Portalo svečias

Kęstutis Derliūnas

Kęstutis Derliūnas

Gruodžio 2 d. 11 val. portalo svečias – „Kauno autobusų“ generalinis direktorius Kęstutis Derliūnas – papasakos apie keleiviams teikiamas paslaugas, jų kokybę ir naujoves. Ko reikia, kad kauniečiai iš automobilių persėstų į autobusus ir troleibusus? 

Užduokite klausimą!

Laisvė R.
2014-12-02 10:19
Klausimas:
AR pats važinėjate miesto viešuoju transportu? KAda paskitinį kartą važiavote autobusu ar troleibusu? Tai ką gi darysite, kad kuo daugiau miestiečių persėstų iš automobilių į autobusus ir troleibusus?
Romas, keleivis
2014-12-02 10:16
Klausimas:
Važinėju viešuoju transportu retai, būdavo patogu kai kioske galėdavau nuspirkti taloną, dabar tik pas vairuotoją, bet pasitaiko, kad neturiu smulkių pinigų, kiosko šalia nėra. Skaičiau apie kažkokius naujus vienkartinius biolietus. Gal galite papasakoti, kas tei per bilietas, kam jis skirtas, kaip jis veikia, kur galima nuspirkti - ar tik RAudondvario pl.?
Euras
2014-12-02 10:13
Klausimas:
Kaip reikės mokėti už važiavimą nuos sausio 1 dienos,kai bus įvestas euras? Ar vairuotojas atiduos grąžą, jei turėsiu tik 50 eurų kupiūrą?
Nukentėjęs
2014-12-02 10:12
Klausimas:
Ir spaudoje skaitėme, ir patiems teko susidurti su nekultūringais ir šiurkščiais vairuotojais. Neretai iš jų lūpų šgirstame visokių žodelių. Ar jums žinomi tokie atvejai, kaip sprendžiate šią problemą, kaip kovojate su tokiais atvejais?
Rita Didžgalvienė
2014-12-02 10:10
Klausimas:
Kodėl keleiviai autobusais ir troleibusais vežami kaip malkos - staigiai stabdoma, trūkčiojama pradedant važiuoti. Stovintys keleiviai mėtomi į šonus, pirmyn atgal. Ar galvojate kaip nors spręsti šią problemą,kad keliaviams būtų komfortiškiau važiuoti?
Onutė, VDU studentė
2014-12-02 10:07
Klausimas:
Sausio 1 baigiasi mano el. bilieto kortelės galiojimas. Iki kada galėsiu su šia kortele važinėti, ką reiks toliau daryti,kaip ją atnaujinti?
vilija
2014-12-02 09:43
Klausimas:
laba diena as noriu paklausti kode vairuotojai kaip privaziuoja prie stoteles ir sustoja nuo saligatvio per pusmetri as esu invalide man su lazda sunku buna ilipti yra ir daugiau tokiu zmoniu ir dar noriu paklausti as gyvenu prie buvusios trecios ligonines autobusai kaip keleivius atveza iki galines stotteles ir zmones paleidzia toliau nuo stoteles kiti atvaziuoja i aiksteliapas mus nera pavesines nuo lietaus kad pasislepti galetu visi atvariuoti jeigu jo grafikas uz keliu minuciu isvykti leisti keleivems sulipti kad jie nesaltu.
Danielius Izdonavičius
2014-12-02 08:56
Klausimas:
Ger.tamsta Kęstuti sveikinu ir linkiu ištvermės,kantrybės šiuose pareigose. Svarbiausias tikslas-kuo daugiau pervežti keleivių ir miestą atlaisvinti nuo nuosavo transporto,kad visi kvėpuotų kiek švaresnį orą.
Danute
2014-12-02 07:46
Klausimas:
kodel pakeitet 15 autobuso grafika,kuris is Palemono važ.12.30?.,o dabar važ. 12.56,turiu veluoti i darba.mikroautobusu kiekviena diena vaziuoti perbrangu
Teisingas Anonimas
2014-12-02 02:02
Klausimas:
Prašau paaiškinti: 1. Kodėl nauji Kautros mikroautobusai neįleisti į elektroninio bilieto sistemą, kurią valdo Kauno autobusai? 2. Kodėl autobusai, dažniausiai senesni, ypatingai nešvarūs salone? Ar bendrovės vadovybė kontroliuoja jų švarą? 3. Gal galėtumėte pasidalinti troleibusų ir autobusų įmonių sujungimo rezultatais? Kiek bendrai šiuo metu dirba žmonių? ar jų bendrai sumažėjo? Kaip pasikeitė išleidžiamų transporto priemonių skaičius: ar jis sumažėjo ir kiek? Ir galiausiai ar kitais metais (2015) įmonės sąnaudos bus mažesnės nei (2014) ir kiek? Dėkoju
Loretė
2014-12-01 22:39
Klausimas:
Kodėl naujai priimtiems vairuotojams neišduodami marškiniai ir megztiniai, o reikalaujama, kad jie būtų su ,,uniforma''. Kodėl naujokams dar gerai nežinantiems maršrutų, duodami seni trantai, kurių nesidarinėja durys ar kabinoje telkšo balos, todėl vairuotojo uniformos greitai išsiterlioja. Kodėl po autobuso remonto dirbtuvėse, būna pavogta kuro, kaip žadate tai sutvarkyti?
