Portalo svečias

Kęstutis Kriščiūnas

Kęstutis Kriščiūnas

Buvęs Kauno miesto vicemeras
Bronius
2012-02-24 11:28
Klausimas:
Sakykit, vis kalbat apie užsakomuosius komentarus. Kiek už juos moka?
Kaunietis
2012-02-24 11:26
Klausimas:
Ačiū už atsakymą. Pritariu Kęstuti, nereikia atsisakyti. Aš už Jus ;) Sėkmės Jums.
Alvidas
2012-02-24 11:24
Klausimas:
Man atrodo, kad Jusu sulaikymas yra vidinės povandeninės srovės, kurios buvo, yra ir dar ilgai bus. Manau visuomenei nuo to tik blogiau. Idomu kodėl truksta tos vienybės, kažin ar tuos nesutarimus galima pavadinti kova už ideologiją.
Kaunietis
2012-02-24 10:50
Klausimas:
Labas Kęstuti. AR ketinate atsisakyti tarybos nario mandato?
Mykolas
2012-02-24 10:50
Klausimas:
O kaip su salos kanalo dumblu, Jūsų iniciatyva jis dar neišvežtas ? Dar Jūsų pavardė minima Panemunės tilto rekonstrukcijos istorijoje, kodėl nelaimėjo bendrovė pasiūliusi mažesnę kainą ? Norėčiau išgirsti Jūsų komentarą dėl šių dalykų, nes toks įspūdis, kad jei reikalai susiję su bendrove "Kauno tiltai", šalia atsiranda ir Jūsų pavardė.
kauniete
2012-02-24 10:46
Klausimas:
ar nemanote, kad artejant seimo rinkimams yra bandoma atsikratyti konkurentu ir visi sie veiksmai t.y. komentatoriu kryptingumas, noras sukirsyti partijos ir savivaldybes viduje, yra politiniu konkurentu ar verslo atstovu pastangos? kokia Jusu nuomone ir ar realu, kad pasitelkiant visas imanomas priemones vyksta politiku sekimas, persekiojimas, bandymas isgauti sprendimu priemimo veiksmus ir t.t. (taip kaip versle)?
Leonas
2012-02-24 10:43
Klausimas:
Esate socialdemokratas, tačiau savo veiksmus dažniausiai derindavotes su liberalcentristu Arvydu Garbaravičiumis. Jus taip pat teko dažnai matyti su šešėliniu Kauno veikėju Karoliu Bruderiu bei Kęstučiu Pūku. Apie ką taip dažnai diskutuodavote?
Mindaugas
2012-02-24 10:32
Klausimas:
Jūsų atsakymuose, ne pirmą kartą matomos užuominos į "turtingą miesto gelbėtoją", kuris siūlė jums atsistatydinti. Kokių savanaudiškų interesų jūsų nuomone gali turėti Visvaldas Matijošaitis Kauno miesto taryboje?
vienetas
2012-02-24 10:23
Klausimas:
Manau, kad partijos interesas turėtų būti aukščiau, negu asmeninis. Jums negrįžtant į tarybą, silpnėja jūsų farakcija, taigi, vicemero posto siekia kitos politinės jėgos. Ar vardan partijos, vardan frakcijos nežadate atsisakyti tarybos nario mandato, kad išlaikyti stabilias farkcijos pozicijas valdančioje daugumoje.
Tautos stebetojas
2012-02-24 10:18
Klausimas:
Kaip manote, ar sita nedidele "nelaime", kuri tamstele istiko nera likimo siusta uz kesinimasi i svetima (pvz. mano) turta. O tai as atsimenu kaip aktyviai reiskiaisi megindamas sutrukdyti atgauti nuosavybe man ir kitiems Lietuvos zmonems.
NA NA
2012-02-24 10:08
Klausimas:
kas valdo kauną ,ar yra kaune milijonierių ,kurie nori kaunui padėti ekonomiškai atsigauti
Mindaugas
2012-02-24 10:07
Klausimas:
Ar tęsite savo politinę karjerą?
As
2012-02-24 09:46
Klausimas:
Sveiki, kodel Kauno VW/Audi centre tvarkydamas savo automobili, prasete, kad saskaita butu rasoma, kad buvo tvarkytas savivaldybes automobilis?
Pijus
2012-02-24 09:45
Klausimas:
Iš kai kurių užduodamų klausimų matosi, kad Tarybos posėdžiuose Jūs turėjote į nieką nesigilinti, neprieštarauti, tiesiog snauti,žaisti kompiuteriu,netrukdyti daryti "gerus " darbus tiems viską gerai išmanantiems,kitaip tariant verslo atstovams.Ar suku neatstovauti galingiems ir turtingiems?
pasauleja
2012-02-24 09:30
Klausimas:
Sveiki, kaip vertinate, kad niekas is Jusu partijos nariu nebande Jusu uzstoti? Palaikyma mateme tik is Jusu brolio kartu su advokatu.
joana
2012-02-24 09:29
Klausimas:
Sveiki, geri darbai kalba už Jus Kęstuti! Labai tikiu, kad teismas įrodys Jūsų nekaltumą ir Jus grįšite į politiką. O tuo tarpu, keistai atrodo draudimas eiti į savivaldybę. Juk jus išrinko žmonės, jus turite mus atstovauti! Manau, galima buvo pvz liepti jums balsavimų metu nusišalinti nuo kai kurių klausimų, kurie liečia konkrečias įmones. Kam šitokios griežtos sankcijos?
