Portalo svečias

Rimantas Sinkevičius

Rimantas Sinkevičius

Susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius sausio 21 d. 15.30 val. atsakys į portalo skaitytojų klausimus apie "Rail Baltica" vėžę, Panemunės tilto finansavimą ir kitus svarbius projektus. Užduokite klausimą!

Rodeo
2014-01-21 12:34
Klausimas:
Atvykęs į Kauną turbūt dar kartą susipažinote su mūsų gatvių būkle. Ar yra Lietuvoje miestas su baisesnėmis gatvių duobėmis? Kaip manote, kokios šio Kauną garsinančio reiškinio priežastys?
Mykolas Keinas
2014-01-21 12:26
Klausimas:
Sveiki, Ministre, Norėčiau paklausti ar Vyriausybė yra tvirtai pareiškusi, o gal ketina tvirtai pareikšti, kad Rail Baltica projektas bus tikrai vykdomas ir ES finansavimu bei visu projektu rizikuoti neketinama? Ar šiuo atveju derantis su Estija yra naudingiau tokio patvirtinimo bent kurį vengti, kad sustiprinti savo derybines pozicijas, sukeliant Estijai nerimą dėl viso projekto baigties? Ačiū.
Viktoras Kaminskas
2014-01-21 11:57
Klausimas:
Uzimant susisiekimo ministro pareigas atsakomybe uz pasisakyma yra kitokia ,negu eilinio piliecio,nes paskui net ir tarptautiniu lygiu ,buna adekvatus ivertinimas.Jusu neapgalvotas pasakymas,apie tilta einanti i ,,sodus,,izeide daugeli kaunieciu,nes tas tiltas jungia tukstancius gyventoju.
Tomas Stasevskij
2014-01-21 11:20
Klausimas:
Gerb. Ministre daug yra kalbama apie RailBatica, tačiau kodėl jau dabar nėra susisiekimo traukiniais su Ryga, Talinu iš Vilniaus ir Kauno, kai techniškai tam galimybė yra. Kodėl nėra gero susisiekimo su Varšuva iš Vilniaus, kai yra senasis geležinkelis per Gardiną?
Rajono gyventojas
2014-01-21 11:06
Klausimas:
Gerb.ministre Ar nemanote apsvarstyti galimybės tiesti Rail Baltica geležinkelį maršrutu Marijampolė - Alytus - Vilnius- Panevėžys? Nutiesus šiuo maršrutu magistralė pailgėtų nežymiai ir estai neturėtų pagrindo piktintis, kad daromas koks nors vingis. Tokiu būdų pavyktų išvengti didelių biudžeto išladų išperkant spekuliantų iš anksto supirtas žemes tiesiant magistralę per Kauną?
Paulius Stulpinas
2014-01-21 10:58
Klausimas:
Gerb. ministre, 2013 rugsėjo 16d. penkių valstybių susisiekimo ministrų pasirašytos deklaracijos 5 punkte teigiama, kad Vilnius bus prijungtas prie Rail Baltica geležinkelio linijos, kaip viena iš TEN-T Šiaurės jūros - Baltijos koridoriaus atkarpų, kuri gali pritraukti iki 85% finansavimo iš CEF fondo. 1) Kokie yra esminiai šio punkto Lietuvos ir Estijos derybininkų interpretavimo skirtumai? 2) Kodėl Lietuvos vyriausybė primygtinai siūlo keisti Rail Baltica (Lenkija - Kaunas - Ryga - Talinas) trasą, į ją įtraukiant naują atkarpą arba ją išvis keičiant, užuot darant du atskirus, iš CEF finansuojamus, projektus? Ką šiuo klausimu siūlo ar pataria Europos transporto komisaras?
Juozas
2014-01-21 10:21
Klausimas:
Vyriausybė iš surenkamo degalų akcizo Kaunui skyrė tik 10 ml.Lt. O kiek skirdavo konsevatorių vyriausybė ?
Viktoras Sadauskas
2014-01-21 10:14
Klausimas:
1.Mieste daugybė stendų, kaltinančių vyriausybę, kad iš surenkamų mieste akcizų už kurą 200 ml.Lt Kauno gatvėm skiriama tik 10 ml.Lt . Ar tai ne priešrinkiminė agitacija? Įdomu kokia dalį skirdavo Kubiliaus vyriausybė ? 2.Per televizija viceministras (pavardės neprisimenu) pareiškė, kad duobes lyginti netikslinga - tikslingiau gatves remontuoti kapitališkai . Be abejo tai teisinga, tačiau tam irgi reikia keliasdešimt kartų daugiau lėšų, o kur jų gauti viceministras nutylėjo. Kauno valdžia dabar minėtą pasiūlymą įgyvendina - vienos gatvės tvarkomos o kitose duobės tik gilėja. Tokių duobėtų gatvių Kaune niekad nebuvo.
rokas
2014-01-21 09:53
Klausimas:
Gal teko būti "soduose", į kuriuos veda kelias per Panemunės tiltą?