Kristina Arlauskienė
2014-12-01 19:18
Klausimas:
Kad kauniečiai persėstų į autobusus,reikia ,kad tie autobusai kursuotų.Yra Kauno mieste toks gyv.. rajonas ,dalis jo įeina Jiesios landšaftinį draustinį.Tai Sąnašos ,Karkazų rato,Kreidos gatvės.Yra čia autobusų stotelė-'Kreidos g.'Į ją kelis kartus užvažiuoja 4 autobusas.Norint patekti į miesto centrą,reikia važiuoti 7.26, nes sekantis aut.tik 14.06.Norint nuvažiuoti kur nors,reikia eiti 1,5 km į Jiesios stotelę.Ir eiti tenka Kreidos g.,be šaligatvių,apšvietimo,zujant galingiems savivarčiams(ji eina šalia statomo Eurogeležinkelio).Anksčiau kas 30' važinėjo 37 mikrius,ir nesiskundė keleivių trūkumu.Tik iš šios stotelės gali išvykti ir šalia esančio Karkazų kaimo ,bei Titnago g. gyventojai.Labai prašome ,kad nors kas valandą pas mus užvažiuotų kas nors.
Rasutė Džiugienė
2014-12-01 18:59
Klausimas:
55 mikroautobusas važiuoja buvusio 42 maršrutu, tačiau aplenkia šiaurės prospektą, tai daug keleivių negali naudotis šiomis paslaugomis, kas gyvena Šiaurės pr. ir Sukilėlių pr. gatvėse susisiekimas iki pieno kombinato negalimas, ar negalima pakeisti maršruto?
Pilietis
2014-12-01 17:09
Klausimas:
Ar pats važinėjate miesto viešuoju transportu? KAda paskutinį kartą važiavote autobusu ar troleibusu? Tai ką gi reikia daryti, kad kuo daugiau miestiečių persėstų iš lengvųjų automobilių į autobusus ir troleibusus?
Jonaitienė K.
2014-12-01 17:07
Klausimas:
Skaitėme spaudoje apie kažkokį naują vienkartinė el. bilietą? Kas tai per bilietas, kam jis skirtas, kaip veikia, kur jį gauti? Paaiškinkite smulkiau.
XXX
2014-12-01 16:59
Klausimas:
Mano elektr. bilieto kortelės galiojimas baigiasi sausio 1 d., ką reiks daryti, ar ji galios sausio 2 dieną, kaip ją atnaujinti?
Laimutė Kontrimauskienė
2014-12-01 16:56
Klausimas:
Kaip reikės atsiskaitinėti už važiavimą autobusuose ir troleibusuose nuo sausio 1, kai bus įvestas euras? Ar vairuotojas atiduos grąžą, jei neturėsiu smulkių ir duosiu jam 50 eurų kupiūrą?
Bukauskai
2014-12-01 16:53
Klausimas:
Spaudoje skaitėme ir esame patys susidūrę su nekultūringais ir šiurkščiais autobusų vairuotojais. Kartais galima išgirsti ir labai jau nelietuviško žargono. Ar jums žinomi tokie atvejai? Kaip su jais kovojate?
KKK
2014-12-01 16:49
Klausimas:
Važinėju autobusais ir toleibusais dažnai, bet kartais jaučiuosi, kad vairuotojai veža keleivius kaip kokias malkas-staigiai stabdo, trūkčioja padedant važiuoti. Ypač gerai tai jauti, jei važiuoji stovėdamas. Kaip galvojate gerinti važiavimo komfortą?
Pensininkė Ona
2014-12-01 16:44
Klausimas:
KArtais autobusuose oasigendame švaros ir gaivaus kvapo, kartais kvapai riečia nosį... Ar galvojate kaip nors spręsti šią problemą
Lukas
2014-12-01 16:42
Klausimas:
Ar pasiteisino Autrolio iur Kauno autobusų sujungimas?
Jolanta Vasiliauskienė
2014-12-01 16:37
Klausimas:
Mieste važinėja ir Kautros mikroautobusai ir Kauno autobusų mikroautobusai. Ar jie važiuoja taip pat, ar jų funkcijos kuo nors skiriasi?
Loreta
2014-12-01 16:35
Klausimas:
Kartais autobusai ir troleibusai važiuoja pagal grafiką, o neretai tenka jų laukti. Nuo ko priklauso tokie dalykai, kas daroma, kad būtų griežtai laikomasi grafiko?
Kaunietis Rimvydas
2014-12-01 16:33
Klausimas:
Teko girdėti, jog pradėjo važinėti greitieji autobusai. Kokiais maršrutais jie kursuoja, kuo pasireiškia jų greitumas, kokia sąskaita atsiranda laiko ekonomija? Ar numatoma tokių marštutų įsteigti daugiau?
petras burbulis
2014-12-01 16:17
Klausimas:
KODEL nevaziuoja autobusas nr.12[is technikumo gt.] ISEIGINEM dienom iki kauno pilies nors DIENOS METU,nes tuo laiku daug kas NORETU nuvykti,pvz:aleksoto turgu,baznycia,maxsima .....
