Portalo svečias
„Kautros“ generalinis direktorius Linas Skardžiukas
Laba diena, Kautra teikia aukšto lygio paslaugas, tačiau keleiviams praktiškai nepasiūloma naujų galimybių keliauti. Kada buvo atidarytas nors vienas naujas tarpmiestinis maršrutas ar bent jau reisas? Vasarą siūlote pakankamai reisų į pajūrį, bet nejaugi tik ten galima nuvykti atostogauti, kur ežeringas Molėtų kraštas ir kt., kur Kautra nevažiuoja, arba važiuoja tik kartą per dieną. Be to nėra jokio susisiekimo su artimesniais Lenkijos miestais, prieš metus važinėjote iš Druskininkų bet ne visomis dienomis ir prastu laiku, nemanote, jog tai gali būti perspektyvi kryptis? Apskritai, būtų įdomu sužinoti, kaip Kautra ateityje žada plėsti savo maršrutų tinklą?
Esate neabejotini lyderiai savo rinkoje pagal aptarnavimo kokybę ir diegiamas naujoves, tačiau kelionės autobusu vistiek išlieka prabanga ir paskutine alternatyva, sakykite, ar neketinate taikyti lankstesnės kainodaros, kaip pvz. "dienos bilietas", "savaitės.." (važinėjimui po visą Lietuvą), "3 ir daugiau grupei draugų".. kad važiuoti autobusu keleiviui paskaičiavus būtų verta labiau nei automobiliu!
Pasakykite prašau, kada prasides autobusų stoties rekonstrukcija, pagal ankstesnius planus jau turėjo virti darbas.
Aš noriu pagirti poną Skardžiuką ir jo vadovaujamą kolektyvą, kad vieną iš nedaugelio Kauno bendrovių, puikiai reprezentuojančių Kauną ne tik Lietuvoje.
O ar galima pvz i Varsuva siusti siuntinius?
Spaudoje matau tik Kautros pavadinima. Ar jau neliko kitu autobusu benroviu, jus viska supirkote, kad visur rašoma tik apie jus?
kokiu transportu naudojatės? tik automobiliu?
kokio dydžio ir kiek bagažo turi būti, kad dar leistumėte keliauti nemokamai?
turiu regėjimo negalią. važinėju dažniausiai tik troleibusais,, nes juose skelbiami stotelių pavadinimai. o kaip man nepravažiuoti kelionės tikslo jūsų autobusais? ar dėl to reikėtų kreiptis į vairuotoją?
Galbut planuoja organizuoti ir tarptautines keliones? Bent jau i kaimynines salis?
kada jūs pats paskutinį kartą važiavote kautros autobusu? ar teko kada nors naudotis kautros paslaugomis? ar mokėjote už bilietą?
Į kurį miestą iš Kauno be persėdimo vykstama ilgiausiai? Man labai prailgsta kelionė ir į Mažeikius. Gal bus bandoma rasti išeitį,, kad kelionės laikas sutrumpėtų? Žiauriai nuobodu 5 val. sėdėti.
Kodel KAune mieste nevažinėja tokie gražūs autobusai kaip Kautros autobusai Druskininkuose? Kodėl negali Kauno elektroninis bilietas būti ir moksleivio pažymėjimas, kaip yra Druskininkuose?
1.siuo metu kuras atpigo, taciau pavasario pabaigoje pabrange bilietai, neatpigo ? 2. Kodel negalima marsrutu Kaunas -Birštonas (negalima pirkti bilieto atgal su nuolaida) t.y kuo Kautros priemiescio marsrutai kitokie, negu Kautros tolimojo susisiekimo.? 3.Kada bus lojalumo korteles keleiviams keliaujantiems su Kautra? 4.Kaip zinau ir matau, dauguma kautros keleiviai vaziuoja turintys lengvatas. Esame dvieju asmenu seima neturime jokiu valstybes nuolaidu. Kodel gi nepadarius siokios tokios nuolaidos keleiviams, vaziuojantiems dviese arba trise uz pilna kaina?Nes praktiskai mokantiems pilna kaina zmogui praktiskai neapsimoka vaziuoti atostogauti ar lankyti gimines Lietuvoje vaziuojant autobusais.
Kada irengsite WC autobusuose? Kode;l ne nuo pensijos gavimo taikomos 50% ir 80% nuolaidos senjorams.Aciu.
Ar planuojama tarpmiestiniuose autobusuose įrengti WC?
