildomai važiuos dar vieną savaitės dieną, pranešė Vilniaus savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“. ...
-
Baigtos naujo Vilniaus psichikos sveikatos centro korpuso statybos
Baigtos naujo Vilniaus psichikos sveikatos centro korpuso statybos Vasaros gatvėje, trečiadienį pranešė statytojai. ...
-
Desovietizacijos komisija: žudikams atminimo ženklai neturi būti laikomi toliau5
Vadinamoji desovietizacijos komisija ragina Vilkaviškio savivaldybę nukelti poetui Kostui Kubilinskui skirtą paminklinį akmenį Rūdos kaime, bet sutiko palikti Panevėžyje esančią atminimo lentą, skirtą poetei Salomėjai Nėriai. ...
-
Vilniečiai norėtų kamerų ant tiltų – savivaldybė jų įrengti neskuba: neturime pagrindo4
Kamerų sostinės gatvėse netrūksta, tik Vilniaus tiltai – nestebima zona. Vilniečiai sako, kad kameros ant tiltų užtikrintų jų saugumą, padėtų greičiau surasti dingusius asmenis ir galėtų veikti kaip savižudybių prevencija. ...