Rasa
2014-12-01 15:55
Klausimas:
Sveiki, kodėl taip skriaudžiami Amalių gyventojai? 39 maršruto autobusas važiuoja labai retai. Iš ryto autobusas būna perpildytas, nes Neveronių, Palemono vaikai važiuoja į miesto centre esančias mokyklas. 17 val.darbo grįžtant, važiuoja visuomet mažas autobusas. Jei nespėji į šį, sekantis pagal grafiką už 40 minčių. Deja, 17.40 niekuomet nebūna, visuomet vėluoja 12-15 minučių. Važiuotume 56 maršrutiniu, bet ir tas važiuoja l kas 20 minučių, būna perpildytas. Aišku, Jūs autobusais nevažinėjate, todėl nesuprantate, ką reiškia stovėt stotelėje 40-50 minučių ir laukti to vienintelio tau tinkančio autobuso.
violeta
2014-12-01 13:50
Klausimas:
laba,kada padaznes autobusu marsrutai is Ziemgaliu,iseiginem dienom?
augustas
2014-12-01 13:03
Klausimas:
Miesto veido tikrai ypač nepuošia likęs važinėjantis senas "škodų" troleibusų parkas ir toks regimas vaizdas gatvėje tikrai neragina kauniečių persėsti į viešąjį transportą . Su "solaris" troleibusais naudotis miesto transportu yra vienas malonumas, tas pats ir su autobusais, kurių autobusais padėtis yra žymiai geresnė. Apie parko didinimą kalba neina, bet gal jau metas "Kauno autobusams" galvoti apie senų troleibusų atnaujinimą naujais?
Strazdas Kazimieras
2014-11-30 21:39
Klausimas:
Kodėl išgriovėte sustojimuose priedangas ir suolus,kenkiate keleiviams-žiemą tai labai svarbu? Kodėl autobusų ir troleibūsų langai užteplioti reklama,kaip tą praleidžia apžiūra,gamintojas to nenumatė,keleiviai turėtųteisę stebėti aplinką,gal ir priekinį langą užreklaminsit juk reklama pelninga?
Zita Grabauskiene
2014-11-30 21:25
Klausimas:
Noriu paklausti kodel 39 autobuso ir 52 mikroautobuso grafikai is Romainiu tub ligonines beveik sutampa.Pravaziuoja autobusas,po keliu minuciu mikriukas ir iki sekancio autobuso niekas nevaziuja.52 mikriukas duotu Jusu grafiku nesilaiko.Tegu vaziuoja reciau bet nekartu su autobusu.Aciu uz atsakyma
ruzgas grazvydas
2014-11-30 19:47
Klausimas:
kada nusimato kauno autobusu stoties rekonstrukcija
2014-11-30 07:28
Klausimas:
kodėl transporto grafikai sudaromi taip, kad vienas paskui kitą važiuoja 11, 14 troleibusas ir 36, 6, 29, 16 autobusas, o po to gerų 30 min. pertrauka - turiu omenyje stotele prie Ortopedijos technikos.
Andrius Grabauskas
2014-11-30 00:03
Klausimas:
Būtų malonu jei autobusų vairuotojai galėtų važiuotų ne 30km/h ar mažesniu greičiu, o leistinu t.y. 50km/h. Su šia problema, kai automobilių kolona velkasi iš paskos 3 ir 4 maršrutui, Jiesios plentu galima susidurti bene kas dien. Ar galima reglamentuoti autobusų judėjimo greitį? Žmonės į darbą nuvažiuotų greičiau. Ačiū
Strazdas Kazimieras
2014-11-29 23:03
Klausimas:
Kodėl m.transportas sustoja stotelėse visada nors nėra kitų mašinų,pravažiavęs sustojimo atžymą ,kartais geerokai toliau,pastebėjus sako ,kad taip valdžios nurodyta.Invalidai,seneliai su lazdomis, mamos su vaikais,griūdami turi bėgti iki priekinių durų.priekiu sustojus prie keleivių viskas būtųokei.Išlipus vis tiek ar arčiau ar toliau.KOdėl taip Kaune nemėgstami ir negerbiami keleiviai.?
2014-11-29 14:44
Klausimas:
Ar nesunku stotelese ant saligatvio pazymeti ta vieta kur sustoja pirmas autobusas,taip keleiviui kuris retai naudojasi viesuoju transportu butu patogiau stoveti salia tos vietos kur jis privalo ilipti per tik tas nurodytas duris i autobusa ar troleibusa.Taip nereiktu lakstyt po stotele nezinodamas kurioje vietoje atsidarys ilipimo durys.
v
2014-11-29 14:37
Klausimas:
Nezinau ar jums priklauso troleibusu transportas tai turiu viena pastebejima.Daznas troleibusas vaziuoja su priesrukiniais zibintais kai to nereikalauja keliu eismo taisykles ir stovi galinese stotelese su neisjungtais sviesos zibintais.Taip jusu imones darbuotojiai netaupo musu miestieciu pinigeliu.Gal jau seniai butu laikas pakontroliuoti kaip dirba jusu darbuotojiai.
