Baigta dvejus metus trukusi ir apie 6 mln. eurų kainavusi Smiltynės perkėlos krantinių rekonstrukcija – piko metu joje galės plaukioti keturi keltai, todėl poilsiautojai Kuršių neriją turėtų pasiekti greičiau.
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija rūpinasi ne tik krovos veiklai skirta infrastruktūra, bet ir ta, kuri yra skirta gyventojams ir transporto priemonėms perkelti per Kuršių marias. Siekiant atnaujinti susidėvėjusias krantines, prie kurių švartuojasi transporto ir keleivių keltai, imtasi didelių darbų.
Bendrovė „Smiltynės perkėla“ keičia savo veidą: netrukus prasidės krantinių rekonstrukcija Naujojoje perkėloje ir jau planuojamos naujojo terminalo statybos. Šie darbai gerokai pagerins klientų perkėlimą ir aptarnavimą.
Klaipėdos uosto pietinėje dalyje, Malkų įlankoje, baigiama apie 30 mln. eurų vertės konteinerių krovai skirtų krantinių rekonstrukcija. Prie krantinių taip pat pasiektas naujas gylio parametras.
Dangės upės krantinių rekonstrukcijos ir prieigų sutvarkymo projekto rengėjai nori pasinaudoti sutartyje numatyta galimybe ir pratęsti projekto rengimo terminą.
Uosto direkcija paskelbė konkursą tvarkyti šiuo metu ko gero prasčiausias uoste kruizinių laivų terminalo vidinės akvatorijos krantines.
Prieš kurį laiką 43–45 krantines tikrinę specialistai paskelbė griežtą verdiktą. Tų krantinių negalima naudoti. Šalia jų netgi negali važinėti automobiliai. Krantinės tiek nusidėvėjusios, kad bet kuriuo metu gali įgriūti.
Dalyje krantinių žiojėja iki vieno metro gylio įdubos. Dalyje vietų yra pasislinkusios medinių polių apačios – kai kur netgi iki vieno metro. Dalis krantinių pasvirusios daugiau nei leidžia hidrotechni