Andrius
2012-02-24 09:12
Klausimas:
Nekalbekime apie tai, kas buvo.Geriau papasakokite, kokie buvo pirmieji Jusu zingsniai politikoje -kaip atejote i ja? Jei nebutumete buves politikas, butumete tapes.....? Kokie Jusu ateiteis planai, ar liksite politikoje?Gal pasuksite i versla?
medike
2012-02-24 01:18
Klausimas:
Medikai samprotauja, kad vien jusu pasirodymas gydymo istaigos teritorijoje pranasauja intrigas ir nesvarius sanderius. Kodel taip ikyriai kisotes i sveikatos prieziuros sfera, apie kuria nieko nenutuokiate ir jos nekuruojate?
Lialia
2012-02-24 00:01
Klausimas:
Kęstuti, palaikome Jus. Kodėl net Leiputė balsavo už pašalinimą iš vicemero posto - juk slaptam balsavime nebuvo "prieš" ar "susilaikė"? Ar pasitikite savo bendrapartiečiais?
Saulius
2012-02-23 23:45
Klausimas:
Ar tiesa kad Kauno tiltuose buvot toks gana savas zmogus, pvz. kartu baliavodavot ir pan.? O paskui tiltai eme ir laimejo Panemunes, Juozapaviciaus pr. rekonstrukciju konkursus. Toks, zodziu, keistokas sutapimas?
rinkėjas
2012-02-23 23:18
Klausimas:
Kęstuti- jūsų rinkėjai Jus palaiko ir čia turbūt daugiau retorinis klausimas, bet vyksta ikiteisminis tyrimas. Jums negalima komentuoti tyrimo medžiagos, bet žiniasklaida pilna detalių. Kaip vertinat?
Saulius
2012-02-23 21:18
Klausimas:
Įvardinkite savo darbovietes, kur per savo karjerą DIRBOTE, neminėkite tų, kur tik laiką leidote (UAB "Kauno vandenys" žinome, kad tik algą atsiimdavote).
arnas
2012-02-23 21:14
Klausimas:
Kam labiausiai naudingas Jūsų nušalinimas iš savivaldybės ir pasitraukimas iš mero pareigų. Kaip Jums atrodo, kam atiteks vicemero kėdė?
Leonidas M.
2012-02-23 20:12
Klausimas:
KESTUTI , miesto Taryboje jus pastoviai , GARSIAI GINCIDAMASIS , sudarydavote ispudi , jog esate labai saziningu ir Kauna bei jo gyventojus mylinciu , ju problemas ginanciu valdininku ? Tikroveje viskas priesingai - balsuojate dazniausiai uz kaunieciams nenaudingus projektus ir nutarimus , palaikote turciams pelningus siulymus , naudojates protekcijomis bei piktnaudziaujate tarnyba . Jus ka , kaip iprasta jusu partijoje , esate VEIDMAINIS ?
nesaliskas
2012-02-23 19:43
Klausimas:
Sveiki Kestuti. Svarbiausia yra laikytis savu argumentuotu isitikinimu ir nepasiduoti kasdieniniam psihologiniam "juodajam" spaudimui. Tie kurie tokiu juodziausiu budu norejo su Jumis susidoroti. Jiem. tai turetu buti tik laiko klausimas (netikros tiesos teigimas). Atpildo valanda turi isausti, jeigu dar yra Lietuvoje tiesa..., kurios vis maziau ir maziau...O jeigu ta valanda neisaus, man gaila Lietuvos likimo, kurio prognozes labai miglotos... Sulaikymas 1 menesiui uz kazkokius telefoninius pokalbius apie "ale" buitines pagalbas, kai kiti pagauti "veikejai", pavoge is valstybes PVM milijonus yra laisveje su pasizadejimu neisvykti is salies, tai parodo kaip galima patraukti is kelio zmogu , kuris trukdo kitiems atlikti "juodus" darbus savo pasipelnimui. Net vaikiskomis akimis ir ausimis galima suprasti, nereikia buti dideliam specialistui!!! Dar karta SEKMES ir STIPRYBES visai Jusu seimai !!!!!!!! Liunkiu stiprybes ir otimizmo!
Marija
2012-02-23 18:42
Klausimas:
Stebint Jūsų sulaikymą ir visą sukeltą ažiotažą spaudoje susidarė įspūdis, kad norėta padaryti didelį įspūdį vien todėl,kad esat principingas, doras politikas ir kitais būdais negalima pašalinti Jūsų iš politikos. Ar po viso to purvo nekyla minčių emigruoti? Žinokit- rinkėjai Jumis tiki ir laukia sugrįžtančio.
digdong
2012-02-23 17:52
Klausimas:
Žiniasklaida pranešė kad teismas jus pusmečiui atitolino nuo savivaldybės. Neleidžia į ją net užeiti? Dar cituojama O.Leiputė: "Dėl K. Kriščiūno partijoje verda audringos diskusijos ir nuomonių yra visokių." Socialdemokratai jus ruošias išmes iš partijos ar kaip?
Ona
2012-02-23 17:22
Klausimas:
Laba diena, žinau Jus kaip sąžiningą žmogų, todėl klausimas toks: ar dar liko tikėjimo,kad kažką gero galima padaryti Kaunui ir kauniečiams, neužlipant ant "nuospaudų" verslo intrigantams? Stiprybės Jums ir Jūsų šeimai.
shwebs
2012-02-23 17:19
Klausimas:
Pernelyg daug kalbų apie Jūsų draugystę su "Kauno tiltais" . Lyg tyčia jie laimi itin stambius konkursus Kaune. Išsklaidykite abejones, plyz.:D
dana
2012-02-23 16:38
Klausimas:
Ar tiesa ,kad i savivaldybes Taryba stengiasi patekti asmenys,kurie suinteruosti ,kaip laimeti ivairius konkursus? Ar Jus su tuo nesusijes?
Artūras
2012-02-23 16:14
Klausimas:
Ką Jūsų žmona sakydavo vaikams, kai jums kalint, vaikai paklausdavo, kur dingo tėtis. Kaip elgdavotės, kai savivaldybėje kas nors tiesiogiai ar netiesiogiai pasiūlydavo kyšį.
larsas
2012-02-23 15:56
Klausimas:
Labą dieną, Jūsų, p.Kriščiūnai, elgesys puikiausiai atskleidė, kodėl politikai taip nori savivaldybės įmonių. Automobilio remontas už valdiškus pinigus, spėju, tik žiedeliai, tiesa?
Oneginas
2012-02-23 15:48
Klausimas:
Buves administracijos direktorius ir jusu partietis A.Navakauskas sake, kad vis bandydavo jus atkalbeti nuo nesaziningo elgesio, bet nelabai sekesi. Gal padaret isvadas?
Norkus
2012-02-23 15:35
Klausimas:
Su kuriuo žurnalistu Jums bendrauti patinka labiausiai?
Orb
2012-02-23 15:29
Klausimas:
Tapote bedarbiu. Kur žadate darbintis?
Hem
2012-02-23 15:21
Klausimas:
Sakot kad įvykdytas politinis susidorojimas. Drąsus vyras rėžtų tiesiai: mane pakišo tie ir tie. Ar esi drąsus, įvardinsi kas tie susidorotojai?
Prosta Marija
2012-02-23 15:09
Klausimas:
Cituoju: "Buvusį Kauno vicemerą įklampino pokalbiai telefonu ir dvi sąskaitos savivaldybės įmonei „Automobilių stovėjimo aikštelės” už asmeninės mašinos remontą. Aiškėja, kad K. Kriščiūnas dvi 1500 ir 2900 litų sąskaitas už asmeninio automobilio remontą atidavė apmokėti savivaldybės įmonės „Automobilių stovėjimo aikštelės” direktoriui Algimantui Puidokui. STT taip pat užfiksavo K. Kriščiūno pokalbį telefonu, kai jis tarėsi dėl savo visuomeninės padėjėjos buto remonto." Noriu paklausti , kaip manote, ar jus sueme tik uz va tokiu reikaliuku tvarkyma, ar uz kur kas didesnius dalykus, o uz valdiskus pinigus remontuojama masina ar butas buvo tik pretekstas suemimui?
Manson
2012-02-23 15:01
Klausimas:
Kazin kodel visi politikai su antrankiais kaip ir tamsta ima saukti "politinis susidorojimas". Negi neimanoma sugalvot ko nors naujesnio, originalesnio...
Smalsuss
2012-02-23 14:59
Klausimas:
Sveiki. Kęstuti, jums uždrausta artintis prie savivaldybės ir bendaruti su 10 asmenų, tiesa? Gal atskleistumėt sąrašą kas jie tokie?
Lione
2012-02-23 14:55
Klausimas:
Kaip maistas izoliatoriuje? Konservatorius Balasavicius is sios istaigos isleistas buvo isleistas labai sukudes. Ar numetete svorio? Ka patartumete tiems, kurie ten atsidurs -gal kojines siltas pasiimti ar pan.
Markevičius
2012-02-23 14:52
Klausimas:
Skaičiau, kad esate kaltinamas jog savivaldybės kontroliuojama bendrovė "Automobilių stovėjimo aikštelės" už valdiškus pinigus remontavo jūsų automobilį, keitė padangas. Suma - kažkur 4500 litų. Ar geros padangos, ar gerai meistriukai sutvarkė? Beje, koks tas automobilis?
Lutė
2012-02-23 14:43
Klausimas:
Ar jau bendravote su kitais savo likimo draugais - A.Puidoku etc.? Kaip jie jaučiasi?
Kauniete
2012-02-23 14:42
Klausimas:
Ar politika iš tikrųjų yra toks nešvarus "reikalas", kaip galima sakyti, vertinant Jūsų istoriją pagal Jūsų versiją - t.y., kad esate nekaltas ir tampate susidorojimo auka? Jei, kaip Jūs sako, esate nekaltas, kas galėjo Jus "pakišti"?
Jul4
2012-02-23 14:40
Klausimas:
Kaip atrodė jūsų kamera? Ką veikėte?
SPORTAS
2012-02-23 14:37
Klausimas:
Tik geru zodziu galiu kalbet apie si zmogu jis visalaika rupinosi zmonemis su negalia jo deka yra padaryta daug darbu dar karta ATSIU,KESTUTI
Kaunietis
2012-02-24 10:50
Klausimas:
Labas Kęstuti. AR ketinate atsisakyti tarybos nario mandato?
Kęstutis Kriščiūnas Kęstutis Kriščiūnas
2012-02-24
Atsakymas:

Ne, neketinu, nes už mane balsavo ne vienas tūkstantis kauniečių. Nori, kad atsisakyčiau mandato, tie žmonės, kurie yra ne mano rinkėjai, o politiniai oponentai.

Mykolas
2012-02-24 10:50
Klausimas:
O kaip su salos kanalo dumblu, Jūsų iniciatyva jis dar neišvežtas ? Dar Jūsų pavardė minima Panemunės tilto rekonstrukcijos istorijoje, kodėl nelaimėjo bendrovė pasiūliusi mažesnę kainą ? Norėčiau išgirsti Jūsų komentarą dėl šių dalykų, nes toks įspūdis, kad jei reikalai susiję su bendrove "Kauno tiltai", šalia atsiranda ir Jūsų pavardė.
Kęstutis Kriščiūnas Kęstutis Kriščiūnas
2012-02-24
Atsakymas:

Trumpai paaiškinu: Nemuno senvagės išvalymo projektui buvo numatyti 4 mln. litų, konkursą laimėjusi bendrovė sutiko darbus atlikti už 3 mln. litų. Šiuo metu darbų atlikta už 2 mln. litų, likusiems darbams pabaigti yra likęs 1 mln. litų. Kadangi konkursas surengtas krizės metu, už tokias kainas dabar niekas nebenori tęsti darbų. Mano pastangos nukreiptos į tai, kad darbai būtų atlikti už 3 mln. litų, t.y. laimėtą sumą. Paskelbus naują konkursą, bus panaudotas ir sutaupytas milijonas, todėl dabar šie darbai kainuos visus 4 mln. litų. Aš tam nepritariau, o jūs?

Leonas
2012-02-24 10:43
Klausimas:
Esate socialdemokratas, tačiau savo veiksmus dažniausiai derindavotes su liberalcentristu Arvydu Garbaravičiumis. Jus taip pat teko dažnai matyti su šešėliniu Kauno veikėju Karoliu Bruderiu bei Kęstučiu Pūku. Apie ką taip dažnai diskutuodavote?
Kęstutis Kriščiūnas Kęstutis Kriščiūnas
2012-02-24
Atsakymas:

Nevengiu nei vieno žmogaus, neturiu išankstinių nuostatų. Stengiuosi bendrauti su visais, nes tie laikai, kai buvo draudžiama bendrauti su tarybinės santvarkos priešais, juodaodžiais ar žydais jau seniai yra praeityje. Aš tų laikų nesiilgiu, o jūs?

NA NA
2012-02-24 10:08
Klausimas:
kas valdo kauną ,ar yra kaune milijonierių ,kurie nori kaunui padėti ekonomiškai atsigauti
Kęstutis Kriščiūnas Kęstutis Kriščiūnas
2012-02-24
Atsakymas:

Andrius Kupčinskas po rinkimų pasakė, kad Kauną nori valdyti oligarchai, kurie su pavydu žiūri į Kėdainius ir Pagėgius. Išmesdami iš mero posto R.Mikaitį, apribojome oligarchų valdžią Kaune.

As
2012-02-24 09:46
Klausimas:
Sveiki, kodel Kauno VW/Audi centre tvarkydamas savo automobili, prasete, kad saskaita butu rasoma, kad buvo tvarkytas savivaldybes automobilis?
Kęstutis Kriščiūnas Kęstutis Kriščiūnas
2012-02-24
Atsakymas:

Dar kartą pabrėžiu, kad nepadariau jokio nusikaltimo. Darkat patvirtinu, kad, palyginti su STT ir prokuratūra, esu nelygioje informacinėje kovoje. Taip pat vėl pabrėžiu, kad nesiekiama teisingumo, o siekiama mane apkaltinti.

medike
2012-02-24 01:18
Klausimas:
Medikai samprotauja, kad vien jusu pasirodymas gydymo istaigos teritorijoje pranasauja intrigas ir nesvarius sanderius. Kodel taip ikyriai kisotes i sveikatos prieziuros sfera, apie kuria nieko nenutuokiate ir jos nekuruojate?
Kęstutis Kriščiūnas Kęstutis Kriščiūnas
2012-02-24
Atsakymas:

Netikiu, kad jūs sveikatos srityje irgi kažką nutuokiate. Visose srityse, ne tik sveikatos, reikia sprendimų. Visada susitinku su gyventojais, atsiliepiu į pagalbos šauksmą ir manau, kad vien nuo mano dalyvavimo padoriems žmonės sveikata gerėja, o tiems, kuriems trūksta padorumo, gali sutrikti ir nervai.