2014-11-29 14:30
Klausimas:
Labas,neseniai vaziavau Viduno aleja,o priekyje mane vaziavo marsrutinis miesto autobusas 25 km per valanda greiciu.Kadangi stotelese nebuvo zmoniu tai jis specialiai nestojo ir as manau jis taip letai vaziuodamas norejo turbut "itilpti" i savo grafika.Paaiskinkite ar jusu imoneje specialiai vairuotojams liepiama vaziuoti tokiu greiciu ( trukdancioms kitoms transpoerto priemonems,tai daryti draudzia ir keliu eismo taisykles vaziuoti perlyg mazu greiciu ).Ar yra jusu imoneje tarnybos kurios stebi vairuotoju eisma mieste ir kur galima butu apskusti ju nekoki elgesi.
Julius
2014-11-29 13:34
Klausimas:
sveiki, bendroves sujungtos, taciau aiskiai matosi, kad autobusu vairuotojai dirba zenkliai geriau. Neskuba, lygiame kelyje nestabdo, dirba vilkedami darbo drabuzius, maloniai bendrauja su keleiviais,veza siltai, moka bent dvi uzsienio kalbas... Kodel troleibusu vairuotojams sios taisykles negalioja? ( o jei ir galioja, kodel jos yra nevykdomos) 2.Ivedant greituosius marsrutus vairuotojai nera supazindinami su marsruto sustojimais, pasitaike atveju, kai vairuotojai nesustoja numatytuose sustojimuose, kuriuose jau laukia keleiviai. ( kad ir vakar 2014-11-28d, 39 marsrutas, Autobusas Nr 605 praleke Pasiles g. sustojima) 3. Kada viename populiariausiuju autobusu marsrutu Nr 46 vaziuos daugiau transporto priemoniu? 4. Kada pageres susisiekimas su Oro uostu? Reikalingas greitasis marsrutas G.Stotis- Oro uostas su keletu sustojimu, ir daznesniu vaziavimo intervalu. 5. Kada troleibusu vairuotojai vilkes uniformas, ir keleivius aptarnaujantys asmenys darbo vietoje dirbs su vizitinemis kortelemis? 6. Kuomet siuolaikiniu informaciniu technologiju pagalba bus galima vertinti vairuotojo darba? 7. Ar dides mieste realaus laiko sviestlenciu? 8. Ar tikslingas mieste 33 asis autobusu marsrutas? Aciu.
Birutė Balsevičienė
2014-11-28 17:20
Klausimas:
Sveiki!Kaip elgtis ,jei autobusas ar troleibusas sustoja važiuojamoje dalyje ir esam priversti ''šokinėt''?Džiugiai pranešama apie naujus žemagrindžius autobusus,o iš jų ''iššokti'' į važiuojamą dalį dar pavojingiau. Kas trukdo sustoti,kad būtų saugu įlipti ir išlipti?
Laisvė R.
2014-12-02 10:19
Klausimas:
AR pats važinėjate miesto viešuoju transportu? KAda paskitinį kartą važiavote autobusu ar troleibusu? Tai ką gi darysite, kad kuo daugiau miestiečių persėstų iš automobilių į autobusus ir troleibusus?
Kęstutis Derliūnas Kęstutis Derliūnas
2014-12-02
Atsakymas:
Neseniai troleibusu kilau į Parodos kalną. Įspūdžiai patys geriausi. Gerinsime paslaugos kokybę: didinsime maršrutų greitį, tankumą, keleivių saugumą (diegsime vaizdo registratorius, kurie fiksuos vaizdą kelyje ir salone) ir t.t.
Onutė, VDU studentė
2014-12-02 10:07
Klausimas:
Sausio 1 baigiasi mano el. bilieto kortelės galiojimas. Iki kada galėsiu su šia kortele važinėti, ką reiks toliau daryti,kaip ją atnaujinti?
Kęstutis Derliūnas Kęstutis Derliūnas
2014-12-02
Atsakymas:
E. bilieto kortelės, kuriose nurodyta galiojimo data iki 2015-01-01, nuo sausio 2 d. nebegalios, reikės įsigyti naujas. Tačiau jeigu jau bus aktyvuoti jose esantys terminuotieji e. bilietai, kortelės galės būti naudojamos ir po sausio 2 d. Vėliau, pasibaigus terminui, kartu su nauju e. bilietu reikės įsigyti ir naują kortelę. Naujas korteles, kurios kainuos 6 Lt (1,74 Eur), bus galima įsigyti visuose e. bilietų platinimo punktuose. Neaktyvuoti terminuoti e. bilietai, esantys kortelėje, kuri galioja iki sausio 1 d., nuo sausio 2 d. nebegalios, bilietus reikės perkelti į naują kortelę. Tai padaryti bus galima Kauno e. bilietų kortelių aptarnavimo punktuose. Keleiviai, turintys iki sausio 1 d. galiojančias korteles ir besinaudojantys vienkartiniais e. bilietais, e-piniginėje esantį likutį turėtų išnaudoti iki sausio 1 dienos. Jeigu viso likučio išnaudoti nepavyks, tuomet e. bilietų kortelių aptarnavimo punktuose bus galima įsigyti naujas e. bilieto korteles, į kurias bus perkeltas nepanaudotas likutis. Kreipdamiesi dėl naujos e. bilieto kortelės, į kurią norėsite perkelti senosios kortelės duomenis, su savimi privalote turėti tos kortelės PIN kodą, kurį gavote įsigydami elektroninę kortelę, ir, jei turite, paskutinio e. bilieto įsigijimo čekį. Naujos kortelės, į kurią bus perkeliami duomenys, kaina – 6 Lt (1,74 Eur).