Mindaugas
2014-01-21 09:42
Klausimas:
Ministre, ar galėtumėte pažadėti, kad dar šiais metais Panemunės tilto statybai Vyriausybė skirs ne mažiau kaip 15 mln. lt. iš Valstybės investicijų programos ir gal galite pasakyti ar planuojate 2014 m. pabaigoje iš savo rezervo skirti pinigų tam pačiam Panemunės tiltui?
Mindaugas
2014-01-21 09:38
Klausimas:
Gerb. Ministre, šiandien "Kauno dienoje" viena iš taip vadinamų politinių nevyriausybinių organizacijų išspausdino savo reklaminį straipsnį, kuriame teigiama, kad Rail Baltica II projektas iš vis aplenks Kauną. Gal galėtumėte aiškiai ir tiksliai pasakyti kaip bus ištikrųjų? Ar planuojama yra tik atkarpa nuo Kauno iki Vilniaus ar Kauną planuojama išvis aplenkti?
audrius
2014-01-21 09:37
Klausimas:
Jeigu Jūsų nuomone Rail baltica II privalo eiti per Vilnių, kodėl jau 15 metų nėra tiesioginio traukinio Vilnius Ryga? Teoriškai šis traukinys jau dabar turėtų būti ir turėtų būti pilnas keleivių bei kursuoti 5 kartus per dieną.
audrius
2014-01-21 06:02
Klausimas:
Vyriausybė Vilniaus oro uosto populiarinimui skyrė 26 milijonus litų iš Valstybės biudžeto. Tuo tarpu Kauno oro pupoliarinimui neskiria nei lito. Kodėl daroma išimtis vienam oro uostui? Ar Lietuvai nėra per brangu neturėti oro uostų plėtros strategijos bei išlaikyti 3 oro uostus? Visada buvo teigiama, kad Kaune privalo skraidyti pigios avialinijos, o Vilniuje brangios. Kada bus grįžta prie šios strategijos?
audrius
2014-01-21 05:59
Klausimas:
Šiuo metu iš Vilniaus į Kauną traukiniu galima nuvykti per 55 minutes. Sakykite, ar Jūs manote, kad šio laiko sutrumpinimas 10 minučių, nutiesius Rail baltica II yra vertas Milijardo eurų?
audrius armalis
2014-01-21 05:53
Klausimas:
Ko verta Rail Baltica II, jei Lenkijoje greitaeigis geležinkelis į Lietuvos pusę numatomas tiesti ne ankščiau 2030 metais? Kadangi Railbaltica II skirta tik keleivių vežimui, kas dengs keleivių vežimo nuostolius, nutiesius "auksinę" geležinkelio liniją į Vilnių, kai šiuo metu kasdien Berlyno pusėn važiuoja 1 autobusas, Rygos pusėn 5 autobusai per dieną?
Renatas Banionis
2014-01-20 22:51
Klausimas:
Kada bus is esmes tvarkomas krasto kelias Nr. 130 Kaunas-Prienai-Alytus? Juk tai vienas labiausiai apkrautu Lietuvos keliu?
Daniela Juras
2014-01-20 20:09
Klausimas:
Kodėl eurovėžė būtinai turi eiti per sostinę?Gal būtų pigiau,biurokratų arimiją sumažinus bent per pus, sostinę perkelti įKauną?Geležinkelio eurovėžė per Kauną būtų patogesnė ne tik mūsų šiauriniams kaimynams,bet irLietuvai,nes būtų trumpesnė ir eitų per šalies centrą.
Daniela Juras
2014-01-20 20:06
Klausimas:
Kodėl eurovėžė būtinai turi eiti per sostinę?Gal būtų pigiau,biurokratų arimiją sumažinus bent per pus, sostinę perkelti įKauną?Geležinkelio eurovėžė per Kauną būtų patogesnė ne tik mūsų šiauriniams kaimynams,bet irLietuvai,nes būtų trumpesnė ir eitų per šalies centrą.
Gediminas
2014-01-20 19:34
Klausimas:
Lapkričio mėnesį teigėte: „Jeigu savivaldybės sutinka projektui skirti savų lėšų, tuomet daugiau gali prisidėti ir centrinė valdžia”, – įsitikinęs R.Sinkevičius. Panemunės tilto statyba vyksta praktiškai iš miesto pasiskolintų pinigų o Jūs teigiate kad miestas per mažai prisideda prie šio projekto? Gal galėtumėte palyginti kiek Birštonas skiria savo miesto(ne kelių direkcijos) pinigų 4 projektams kuriems skyrėte papildomai (dalindamas 7,8 mln litų) 1,2 mln litų?
keliautoja
2014-01-20 19:23
Klausimas:
Gal į Lietuvą planuoja įžengti dar kokia skrydžių bendrovė? Būtų puiku, jei turėtume galimybę pasinaudoti įvairesniais maršrutų pasiūlymais.