Saulius
2012-02-23 21:18
Klausimas:
Įvardinkite savo darbovietes, kur per savo karjerą DIRBOTE, neminėkite tų, kur tik laiką leidote (UAB "Kauno vandenys" žinome, kad tik algą atsiimdavote).
Kęstutis Kriščiūnas Kęstutis Kriščiūnas
2012-02-24
Atsakymas:

Dirbau visokiose pareigose – nuo inžinieriaus ir vadybininko, Seimo nario iki mero pavaduotojo. Ir toliau tikiuosi dirbti, nes nedirbti nemoku. Yra tokių žmonių, kurie mano, kad darbas yra tik grovių kasimas. Matyt, darbo su kompiuteriu, dokumentais, žmonėmis nelaikote darbu. Tai yra jūsų bėda.

arnas
2012-02-23 21:14
Klausimas:
Kam labiausiai naudingas Jūsų nušalinimas iš savivaldybės ir pasitraukimas iš mero pareigų. Kaip Jums atrodo, kam atiteks vicemero kėdė?
Kęstutis Kriščiūnas Kęstutis Kriščiūnas
2012-02-24
Atsakymas:

Pažiūrėkite, kas labiausiai džiaugiasi viešoje erdvėje.

Leonidas M.
2012-02-23 20:12
Klausimas:
KESTUTI , miesto Taryboje jus pastoviai , GARSIAI GINCIDAMASIS , sudarydavote ispudi , jog esate labai saziningu ir Kauna bei jo gyventojus mylinciu , ju problemas ginanciu valdininku ? Tikroveje viskas priesingai - balsuojate dazniausiai uz kaunieciams nenaudingus projektus ir nutarimus , palaikote turciams pelningus siulymus , naudojates protekcijomis bei piktnaudziaujate tarnyba . Jus ka , kaip iprasta jusu partijoje , esate VEIDMAINIS ?
Kęstutis Kriščiūnas Kęstutis Kriščiūnas
2012-02-24
Atsakymas:

Prašau pateikti nors vieną pavyzdį iš jūsų pateiktų kaltinimų. Kaip jau rašiau, šmeižikų, užsakytų komentarų rašytojų nebijau ,nes juodinimas vyksta visą laiką, kai esu politikoje, nes savarankiški, atsisakantys aklai tarnauti žmonės nereikalingi sistemai. Kaip suprantu, jūs pasirinkote kelią, kuris man nepriimtinas.

Marija
2012-02-23 18:42
Klausimas:
Stebint Jūsų sulaikymą ir visą sukeltą ažiotažą spaudoje susidarė įspūdis, kad norėta padaryti didelį įspūdį vien todėl,kad esat principingas, doras politikas ir kitais būdais negalima pašalinti Jūsų iš politikos. Ar po viso to purvo nekyla minčių emigruoti? Žinokit- rinkėjai Jumis tiki ir laukia sugrįžtančio.
Kęstutis Kriščiūnas Kęstutis Kriščiūnas
2012-02-24
Atsakymas:

Ačiū visiems, suprantantiems šią padėtį Lietuvoje, kai vyksta kova tarp valstybės tarnybų, verslo oligarchų dėl valstybės valdymo.

Su jūsų palaikymu liksiu ir toliau politikoje.

digdong
2012-02-23 17:52
Klausimas:
Žiniasklaida pranešė kad teismas jus pusmečiui atitolino nuo savivaldybės. Neleidžia į ją net užeiti? Dar cituojama O.Leiputė: "Dėl K. Kriščiūno partijoje verda audringos diskusijos ir nuomonių yra visokių." Socialdemokratai jus ruošias išmes iš partijos ar kaip?
Kęstutis Kriščiūnas Kęstutis Kriščiūnas
2012-02-24
Atsakymas:

Esu sustabdęs narystę Socialdemokratų partijoje, kol vyksta tyrimas, kaip reikalauja partijos statutas.

Ačiū partijos pirmininkui ir kitiems kolegoms už palaikymą, ačiū šeimos nariams, giminėms, draugams, advokatams, kaimynams, nešusiems maisto produktų žmonai, kai buvau izoliaturiuje, užėjusiems palaikyti.