Anglijoje tarpmiestiniuose reisuose siūloma atsigerti, užkasti. Ar to neplanuojama įgiegti "Kautroje"
ar visuose jusu autobusuose veikia kondicionierius?
Draugas pasakojo, kad Kautros autobusuose veikia bevielis interneto ryšys. Ar visur veikia, kiek jis kainuoja?
Kompiuteris šiandien - neatsiejamas mūsų palydovas ir darbo priemonė. Kaip vystoma infrastruktūra darbui kompiuteriu autobusuose? Ar bent populiariausiuose reisuose yra bent viena rozetė, ar veikia bevielė interneto prieiga?
Žadu pasinaudoti jūsų nemokamo dviračių vežimo paslauga. Tačiau neramina tai, ar tikrai dviračių laikiklis tiks mano dviračiui, kadangi rėmas nestandartinis. Jei netiks, tuomet tikriausiai galima bus vežti bagažinėje, tačiau bijau, kad dviratis vežamas bagažinėje gali susibraižyti.
kažkur girdėjau, kad parduodate bilietus šeimoms. Kas tie šeimos bilietai, kiek jie kainuos, ar bus galima juos pirkti pigiau? Man, kai važinėju su vaikais, tai labai svarbu. Ačiū
Skaičiau, kad autobusų stotyje rengsite koncertus. Kaip tik rytoj koncertuos Kauno choras. Ar planuojate ir daugiau tokių renginių? Gal galėtų stotyje pasirodyti ir kiti alikėjai?
kada prasides Kauno autobusu stoties renovacija? vis zadat zadat jau turbut kokie 5 metai, bet realiu darbu nematyti. praktiskai visi didesni Lietuvos miestai jau seniai renovavo savo autobusu stotis tik Kaunas kaip visada atsilieka...
kokia pinigu suma zadama investuoti i stoties rekonstrukcija
kokios tolomesnes kautros pletros galimybes
kada prasides autobusu stoties rekonstrukcija ir jei prasides gal galima butu paziureti i projekta
Mačiau Druskininkuose važinėja labai gražūs ir tvarkingai dirbantys "Kautros" autobyusiukai. Ar jie negalėtų pakeisti Kaune mikriukų?
Atsimenu buvo planai, Kauno stotį iškelti į Ž. Šančius, kur veikia jūsų biuras. Ar tie planai jau nurašyti.
Ar planuojami kokie nors Kauno autobusų stoties atnaujinimo darbai?
Kur slypi jūsų sėkmingo verslo paslaptis?
Sveiki, noriu padėkoti visam kolektyvui už nepriekaištingai vykdomas siuntimo paslaugas! Neseniai iš Kauno siunčiau brangiai kainuojančius vaistus savo sunkiai sergančiai mamytei į kaimą (sustojimas Meškasalis). Nerimavau ar siuntinukas atvyks be problemų, nes tai tik kaimo sustojimas, nėra autobusų stoties. Mano džiaugsmui, jokių nesusipratimų nebuvo, autobusas sustojo ir vairuotojas perdavė siuntinį. Paslauga kainavo 6 litus. Mano mama, Elena Dilijonienė, taip pat dėkoja "Kautrai". Dar norėčiau paklausti: Ar galima siūsti siuntinius jūsų autobusais, jeigu nėra siuntinių priėmimo skyriaus, o tik paprasčiausias autobusų sustojimas? Sėkmės įgyvendinant ir kitus puikius projektus!
Šiandien visų vežėjų kainos tarpmiestiniuose maršrutuose yra vienodos. Ar nustatydami kainas tarpmiestiniuose maršrutuose nebijote, ka gali tekti atsakyti už kartelinius susitarimus ?TAI aiškiai matoma ir be tyrimo
Ar Jums atrodo normali situacija, kad autobusų bilietams nuolaidos taikomos tik vaikams iki 10 metų? Ar vėliau automatiškai tėvai staiga praturtėti turi, ar vaikas pats užsidirba atseit? :) Koks Jūsų požiūris, ar turi taip būti?
Kada normaliu laiku ir už normalią kainą vešit į Prancūziją (ne į Paryžių)?
kokiu nuolaidu numatote studentams? pvz vaziuoti i klaipeda is kauno dabar kainuoja tikrai perdaug. ne kiekvienas gali sau tai leisti, galbut bent vasara studentams bus surengta kokia nors speciali akcija?