Gediminas
2014-01-20 19:20
Klausimas:
Sveiki ministre, norejau pasiteirauti kodel nieko nedaroma kelyje Kaunas, Prienai, Alytus atkarpoje Kaunas Prienai? Ši atkarpa yra viena iš labiausiai apkrautų atkarpų Lietuvoje, o tiesiami keliai kurių apkrovimas yra keletą kartų mažesnis ir drįstu teigti vedantys į sodus kaip pvz. Vilnius Švenčionys Zarasai?
mėta
2014-01-20 19:16
Klausimas:
Ar, Jūsų nuomone, Lietuvoje pakanka dviračių takų? Kiek ir kur daugiausia jų planuojama nutiesti artimiausioje ateityje?
klausimas
2014-01-20 19:15
Klausimas:
Kaip vertinate eismo saugumo situaciją šalies keliuose? Juk apie tai turi galvoti ne tik policija, ar ne?
ZENONAS ŠALNA
2014-01-20 17:49
Klausimas:
Geležinkelio ,,Rail Baltica'' atkarpa bus ir Aleksoto seniūnijos teritorijoje. Prašome atsakyti, kodėl Aleksoto bendruomenei nebuvo pristatyta vėžės saugumo užtikrinimo priemonės ties esamomis pervažomis bei kaip bus išspręstas pėsčiųjų saugaus perėjimo klausimas ties esamomis perėjomis per geležinkelį? Judriausia perėja yra nusileidus laiptais iš Fredos, ties buv. Elektros gamykla Piliakalnio g. Aleksoto bendruomenės centras
Mantas Visockas
2014-01-20 17:11
Klausimas:
Centrinei valdžiai pakėlus Kauno miesto skolinimosi limitą ir suteikus galimybę tilto statyboms papildomai pasiskolinti 25-30 mln. litų, Panemunės tiltui skiriama tik 12 mln. litų. Likusios lėšos bus nukreiptos kitiems projektams. Kai buvo prašoma pakelti skolinimosi limitą, tikslu aiškiai buvo įvardijamas Panemunės tiltas, tačiau finale tiltui nuspręsta skirti tik trečdalį sumos. Nors meras viešai žadėjo, kad transporto eismas tiltu bus atnaujintas 2015 metais, tačiau finansavimas tam numatomas per mažas. Ar nemanote, kad Kauno savivaldybė manipuliuoja suteikta galimybe pasiskolinti daugiau?
Povilas Mačiulis
2014-01-20 14:27
Klausimas:
Gerb. Ministre, prašau patikinti, kad tikrai nėra svarstoma galimybė Kauną išmesti iš "Rail Baltica 2" vėžės, o tik aptariama galimybė įrengti atšaką Kaunas-Vilnius.
klausimas
2014-01-20 14:24
Klausimas:
Ar vis dar planuojama sujungti Vilniaus, Palangos ir Kauno oro uostus i vieną? Nemanot, kad Kauno oro uostas galėtų veikti savarankiškai, juk ir taip jo plėtra viena sparčiausių.
kauniete
2014-01-20 14:22
Klausimas:
kodėl Kaunas visada skriaudžiamas ir miestui skiriama mažiau lėšų gatvių tiesimui ir tvarkymui nei Vilniui. Kaip pvz., Vilniaus aplinkkelio tiesimas finansuojamas valstybės lėšomis, o Kaunui metamas atsakymas - pasidarykite už savo pinigus. Kur teisybė?
Keleivė
2014-01-20 13:01
Klausimas:
Gerb. Ministre, ne vienas važiuojantis mažąja geležinkelio atšaka iš Vilniaus geležinkelio stoties į tarptautinį Vilniaus oro uostą ir atgal koneveikia nepatogų traukinuką dėl itin aukštų laiptų. Jais stebisi ir lietuviai, ir užsienio svečiai... Ar nebuvo galima apie tai pagalvoti ir keleiviams įrengti patogesnį, kad nereikėtų aukštai tįsti sunkių lagaminų? Ar nežada jo pakeisti? Juk beveik visi čia vyksta su sunkiais nešuliais. Ačiū už atsakymą.
Duobės
2014-01-20 12:58
Klausimas:
Kaunas garsėja kaip duobių ir kraterių miestas. Ar ministerija gali padėti sutvarkyti šią Kauno gėdą?
Simonas
2014-01-20 12:56
Klausimas:
Ministre, ar jums negėda dėl pasakymo, kad Panemunės tiltas veda į sodus. Taip jus įžeidėte Kauno miesto gyventojus - panemuniečius. Kada pagaliau bus baigtos Panemunės tilto statybos?