Ona
2012-02-23 17:22
Klausimas:
Laba diena, žinau Jus kaip sąžiningą žmogų, todėl klausimas toks: ar dar liko tikėjimo,kad kažką gero galima padaryti Kaunui ir kauniečiams, neužlipant ant "nuospaudų" verslo intrigantams? Stiprybės Jums ir Jūsų šeimai.
Kęstutis Kriščiūnas Kęstutis Kriščiūnas
2012-02-24
Atsakymas:

Ačiū už palaikymą. Tikrai sulaukiu daug palaikančių skambučių ir laiškų, nes žmonės atsirenka, kas yra kas. Vien dėl šių palaikančių žmonių visko mesti neišeina, nors ir kaip norėtųsi prisijungti prie gausėjančios emigrantų bangos.

Pasipriešinti verslo intrigantams galima tik visiems drauge per įvairiais organizacijas, sambūrius ir atsakingą balsavimą rinkimų metu.

shwebs
2012-02-23 17:19
Klausimas:
Pernelyg daug kalbų apie Jūsų draugystę su "Kauno tiltais" . Lyg tyčia jie laimi itin stambius konkursus Kaune. Išsklaidykite abejones, plyz.:D
Kęstutis Kriščiūnas Kęstutis Kriščiūnas
2012-02-24
Atsakymas:

Savivaldybėje yra Viešųjų pirkimų komisija, sudaryta iš administracijos darbuotojų. Į ją nepatenka nei meras, nei vicemeras, nei tarybos nariai. Sprendimai priimami teisės aktų nustatyta tvarka, galutinį sprendimą priima ne Kauno Viešųjų pirkimų komisija, o Viešųjų pirkimų tarnyba, esanti Vilniuje. Jai vadovauja Ž.Plytnikas. Taip buvo ir Panemunės tilto rekonstrukcijos konkurso atveju.

Rangovas su užsakovu pagal teisės aktus privalo bendrauti. O ponas ar ponia Shwebs, remontuodami savo būstą, visus sprendimus priimti, matyt, paliekate darbininkams, o patys nesikišate ir nebedraujate su jais?

dana
2012-02-23 16:38
Klausimas:
Ar tiesa ,kad i savivaldybes Taryba stengiasi patekti asmenys,kurie suinteruosti ,kaip laimeti ivairius konkursus? Ar Jus su tuo nesusijes?
Kęstutis Kriščiūnas Kęstutis Kriščiūnas
2012-02-24
Atsakymas:

Jau minėjau, kad profesorius R.Lazutka yra nustatęs, kad nuo to laiko, kai į valdžią pradėjo eiti milijonieriai, pragyvenimo lygio skirtumas tarp turtingųjų ir neturtingųjų pradėjo dar greičiau didėti. Milijonieriai, eidami į valdžią, žada pritaikyti savo "sėkmingo" verslo patirtį. Tarybiniais laikais mes mokėjome skaityti tarp eilučių. Kadangi aš tuos laikus dar atsimenu, tai tokius jų pareiškimus skaityčiau taip: daugiau nei 800 litų per mėnesį neuždirbsite, pamirškite šeimas, dirbsite vergiškomis sąlygomis.

Keista, bet atsiranda sutinkančiųjų su tokiais kandidatų į Seimą ar miesto tarybas pasiūlymais.

Artūras
2012-02-23 16:14
Klausimas:
Ką Jūsų žmona sakydavo vaikams, kai jums kalint, vaikai paklausdavo, kur dingo tėtis. Kaip elgdavotės, kai savivaldybėje kas nors tiesiogiai ar netiesiogiai pasiūlydavo kyšį.
Kęstutis Kriščiūnas Kęstutis Kriščiūnas
2012-02-24
Atsakymas:

Jei reikalinga konsultacija dėl psichologinės pagalbos, kreipkitės į žmoną. Gal ji atidarys įmonę, teikiančią psichologijos paslaugas, galės jums patarti, kaip įveikti tokią situaciją.

Savivaldybėje kyšio man niekas nesiūlė, nes protingi žmonės supranta, kas yra miesto tarybos narys ir vicemeras. Jų veiklą reglamentuoja Lietuvos teisės aktai.

larsas
2012-02-23 15:56
Klausimas:
Labą dieną, Jūsų, p.Kriščiūnai, elgesys puikiausiai atskleidė, kodėl politikai taip nori savivaldybės įmonių. Automobilio remontas už valdiškus pinigus, spėju, tik žiedeliai, tiesa?
Kęstutis Kriščiūnas Kęstutis Kriščiūnas
2012-02-24
Atsakymas:

Mano pozicijos šios provokacijos nepakeis, visada stengiausi ir stengsiuosi padėti žmonėms, todėl ir dalyvauju politikoje.

O šmeižiančių, pavydinčių žmonių visada buvo ir bus, bet į pavyduolius ir šmeižikus nekreipiu dėmesio jau seniai.

Oneginas
2012-02-23 15:48
Klausimas:
Buves administracijos direktorius ir jusu partietis A.Navakauskas sake, kad vis bandydavo jus atkalbeti nuo nesaziningo elgesio, bet nelabai sekesi. Gal padaret isvadas?
Kęstutis Kriščiūnas Kęstutis Kriščiūnas
2012-02-24
Atsakymas:

Žmonės, kurie sako "Pakentėkime, palaukime, prisitaikykime", "Yra, kaip yra", kas mane ypač pykdo, niekada nebuvo ir nebus mano autoritetais. Politikoje dalyvauju ne todėl, kad prisitaikyčiau prie esamų negerovių, o todėl, kad noriu pakeisti neteisingą sistemą, kuri dabar Lietuvoje įsitvirtinusi. Taigi į žmones, dalijančius patarimus nepadėti kitiems žmonėms, o padėti sistemai, turėčiau neigiamai reaguoti ne tik aš, bet ir visi Lietuvos gyventojai.