Laba diena, ar Jūsų įmonės vairuotojai yra aprūpinti mobiliųjų telefonų laisvųjų rankų įranga? Ne kartą teko matyti autobusų vairuotojus, kurie viena ranka laiko vairą, kita - telefoną. O jų autobusas - pilnas žmonių... kalba telefonu ir, pvz., sako pašnekovui, kad kelias slidus. Tiesa, negaliu tvirtinti, kad tai buvo "Kautros" autobusas, bet tikrai tarpmiestinis, O gal išvis draudžiama turėti telefonus?
Esate neabejotini lyderiai savo rinkoje pagal aptarnavimo kokybę ir diegiamas naujoves, tačiau kelionės autobusu vistiek išlieka prabanga ir paskutine alternatyva, sakykite, ar neketinate taikyti lankstesnės kainodaros, kaip pvz. "dienos bilietas", "savaitės.." (važinėjimui po visą Lietuvą), "3 ir daugiau grupei draugų".. kad važiuoti autobusu keleiviui paskaičiavus būtų verta labiau nei automobiliu!
Kai atsiras lojalumo kortelės, bus taikoma lankstesnė kainodara. Tačiau, kaip ir minėjome, tai susiję su papildoma įranga dėl duomenų nuskaitymo. Šiuo metu ieškome partnerių, kurie padėtų įgyvendinti šį sumanymą.
Ačiū už klausimus ir palinkėjimus.
O ar galima pvz i Varsuva siusti siuntinius?
Galima. Reikia kreiptis į Autobusų siuntų skyrių stotyje.
kokio dydžio ir kiek bagažo turi būti, kad dar leistumėte keliauti nemokamai?
Šiuo metu keleivio bagažas tarpmiestiniuose maršrutuose yra vežamas nemokamai.
turiu regėjimo negalią. važinėju dažniausiai tik troleibusais,, nes juose skelbiami stotelių pavadinimai. o kaip man nepravažiuoti kelionės tikslo jūsų autobusais? ar dėl to reikėtų kreiptis į vairuotoją?
Manau, tokia paslauga labiau aktuali mieste. Tarpmiestiniuose autobusuose pagalbos reiktų kreiptis į vairuotoją.
Galbut planuoja organizuoti ir tarptautines keliones? Bent jau i kaimynines salis?
Bendrovė veža keleivius į daugelį kaimyninių šalių, dirbame "Eurolines" tinkle.
kada jūs pats paskutinį kartą važiavote kautros autobusu? ar teko kada nors naudotis kautros paslaugomis? ar mokėjote už bilietą?
Paskutinį kartą "Kautros" autobusu važiavau prieš mėnesį. Už bilietą nemokėjau. :)
1.siuo metu kuras atpigo, taciau pavasario pabaigoje pabrange bilietai, neatpigo ? 2. Kodel negalima marsrutu Kaunas -Birštonas (negalima pirkti bilieto atgal su nuolaida) t.y kuo Kautros priemiescio marsrutai kitokie, negu Kautros tolimojo susisiekimo.? 3.Kada bus lojalumo korteles keleiviams keliaujantiems su Kautra? 4.Kaip zinau ir matau, dauguma kautros keleiviai vaziuoja turintys lengvatas. Esame dvieju asmenu seima neturime jokiu valstybes nuolaidu. Kodel gi nepadarius siokios tokios nuolaidos keleiviams, vaziuojantiems dviese arba trise uz pilna kaina?Nes praktiskai mokantiems pilna kaina zmogui praktiskai neapsimoka vaziuoti atostogauti ar lankyti gimines Lietuvoje vaziuojant autobusais.
Kuro kaina kilo visus metus ir noriu paneigti gandus, kad bilietai pavasario pabaigoje pabrango. Bilietų kaina išliko tokia pati. Pastarajį kartą bilietai brango praėjusių metų balandį.
Maršrutu Kaunas–Birštonas negalima pirkti bilieto atgal su nuolaida, nes kainos yra tvirtinamos Kauno rajono tarybos sprendimu ir bendrovė laikosi nustatytos kainodaros.
Galvojame apie lojalumo korteles. Jas galėsime įdiegti, kai autobusuose bus įrengti nauji modernūs kasos aparatai, galintys nuskaityti kortelės duomenis.
Kada irengsite WC autobusuose? Kode;l ne nuo pensijos gavimo taikomos 50% ir 80% nuolaidos senjorams.Aciu.
Tai yra valstybės nustatyta nuolaidų sistema, kuri apibrėžia, kad 50 proc. nuolaida taikoma nuo 70 metų, o 80 proc. nuolaida – nuo 80 metų.