Valdas Kavaliauskas
2014-01-20 06:10
Klausimas:
Kokie jausmai užplūdo, kai Kremlius pasirinko būtent Jus sužlugdyti strateginį projektą Rail Baltica su nesąmoningomis kalbomis "mes be Vilniaus nestatysim"? Pasididžiavimo? Užgriuvusios atsakomomybės?
Alvydas
2014-01-19 17:48
Klausimas:
Laba diena, Ministre , matome kad Jums is tikrųjų rūpi tik Vilnius, o gal Jūs esate ne Lietuvos o Vilniaus logistikos ministras ? Gal Jusu ateities planai yra perkelti ir Klaipedos uosta į Vilnių kad galetumet prilygti Rygai ir Talinui ? Jus, mano galva , turetumete daugiau galvoti apie savo sali , o ne apie Vilniu, nes Vilniui ir taip per daug gerai lyginant su kita salies dalimi
Vytautas
2014-01-18 21:03
Klausimas:
gal galetumete pasakyti TIKRUOSIUS rail baltica marsruto keitimo ir projekto trikdymo motyvus? nes vien zodzio "sostine" juk neuztenka. ar Jus asmeniskai turite kazka pries Kauna ir kauniecius? pasakykite atvirai ir taps viskas aisku, nes dabar visa valstybe tampa pajuokos objektu
vidas
2014-01-18 12:17
Klausimas:
Pasiziurejus kokius kelius turejome prie ruso ir ka dabar turime,apart juoku is lenkijos keliu visos vyriausybes nieko nenuveike kad butu keliai nemazesniu tempu kaip prie rusu gerinami.Tad ka norite kalbekite o mes lietuvos gyventojiai matome tikrus jusu darbus.
Alfas Vingys
2014-01-18 11:56
Klausimas:
Kada nustosit kišti pinigus į žvyrkelių ir kaimo kelių remontą. Ten vienas ar du automobiliai per dieną pravažiuoja, o kelių remontas kainuoja milijonus. Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje keliai labai prastos kokybės, tačiau automobilių gausybė. Juk būtent čia, miestuose, gyvena mokesčių mokėtojai, o kaime tik girtuokliai ir senukai.
Rūta Zabielienė
2014-01-17 20:23
Klausimas:
Prašau paaiškinti, kur prapuolė praeitos kadencijos Vyriausybės ir Susisiekimo ministro E.Masiulio žadėti 70 mln.lt Panemunės tilto statybai? Juk tai gyvybiškai svarbus objektas ne mažiau 50 000 kauniečių, kodėl ignoruojate mūsų poreikius, neskirdami jo statybai reikiamų lėšų sumos ir vadindami šį objektą "tiltu į sodus"? Jeigu taip ir būtų, ar soduose gyvena ne žmonės, ne tie patys Lietuvos respublikos piliečiai?
Edmundas
2014-01-17 18:31
Klausimas:
,,Rail Baltica''vėžės tikslas-trumpiausiu keliu greitai nuvažiuoti iš Helsinkio į Berlyną.Vėžę tiesiant ne per Kauną,o per Vilnių,daromas lankas,kelias gerokai pailgėja.Kokie motyvai taip pailginti kelią?Ar norima ir toliau viską koncentruoti Vilniuje,kuris ir taip jau dūsta nuo transporto?
Edmundas
2014-01-17 18:23
Klausimas:
Kodėl ministras arogantiškai nesilaiko savo veikloje tęstinumo principo-ankstesnė valdžia buvo numačiusi finansuoti Kauno Panemunės tilto statybą,tačiau prasidėjus darbams,nugriovus seną tiltą, finansavimas nepagrįstai buvo nutrauktas.Argumentuojama,esą tai ne svarbus vietinės reikšmės objektas,nors dabar dėl to kenčia ne tik miesto,bet ir aplinkinių gyvenviečių ir rajonų gyventojai,visi šalies žmonės,kurie iš tos pusės važiuoja į Kauną.Tokį ministro elgesį gyventojai žada prisiminti per rinkimus.
Rodeo
2014-01-21 12:34
Klausimas:
Atvykęs į Kauną turbūt dar kartą susipažinote su mūsų gatvių būkle. Ar yra Lietuvoje miestas su baisesnėmis gatvių duobėmis? Kaip manote, kokios šio Kauną garsinančio reiškinio priežastys?