Norkus
2012-02-23 15:35
Klausimas:
Su kuriuo žurnalistu Jums bendrauti patinka labiausiai?
Kęstutis Kriščiūnas Kęstutis Kriščiūnas
2012-02-24
Atsakymas:

Labiausiai patinka bendrauti su žurnalistu, turinčiu savo mąstymą ir nepasiduodančiu užsakymams.

Orb
2012-02-23 15:29
Klausimas:
Tapote bedarbiu. Kur žadate darbintis?
Kęstutis Kriščiūnas Kęstutis Kriščiūnas
2012-02-24
Atsakymas:

Bedarbystė apskritai yra Lietuvos gėda. Ta mūsų gėda jau bado akis visoje ES.

Kai pasirinkau politinę veiklą, žinojau, kad bus momentų, kai neturėsiu darbo. Toks etapas, kai likau be darbo, jau yra gal ketvirtas mano gyvenime.

Hem
2012-02-23 15:21
Klausimas:
Sakot kad įvykdytas politinis susidorojimas. Drąsus vyras rėžtų tiesiai: mane pakišo tie ir tie. Ar esi drąsus, įvardinsi kas tie susidorotojai?
Kęstutis Kriščiūnas Kęstutis Kriščiūnas
2012-02-24
Atsakymas:

Už drąsą ir vyriškumą jau sulaukiau antro teisminio proceso. Toliau būsiu drąsus ir vyriškas, o platesnių komentarų dėl vykstančio tyrimo šiandien pateikti negaliu.

Prosta Marija
2012-02-23 15:09
Klausimas:
Cituoju: "Buvusį Kauno vicemerą įklampino pokalbiai telefonu ir dvi sąskaitos savivaldybės įmonei „Automobilių stovėjimo aikštelės” už asmeninės mašinos remontą. Aiškėja, kad K. Kriščiūnas dvi 1500 ir 2900 litų sąskaitas už asmeninio automobilio remontą atidavė apmokėti savivaldybės įmonės „Automobilių stovėjimo aikštelės” direktoriui Algimantui Puidokui. STT taip pat užfiksavo K. Kriščiūno pokalbį telefonu, kai jis tarėsi dėl savo visuomeninės padėjėjos buto remonto." Noriu paklausti , kaip manote, ar jus sueme tik uz va tokiu reikaliuku tvarkyma, ar uz kur kas didesnius dalykus, o uz valdiskus pinigus remontuojama masina ar butas buvo tik pretekstas suemimui?
Kęstutis Kriščiūnas Kęstutis Kriščiūnas
2012-02-24
Atsakymas:

Ir jūs, ir aš skaitėme, kad buvo renkami parašai mano interpeliacijai. Buvo daromas spaudimas koalicijos partneriams keisti koalicijos sudėtį ir ypač mane, žiniakslaidoje pasirodė straipsniai apie mano veiklą, susijusią su gatvių remontu, privatizavimu, kitais ūkiniais miesto reikalais. Vienas labai turtingas miesto gelbėtojas televizijos eteryje man siūlė atsistatydinti. Kadangi politine kova nepavyko mūsų įveikti, buvo pasitelktos kitos priemonės.

Kaip jau minėjau, bylos komentuoti negaliu, kai aplinkui visi komentuoja ir toliau vykdo iš anksto sutartą apkaltinamąjį procesą. Galiu pasakyti, kad esu nekaltas.

Manson
2012-02-23 15:01
Klausimas:
Kazin kodel visi politikai su antrankiais kaip ir tamsta ima saukti "politinis susidorojimas". Negi neimanoma sugalvot ko nors naujesnio, originalesnio...
Kęstutis Kriščiūnas Kęstutis Kriščiūnas
2012-02-24
Atsakymas:

Pirmiausia, ne visi politikai šaukia, bet, kaip rodo apklausos, beveik visi žmonės sutinka, kad Lietuvoje teisdingumo nėra. Kaip jau minėjau, mano atveju pritaikytos visiškai neadekvačios priemonės, pažeidžiančios visas demokratines normas. Tai rodo ir nuolatinis mano tampymas po teismus, demonstruojant žurnalistams, nors buvo surašyti įgaliojimai, kurie leidžia advokatams man atstovauti. Taip pat buvo didžiulis dėmesys žiniasklaidoje su politinių openentų plačiais komentarais ir pačių sugalvotom versijom.