Danielius Izdonavičius
2014-12-02 08:56
Klausimas:
Ger.tamsta Kęstuti sveikinu ir linkiu ištvermės,kantrybės šiuose pareigose. Svarbiausias tikslas-kuo daugiau pervežti keleivių ir miestą atlaisvinti nuo nuosavo transporto,kad visi kvėpuotų kiek švaresnį orą.
Kęstutis Derliūnas Kęstutis Derliūnas
2014-12-02
Atsakymas:
Dėkui už palinkėjimą. Stengsimės dėl kauniečių ir savo keleivių.
Jonaitienė K.
2014-12-01 17:07
Klausimas:
Skaitėme spaudoje apie kažkokį naują vienkartinė el. bilietą? Kas tai per bilietas, kam jis skirtas, kaip veikia, kur jį gauti? Paaiškinkite smulkiau.
Kęstutis Derliūnas Kęstutis Derliūnas
2014-12-02
Atsakymas:
2015-aisiais kelionės greičio didinimui, grafiko laikymuisi bus skiriamas dar didesnis dėmesys. Tam ketinama pristatyti keletą naujovių. Viena jų –vienkartinė e. bilietų kortelė. Ji turėtų tapti patrauklia alternatyva popieriniams bilietams, perkamiems autobuse ar troleibuse. Šios kortelės skirtųsi ir nuo dabar galiojančių elektroninių vienkartinių ir terminuotų bilietų – populiariausių mėnesinių, savaitinių ar metinių . Naujoji kortelė galios konkrečiam važiavimų skaičiui – nuo 2-jų iki 10-ies. Vienas važiavimas kainuos 2 litus arba atitinkamai 0,58 eurais. Kitas kortelės pranašumas – galimybė ja naudotis keliose transporto priemonėse ar maršrutuose. Įlipus į autobusą ar troleibusą ir aktyvavus kortelę (priglaudžiant prie komposterio, esančio šalia vairuotojo), nuo jos nuskaičiuojama vienos kelionės kaina. Keleivis per 30 min. nuo aktyvavimo gali ja nemokamai pasinaudoti kitame autobuse ar troleibuse. Persėdus į kitą maršrutą, kortelę tereikia dar sykį pažymėti – jei nuo pirmojo aktyvavimo nepraėjo pusvalandis, keleiviui papildomai mokėti nebereikės. Korteles bus galima įsigyti visose įprastinėse viešojo transporto bilietų pardavimo vietose, t. y. spaudos kioskuose, „Lietuvos pašto“ platinimo taškuose ir kt.
Laimutė Kontrimauskienė
2014-12-01 16:56
Klausimas:
Kaip reikės atsiskaitinėti už važiavimą autobusuose ir troleibusuose nuo sausio 1, kai bus įvestas euras? Ar vairuotojas atiduos grąžą, jei neturėsiu smulkių ir duosiu jam 50 eurų kupiūrą?
Kęstutis Derliūnas Kęstutis Derliūnas
2014-12-02
Atsakymas:
Nuo 2015 m. sausio 1 d. iki sausio 15 d. – dviejų valiutų apyvartos laikotarpis, kurio metu autobusų ir troleibusų keleiviai už važiavimą gali mokėti eurais arba litais. Atsiskaitant už bilietą litais, grąža bus atiduodama litais; atsiskaitant eurais – eurais. Nuo 2015 m. sausio 1 d. transporto priemonėse esančių kasos aparatų spausdinamuose kvituose bilietų kainos bus nurodytos tik eurais 0,70 (2,40 lito); 0,35 (1,20 lito); 0,12(0,48 lito) (be valiutos ženklo). Nepriklausomai nuo to, kokia valiuta mokėsite (litais ar eurais), iš vairuotojo gausite kasos aparatu atspausdintą bilietą, kuriame bus nurodyta perkamo bilieto kaina eurais. Nuo sausio 16 d. už važiavimą bus galima mokėti tik eurais. Grąža bus atiduodama tik eurais. Kadangi pradinis euro įvedimo laikotarpis bus nelengvas, todėl prašome supratingumo ir pagarbos vairuotojui. Tad prašome negaišinti vairuotojų ir pinigus už bilietą duoti be grąžos. Stambių kupiūrų prašytume neduoti.
Bukauskai
2014-12-01 16:53
Klausimas:
Spaudoje skaitėme ir esame patys susidūrę su nekultūringais ir šiurkščiais autobusų vairuotojais. Kartais galima išgirsti ir labai jau nelietuviško žargono. Ar jums žinomi tokie atvejai? Kaip su jais kovojate?