Rimantas Sinkevičius Rimantas Sinkevičius
2014-01-21
Atsakymas:
Šio reiškinio priežasčių yra daug, bet pagrindinis – lėšų trūkumas gatvių priežiūrai, tvarkymui, plėtrai ir Miesto tvarkymo skyriaus ūkiškumo stoka. Per pastaruosius trejus metus Kauno gatvėms didžiausia suma buvo skirta 2013 metais – beveik 18 mln. litų. Šiemet ta suma dar padidės 2-2,5 mln. litų. Manau, kad ir miesto savivaldybė savo biudžete turėtų numatyti didesnes sumas gatvių priežiūrai. Turiu pasakyti, kad, palyginti su Vilniumi, pernai šalia valstybės skirtų lėšų Kaunas gatvėms skyrė 65 proc. savivaldybės pinigų, tuo tarpu Vilnius – 112 proc. Praeityje tie skirtumai buvo net iki 10 kartų didesni, t. y. Vilnius gatvių tvarkymui iš savo biudžeto numatydavo gerokai didesnes sumas. Labai svarbu, kad atliekant gatvių perkasimo darbus(klojant vamzdžius, kabelius ir kt.) būtų tinkamai atstatyta kelio danga.
Mykolas Keinas
2014-01-21 12:26
Klausimas:
Sveiki, Ministre, Norėčiau paklausti ar Vyriausybė yra tvirtai pareiškusi, o gal ketina tvirtai pareikšti, kad Rail Baltica projektas bus tikrai vykdomas ir ES finansavimu bei visu projektu rizikuoti neketinama? Ar šiuo atveju derantis su Estija yra naudingiau tokio patvirtinimo bent kurį vengti, kad sustiprinti savo derybines pozicijas, sukeliant Estijai nerimą dėl viso projekto baigties? Ačiū.
Rimantas Sinkevičius Rimantas Sinkevičius
2014-01-21
Atsakymas:
Vyriausybė yra tvirtai pareiškusi, kad projektas bus vykdomas, ir rizikuoti prarasti ES pinigus neketinama. Tačiau galutinį sprendimą dėl trasos maršruto ir projekto įgyvendinimo priims Seimas, nes projekto vertė viršija 50 mln. eurų ir tokį kelią numato anksčiau priimti mūsų teisės aktai. Šią prievolę numato Lietuvos respublikos įstatymai.
Viktoras Kaminskas
2014-01-21 11:57
Klausimas:
Uzimant susisiekimo ministro pareigas atsakomybe uz pasisakyma yra kitokia ,negu eilinio piliecio,nes paskui net ir tarptautiniu lygiu ,buna adekvatus ivertinimas.Jusu neapgalvotas pasakymas,apie tilta einanti i ,,sodus,,izeide daugeli kaunieciu,nes tas tiltas jungia tukstancius gyventoju.
Rimantas Sinkevičius Rimantas Sinkevičius
2014-01-21
Atsakymas:
Gerbiamas V. Kaminskai, tokio mano pasisakymo nebuvo. Savo kadencijos pradžioje, lankydamasis Kauno rajono savivaldybėje, buvau paklaustas, kaip bus su tais žvyrkeliais, kurie į savivaldybės balansą papuolė iš sodų bendrijų, ir kada jie bus asfaltuojami. Kitas man užduotas klausimas buvo dėl Panemunės tilto statybų. Mano atsakymai buvo, kad žvyrkelių asfaltavimas į sodus dar palauks, o Panemunės tilto statybų finansavimą turėjo suderinti miesto savivaldybė, nes tai ypatingai svarbus ir brangus objektas. Deja, viešoje erdvėje buvo suplakta taip, kad pasirodė, jog Panemunės tiltas veda į sodus. Visą laiką maniau, kad Panemunės tiltas yra labai svarbus Kauno miesto gyventojams, verslui ir visai miesto infrastruktūrai.
Rajono gyventojas
2014-01-21 11:06
Klausimas:
Gerb.ministre Ar nemanote apsvarstyti galimybės tiesti Rail Baltica geležinkelį maršrutu Marijampolė - Alytus - Vilnius- Panevėžys? Nutiesus šiuo maršrutu magistralė pailgėtų nežymiai ir estai neturėtų pagrindo piktintis, kad daromas koks nors vingis. Tokiu būdų pavyktų išvengti didelių biudžeto išladų išperkant spekuliantų iš anksto supirtas žemes tiesiant magistralę per Kauną?
Rimantas Sinkevičius Rimantas Sinkevičius
2014-01-21
Atsakymas:
Jūsų siūlymas yra vienas iš galimų variantų. Visų variantų vertinimo studijos yra atliekamos, ir tik jomis remiantis bus priimti sprendimai.
Paulius Stulpinas
2014-01-21 10:58
Klausimas:
Gerb. ministre, 2013 rugsėjo 16d. penkių valstybių susisiekimo ministrų pasirašytos deklaracijos 5 punkte teigiama, kad Vilnius bus prijungtas prie Rail Baltica geležinkelio linijos, kaip viena iš TEN-T Šiaurės jūros - Baltijos koridoriaus atkarpų, kuri gali pritraukti iki 85% finansavimo iš CEF fondo. 1) Kokie yra esminiai šio punkto Lietuvos ir Estijos derybininkų interpretavimo skirtumai? 2) Kodėl Lietuvos vyriausybė primygtinai siūlo keisti Rail Baltica (Lenkija - Kaunas - Ryga - Talinas) trasą, į ją įtraukiant naują atkarpą arba ją išvis keičiant, užuot darant du atskirus, iš CEF finansuojamus, projektus? Ką šiuo klausimu siūlo ar pataria Europos transporto komisaras?
Rimantas Sinkevičius Rimantas Sinkevičius
2014-01-21
Atsakymas:
Vakarykščiame ES transporto komisaro Siim Kallas‘o pasisakyme jūs rasite atsakymą į šį klausimą.
Juozas
2014-01-21 10:21
Klausimas:
Vyriausybė iš surenkamo degalų akcizo Kaunui skyrė tik 10 ml.Lt. O kiek skirdavo konsevatorių vyriausybė ?
Rimantas Sinkevičius Rimantas Sinkevičius
2014-01-21
Atsakymas:
Skaičiai panašūs, tik buvusios Vyriausybės skirta suma – šiek tiek mažesnė. Šiais metais vietinių kelių priežiūrai ir remontui skirta apie 50 mln. litų didesnė suma. Tikėtina, kad iš šios sumos Kaunas papildomai gaus 2-2,5 mln. litų.
Viktoras Sadauskas
2014-01-21 10:14
Klausimas:
1.Mieste daugybė stendų, kaltinančių vyriausybę, kad iš surenkamų mieste akcizų už kurą 200 ml.Lt Kauno gatvėm skiriama tik 10 ml.Lt . Ar tai ne priešrinkiminė agitacija? Įdomu kokia dalį skirdavo Kubiliaus vyriausybė ? 2.Per televizija viceministras (pavardės neprisimenu) pareiškė, kad duobes lyginti netikslinga - tikslingiau gatves remontuoti kapitališkai . Be abejo tai teisinga, tačiau tam irgi reikia keliasdešimt kartų daugiau lėšų, o kur jų gauti viceministras nutylėjo. Kauno valdžia dabar minėtą pasiūlymą įgyvendina - vienos gatvės tvarkomos o kitose duobės tik gilėja. Tokių duobėtų gatvių Kaune niekad nebuvo.
Rimantas Sinkevičius Rimantas Sinkevičius
2014-01-21
Atsakymas:
Šiuo atveju, mano nuomone, tai daugiau politikavimas.
Mindaugas
2014-01-21 09:42
Klausimas:
Ministre, ar galėtumėte pažadėti, kad dar šiais metais Panemunės tilto statybai Vyriausybė skirs ne mažiau kaip 15 mln. lt. iš Valstybės investicijų programos ir gal galite pasakyti ar planuojate 2014 m. pabaigoje iš savo rezervo skirti pinigų tam pačiam Panemunės tiltui?
Rimantas Sinkevičius Rimantas Sinkevičius
2014-01-21
Atsakymas:
Iš Kelių priežiūros ir plėtros programos šiais metais Panemunės tiltui numatoma skirti 5 mln. litų. Valstybės investicijų programa šiemet dar gali būti peržiūrėta ir finansavimas galėtų padidėti. Rangovas „Kauno tiltai“ įsipareigojo tęsti tilto statybas, investuojant nuosavas lėšas. Savivaldybei padidintas skolinimosi limitas leis investuoti reikšmingesnę sumą. Galima viltis, kad 2015 m. tiltas bus pradėtas eksploatuoti. Iki šiol valstybė į šį tiltą yra investavusi 11 mln. litų, o Kauno miesto savivaldybė – 1 mln. litų, nors ji šį tiltą valdo patikėjimo teise ir privalo juo rūpintis.
Mindaugas
2014-01-21 09:38
Klausimas:
Gerb. Ministre, šiandien "Kauno dienoje" viena iš taip vadinamų politinių nevyriausybinių organizacijų išspausdino savo reklaminį straipsnį, kuriame teigiama, kad Rail Baltica II projektas iš vis aplenks Kauną. Gal galėtumėte aiškiai ir tiksliai pasakyti kaip bus ištikrųjų? Ar planuojama yra tik atkarpa nuo Kauno iki Vilniaus ar Kauną planuojama išvis aplenkti?
Rimantas Sinkevičius Rimantas Sinkevičius
2014-01-21
Atsakymas:
Kauno aplenkti jau neįmanoma. 2015 m. pabaigoje Kaune bus europinė vėžė. Garantuoti dėl greituminės vėžės šiandien per anksti, nes sprendžiant dėl trasos maršruto bus atsižvelgta į socialinius, ekonominius, ekologinius ir paminklosauginius kriterijus. Bet didelė tikimybė, kad Kauną ir Vilnių sujungs „Rail Baltica II“ trasos atkarpa.
audrius
2014-01-21 09:37
Klausimas:
Jeigu Jūsų nuomone Rail baltica II privalo eiti per Vilnių, kodėl jau 15 metų nėra tiesioginio traukinio Vilnius Ryga? Teoriškai šis traukinys jau dabar turėtų būti ir turėtų būti pilnas keleivių bei kursuoti 5 kartus per dieną.
Rimantas Sinkevičius Rimantas Sinkevičius
2014-01-21
Atsakymas:
Teoriškai – taip, praktiškai – kitaip. Tokio didelio poreikio keleiviams, vykstantiems į Rygą, nėra. Pigių skrydžių bendrovės ir autobusai tą poreikį visiškai patenkina.
audrius
2014-01-21 06:02
Klausimas:
Vyriausybė Vilniaus oro uosto populiarinimui skyrė 26 milijonus litų iš Valstybės biudžeto. Tuo tarpu Kauno oro pupoliarinimui neskiria nei lito. Kodėl daroma išimtis vienam oro uostui? Ar Lietuvai nėra per brangu neturėti oro uostų plėtros strategijos bei išlaikyti 3 oro uostus? Visada buvo teigiama, kad Kaune privalo skraidyti pigios avialinijos, o Vilniuje brangios. Kada bus grįžta prie šios strategijos?
Rimantas Sinkevičius Rimantas Sinkevičius
2014-01-21
Atsakymas:
Prie šios strategijos jau sugrįžta – visi trys Lietuvos tarptautiniai oro uostai yra apjungti. 26 mln. litų Vilniaus oro uosto populiarinimui buvo skirti praėjusios Vyriausybės, tačiau ne visi šie pinigai buvo panaudoti.
audrius
2014-01-21 05:59
Klausimas:
Šiuo metu iš Vilniaus į Kauną traukiniu galima nuvykti per 55 minutes. Sakykite, ar Jūs manote, kad šio laiko sutrumpinimas 10 minučių, nutiesius Rail baltica II yra vertas Milijardo eurų?
Rimantas Sinkevičius Rimantas Sinkevičius
2014-01-21
Atsakymas:
Ne tik dėl trumpesnio kelionės laiko kalbame apie Vilniaus prijungimą prie „Rail Baltica II“ projekto. Mąstome apie tranzitinių krovinių Vakarai-Rytai judėjimo perspektyvas, Kauno ir Vilniaus oro uostų sujungimą ir keleivių srauto padidėjimą. Galvojant dar ir apie tolimą perspektyvą, Rytų partnerystės plėtroje siauroji europinė vėžė galėtų jungti Minską bei Kijevą.
Daniela Juras
2014-01-20 20:09
Klausimas:
Kodėl eurovėžė būtinai turi eiti per sostinę?Gal būtų pigiau,biurokratų arimiją sumažinus bent per pus, sostinę perkelti įKauną?Geležinkelio eurovėžė per Kauną būtų patogesnė ne tik mūsų šiauriniams kaimynams,bet irLietuvai,nes būtų trumpesnė ir eitų per šalies centrą.
Rimantas Sinkevičius Rimantas Sinkevičius
2014-01-21
Atsakymas:
:)
keliautoja
2014-01-20 19:23
Klausimas:
Gal į Lietuvą planuoja įžengti dar kokia skrydžių bendrovė? Būtų puiku, jei turėtume galimybę pasinaudoti įvairesniais maršrutų pasiūlymais.
Rimantas Sinkevičius Rimantas Sinkevičius
2014-01-21
Atsakymas:
Pritariu minčiai, kad Lietuvai reikia daugiau skrydžių maršrutų. Ateityje, kartu su savivaldybėmis, taip pat ir Kauno, planuojame įkurti skrydžių pritraukimo fondą, kuris apjungs idėjas, praktinius darbus ir pinigus.
mėta
2014-01-20 19:16
Klausimas:
Ar, Jūsų nuomone, Lietuvoje pakanka dviračių takų? Kiek ir kur daugiausia jų planuojama nutiesti artimiausioje ateityje?
Rimantas Sinkevičius Rimantas Sinkevičius
2014-01-21
Atsakymas:
Manau, kad dviračių takų Lietuvoje nepakanka. Bėda, kad savivaldybės nerodo didelės iniciatyvos ir teikia mažokai projektų jų plėtrai.
klausimas
2014-01-20 19:15
Klausimas:
Kaip vertinate eismo saugumo situaciją šalies keliuose? Juk apie tai turi galvoti ne tik policija, ar ne?
Rimantas Sinkevičius Rimantas Sinkevičius
2014-01-21
Atsakymas:
Eismo saugumo situacija Lietuvoje gerėja, bet nėra gera. 2013 m. pavyko išsaugoti 44 gyvybėmis daugiau nei 2012 m. Šią tendenciją norėtųsi išlaikyti, kad žuvusiųjų ir sužeistųjų keliuose būtų dar mažiau. Tam bus naudojamos švietėjiškos, inžinerinės kelių statybos priemonės (žiedinės sankryžos, atitvarai, perėjų apšvietimas ir kt.), automobilių techninės apžiūros griežtinimo ir administracinės poveikio priemonės. Didžiausią žuvusiųjų per avarijas skaičių sudaro pėstieji tamsiu paros metu, neturėję atšvaitų. Labai kviečiu visus apie tai rimtai susimąstyti ir tamsoje būti matomais.
Keleivė
2014-01-20 13:01
Klausimas:
Gerb. Ministre, ne vienas važiuojantis mažąja geležinkelio atšaka iš Vilniaus geležinkelio stoties į tarptautinį Vilniaus oro uostą ir atgal koneveikia nepatogų traukinuką dėl itin aukštų laiptų. Jais stebisi ir lietuviai, ir užsienio svečiai... Ar nebuvo galima apie tai pagalvoti ir keleiviams įrengti patogesnį, kad nereikėtų aukštai tįsti sunkių lagaminų? Ar nežada jo pakeisti? Juk beveik visi čia vyksta su sunkiais nešuliais. Ačiū už atsakymą.
Rimantas Sinkevičius Rimantas Sinkevičius
2014-01-21
Atsakymas:
Traukinuko pakeisti nežadame, bet įpareigosiu bendrovę „Lietuvos geležinkeliai“ inžinerinėmis priemonėmis užtikrinti patogesnį įlipimą.
Simonas
2014-01-20 12:56
Klausimas:
Ministre, ar jums negėda dėl pasakymo, kad Panemunės tiltas veda į sodus. Taip jus įžeidėte Kauno miesto gyventojus - panemuniečius. Kada pagaliau bus baigtos Panemunės tilto statybos?
Rimantas Sinkevičius Rimantas Sinkevičius
2014-01-21
Atsakymas:
Man nėra gėda, nes taip nesakiau.
vidas
2014-01-18 12:17
Klausimas:
Pasiziurejus kokius kelius turejome prie ruso ir ka dabar turime,apart juoku is lenkijos keliu visos vyriausybes nieko nenuveike kad butu keliai nemazesniu tempu kaip prie rusu gerinami.Tad ka norite kalbekite o mes lietuvos gyventojiai matome tikrus jusu darbus.
Rimantas Sinkevičius Rimantas Sinkevičius
2014-01-21
Atsakymas:
Norint šalies kelių tinklą išlaikyti ne prastesnės būklės nei dabar, kasmet reikia 1,8 mlrd. litų investicijų. Deja, pastaruosius kelerius metus skiriama apie 1 mlrd. litų.
Alfas Vingys
2014-01-18 11:56
Klausimas:
Kada nustosit kišti pinigus į žvyrkelių ir kaimo kelių remontą. Ten vienas ar du automobiliai per dieną pravažiuoja, o kelių remontas kainuoja milijonus. Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje keliai labai prastos kokybės, tačiau automobilių gausybė. Juk būtent čia, miestuose, gyvena mokesčių mokėtojai, o kaime tik girtuokliai ir senukai.
Rimantas Sinkevičius Rimantas Sinkevičius
2014-01-21
Atsakymas:
Mano požiūris į kelių tinklą Lietuvoje daug platesnis. Neskirstau gyventojų į senus ir jaunus, kaimiečius ir miestiečius.
Rūta Zabielienė
2014-01-17 20:23
Klausimas:
Prašau paaiškinti, kur prapuolė praeitos kadencijos Vyriausybės ir Susisiekimo ministro E.Masiulio žadėti 70 mln.lt Panemunės tilto statybai? Juk tai gyvybiškai svarbus objektas ne mažiau 50 000 kauniečių, kodėl ignoruojate mūsų poreikius, neskirdami jo statybai reikiamų lėšų sumos ir vadindami šį objektą "tiltu į sodus"? Jeigu taip ir būtų, ar soduose gyvena ne žmonės, ne tie patys Lietuvos respublikos piliečiai?
Rimantas Sinkevičius Rimantas Sinkevičius
2014-01-21
Atsakymas:
Buvusio ministro E. Masiulio ar buvusios Vyriausybės dokumentuose užfiksuotų šių pažadų neradome. Apie tiltus į sodus niekada nekalbėjau. Tikiu, kad sudarytos visos sąlygos tiltą pradėti naudoti 2015 m.

Pasiūlyk svečią

*Jūsų pateikti asmens duomenys bus naudojami pasiūlymo administravimo tikslais

Visas archyvas

Daugiau...