Ar planuojama tarpmiestiniuose autobusuose įrengti WC?
Neplanuojame. Autobusai sustoja stotelėse ir stotyse, kur galima nueiti į tualetą.
Anglijoje tarpmiestiniuose reisuose siūloma atsigerti, užkasti. Ar to neplanuojama įgiegti "Kautroje"
Nesu įsitikinęs, kad tai gera idėja. Nemanau, kad visiems keleiviams patiktų, jei įlipus į autobusą, salonas kvepėtų dešrelėmis.
Be to, tarpmiestiniai maršrutai Lietuvoje yra pernelyg trumpi, todėl ši paslauga neaktuali.
ar visuose jusu autobusuose veikia kondicionierius?
Oro kondicionierius įrengtas ne visuose "Kautros" autobusuose. Senesnės kartos autobusuose kondicionieriai nebuvo įrengti. Šiuo metu, kai atnaujinamas autobusų parkas, autobusai yra tik nauji ir visi su kondicionieriais.
Kompiuteris šiandien - neatsiejamas mūsų palydovas ir darbo priemonė. Kaip vystoma infrastruktūra darbui kompiuteriu autobusuose? Ar bent populiariausiuose reisuose yra bent viena rozetė, ar veikia bevielė interneto prieiga?
"Kautros" autobusuose visur veikia nemokamas bevielis interneto ryšys. Buvome šios paslaugos pionieriai Lietuvoje. Šiandien deramės su paslaugos tiekėju, kaip pagerinti interneto ryšio kokybę.
Žadu pasinaudoti jūsų nemokamo dviračių vežimo paslauga. Tačiau neramina tai, ar tikrai dviračių laikiklis tiks mano dviračiui, kadangi rėmas nestandartinis. Jei netiks, tuomet tikriausiai galima bus vežti bagažinėje, tačiau bijau, kad dviratis vežamas bagažinėje gali susibraižyti.
Jei dviračio rėmas yra nestandartinis, gali nepavykti jo pritvirtinti prie specialių laikiklių. Tokiu atveju dviratis bus pervežtas bagažinėje. Jei keleivis nerimauja, kad dviratis gali susibraižyti, maloniai prašome, kad jis pats pasirūpintų, kaip įpakuoti dviratį.
kažkur girdėjau, kad parduodate bilietus šeimoms. Kas tie šeimos bilietai, kiek jie kainuos, ar bus galima juos pirkti pigiau? Man, kai važinėju su vaikais, tai labai svarbu. Ačiū
Kaip jau minėjau, "Kautra" šią vasarą pristatė šeimos bilietą, kuris suteikia mažiausiai trijų asmenų šeimai iki 40 proc. nuolaidą važiuojant tarpmiestiniais bendrovės autobusais.
Važiuojant net penkių asmenų šeimai labiau apsimoka keliauti autobusu perkant šeimos bilietą ir automobilį palikti namuose.
Pavyzdžiui, nukeliauti nuo Kauno iki Nidos ir atgal lengvuoju automobiliu kainuoja per 300 litų, neskaičiuojant automobilio amortizacijos. Tuo metu penkių asmenų šeimai, kuri susideda iš dviejų suaugusiųjų, vaiko iki 7 metų ir dviejų vyresnių 8 ir 12 metų vaikų, šeimos bilietas kainuos 280 litų į abi puses.
Norime sulaužyti stereotipą, kad keliauti galima tik automobiliu. Vis dėlto, važiuojant į pajūrį atostogauti automobilis tampa našta – reikia ieškoti, kur jį pastatyti, mokėti už jo stovėjimą.
Mes siekiame, kad atostogos prasidėtų nuo kelionės pradžios. "Kautros" autobusai yra modernūs ir patogūs, juose galima naudotis nemokamu bevieliu internetu, bendrovės autobusais galima vežtis dviračius, už kuriuos nereikia papildomai mokėti.
Skaičiau, kad autobusų stotyje rengsite koncertus. Kaip tik rytoj koncertuos Kauno choras. Ar planuojate ir daugiau tokių renginių? Gal galėtų stotyje pasirodyti ir kiti alikėjai?
