Santaros klinikoms nesiseka rasti sraigtasparnių aikštelės rangovo

Kelerius metus trunkančios pastangos Santaros klinikose Vilniuje įrengti sraigtasparnių nusileidimo aikštelę vis dar nesėkmingos – paskelbus dar vieną rangos konkursą nesulaukta nė vienos tinkamos paraiškos.

„Keturi dalyvių pasiūlymai buvo atmesti kaip neatitinkantys pirkimo dokumentų reikalavimų (dažniausiai susijusių su žaliųjų pirkimų reikalavimais) (...) du dalyvių pasiūlymai viršijo pirkime suplanuotas lėšas“, – komentare BNS teigė Santaros klinikų Projektų valdymo skyriaus vedėjas Valdas Kavalnis.

2020-ųjų rugsėjį Sveikatos apsaugos ministerija (SAM) pasirašė 1,738 mln. eurų vertės sutartį su „Veikmės statyba“, pagal kurią užbaigti darbus ant klinikų D korpuso stogo buvo numatyta vėliausiai iki 2022-ųjų kovo. Tačiau 2022 metų vasarį įmonė vienašališkai nutraukė sutartį „dėl užsitęsusio techninio projekto klaidų koregavimo ir sustabdytų darbų“.

Anot V. Kavalnio, nauja planuojama projekto vertė bus daugiau nei tris kartus didesnė – apie 5,7 mln. eurų.

„Tai yra planuojama viešojo pirkimo vertė. Vykdant pirkimų procedūras dėl tiekėjų konkurencijos statybos darbų vertė gali sumažėti“, – teigė jis.

V. Kavalnis taip pat teigė, kad dabar planuojama konsultuotis su rinka norint išsiaiškinti tiek galimą darbų kainą, tiek priežastis, kodėl dalyvių skaičius nėra itin gausus.

„Galimai dalį rangovų stabdo objekto specifika bei patirties tokių objektų statybose nebuvimas. Tikimės, kad rinkos konsultacija užtikrins pakankamą informacijos sklaidą apie šį projektą ir pritrauks galimus rangovus“, – nurodė jis.

Aikštelė klinikoms svarbi dėl organų transplantacijos: šiuo metu donorų organus gabenantys sraigtasparniai leidžiasi Santariškių transporto žiede, už kelių šimtų metrų nuo klinikų miestelio. Nors transplantacijoms gyvybiškai svarbus laikas, organus dar tenka gabenti iki klinikų automobiliu.

Projekte numatyta, kad aikštelė būtų tinkama iki 4,3 tonos „Airbus AS 365“ ar analogiškiems sraigtasparniams.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Antanas.

Antanas. portretas
Generaliniame užstatymo projekte aikštelė buvo numatyta ir netoli priėmimo, ir netoli chirurgijos skyriaus. na, bet gi prireikė "sumoderninti" Pristatė prie pat jos daugiaaukščių ir ten sraigtasarniui nusileisti pasidarė neįmanoma. Tenka dabar naudotis gatvių sankirta, bene pačia erdviausia visoje Lietuvoje. Tikriausiai joje planuojame sutalpinti visą mini aerodromo struktūrą: adm. korpusą, komandidnį bokštelį, ir dar rasti vietą "Priėmimo-pakilimo terminalui". Galiausiai teks visai atsisakyti organų transplantavimo operacijų.
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių