- Goda Vileikytė
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Naująja reklamos kampanija sostinės turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ planuoja 25 procentais didinti turistų, atvykstančių iš Jungtinės Karalystės ir Vokietijos, srautą. Reklamos kampanijos tikslas – Vakaruose keisti Lietuvos, kaip buvusio sovietinio regiono valstybės, įvaizdį.
Reklaminę kampaniją „Expectations vs. Reality“ (liet. „Lūkesčiai ir realybė“) planuojama paleisti šį pirmadienį, balandžio 8 d.
„Kadangi esame maži, kad pritrauktume dėmesį, turime būti drąsūs“, – naujosios sostinės reklamos kampanijos, skirtos Vokietijos ir Didžiosios Britanijos rinkoms, pristatymo renginyje ketvirtadienį kalbėjo „Go Vilnius“ vadovė Dovilė Aleksandravičienė.
„Žinomumą auginti nėra lengva, rinkos yra labai didelės ir, aišku, potencialas yra daug didesnis“, – pridūrė ji.
„Matome, kad Jungtinėje Karalystėje Vilnius yra žinomas 43 proc., mažiau negu pusė Jungtinėje Karalystėje gyvenančių britų. (...) Vokietijoje žino šiek tiek daugiau, 62 procentai, bet tas žinomumas galėtų ir turėtų būti didesnis“, – akcentavo ji.
„Go Vilnius“ vadovės teigimu, paskutinius trejus metus sostinės žinomumo rodikliai auga, o Vokietijoje Vilnius tapo žinomesnis po NATO Viršūnių susitikimo praėjusių metų vasarą.
Kadangi esame maži, kad pritrauktume dėmesį, turime būti drąsūs.
Tačiau, pasak D. Aleksandravičienės, tyrimai rodo, jog turistų atvykimą į mūsų šalį stabdo stereotipai, ypač tai, kad daugelis žmonių vis dar Lietuvą laiko neišsivysčiusia buvusio sovietų regiono valstybe.
„Matome, kad net 60 procentų britų (...) sako, kad jie norėtų dar kartą čia sugrįžti arba rekomenduotų kitiems. Pusė vokiečių sako lygiai tą patį. Mes matome, kad stereotipas yra barjeras apsilankyti Vilniuje, tačiau, kai tą stereotipą įveikiame, jie mano visiškai kitaip“, – kalbėjo D. Aleksandravičienė.
Reklaminės kampanijos identitetą kūręs agentūros „BM Boutique“ agentūros kūrybos vadovas Antonio Bechtle taip pat pabrėžė, kad po Rusijos įsiveržimo į Ukrainą ypač aktualus tapo klausimas, „kas Rytai yra Vakarams“, ir iškilo poreikis keisti klaidingą vakariečių požiūrį į Rytų Europą.
„Dabar mes politiškai mąstome apie tai, ką Vakarai iš tiesų mano apie mus, ar mes tikrai jiems rūpime, ar jie žino, kas vyksta mūsų regione. Ir greitai tapo aišku, kad jie neįsivaizduoja, kas čia vyksta, jie nieko nežino apie Rytus“, – teigė jis.
„Bet mes esame kaimynai, gyvename viename žemyne, taip pat esame Europos Sąjungos dalis, tad turime būti lygūs (...) Reikia sulaužyti stereotipą“, – aiškino A. Bechtle.
Reklaminės kampanijos metu Vokietijos bei Didžiosios Britanijos interneto vartotojams, taip pat įvairiuose stenduose metro stotyse ir oro uostuose bus rodomas vaizdo įrašas, kuriame ironiškai vaizduojami stereotipiniai „sovietinio“ Vilniaus vaizdai, juos keis šių dienų Vilniaus peizažai.
„Artimiausią kampaniją planuojame Lenkijos rinkai, jai šita kampanija netinka, nes su žinomumu problemų nėra, bet yra kitas dalykas – jie turi šiek tiek kitokį įsivaizdavimą apie Vilnių. Vilnius yra taip stipriai pasikeitęs per tuos nepriklausomybės metus. Tie, kurie nėra atvykę į Vilnių, nežino ir net apie tai negalvoja. Tai ta kampanija yra skirta paneigti tą stereotipą, kad Vilnius yra toks, koks buvo prieš 30 ar 40 metų“, – po renginio Eltai apie artimiausius sostinės populiarinimo užsienyje planus pasakojo „Go Vilnius“ vadovė.