Kęstutis Derliūnas Kęstutis Derliūnas
2014-12-02
Atsakymas:
Deja, taip. Reaguojame į visas pastabas ir stengiamės laikytis taisyklės: keleivis visada teisus. Faktus tiriame, o jiems pasitvirtinus taikome drausmines nuobaudas. Beje, neseniai dėl nekultūringo elgesio vienas vairuotojas buvo atleistas. Troleibusų ir autobusų vairuotojų rengimo programoje, kuri paruošta kartu su Darbo birža, numatytas spec. kursas, kaip mandagiai aptarnauti keleivius, išvengti konfliktinių situacijų ir jas valdyti. Kartais keleiviai skundžiasi dėl švaros transporto priemonėse. Pagal minėtą programą rengiami švaros darbuotojai, kurie bus apmokyti dirbti su naujomis valymo technologijomis. Be to, jau pradėti rengti nauji valymo cechai, kurie bus aprūpinti šiuolaikinėmis valymo technologijomis. Mūsų transporto priemonės bus gerokai švaresnės. Galbūt kažkada jos kvepės levandomis ar pakalnutėmis.
Lukas
2014-12-01 16:42
Klausimas:
Ar pasiteisino Autrolio iur Kauno autobusų sujungimas?
Kęstutis Derliūnas Kęstutis Derliūnas
2014-12-02
Atsakymas:
Taip, pasiteisino. Valdymo proceso ir technologinio proceso apjungimas leido sutaupyti lėšų. Be to, subalansavome autobusų ir troleibusų maršrutų tinklą. Atsirado galimybė lengviau pritraukti europinių lėšų.
Jolanta Vasiliauskienė
2014-12-01 16:37
Klausimas:
Mieste važinėja ir Kautros mikroautobusai ir Kauno autobusų mikroautobusai. Ar jie važiuoja taip pat, ar jų funkcijos kuo nors skiriasi?
Kęstutis Derliūnas Kęstutis Derliūnas
2014-12-02
Atsakymas:
Mūsų mažieji autobusai skiriasi nuo "Kautros" maršrutinių taksi. Autobusai laikosi važiavimo grafiko, nustatyto kiekvienoje stotelėje. Juose galioja viešojo transporto el. bilietai, kurie dar ir yra gerokai pigesni nei maršrutinių taksi. Be to, galioja ir lengvatos. Nepamirškite, jog su el. bilietu yra galimybė per 30 min. persėsti į kitą UAB "Kauno autobusai" viešojo transporto priemonę.
Loreta
2014-12-01 16:35
Klausimas:
Kartais autobusai ir troleibusai važiuoja pagal grafiką, o neretai tenka jų laukti. Nuo ko priklauso tokie dalykai, kas daroma, kad būtų griežtai laikomasi grafiko?
Kęstutis Derliūnas Kęstutis Derliūnas
2014-12-02
Atsakymas:
Mes tam aspektui skiriame daug dėmesio. Bendrovėje yra įdiegta GPS kontrolės sistema, kuri leidžia nustatyti visus mūsų transporto priemonių skubėjimus/vėlavimus. Tą informaciją gauna ir patys vairuotojai. Kuriant naują vairuotojų darbo apmokėjimo sistemą į tai atsižvelgiama. Jie yra motyvuojami laikytis važiavimo grafiko.
Kaunietis Rimvydas
2014-12-01 16:33
Klausimas:
Teko girdėti, jog pradėjo važinėti greitieji autobusai. Kokiais maršrutais jie kursuoja, kuo pasireiškia jų greitumas, kokia sąskaita atsiranda laiko ekonomija? Ar numatoma tokių marštutų įsteigti daugiau?
Kęstutis Derliūnas Kęstutis Derliūnas
2014-12-02
Atsakymas:
Atsižvelgdami į keleivių pageidavimus nuo gruodžio 1 d. įvedėme 3 greituosius maršrutus. 6G: Garliava - Technikos g. , 17G: Kauno klinikinė ligoninė - Urmas ir nuo spalio kursuoja 27: Klinikinė ligoninė - Centras - Onkologinė ligoninė. Jų privalumai: jais važiuojant kelionė sutrumpėja vidutiniškai 14 - 20 min., nes stojama ne visose įprastinėse stotelėse, o 27-ojo kelionė sutrumpėja net 45 min. Pasiteisinus ir keleiviams pageidaujant, ketiname plėsti.
violeta
2014-12-01 13:50
Klausimas:
laba,kada padaznes autobusu marsrutai is Ziemgaliu,iseiginem dienom?
Kęstutis Derliūnas Kęstutis Derliūnas
2014-12-02
Atsakymas:
Šiuo maršrutu nuo gruodžio 1 d. jau pradėjo važiuoti 17G greitasis autobusas.
augustas
2014-12-01 13:03
Klausimas:
Miesto veido tikrai ypač nepuošia likęs važinėjantis senas "škodų" troleibusų parkas ir toks regimas vaizdas gatvėje tikrai neragina kauniečių persėsti į viešąjį transportą . Su "solaris" troleibusais naudotis miesto transportu yra vienas malonumas, tas pats ir su autobusais, kurių autobusais padėtis yra žymiai geresnė. Apie parko didinimą kalba neina, bet gal jau metas "Kauno autobusams" galvoti apie senų troleibusų atnaujinimą naujais?