Smalsuss
2012-02-23 14:59
Klausimas:
Sveiki. Kęstuti, jums uždrausta artintis prie savivaldybės ir bendaruti su 10 asmenų, tiesa? Gal atskleistumėt sąrašą kas jie tokie?
Kęstutis Kriščiūnas Kęstutis Kriščiūnas
2012-02-24
Atsakymas:

Pasikartosiu – turite kreiptis į STT ir prokuratūrą, galbūt jie pakomentuos, ką, mano manymu, daro iki šiol. O man komentuoti uždrausta. Tokiu būdu mes visuomenės informavimo srityje turime nevienodas galimybes.

Lione
2012-02-23 14:55
Klausimas:
Kaip maistas izoliatoriuje? Konservatorius Balasavicius is sios istaigos isleistas buvo isleistas labai sukudes. Ar numetete svorio? Ka patartumete tiems, kurie ten atsidurs -gal kojines siltas pasiimti ar pan.
Kęstutis Kriščiūnas Kęstutis Kriščiūnas
2012-02-24
Atsakymas:

Šiltos kojinės visada į naudą. Studentai bendrabutyje maisto visai negauna, o izoliatoriuje – maistas už mokesčių mokėtojų pinigus, juos būtų galima sutaupyti netaikant pernelyg griežtų kardomųjų priemonių, kurios visiškai neatitinka ES ir demokratinių valstybių supratimo apie žmogaus teises, nekaltumo prezumpciją ir visiškai neadekvačiai taikytos mano atveju.

Markevičius
2012-02-23 14:52
Klausimas:
Skaičiau, kad esate kaltinamas jog savivaldybės kontroliuojama bendrovė "Automobilių stovėjimo aikštelės" už valdiškus pinigus remontavo jūsų automobilį, keitė padangas. Suma - kažkur 4500 litų. Ar geros padangos, ar gerai meistriukai sutvarkė? Beje, koks tas automobilis?
Kęstutis Kriščiūnas Kęstutis Kriščiūnas
2012-02-24
Atsakymas:

Man ši informacija nežinoma. Turite kreiptis tikslios informacijos į STT ir prokuratūrą.

Tačiau jūsų klausimas darkart parodo, kad Lietuvoje siekiama vykdyti ne teisinį procesą, o apkaltinamąjį procesą, kaip šiuo metu vyksta su manimi, ir kaip vyko su buvusiu Ūkuio ministru D.Kreiviu ar amžiną atilsį VSD karininku V.Pociūnu.

Lutė
2012-02-23 14:43
Klausimas:
Ar jau bendravote su kitais savo likimo draugais - A.Puidoku etc.? Kaip jie jaučiasi?
Kęstutis Kriščiūnas Kęstutis Kriščiūnas
2012-02-24
Atsakymas:

Nebendravau, nes žiniasklaidoje skaitau, kad neleidžiama. Tačiau noriu perduoti kuo nuoširdžiausius linkėjimus visiems, stiprybės. O dėl A.Puidoko noriu pasakyti, kad sergantį žmogų, mano žiniomis, po insulto, uždaryti į izoliatorių yra tiesiog nežmoniškas susidorojimas, ir, kas galėtų paneigti, kad tai buvo padaryta siekiant dar labiau pakenkti tam žmogui.

Kauniete
2012-02-23 14:42
Klausimas:
Ar politika iš tikrųjų yra toks nešvarus "reikalas", kaip galima sakyti, vertinant Jūsų istoriją pagal Jūsų versiją - t.y., kad esate nekaltas ir tampate susidorojimo auka? Jei, kaip Jūs sako, esate nekaltas, kas galėjo Jus "pakišti"?
Kęstutis Kriščiūnas Kęstutis Kriščiūnas
2012-02-24
Atsakymas:

Taip, politika yra nešvarus reikalas, ypač nuo tada, kai Lietuvoje į politiką pradėjo eiti milijonieriai, norėdami tenkinti savo interesus.

Tie žmonės, kurie turi savo poziciją, nuomonę, yra visaip triuškinami, naudojant net specialiąsias tarnybas, norint juos arba išvaryti iš politikos, arba pajungti savo interesams.
Kas mane galėjo pakišti, gali paaiškėti peržiūrėjus "Kauno dienos" puslapius, kuriuose labai matosi šmeižiantys ir besidžiaugiantys asmenys, įsižeidę, kad ir dėl prie prabangaus automobilio priklijuotų baudos kvitų.

Jul4
2012-02-23 14:40
Klausimas:
Kaip atrodė jūsų kamera? Ką veikėte?
Kęstutis Kriščiūnas Kęstutis Kriščiūnas
2012-02-24
Atsakymas:

Sveiki! Dėkoju ir policijos, ir izoliatoriaus darbuotojams, nes jie yra aukšto profesionalumo, mandagūs, kultūringi žmonės. Linkėjimai jiems. Kamera buvo panaši į studentų bendrabutį.

Noriu pridurti, kad visos man taikytos Specialiųjų tarnybų priemonės yra neadekvačios, perteklinės, panašios į policinės valstybės.

Pasiūlyk svečią

*Jūsų pateikti asmens duomenys bus naudojami pasiūlymo administravimo tikslais

Visas archyvas

Daugiau...