Norime į autobusų stotį pritaukti renginių, kad ji būtų labiau visuomeniška. Čia jau buvo surengta senojo Kauno fotografijų paroda, šiuo metu veikia Maironio metams skirta fotoparoda, šiandien 15 val. stotyje koncertuos Kauno valstybinis choras, vadovaujamas Petro Bingelio. Koncertas skirtas Gedulo ir vilties dienai. Esame dėkingi maestro P.Bingelui ir chorui, sutikusiems neatlygintinai padovanoti savo koncertą.
Ateityje kviesime menininkus pristatyti savo ir kitų kūrybą, šią erdvę suteiksime nemokamai.
kokia pinigu suma zadama investuoti i stoties rekonstrukcija
Į bendrą stoties kompleksą planuojama investuoti apie 20 mln. litų.
kokios tolomesnes kautros pletros galimybes
Artimiausi metu ketiname atidaryti bendrovės filialą Vilniuje.
kada prasides autobusu stoties rekonstrukcija ir jei prasides gal galima butu paziureti i projekta
Kai tik bus baigtas detalaus plano derinimas, išduotas leidimas projektavimui, tuomet eskizai ar projektas galės būti pristatyti visuomenei.
Mačiau Druskininkuose važinėja labai gražūs ir tvarkingai dirbantys "Kautros" autobyusiukai. Ar jie negalėtų pakeisti Kaune mikriukų?
Tai ne bendrovės valioje. Jei savivaldybė sugalvotų skelbti konkursą dėl transporto paslaugų teikimo Kauno mieste, be abejo, mes dalyvautume.
Atsimenu buvo planai, Kauno stotį iškelti į Ž. Šančius, kur veikia jūsų biuras. Ar tie planai jau nurašyti.
Buvo tokie planai, tačiau jų atsisakėme. Šiandien ruošiamas naujos autobusų stoties projektas dabartinėje teritorijoje, prie kurios miestiečiai jau yra įpratę.
Ar planuojami kokie nors Kauno autobusų stoties atnaujinimo darbai?
Taip, tokie darbai planuojami. Kauno autobusų stoties detalusis planas baigiamas ruošti ir yra pateiktas tvirtinimui. Deja, šių darbų paskubinti negalime, šios procedūros tęsiasi jau beveik dvejus metus. Planuojame šiemet pabaigti projektavimą ir statybas pradėti kitų metų pradžioje. Tai bus ne tik autobusų stotis – čia bus integruotas prekybos centras, kavinės, restoranai.
Kur slypi jūsų sėkmingo verslo paslaptis?
Tiesiog dirbam savo darbą ir leidžiam sau kartais pafantazuoti.
Sveiki, noriu padėkoti visam kolektyvui už nepriekaištingai vykdomas siuntimo paslaugas! Neseniai iš Kauno siunčiau brangiai kainuojančius vaistus savo sunkiai sergančiai mamytei į kaimą (sustojimas Meškasalis). Nerimavau ar siuntinukas atvyks be problemų, nes tai tik kaimo sustojimas, nėra autobusų stoties. Mano džiaugsmui, jokių nesusipratimų nebuvo, autobusas sustojo ir vairuotojas perdavė siuntinį. Paslauga kainavo 6 litus. Mano mama, Elena Dilijonienė, taip pat dėkoja "Kautrai". Dar norėčiau paklausti: Ar galima siūsti siuntinius jūsų autobusais, jeigu nėra siuntinių priėmimo skyriaus, o tik paprasčiausias autobusų sustojimas? Sėkmės įgyvendinant ir kitus puikius projektus!
Dėkui už gerus atsiliepimus.
Taip, galima siųsti siuntinius, jeigu nėra siuntų priėmimo skyriaus. Siuntinį reiktų įteikti tiesiai vairuotojui. Pagal siuntos dydį vairuotojas nuspręs, kiek už siuntinį mokėti – 5, 10 ar 15 litų. Mokestis nepriklauso nuo to, kaip toli siunta keliaus. Vairuotojas išduos dokumentą, patvirtinantį, kad buvo priimta siunta. Toks siuntimas galimas tuo atveju, kai vietoje nėra siuntų priėmimo terminalo.
Šiandien visų vežėjų kainos tarpmiestiniuose maršrutuose yra vienodos. Ar nustatydami kainas tarpmiestiniuose maršrutuose nebijote, ka gali tekti atsakyti už kartelinius susitarimus ?TAI aiškiai matoma ir be tyrimo
Anksčiau ši rinka buvo reguliuojama. Maksimalius tarifus reikėdavo apginti Valstybinėje kainų ir energetikos kontrolės komisijoje. Jau keletą metų šis reguliavimas panaikintas, tačiau tikėtina, kad kainodaroje šiek tiek inercijos išlikę – keletą metų kainos beveik nekito. Kartelinis susitarimas neįmanomas, nes šioje rinkoje veikia apie 50 bendrovių, kurios konkuruoja tarpusavyje.