Kęstutis Derliūnas Kęstutis Derliūnas
2014-12-02
Atsakymas:
Elektrinis transportas atsidūrė kryžkelėje. Standartiniai troleibusai, kurie naudoja kontaktinio tinklo laidus, neturi perspektyvų. Ateitis priklauso elektrobusams arba baterijomis varomiems autobusams, kurie važiuoja be kontaktinio tinklo, yra pakraunami atskirose, tam skirtose stotelėse. Kaune troleibusų tinklas yra išvystytas, tačiau manome, kad jis egzistuos ne daugiau dešimties metų. O po to bus keičiamas minėtomis transporto priemonėmis. Kadangi šiuo metu neturime pakankamo troleibusų rezervo, vakar "Kauno autobusų" valdybos posėdyje buvo priimtas sprendimas dalį senųjų "Škodų" keisti nors ir naudotais, bet modernesniais vakarietiškais troleibusais.
Strazdas Kazimieras
2014-11-30 21:39
Klausimas:
Kodėl išgriovėte sustojimuose priedangas ir suolus,kenkiate keleiviams-žiemą tai labai svarbu? Kodėl autobusų ir troleibūsų langai užteplioti reklama,kaip tą praleidžia apžiūra,gamintojas to nenumatė,keleiviai turėtųteisę stebėti aplinką,gal ir priekinį langą užreklaminsit juk reklama pelninga?
Kęstutis Derliūnas Kęstutis Derliūnas
2014-12-02
Atsakymas:
Stoginių priežiūra niekada nepriklausė transporto įmonėms, tačiau matydami keleivių poreikį mes sutarėme su savivaldybe ir ėmėmės iniciatyvos gaminti ir statyti stogines. Jau yra pastatytos 22 stoginės ir dar 5 yra pagamintos. Reklama - mūsų įmonės papildomos lėšos, kurias galime investuoti į būtiniausius projektus. Klijuojama reklama yra permatoma iš salono, nors iš išorės gali atrodyti ir kitaip. Tad eismo saugumui ir keleivių orientacijai tai įtakos neturi.
Zita Grabauskiene
2014-11-30 21:25
Klausimas:
Noriu paklausti kodel 39 autobuso ir 52 mikroautobuso grafikai is Romainiu tub ligonines beveik sutampa.Pravaziuoja autobusas,po keliu minuciu mikriukas ir iki sekancio autobuso niekas nevaziuja.52 mikriukas duotu Jusu grafiku nesilaiko.Tegu vaziuoja reciau bet nekartu su autobusu.Aciu uz atsakyma
Kęstutis Derliūnas Kęstutis Derliūnas
2014-12-02
Atsakymas:
Jūsų minimas mikroautobusas, važinėjantis 52-uju maršrutu, yra maršrutinis taksi ir mums nepriklauso. Todėl mes negalime daryti įtakos jo važiavimo grafikui. Artimiausiu metu savivaldybės Transporto skyriui siūlysime 39-ąjį maršrutą tankinti.
Strazdas Kazimieras
2014-11-29 23:03
Klausimas:
Kodėl m.transportas sustoja stotelėse visada nors nėra kitų mašinų,pravažiavęs sustojimo atžymą ,kartais geerokai toliau,pastebėjus sako ,kad taip valdžios nurodyta.Invalidai,seneliai su lazdomis, mamos su vaikais,griūdami turi bėgti iki priekinių durų.priekiu sustojus prie keleivių viskas būtųokei.Išlipus vis tiek ar arčiau ar toliau.KOdėl taip Kaune nemėgstami ir negerbiami keleiviai.?
Kęstutis Derliūnas Kęstutis Derliūnas
2014-12-02
Atsakymas:
Autobusas turi sustoti taip, kad galinės durys sutaptų su stotelės ženklu, kad iš paskos važiuojantis autobusas tilptų toje pat stotelėje.
v
2014-11-29 14:37
Klausimas:
Nezinau ar jums priklauso troleibusu transportas tai turiu viena pastebejima.Daznas troleibusas vaziuoja su priesrukiniais zibintais kai to nereikalauja keliu eismo taisykles ir stovi galinese stotelese su neisjungtais sviesos zibintais.Taip jusu imones darbuotojiai netaupo musu miestieciu pinigeliu.Gal jau seniai butu laikas pakontroliuoti kaip dirba jusu darbuotojiai.
Kęstutis Derliūnas Kęstutis Derliūnas
2014-12-02
Atsakymas:
Mes šiuos dalykus stengiamės kontroliuoti.
2014-11-29 14:30
Klausimas:
Labas,neseniai vaziavau Viduno aleja,o priekyje mane vaziavo marsrutinis miesto autobusas 25 km per valanda greiciu.Kadangi stotelese nebuvo zmoniu tai jis specialiai nestojo ir as manau jis taip letai vaziuodamas norejo turbut "itilpti" i savo grafika.Paaiskinkite ar jusu imoneje specialiai vairuotojams liepiama vaziuoti tokiu greiciu ( trukdancioms kitoms transpoerto priemonems,tai daryti draudzia ir keliu eismo taisykles vaziuoti perlyg mazu greiciu ).Ar yra jusu imoneje tarnybos kurios stebi vairuotoju eisma mieste ir kur galima butu apskusti ju nekoki elgesi.