D. Aleksandravičienės teigimu, siekdama skatinti turizmą, artimiausiu metu agentūra į Vilnių kvies užsienio žiniasklaidos atstovus, vasarą antrus metus organizuos „Šaltibarščių festivalį“ bei miesto gimtadieniui skirtus „Jaunas kaip Vilnius“ renginius.
„Jau turime patentuotą prekės ženklą „Pink Soup Fest“. Kiekvienas didesnis miestas turi savo unikalų renginį, į kurį įtraukia ir turistus (...) Tas mūsų „Šaltibarščių festivalis“ yra toks unikalus traukos objektas, į kurį mes galime visus prisikviesti pasižiūrėti į Vilnių“, – teigė D. Aleksandravičienė.
2019 ir 2020 metais „Go Vilnius“ užsienyje jau įgyvendino sostinės populiarinimo kampanijas „Vilnius – the G Spot of Europe“ (liet. Vilnius – Europos G taškas) ir „Vilnius – amazing wherever you think it is“ (liet. Vilnius – nuostabus, kad ir kur bebūtų).
„Go Vilnius“ yra oficiali Vilniaus miesto plėtros agentūra, teikianti informaciją apie sostinę turistams, investuotojams, atvykstantiems darbuotojams, verslininkams ir įmonėms.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Vilniaus miesto savivaldybė kviečia siūlyti kandidatus Šv. Kristoforo apdovanojimams
Vilniaus miesto savivaldybė iki gruodžio 2 dienos kviečia vilniečius, įmones, bendruomenes, mokslo ir meno pasaulio atstovus už nuopelnus miestui ir miestiečiams siūlyti kandidatus Šv. Kristoforo apdovanojimams. Kaip skelbia savivaldybė, labiau...
-
Teismas: 0,5 mln. eurų sankcija Vilniaus arkivyskupijos ekonomo tarnybai – neteisėta
Teismas pripažino, kad Vilniaus arkivyskupijos ekonomo tarnybai skirta daugiau nei 0,5 mln. eurų sankcija yra neteisėta. ...
-
Vilniuje – Lietuvos kariuomenės dienos rikiuotė ir karių paradas
Minint Lietuvos kariuomenės dieną šeštadienį Vilniuje įvyko iškilminga rikiuotė bei Lietuvos ir sąjungininkų karių paradas. ...
-
Sostinė ketina pratęsti galimybę ukrainiečiams viešuoju transportu važiuoti nemokamai4
Vilniaus miesto savivaldybės taryba ketina dar metams pratęsti galimybę nuo karo pabėgusiems ukrainiečiams nemokamai keliauti sostinės viešuoju transportu. ...
-
Savivaldybė leido atnaujinti dalį gatvių šalia būsimo Vingio „Akropolio“
Šalia planuojamo naujo prekybos ir pramogų centro „Akropolis Vingis“ Vilniuje bus atnaujintos ir įrengtos naujos gatvės. ...
-
Keturioms Vilniaus rajono mokykloms perduoti nauji mokykliniai autobusai
Keturioms Vilniaus rajono savivaldybės mokykloms penktadienį perduoti nauji mokykliniai autobusai. ...
-
Vilniuje – maždaug dviejų dešimčių baltarusių protestas: norime, kad „vatnikų“ pelkė plėstųsi?11
Apie dvi dešimtys Lietuvoje reziduojančių baltarusių opozicijos atstovų penktadienį Vilniuje piketavo prie Europos Komisijos atstovybės siekdami atkreipti pasaulio dėmesį į tautiečių padėtį. ...
-
Vilniui – tarptautinis titulas: miestas išrinktas Europos Kalėdų sostine
Už kalėdinės dvasios puoselėjimą ir tradicijų persipynimą su naujovėmis Vilniui skirtas tarptautinis įvertinimas – kalėdinių miestų tinklo rengiamuose apdovanojimuose miestas tituluotas „Europos Kalėdų sostine 2025“. ...
-
Dronų verslo forume Vilniuje – ir Taivano įmonių atstovai
Vilniuje rengiamame dronų sektoriaus forume ketvirtadienį dalyvaus ir Taivano verslo delegacija, vadovaujama užsienio reikalų ministro Lin Chia-lungo (Lin Čia-lungo). ...
-
Vilniaus savivaldybė sulaukė 46 pranešimų apie saugumo spragas informacinėse sistemose
Sostinės valdžios surengto „Bug Bounty“ konkurso metu per dešimt darbo dienų programavimo entuziastai pateikė 46 pranešimus apie saugumo spragas Vilniaus savivaldybės informacinėse sistemose. ...