Pavyzdžiui, kelionė iš Kauno į Ukmergę skirtingų bendrovių autobusais kainuoja nevienodai: važiuojant "Kautra" – 17,50 Lt, Marijampolės AP – 17 Lt, Zarasų autobusai – 16,60 Lt, Utenos AP – 18, 50 Lt, o "Autovelda" – 14,60 Lt.
Kelionė Kaunas-Kėdainiai taip pat kainuoja skirtingai: "Kautros" autobusu – 15 Lt, Panevėžio AP – 13 arba 14,50 Lt, Naujosios Akmenės AP – 13,70 Lt ir Biržų AP – 13 Lt.
Ar Jums atrodo normali situacija, kad autobusų bilietams nuolaidos taikomos tik vaikams iki 10 metų? Ar vėliau automatiškai tėvai staiga praturtėti turi, ar vaikas pats užsidirba atseit? :) Koks Jūsų požiūris, ar turi taip būti?
Valstybė reguliuoja nuolaidų sistemą. Iki 7 metų vaikams bilietas autobusu nekainuoja, nuo 7 iki 10 metų taikoma 50 proc. nuolaida, nuo 10 metų reikia mokėti visą bilieto kainą. Tačiau yra taikomos nuolaidos moksleiviams, vykstantiems į mokyklą ar būrelius vietiniais maršrutais. Šias nuolaidas dengia savivaldybės.
"Kautra" šią vasarą pristatė šeimos bilietą, kuris suteikia mažiausiai trijų asmenų šeimai iki 40 proc. nuolaidą važiuojant tarpmiestiniais bendrovės autobusais.
Kada normaliu laiku ir už normalią kainą vešit į Prancūziją (ne į Paryžių)?
Tiesiai šviesiai galiu pripažinti, kad pralaimėjome konkurencinę kovą tarptautiniuose, ypač ilguose maršrutuose, kai atsirado pigių skrydžių bendrovės.
Į Prancūziją naujų maršrutų neplanuojame, tačiau yra galimybė įsigyti bilietus su persėdimu Diuseldorfe, iš kur galima keliauti kitomis kryptimis.
kokiu nuolaidu numatote studentams? pvz vaziuoti i klaipeda is kauno dabar kainuoja tikrai perdaug. ne kiekvienas gali sau tai leisti, galbut bent vasara studentams bus surengta kokia nors speciali akcija?
Visuose tarpmiestiniuose maršrutuose taikoma valstybės nustatyta 50 proc. nuolaida studentams. Mano įsitikinimu, tai tikrai pakankama nuolaida. Papildomų akcijų neplanuojame. Jei studentai nori papildomos nuolaidos, bilietus perkant internetu visiems keliautojams taikoma papildoma 5 proc. nuolaida. Bilietus galima įsigyti www.autobusubilietai.lt interneto svetainėje.
Laba diena, ar Jūsų įmonės vairuotojai yra aprūpinti mobiliųjų telefonų laisvųjų rankų įranga? Ne kartą teko matyti autobusų vairuotojus, kurie viena ranka laiko vairą, kita - telefoną. O jų autobusas - pilnas žmonių... kalba telefonu ir, pvz., sako pašnekovui, kad kelias slidus. Tiesa, negaliu tvirtinti, kad tai buvo "Kautros" autobusas, bet tikrai tarpmiestinis, O gal išvis draudžiama turėti telefonus?
Vairuotojui telefoną turėti nedraudžiama, tačiau bendrovė netoleruoja tokių atvejų, kai vairuotojas važiuodamas kalba telefonu. Taisyklės galioja visiems vairuotojams, taip pat ir tiems, kurie vairuoja autobusus. Nėra reikalo darbo reikalų važiuojant aptarti telefonu, tai galima padaryti tarpinėse stotelėse. O jeigu vairuotojas važiuodamas telefonu kalba apie asmeninius dalykus, tai yra jo asmeninė atsakomybė. Asmeninių poreikių tenkinimui bendrovė nesirengia įsigyti laisvosios rankų įrangos. Iš kitos pusės, laisvoji rankų įranga būna įvairi, vieniems vairuotojams patinka vienokia, kitiems kitokia, būtų sunku įtikti.