Kęstutis Derliūnas Kęstutis Derliūnas
2014-12-02
Atsakymas:
Važiuoti lėčiau tikrai niekas neliepia. Mūsų tikslas - didinti saugų greitį, taupant keleivių laiką. Bet tam reikalingos papildomos priemonės, kaip A juostos viešajam transportui ir pan. Jei turite pretenzijų dėl vairuotojų darbo, galite kreiptis telefonais arba elektroniniu paštu, nurodytais mūsų įmonės tinklalapyje arba savivaldybės interneto svetainėje.
Julius
2014-11-29 13:34
Klausimas:
sveiki, bendroves sujungtos, taciau aiskiai matosi, kad autobusu vairuotojai dirba zenkliai geriau. Neskuba, lygiame kelyje nestabdo, dirba vilkedami darbo drabuzius, maloniai bendrauja su keleiviais,veza siltai, moka bent dvi uzsienio kalbas... Kodel troleibusu vairuotojams sios taisykles negalioja? ( o jei ir galioja, kodel jos yra nevykdomos) 2.Ivedant greituosius marsrutus vairuotojai nera supazindinami su marsruto sustojimais, pasitaike atveju, kai vairuotojai nesustoja numatytuose sustojimuose, kuriuose jau laukia keleiviai. ( kad ir vakar 2014-11-28d, 39 marsrutas, Autobusas Nr 605 praleke Pasiles g. sustojima) 3. Kada viename populiariausiuju autobusu marsrutu Nr 46 vaziuos daugiau transporto priemoniu? 4. Kada pageres susisiekimas su Oro uostu? Reikalingas greitasis marsrutas G.Stotis- Oro uostas su keletu sustojimu, ir daznesniu vaziavimo intervalu. 5. Kada troleibusu vairuotojai vilkes uniformas, ir keleivius aptarnaujantys asmenys darbo vietoje dirbs su vizitinemis kortelemis? 6. Kuomet siuolaikiniu informaciniu technologiju pagalba bus galima vertinti vairuotojo darba? 7. Ar dides mieste realaus laiko sviestlenciu? 8. Ar tikslingas mieste 33 asis autobusu marsrutas? Aciu.
Kęstutis Derliūnas Kęstutis Derliūnas
2014-12-02
Atsakymas:
Naujos įmonės darbo tvarkos taisyklės įsigaliojo gana neseniai. Jos vienodos ir troleibusų, ir autobusų vairuotojams. Stengiamės, kad jie jų laikytųsi. Planuojame kitais metais vienoda darbo apranga aprengti ir troleibusų vairuotojus. Kalbant apie technologijas, dirbdant su KTU buvo sukurta ir diegiama vairavimo kokybės analizės sistema. Iki šiol pasaulyje analogo dar neturinti sistema skirta vertinti keleivių vežimo viešojo transporto priemonėmis kokybę. Sukurtas duomenų surinkimo ir perdavimo įrenginys, kuris buvo sumontuotas ir išbandytas transporto priemonėse. Tokios sistemos sukūrimas – tikra revoliucija, nes iki šiol tokio požiūrio vertinant teikiamų paslaugų keleiviams kokybę niekas dar netaikė. Mums, vežėjams, labai svarbu, kad keleivis iš taško A pasiektų tašką B ne tik greitai, bet ir patogiai. Iki šiol staigus transporto priemonės stabdymas ar akseleravimas buvo sietinas tik su neefektyviu kuro naudojimu, bet dabar akivaizdu, kad nuo judėjimo dinamikos priklauso, ar keleivis jaučiasi patogiai, stabiliai ir saugiai. Be to, mes jau seniau pradėta diegti ekonomiško vairavimo sistema, kuri parodo vairuotojo darbo kokybės parametrus.
Birutė Balsevičienė
2014-11-28 17:20
Klausimas:
Sveiki!Kaip elgtis ,jei autobusas ar troleibusas sustoja važiuojamoje dalyje ir esam priversti ''šokinėt''?Džiugiai pranešama apie naujus žemagrindžius autobusus,o iš jų ''iššokti'' į važiuojamą dalį dar pavojingiau. Kas trukdo sustoti,kad būtų saugu įlipti ir išlipti?
Kęstutis Derliūnas Kęstutis Derliūnas
2014-12-02
Atsakymas:
Inventorizavome stoteles ir įsitikinome, kad daugelyje jų kelio danga yra labai nelygi, išsikraipiusi. Tai trukdo privažiuoti prie pat kelkraščio. Apie situaciją buvo informuoti Miesto tvarkymo skyriaus specialistai. Ši problema pradėta spręsti.

Pasiūlyk svečią

*Jūsų pateikti asmens duomenys bus naudojami pasiūlymo administravimo tikslais

Visas archyvas

Daugiau...